Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
4541/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa katsottua viimeinen jakso juuri. 

Kaisa on todella aidon ja herttaisen oloinen nainen - turha kikkailu ja teennäisyys on poissa, tässä mielessä koen että Kaisa on ihmisenä aidompi kuin Janette. Kaisa on kasvoiltaan jo hyvin naapurityttömainen jollain tapaa, ja halutessaan pukeutua ei-mummomaisesti hän joutuu näkemään ns. keskivertonaista enemmän vaivaa välttääkseen näyttävänsä mammalta. Kaisalla on esim. melko leveät hartiat, ja silti hän käytti lähes joka jaksossa leveäolkaisimia paitoja ja mekkoja, jotka kiinnittävät huomion juuri niihin harteisiin. Kaisa on hoikka ja kaunis, pieni lihaskuntotreeni tekisi hyvää hänen yleiselle ryhdikkyydelle. 

Janette on ihan kaunis, mutta ei ollenkaan klassisen kaunis niin kuin Kaisa. Tekoripset on wt, niin ne ovat myös Janetten silmissä. Joku sanoi Janetten vartaloa pötkyläksi, olen kyllä eri mieltä. Lihaksikkaassa vartalossa on kauniita kaaria, ja se ettei ole voimakkaasti erottuvaa vyötäröä, sille ei vain mitään voi. Se ei silti tee hänen vartalostaan pötkylää. Kannattaa muistaa myös, että televisio "lihottaa" ketä tahansa. Eli kumpikin tytöistä on paljon sirompi mitä kamera antaa ymmärtää. 

Ulkonäköasioista on silti turha kiistellä, tärkeää että batse tunsi tekevänsä oikean valinnan. Uskon että sopivat ihan hyvin Janetten kanssa yhteen. Mulle ei vaan ikinä oikein auennut, mikä tästä batsesta teki Bachelorin, ihan tavallisen oloinen mies kaikin puolin minusta. Ehkä en vain tajua :P

Vierailija
4542/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä vertaisi viime kauden Lauraa ja Mariaa. Kyllä Laura oli paljon kauheampi niin käytökseltään kuin puheiltaan! 😣

Samaa mieltä. Ihmettelin tosissaan ku luin ton edeltävän kommentin, hassua että joku näkee nää kaks jotenkin samalla viivalla. Maria oli ihana ja fiksun olonen ja kaiken lisäks oli viihdearvoakin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkosuomalainennainen kirjoitti:

Hahah- Suomen kansa - syy miksi muutin pois Suomesta. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, omilla nimillä kommentoidaan instaan ja faceen, että väärä ja huono valinta.

Luulen, että itse olette huonoja valintoja omille miehillenne ja miltäpä se tuntuisi jos tultaisiin toitottamaan sitä päin naamaa.

Jonihan selkeästi selitti, että janette oli hälle parempi valinta eikä siinä pitäisi kenelläkään, omaan elämäänsä katkeroituneella mammalla olla valittamista.

Paras muuten oli kun eräs naukuva ääninen bloggaajakin instastoorissaan kirjoitti viddua valinnan kohdalla 💩

Joo mä oon kanssa ihmtellyt, että miten ihmisillä on pokkaa tehdä tuota. Mutta kyllä ärsyttää myös tämän palstan pohdinnat siitä, että Joni tekee väärän valinnan ja tuo suhde ei tule kestämään

Vielä viestin jatkoksi, arvasin heti ketä bloggaajaa tarkoitat ja piti tarkistaa asia, kun häntä enää itse instassa seuraa. Olipa tosi tökeröä käytöstä häneltä

Itse mennyt juuri naimisiin ja kehtaa laittaa tuollaista. Miten suhtautuisi, jos joku arvioisi jonkun toisen olevan hänen miehelleen parempi. Ei tässä kuitenkaan ollut kysymys kilpailusta, vaan oikeiden ihmisten välisistä kemioista. Kannattais ehkä laittaa palautetta bloggarille menemään...

Vierailija
4544/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkosuomalainennainen kirjoitti:

Hahah- Suomen kansa - syy miksi muutin pois Suomesta. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, omilla nimillä kommentoidaan instaan ja faceen, että väärä ja huono valinta.

Luulen, että itse olette huonoja valintoja omille miehillenne ja miltäpä se tuntuisi jos tultaisiin toitottamaan sitä päin naamaa.

Jonihan selkeästi selitti, että janette oli hälle parempi valinta eikä siinä pitäisi kenelläkään, omaan elämäänsä katkeroituneella mammalla olla valittamista.

Paras muuten oli kun eräs naukuva ääninen bloggaajakin instastoorissaan kirjoitti viddua valinnan kohdalla 💩

Joo mä oon kanssa ihmtellyt, että miten ihmisillä on pokkaa tehdä tuota. Mutta kyllä ärsyttää myös tämän palstan pohdinnat siitä, että Joni tekee väärän valinnan ja tuo suhde ei tule kestämään

Vielä viestin jatkoksi, arvasin heti ketä bloggaajaa tarkoitat ja piti tarkistaa asia, kun häntä enää itse instassa seuraa. Olipa tosi tökeröä käytöstä häneltä

Itse mennyt juuri naimisiin ja kehtaa laittaa tuollaista. Miten suhtautuisi, jos joku arvioisi jonkun toisen olevan hänen miehelleen parempi. Ei tässä kuitenkaan ollut kysymys kilpailusta, vaan oikeiden ihmisten välisistä kemioista. Kannattais ehkä laittaa palautetta bloggarille menemään...

Juuri samaa mietin, kannatas varmaan usemman tehdä se. Luulisi hänen bloggaajana ymmärtävän miltä toisten ihmisten arvostelu tuntuu, ja hän on itsekin sitä joskus blogissaan pohtinut

Vierailija
4545/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin olisi tietenkin ihan hyvä tietää, kenestä bloggarista puhutaan.

Vierailija
4546/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette on niin superkaunis ja ihanan oloinen, onneksi Joni valitsi hänet. Ja selvästikin valinta on ollut oikea, kun suhde on kestänyt melko ankaran 6kk salailunkin. Tietääkö joku, missä Helsingin urheiluliikkeessä Janette on töissä?

Vierailija
4547/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ihanaiset (ja miehetkin), eiköhän tää ollut nyt tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005700708.html

(Kaisan tuoreita kommentteja)

Vierailija
4548/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts! Nyt tais bätseen vähän sattua

Vierailija
4549/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan tunteet viilenivät tietenkin kun kuuli JOnin päätöksestä. Tuohan on puolustusmekanismi.

Jonin ja Janeten juttuun en usko alkuukaan, sillä joni tuntuu kuitenkin vievän ja Janette vikisevän. Janette vasta kokeilee elämää ja Helsingissä asumista eli harjoittelee.... Ja Joni haluaisi jo pian lapsia. Janetella ei ole vielä oikein persoonaa eikä ainakaan syviä tunteita.

Vierailija
4550/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyly vastakommentti Kaisalta. Se Jonin lomaromanssikommentti muille tytöille olikin melko tunteeton..

Vierailija
4551/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bätse nyt ihan hirveen ylpeän oloinen unelmiensa naisesta ole. :S

Vierailija
4552/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Kaisan kannattajana tuli tuosta uutisesta jotenkin tosi hyvä fiilis. Tosta nimittäin sai tosi paljon vastauksia kysymyksiin mitä täälläkin on pohdittu ja mikä tärkeintä, Kaisa tapailee tällä hetkellä toista miestä ja ovat onnellisia! Ihanaa 😍

Pähkäilin myös, että onkohan Kaisa päässyt Jonista jo kokonaan yli koska harmittelin mielessäni sitä että mitä jos Kaisa edelleen haikailee edelleen Jonin perään. Mutta onneksi ei!

Kaikki siis hyvin; Kaisa on onnellinen ja ilmeisesti myös Jonilla ja Janetella menee hyvin. 👍🏼

Vierailija
4553/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No?

Vierailija
4554/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan en kyllä tiedä onko viidessä viikossa noissa puitteissa edes mahdollista saavuttaa juuri muuta kuin lomaromanssia. Homman ideahan on se, että kenen kanssa lähtee sen romanssin pohjalta rakentamaan sitä parisuhdetta.

Kuitenkin vaan viiden viikon juttu (eikä jokainen edes deittaillut joka päivä), toki varmasti intensiivinen reissu ja siellä oltiin siinä paljon puhutussa kuplassa. Mutta jutusta ylipääsemistä auttaa jo varmasti sekin, että pääsee kotiin.

Vierailija
4555/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Kaisa! 😀

Vierailija
4556/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kyllä helpottunut olo tosta haastattelusta! Olen nimittäin ollut niin harmissani Kaisan puolesta kun hän ei tullut valituksi, mutta onnekseni ei enää tarvi olla harmissaan koska Kaisalla on ilmeisesti kaikki tosi hyvin :) eikä itsekään haikaile Jonin perään.

Vierailija
4557/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
4558/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensin olisi tietenkin ihan hyvä tietää, kenestä bloggarista puhutaan.

Tämä!

Vierailija
4559/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan on 10 vuoden ikäero...Vanha mies ja nuorikko, onpa romanttista.

Vierailija
4560/4729 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaisan tunteet viilenivät tietenkin kun kuuli JOnin päätöksestä. Tuohan on puolustusmekanismi.

Jonin ja Janeten juttuun en usko alkuukaan, sillä joni tuntuu kuitenkin vievän ja Janette vikisevän. Janette vasta kokeilee elämää ja Helsingissä asumista eli harjoittelee.... Ja Joni haluaisi jo pian lapsia. Janetella ei ole vielä oikein persoonaa eikä ainakaan syviä tunteita.

Oletko sinä todellakin tietoinen Janeten tunteista? Tilinteossa annettiin kyllä ymmärtää, että Janette haluaisi myös pian lapsia.

Ketju on lukittu.