Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys voi myös olla ettei olekaan yllätystä tänä vuonna. Ihan hirveää ajatella että tuo ruudunkin läpi välittynyt Jonin onni yönylitreffeillä Kaisan kanssa oli jonkinlainen feikkaus tai tuotannon aikaansaama väärä mielikuva. Voihan olla että joskus tässäkin ohjelmassa käy niin että joku onkin niin sopiva ettei siitä saa leikkaamallakaan epäsopivaa. Janeten kanssakin ihan ok näyttää menevän mutta enemmän semmoiselle normaalille tosi-tv-loma-menolle tuo vaikuttaa minusta,.
No kyllä Joni on myöntänyt, että oli onnea myös Janeten kanssa yönylitreffeillä. Ei tuo Kaisakaan niin täydellinen ole. Eikä ole kukaan meistä. Mietin vain, et mitä yhteistä tekemistä edes Kaisalla ja Jonilla olisi?
No eihän tässä mistään täydellisyydestä kukaan puhunutkaan vaan sopivuudesta.
Eikä parisuhde ole pelkästään mikään harrastuskaverisuhde. Ja kokonaan uusiakin asioita voi löytää yhdessä. Joskus hyväkin että molemmilla omat jutut myös ja sitten toiset jutut mitä tehdään yhdessä. Se aivan kaiken jakaminen voi olla jopa vähän outoakin joskus.No mulle tuli vaan viestistä sellainen vaikutelma, ettei Jonin ja Kaisan välillä olisi mitään säröjä. Toki parisuhteessa pitää olla omaa aikaa ja harrastuksia, se on itsestäänselvä asia. Mä vaan koen, että Kaisa ja Joni ovat ihmisinä hyvin erilaisia. Pitäs kuitenkin olla joku juttu joka yhdistää, ja oltaisiin samalla aaltopituudella. Tuolla Afrikassa on hienot puitteet rakastua ja nauttia upeista treffeistä. Se on sitten aivan eri asia palata arkeen Suomessa.
Täysin samaa voi sanoa Janetesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset haluaa nähdä ja kokea love storeja. Siksi Kaisan toivotaan voittavan, koska hänen ja Jonin välillä on selvästi sitä jotain ja koko ohjelman ajan on nähty, kuinka suhde ja tunteet on voimistuneet. Sydän suree jo valmiiksi Kaisan puolesta, jos Joni valitseekin lopulta ”helpon” vaihtoehdon eli Janeten. Kuulemma Joni on onnellinen ja rakastunut kuvausten jälkeen valitsemaansa naiseen. Toivottavasti tilinteossa nähdään oikeasti rakastunut pari, ja katsojatkin saa rauhan.
Kyllä mua silti ihmetyttää, että he olisivat Janeten kans saaneet näyttäytyä yhdessä jouluna sukupäivällisillä ja Joni ei olisi vannottanut kaikkia olemaan hiljaa asiasta.. että kyllä mulla ainakin kytee vielä mielessä ja sydämessä toive, että meitä on huijattu kunnolla ja Joni olisi onnellisesti yhdessä Kaisan kanssa <3
Ymmärrän, et katsojat haluaa nähdä love Storeja. Itse en näe enää Kaisan ja Jonin välillä sitä intohimoa ja rakkautta, jota oli ensimmäisillä retkellä. Eikä tuota ohjelmaa rakenneta niin, et koko homma ois selvä koko sarjan ajan, vaikka moni niin ajatteleekin. Uskon kyllä, että pari on saanut näyttäytyä lähipiirille. Joni kertoi myös jossain haastattelussa, että lähimmät ystävät ja perhe tietää tilanteesta. Tietenkään tilannetta ei saisi ulkopuolisille paljastaa.
Ottamatta kantaa Jonin valintaan, niin minusta Suomen tuotannossa ei oikein ymmärretä, jos tietoisesti suurinta osaa katsojista johdetaan sillä tavalla harhaan, että lopputulos on heille pettymys, niin se ei välttämättä ole hyvä asia. Ihan niin metsässä ei tämän suhteen olla, jos ykköskauteen vertaa, mutta se on kokonaan ohjelmasta riippumattomien somepaljastusten ansiota. Kun siihenhän kaikki ohjelman ulkopuolella viittaa, että valinta on nyt se, josta ohjelmassa on annettu huomattavasti laimeampi kuva.
En usko, että moni pettyi Sadun valinnasta. Sadulla ja Juhalla oli oikeasti hauskaa ja olin muutenkin viimeiset kolme jaksoa varma, että valinta on Satu.
Kumma juttu muuten, että ekalla kaudella ei mitään ollut pääteltävissä somesta, vaikka kaikilla oli instagramit ja muut. Hoitivat asian silloin hyvin.
Joo, Janeten tileiltä on nyt vuotanut tietoa. Mukaan lukien huutonetin muuttomyynti-ilmoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset haluaa nähdä ja kokea love storeja. Siksi Kaisan toivotaan voittavan, koska hänen ja Jonin välillä on selvästi sitä jotain ja koko ohjelman ajan on nähty, kuinka suhde ja tunteet on voimistuneet. Sydän suree jo valmiiksi Kaisan puolesta, jos Joni valitseekin lopulta ”helpon” vaihtoehdon eli Janeten. Kuulemma Joni on onnellinen ja rakastunut kuvausten jälkeen valitsemaansa naiseen. Toivottavasti tilinteossa nähdään oikeasti rakastunut pari, ja katsojatkin saa rauhan.
Kyllä mua silti ihmetyttää, että he olisivat Janeten kans saaneet näyttäytyä yhdessä jouluna sukupäivällisillä ja Joni ei olisi vannottanut kaikkia olemaan hiljaa asiasta.. että kyllä mulla ainakin kytee vielä mielessä ja sydämessä toive, että meitä on huijattu kunnolla ja Joni olisi onnellisesti yhdessä Kaisan kanssa <3
Ymmärrän, et katsojat haluaa nähdä love Storeja. Itse en näe enää Kaisan ja Jonin välillä sitä intohimoa ja rakkautta, jota oli ensimmäisillä retkellä. Eikä tuota ohjelmaa rakenneta niin, et koko homma ois selvä koko sarjan ajan, vaikka moni niin ajatteleekin. Uskon kyllä, että pari on saanut näyttäytyä lähipiirille. Joni kertoi myös jossain haastattelussa, että lähimmät ystävät ja perhe tietää tilanteesta. Tietenkään tilannetta ei saisi ulkopuolisille paljastaa.
Ottamatta kantaa Jonin valintaan, niin minusta Suomen tuotannossa ei oikein ymmärretä, jos tietoisesti suurinta osaa katsojista johdetaan sillä tavalla harhaan, että lopputulos on heille pettymys, niin se ei välttämättä ole hyvä asia. Ihan niin metsässä ei tämän suhteen olla, jos ykköskauteen vertaa, mutta se on kokonaan ohjelmasta riippumattomien somepaljastusten ansiota. Kun siihenhän kaikki ohjelman ulkopuolella viittaa, että valinta on nyt se, josta ohjelmassa on annettu huomattavasti laimeampi kuva.
En usko, että moni pettyi Sadun valinnasta. Sadulla ja Juhalla oli oikeasti hauskaa ja olin muutenkin viimeiset kolme jaksoa varma, että valinta on Satu.
Kumma juttu muuten, että ekalla kaudella ei mitään ollut pääteltävissä somesta, vaikka kaikilla oli instagramit ja muut. Hoitivat asian silloin hyvin.
Ehkä vaikutti somenäkyvyyteen, että suhde lopahti nopeasti. Tuohon pettymykseen/yllätyksellisyyteen, ohjelman ulostulonjälkeenhän ilmeni, että heidän omien sanojensa mukaan "rakkaudellinen ulottuvuus" puuttui, oli vain kemiaa. Ohjelmassakin näkyi, että kivaa oli, mutta eiväthän he rakastuneilta vaikuttaneet katsojille näytetyssä aineistossa.
Juhahan paljastui pleijeriksi, mutta Jenny sen sijaan aidosti rakastuneelta.
Molemmat naiset ovat kauniita omalla tavallaan, mutta kaikki eivät voi olla samaa mieltä kaikesta.
Tuleeko seuraava jakso vasta viikon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys voi myös olla ettei olekaan yllätystä tänä vuonna. Ihan hirveää ajatella että tuo ruudunkin läpi välittynyt Jonin onni yönylitreffeillä Kaisan kanssa oli jonkinlainen feikkaus tai tuotannon aikaansaama väärä mielikuva. Voihan olla että joskus tässäkin ohjelmassa käy niin että joku onkin niin sopiva ettei siitä saa leikkaamallakaan epäsopivaa. Janeten kanssakin ihan ok näyttää menevän mutta enemmän semmoiselle normaalille tosi-tv-loma-menolle tuo vaikuttaa minusta,.
No kyllä Joni on myöntänyt, että oli onnea myös Janeten kanssa yönylitreffeillä. Ei tuo Kaisakaan niin täydellinen ole. Eikä ole kukaan meistä. Mietin vain, et mitä yhteistä tekemistä edes Kaisalla ja Jonilla olisi?
No eihän tässä mistään täydellisyydestä kukaan puhunutkaan vaan sopivuudesta.
Eikä parisuhde ole pelkästään mikään harrastuskaverisuhde. Ja kokonaan uusiakin asioita voi löytää yhdessä. Joskus hyväkin että molemmilla omat jutut myös ja sitten toiset jutut mitä tehdään yhdessä. Se aivan kaiken jakaminen voi olla jopa vähän outoakin joskus.No mulle tuli vaan viestistä sellainen vaikutelma, ettei Jonin ja Kaisan välillä olisi mitään säröjä. Toki parisuhteessa pitää olla omaa aikaa ja harrastuksia, se on itsestäänselvä asia. Mä vaan koen, että Kaisa ja Joni ovat ihmisinä hyvin erilaisia. Pitäs kuitenkin olla joku juttu joka yhdistää, ja oltaisiin samalla aaltopituudella. Tuolla Afrikassa on hienot puitteet rakastua ja nauttia upeista treffeistä. Se on sitten aivan eri asia palata arkeen Suomessa.
Vielä se jaksaa.
Joni ja Kaisa nimenomaan ovat kaksi aikuista ihmistä, elettyä elämää jo takana ja ovat samalla aaltopituudella. Janeten kanssa eivät ole samalla aaltopituudella, koska Janette on yksinkertaisesti vielä liian lapsi ja naiivi. Teinimäinen narsismikin puskee esiin itsekorostuksen tarpeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään käytökseen kuuluu, ettei tuo negatiivista mielipidettään julki. Tässä tapauksessa ”Ei tuo Kaisakaan niin täydellinen ole” on vähättelevää ja negatiivista. Mietipä vähän, mitä kirjoitat ja mitä se viestii.
Väittäisin että alapeukut jonkinlainen vastareaktio sille että Kaisaa arvioitiin täällä tätimäiseksi ja korostettiin Janeten nuoruutta tässä ketjussa kun hän itse asiassa Jonin ikää lähellä eikä oikeasti millään lailla täti, tosin Jonistahan voisi hyvin sanoa että setämies..
Vuosia tulee kaikille mutta luonne on ja pysyy.
Mies joka valitsee selvästi itseään nuoremman naisen on jotenkin väsyttävä stereotyyppi, epävarma miehuudestaan.
Palstalla myös ikääntyneempiä ja kokeneempia faneja jotka katsovat asioita vähän syvemmälle. provo-hakuisiin viesteihin laitan joskus alapeukkua ja se kaikille sallittua. Itse viestin sisältö ei välttämättä syynä vaan epäaito vaikutelma kirjoitustavassa esimerkiksi.
Täällä on joku mt-potilas, joka luulee oikeesti tietävänsä muista keskustelijoista kuka on kukakin ja kuka poistattaa mitäkin (onkohan koko poistamista edes tapahtunut? Alkaa niin harhaiselta kuulostamaan tuon jutut...)
Pikaista paranemista, toivottavasti ymmärrät itsekin, ettei tuollainen vainoharhaisuus ole tervettä. Voin varmuudella sanoa, että sekoilet.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku mt-potilas, joka luulee oikeesti tietävänsä muista keskustelijoista kuka on kukakin ja kuka poistattaa mitäkin (onkohan koko poistamista edes tapahtunut? Alkaa niin harhaiselta kuulostamaan tuon jutut...)
Pikaista paranemista, toivottavasti ymmärrät itsekin, ettei tuollainen vainoharhaisuus ole tervettä. Voin varmuudella sanoa, että sekoilet.
Et voi varmuudella sanoa muista keskustelijoista yhtään mitään. Täällä on usea muukin jo maininnut, että heidän viestejänsä on poistatettu. Minä kirjoitin aamulla kaksi kommenttia tänne, ja yksi niistä poistui (asiallinen), ja yllätys yllätys, poistettu viesti sisälsi Kaisa-kehun. Tämä on tapahtunut lukuisia kertoja aiemmin.
Sinun olisi nyt tärkeää erottaa tämä yksi mt-potilas, joka ei kestä eriäviä mielipiteitä, muista kaltaisistani tavallisista keskustelijoista, eikä leimata muita mt-ongelmaisiksi kun he ottavat tämän yhden häiriintyneen yksilön käytöksen esille. Tämän häirikön ja viestienpoistelijan kirjoitustyyli on niin tunnistettava, että siitä voi varmuudella sanoa, kuka hän on.
Mutta sinä oletkin tyypillinen vastarannankiiski, joka ihan vain periaatteesta vastareagoi valtavirran huomioihin ja ottaa "heikomman" puolen, vaikka tässä tapauksessa tämä yksi henkilö sabotoi koko keskustelua valittamalla toisten naisten kehumisesta ja poistattaa nämä viestit välittömästi.
Tuntuu siltä, että tämä Janeten ylistäjä on sama tyyppi, joka viime vuoden Bachelorissa ylisti täysin mielipuolisissa viesteissään Lauraa, vaikka tämä olisi käyttäytynyt kuinka sikamaisesti tahansa. Tunnettiin nimellä hymiöhuutis.
:)!
Ikävän sekopäiseksi keskustelu käynyt täällä, ei kiinnosta enää seurata, harmi. Lopuksi vielä: laitoin jo aiemmin kommentin, että viime jaksossa ajattelin ensimmäistä kertaa, että Kaisa saattaakin olla valittu (oli ihanan hellää ja tunteikasta Kaisan ja Jonin välillä), muuten olen 1. jaksosta ajatellut valitun olevan Janette. Nyt kuitenkin taas kallistun Janetteen, koska vaikuttaa siltä, että hänen ja Jonin yhteys on tarkoituksella jätetty nyt pimentoon ja Kaisa taas nostettu esille. Instaa en käytä, enkä ole siitä kiinnostunut.
Hei!
Täälläpä onkin jo muut kysellyt Kaisan instagram-tiliä ja minäkin tulen kysymään. Osaako joku kertoa sen?
Kaisan ig on kaisakoi.
Löytyy ihan helposti Bachelor Suomen ig-sivuiltakin..
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on sama, joka syytteli eilen tai toissapäivänä täysin asiallisesti kommentoivia harhaisiksi. Tuttu tyyli myös muista keskusteluista. No, ei pitäisi ruokkia trollia, toivottavasti ei tästä mene enmpää tunteisiin hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että on sama, joka syytteli eilen tai toissapäivänä täysin asiallisesti kommentoivia harhaisiksi. Tuttu tyyli myös muista keskusteluista. No, ei pitäisi ruokkia trollia, toivottavasti ei tästä mene enmpää tunteisiin hänellä.
Ei ollut asiallista kommentointia se. Trolli olet sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janeten ulkonäköä ja olemusta kehuviin kommentteihin tulee sen verran negatiivisia reaktioita, että alan tosissaan toivoa Janeten ”voittoa”.
Sitä minäkin ihmettelen, että jos erehtyy Janettea kehumaan, niin alapeukkua tulee. Täällä on pyydetty kehumaan Janettea, jos sitä teet, et paljon vastakaikua saa. Kaisakin on herttainen, enkä ole häneen ulkonäköään ja olemusta missään vaiheessa haukkunut.
Herranjestas, saa kai ihmisillä olla omat mielipiteensä alapeukun muodossa? Pääasia on, ettei ketään haukuta tai kenenkään saamista kehuista revitä mustasukkaisuuspuuskassa pelihousuja.
Hyvään käytökseen kuuluu, että kaikkia negatiivisia mielipiteitä ei tuoda julki. Varsinkin jos se kohdistuu jonkun ihmisen ominaisuuksiin tai ulkonäköön. Itse en vain voi käsittää, miksi pitää ilmaista negaatio siihen, että jonkun mielestä joku on kaunis...? Tässä tapauksessa Janeten kauneuden kehuminen aiheuttaa negatiivisen reaktion. Minusta se on ilkeilyä ja huonoa käytöstä. Kannattaa miettiä, mitä sillä napinpainalluksellaan viestii.
Kannattaa miettiä myös, miksi johonkin henkilöön kohdistuva kehu aiheuttaa itsessä negatiivisen reaktion.
Älä sinä ala täällä muita ojentaa siitä, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei. Olet täällä päivästä toiseen mustamaalannut Kaisaa ja nostanut Janettea jalustalle eri keinoin, järjestänyt kohtauksia siitä jos joku on kehunut Kaisaa.
Aivan järjettömän tekopyhää vielä loppuun sanoa, että ”Kannattaa miettiä myös, miksi johonkin henkilöön kohdistuva kehu aiheuttaa itsessä negatiivisen reaktion”, kun itse täällä olet joka kerta meuhkannut että ”TAAS TÄTÄ KAISAN HEHKUTUSTA!!!”. Olet kaksinaismoralistinen ja ristiriitainen persoona, joka ei hyväksy muilta minkäännäköisiä mielipiteitä mutta itselleen oikeuttaa kaikenlaisen rähinöinnin milloin mistäkin.
Hyvän käytöksen vastaista ei ole ilmaista mielipidettään peukutuksella. Hyvän käytöksen vastaista ei ole se, että on eri mieltä sinun kanssasi. Kenelle se napinpainallus viestii yhtään mitään? Jos Janette katselee itse peukutuksia ja lukee näitä viestejä, voi hän syyttää siitä itseään.
Jospa myös lakkaisit poistattamasta muiden täysin asiallisia viestejä. Ne ovat tallessa, joten repostaan ne kyllä tarvittaessa.
Hei! Postasin äsken viestin vastauksena tähän. Kerroin laittaneeni ensimmäisen viestini tälle palstalle toissapäivänä. Ja ainoastaan kaksi viestiä olen ikinä poistattanut ja se oli tänä aamuna - ja ne molemmat olivat omiani!
Nyt se viestini oli kuitenkin poistettu / poistatettu.
Itse en ole kenenkään kannalla. Hienoja naisia molemmat. Pointtini vain on ollut, etten siedä toisten haukkumista enkä sitä, että toisten kehuminen aiheuttaa negatiivisen reaktion. Eikö voi kannattaa toista ottamatta negatiivista suhdetta toiseen? Kyllähän tytötkin - Kaisa ja Janette - toisiaan kehuu ja hehkuttaa (ja tuntevat toisensa paremmin kuin me kukaan heitä).
Jos täällä on teidän mielestänne joku Janette-fani, joka poistelee muiden Kaisa-kehuja, niin se en ole minä.
Ja ei, en ole tekopyhä. Ja kyllä mielestäni osa ansaitsee muistutuksen hyvistä tavoista.
Ei ole edelleenkään hyvien tapojen vastaista se, että antaa alapeukun jos on eri mieltä. Sitä varten peukutussysteemi on.
Joni näkyy tekevän muuttoa instastoryn mukaan...