Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1741/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasijakson kuvauksessa oli et ne menee tekeen hyväntekeväisyystyötä ja et jollain yksilötreffeillä lähetetään suoraan kotiin... Mietin vaan et ens jaksossa(7) janette ja maria käy treffeillä eli ne ei ainakaan ole tolla kasi jakson pudotustreffeillä... Mut kukakohan se vois olla? Emilia? Se on kyllä aika just ollu yksilö treffeillä. Veikkauksia? Riikka?

Oisko jopa Kaisa?6

Vierailija
1742/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se täytyy sanoa et vaikka veikkaan janettea voittajaks niin kyllä varmaan on kauhee kattoa esim noita jonin ja marian deittejä kun ne omi aika intiimit... En tietty tiedä millaset treffit janetelle on tulossa, mut joni oli ainakin niin liekeissä marian treffeistä et varmaan inhottava kattoo. Sama kaisan kanssa, selvästi siihenkin ollu tosi ihastunut! Ja jos maria lähtee omasta halustaan pois, niin miettiikö sit että joni omis valinnut toisin jos m ois jatkanut... No joo. Tuli vaan mieleen.

Miksi Maria lähtisi, jos Joni on häneen ihastunut? Kertoi Kaisalle, joten on varmaan kertonut Mariallekin (tai tulee kertomaan). Mutta jos Maria lähtee, niin ymmärrän kyllä, että faniosasto turvautuu tuohon ajatukseen, että Joni joutui tyytymään johonkin toiseen. Sitä vaan, että miksi lähtisi, jos olisi varma voittaja muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasijakson kuvauksessa oli et ne menee tekeen hyväntekeväisyystyötä ja et jollain yksilötreffeillä lähetetään suoraan kotiin... Mietin vaan et ens jaksossa(7) janette ja maria käy treffeillä eli ne ei ainakaan ole tolla kasi jakson pudotustreffeillä... Mut kukakohan se vois olla? Emilia? Se on kyllä aika just ollu yksilö treffeillä. Veikkauksia? Riikka?

Miksi ei voisi olla Janette tai Maria? Voihan Joni huomata, ettei kipinää ole, ja kutsua toisen heistä ihan hyvin pudotustreffeille.

Vierailija
1744/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla Janette tai Maria? Voihan Joni huomata, ettei kipinää ole, ja kutsua toisen heistä ihan hyvin pudotustreffeille.

No eiköhän tuo pudottas heti samassa jaksossa. Tuskin kutsuu samoja tyttöjä treffeille peräkkäin. Pitää antaa aikaa muillekin. Mä luulen, et Kaisa tai Riikka lähtee 8.jaksossa. Janette, Emilia ja Maria on kärkikolmikko

Vierailija
1745/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan Kaisaa, Riikkaa ja Janettea.

Ehdottomasti paras kolmikko.

Vierailija
1746/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonin kuiskaus Kaisan korvaan on muuten tekstitetty väärin Ruutuplussassa näkyvässä jaksossa: oikeasti hän sanoo ihan selvästi "mä oon vissiin ihan täysin ihastunut suhun". Ymmärrän kyllä hyvin Jonia. Kaisan olemuksessa on jotain sellaista rentoa ja pakottamatonta valovoimaisuutta ja viehättävyyttä, jota en taas niin selvästi näe nuoremmilla naisilla, joita tuntuu mietityttävän itse kilpailutilanne enemmän.

On jännä, että ikäeroja ei kommentoida kummemmin. Joni on ilmeisesti syntynyt vuonna -84, joten nuorimmat naisista ovat häntä jopa 10 vuotta nuorempia.

Vierailija
1747/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonin kuiskaus Kaisan korvaan on muuten tekstitetty väärin Ruutuplussassa näkyvässä jaksossa: oikeasti hän sanoo ihan selvästi "mä oon vissiin ihan täysin ihastunut suhun". Ymmärrän kyllä hyvin Jonia. Kaisan olemuksessa on jotain sellaista rentoa ja pakottamatonta valovoimaisuutta ja viehättävyyttä, jota en taas niin selvästi näe nuoremmilla naisilla, joita tuntuu mietityttävän itse kilpailutilanne enemmän.

On jännä, että ikäeroja ei kommentoida kummemmin. Joni on ilmeisesti syntynyt vuonna -84, joten nuorimmat naisista ovat häntä jopa 10 vuotta nuorempia.

Aika yksipuolista on keskustelu viime aikoina ollut. Kaisaa on ylistetty, ja näitä lukiessa hän on yli-ihminen. Mutta kuinka paljon oikeasti tiedämme Kaisasta. Kovin syvällisiä keskusteluja esim. Jonin kanssa ei ainakaan meille katsojille ole näytetty. Minusta Janette vaikuttaa kohteliaalta ja sympaattiselta persoonalta. Kiinnitin huomiota esim. Siihen kuinka hän kiitti Jonia treffeistä.

Vierailija
1748/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ensi viikon jakson voi katsoa ennakkoon?

Vierailija
1749/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta taas Mariasta yritetään tehdä voittajaa, vaikka Kaisa on ollut alusta asti Pätselörin ykkössuosikki. Marian kanssa on kyllä fyysistä vetovoimaa, mutta Kaisan kanssa Joni muuttuu ihan erilaiseksi ja osaa puhua myös vakaviakin.. tosin eihän sitä tiiä, jos takavasemmalta tulee vielä jokin musta hevonen (esim. Janette), joka laukkaa ohi.. nyt kuitenkin uskon eniten Kaisan <3 Jonin tarinaan :)

Vierailija
1750/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Janette on se voittaja.

Toi bachelor on muuten ihan sairaan tylsä. Oikeastiko nuo naiset on kiinnostuneita siitä?! Itse olen asteikolla 1-10 niin ehkä n. 7-8 tason nainen enkä huolisi tuota itselleni. Älyttömän TYLSÄ. Ei mitään persoonaa! Ulkonäkökään ei miellytä.. plaah. Viime kauden lentopojuki oli seksympi.

Vierailija
1751/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun saamat kehut ärsyttää, niin valittamisen sijaan kannattaisi kehua jotain muuta.

Vierailija
1752/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksipuolista on keskustelu viime aikoina ollut. Kaisaa on ylistetty, ja näitä lukiessa hän on yli-ihminen. Mutta kuinka paljon oikeasti tiedämme Kaisasta. Kovin syvällisiä keskusteluja esim. Jonin kanssa ei ainakaan meille katsojille ole näytetty. Minusta Janette vaikuttaa kohteliaalta ja sympaattiselta persoonalta. Kiinnitin huomiota esim. Siihen kuinka hän kiitti Jonia treffeistä.

Viehättävä, miellyttävän oloinen ja luonnollinen= "yli-ihminen". Rauhoitutaanpas nyt. (: 

Vierailija
1753/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä ensi viikon jakson voi katsoa ennakkoon?

Vierailija
1754/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta taas Mariasta yritetään tehdä voittajaa, vaikka Kaisa on ollut alusta asti Pätselörin ykkössuosikki. Marian kanssa on kyllä fyysistä vetovoimaa, mutta Kaisan kanssa Joni muuttuu ihan erilaiseksi ja osaa puhua myös vakaviakin.. tosin eihän sitä tiiä, jos takavasemmalta tulee vielä jokin musta hevonen (esim. Janette), joka laukkaa ohi.. nyt kuitenkin uskon eniten Kaisan <3 Jonin tarinaan :)

Kerro, mistä vakavista aiheesta Kaisa ja Joni ovat keskustelleet?

Vierailija
1755/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa Kaisan ja Jonin yhteiseloon, jotenkin niin erityylisiä kaikin tavoin, tuskin mitään yhteistä loppujen lopuksi. Voi olla että Emilia on musta hevonen, Mariaan en usko enkä oikein usko Riikan itsensäkään olevan lopulta kiinnostunut.

Vierailija
1756/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nää miehet on aina niin surkeita? Se Antti, Juha Rouvinen, viime kauden poika ja nyt tämä.. ei jestas sentään. Naisilla on kyllä taso alhaalla 😂😂

Vierailija
1757/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun saamat kehut ärsyttää, niin valittamisen sijaan kannattaisi kehua jotain muuta.

Juuri kehuukin Janettea, ja toivon, että kaikki muutkin tytöt saavat kehuja.

Vierailija
1758/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sen viime kauden Tuomaksen mielelläni. Eikös se ollut vieläpä Espoostakin?

T: 22v nainen Espoosta

Vierailija
1759/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin sen viime kauden Tuomaksen mielelläni. Eikös se ollut vieläpä Espoostakin?

Onkohan vielä vapaana? Jos on, niin siitä vaan yrittämään

Vierailija
1760/4729 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vielä vapaana? Jos on, niin siitä vaan yrittämään

Näin muuten Tuomaksen viime kesänä yksin Helsingissä (Tuomas siis yksin) ja näytti vähemmän viehättävältä kuin televisiossa. Ei tietenkään ruma, mutta kovin epävarman näköinen hujoppi oli. Tämä siis Punavuoren sivukadulla, joten ei ollut mikään "voi ei kaikki tunnistaa mut" -tilanne.

Ketju on lukittu.