Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Ärsyttää tuollaiset ihmiset kuin Kaisa jotka selviää kaikesta ilman tunnekolhuja ja myrskyjä
Vierailija kirjoitti:
No niin ihanaiset (ja miehetkin), eiköhän tää ollut nyt tässä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005700708.html
(Kaisan tuoreita kommentteja)
Aivan. Täällä on saanut vaan kuraa naamalle, kun olen yrittänyt kauden aikana tuoda esille Jonin ja Kaisan erilaisuutta. Ihana, kun Kaisa itse tämän nyt vahvisti, hän on tavallinen luontoa ja maaseutua rakastava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan en kyllä tiedä onko viidessä viikossa noissa puitteissa edes mahdollista saavuttaa juuri muuta kuin lomaromanssia. Homman ideahan on se, että kenen kanssa lähtee sen romanssin pohjalta rakentamaan sitä parisuhdetta.
Kuitenkin vaan viiden viikon juttu (eikä jokainen edes deittaillut joka päivä), toki varmasti intensiivinen reissu ja siellä oltiin siinä paljon puhutussa kuplassa. Mutta jutusta ylipääsemistä auttaa jo varmasti sekin, että pääsee kotiin.
Mä luulen, että tossa lomaromanssihommassa on se haaste, että lopulta ne on yleensä ihan eri tyyppisiä ihmisiä joiden kanssa syntyy lomaromanssi ja joiden kanssa on mahdollisuus pidempään suhteeseen. Sitten kun sen lomaromanssin kanssa palaa arkeen, niin homma voi lässähtää aika pian. Sen puoleen hyvä valinta Jonilta, että niin ei ole käynyt.
Tämä naukuva ääninen ja pikkulapselta kuulostava, Helsingistä Tampereelle muuttanut bloggaaja meni siis itsekin juuri naimisiin- kuten muutamat olivatkin sen jo hoksanneet. Luulisi, ettei hälläkään olisi paljoa varaa muita arvostella 🙄
Vierailija kirjoitti:
Noillahan on 10 vuoden ikäero...Vanha mies ja nuorikko, onpa romanttista.
Äläpäs liioittele. Ei ole tuossa iässä ikäero eikä mikään.
Ikäerosta puhuttaessa voisi varmaan kysyä niin päin että kenelle 33 vuotiaalle miehelle ei kelpaisi 25v nainen?
Luulen että tuo 25v on lähes kaikkien 33v miesten ihanneikä naiselle.
Naisissa 20v tai alle näyttää parhaimmalta mutta yleensä heillä ei ole järkeä päässä eikä kykyä muodostaa pysyvää parisuhdetta joten 25v on hyvä kompromissi.
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullinen tarina piti esittää katsojille..tilintekokin todella ankea, Janette nyökkäilemässä kuinka pussailu ihan normaalia toimintaa ympäriinsä, sopeutuminen ja myötääminen alkanut..
Minustakin Joni kommentoi pussailua hieman oudosti, sillä tavalla kuin se olisi aivan ok aina ja kaikkialla eikä merkitsisi mitään - siis silloinkaan kun on parisuhteessa? Ei varmaan ihan sitä tarkoittanut mutta muotoili asian harhaanjohtavasti ja epäkunnioittavasti Janettea kohtaan minusta. Tuo on tosi hankala asetelma että kaikki ovat paikalla yhtä aikaa, muut tytöt, bachelor ja valittu. Ei siinä voi puhua rehellisesti ilman että on loukkaava jotakuta paikalla olevaa kohtaan.
Ja vielä se lopun lisäys, jotenkin uhmakkaasti ja kylmästi: "Kivaa oli." Minä ainakin olisin Janettena loukkaantunut.
Niin, kyllähän pussailu vaikuttaa monella tavalla ihmisen aivojen välittäjäaineisiin ja hormonieritykseen, siksi hassua sanoa, että se ei merkitse mitään/on ihan neutraalia toimintaa. Toisaalta jos Joninkin oli tarkoitus testailla, miltä pussailu kenenkin kanssa tuntuu, onko kemioita, niin sekin on ristiriidassa väitteen kanssa, ettei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ikäerosta puhuttaessa voisi varmaan kysyä niin päin että kenelle 33 vuotiaalle miehelle ei kelpaisi 25v nainen?
Naisissa 20v tai alle näyttää parhaimmalta mutta yleensä heillä ei ole järkeä päässä eikä kykyä muodostaa pysyvää parisuhdetta joten 25v on hyvä kompromissi.
Alle patikymppiset naiset ovat vielä tyttöjä, ei naisia. Janette oli nuori ja tyttömäinen, Kaisa aikuisempi nainen. En usko, että se kuitenkaan ratkaisi valinnan Janeten eduksi. Syyt olivat ihan muualla.
Janette vaan oli paremman näköinen.
Tosi outoa muuten et Kaisal on ollu joskus ihan ruskeet hiukset :D instassa siis huomas kun selas tarpeeks alaspäin. Mut mun mielest blondit on paremmat! 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ulkosuomalainennainen kirjoitti:
Hahah- Suomen kansa - syy miksi muutin pois Suomesta. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, omilla nimillä kommentoidaan instaan ja faceen, että väärä ja huono valinta.
Luulen, että itse olette huonoja valintoja omille miehillenne ja miltäpä se tuntuisi jos tultaisiin toitottamaan sitä päin naamaa.
Jonihan selkeästi selitti, että janette oli hälle parempi valinta eikä siinä pitäisi kenelläkään, omaan elämäänsä katkeroituneella mammalla olla valittamista.
Paras muuten oli kun eräs naukuva ääninen bloggaajakin instastoorissaan kirjoitti viddua valinnan kohdalla 💩Joo mä oon kanssa ihmtellyt, että miten ihmisillä on pokkaa tehdä tuota. Mutta kyllä ärsyttää myös tämän palstan pohdinnat siitä, että Joni tekee väärän valinnan ja tuo suhde ei tule kestämään
Vielä viestin jatkoksi, arvasin heti ketä bloggaajaa tarkoitat ja piti tarkistaa asia, kun häntä enää itse instassa seuraa. Olipa tosi tökeröä käytöstä häneltä
Itse mennyt juuri naimisiin ja kehtaa laittaa tuollaista. Miten suhtautuisi, jos joku arvioisi jonkun toisen olevan hänen miehelleen parempi. Ei tässä kuitenkaan ollut kysymys kilpailusta, vaan oikeiden ihmisten välisistä kemioista. Kannattais ehkä laittaa palautetta bloggarille menemään...
Juuri samaa mietin, kannatas varmaan usemman tehdä se. Luulisi hänen bloggaajana ymmärtävän miltä toisten ihmisten arvostelu tuntuu, ja hän on itsekin sitä joskus blogissaan pohtinut
kuka tää bloggaaja on?
Ensin olin ihan kiukkuinen Jonin valinnasta ja päätin etten koskaan enää katso tuollaisia ohjelmia. Mutta sitten kun katsoin viimeistä tilintekoa huokaisin helpotuksesta! Kaisahan on aivan eri sfääreistä kuin Joni... ja sen taisi Jonikin tajuta ;)
Kaikki menikin lopulta siis oikein hyvin!
p.s. nuoren ihmisen ei todellakaan pitäisi miehen takia luopua koulutushaaveistaan, arvaa harmittaako tulevaisuudessa. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä miten hirmuisen tärkeänä jotkut pitävätkään että nainen on just eikä melkeen tietyn ikäinen, yleensä juuri näitä 18-25- haihattelijoita. Jos haluaa tasan 25-vuotiaan kumppanin ja se on ehdoton kriteeri, niin onkohan näillä ihmisillä käsitystä ajantajusta? 25-vuotiashan ei ole enää esim. vuoden päästä 25-vuotias. 5 vuoden päästä 25-vuotias on 30-vuotias. Ellei sitten etsi jotain vuoden suhdetta jonka jälkeen vaihtaa taas uuteen, tasan 25-vuotiaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä miten hirmuisen tärkeänä jotkut pitävätkään että nainen on just eikä melkeen tietyn ikäinen, yleensä juuri näitä 18-25- haihattelijoita. Jos haluaa tasan 25-vuotiaan kumppanin ja se on ehdoton kriteeri, niin onkohan näillä ihmisillä käsitystä ajantajusta? 25-vuotiashan ei ole enää esim. vuoden päästä 25-vuotias. 5 vuoden päästä 25-vuotias on 30-vuotias. Ellei sitten etsi jotain vuoden suhdetta jonka jälkeen vaihtaa taas uuteen, tasan 25-vuotiaaseen.
Se, että pitää nuorta naista viehättävimpänä on vain miehen biologiaa.
Ihan samalla tavalla se on mieltymys kun nainen vaatii itseään pidemmän miehen ja yleensä reilusti pidemmän.
Ei sillä ole väliä onko se nainen juuri 25v kunhan on alle 30v ja jokaisesta ikävuodesta vähemmän saa pluspisteitä.
Eikä naisen vanheneminen haittaa jos vanhenette yhdessä, mutta se että jos mies tyytyy jo alusta alkaen vanhaan naiseen niin mies ei pääse missään vaiheessa kokemaan sitä vaihetta kun nainen on viehättävimmillään.
Moni mies saa kokea sen elämässään, että nainen ei kelpuuta sinua kun on nuori mutta kun nainen on ohittanut priimaikänsä niin sitten se sama mies saattaa kelvata, tuo on miehille iso turnoff.
ulkosuomalainen nainen kirjoitti:
Tämä naukuva ääninen ja pikkulapselta kuulostava, Helsingistä Tampereelle muuttanut bloggaaja meni siis itsekin juuri naimisiin- kuten muutamat olivatkin sen jo hoksanneet. Luulisi, ettei hälläkään olisi paljoa varaa muita arvostella 🙄
Miksei täällä kukaan kerro bloggaajan nimeä? Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ihanaiset (ja miehetkin), eiköhän tää ollut nyt tässä:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005700708.html
(Kaisan tuoreita kommentteja)
Aivan. Täällä on saanut vaan kuraa naamalle, kun olen yrittänyt kauden aikana tuoda esille Jonin ja Kaisan erilaisuutta. Ihana, kun Kaisa itse tämän nyt vahvisti, hän on tavallinen luontoa ja maaseutua rakastava ihminen.
Ja Janette on sitten oikein spesiaali ja kaupunkilainen jännänainen, kun Kaisa tylsä ja tavallinen landepaukku? Tätäkö yritit sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Aika tyly vastakommentti Kaisalta. Se Jonin lomaromanssikommentti muille tytöille olikin melko tunteeton..
Miksei Kaisa saisi sanoa takaisin, kun Jonin kommentti oli mitä oli?
Lomaromanssilla uskon Jonin tarkoittavan lähinnä Nooraa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyly vastakommentti Kaisalta. Se Jonin lomaromanssikommentti muille tytöille olikin melko tunteeton..
Miksei Kaisa saisi sanoa takaisin, kun Jonin kommentti oli mitä oli?
Lomaromanssilla uskon Jonin tarkoittavan lähinnä Nooraa yms.
Ei Jonilla ja Nooralla tainnut kyllä olla minkäänlaista romanssia.
Ja prinssi ja prinsessa istuivat kantabaarissaan onnellisena elmänsä loppuun saakka. The end.