Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
3841/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joni katsoo kaisaa niin rakastuneen lämpimästi et jos janeten valitsee niin olen pettynyt.

Sitte on hyvä feikkaamaan.

Vierailija
3842/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä joni katsoo kaisaa niin rakastuneen lämpimästi et jos janeten valitsee niin olen pettynyt.

Katsoo molempia kyllä samalla tavoin. Kaisa itse myös totesi tämän. On ihastunut molempiin, ja siksi valinta ollut varmaan vaikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tänään Ruutu+ jakso 12? Kiitos tiedosta, ei löydy helposti mistään...

Vierailija
3844/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoo molempia kyllä samalla tavoin. Kaisa itse myös totesi tämän. On ihastunut molempiin, ja siksi valinta ollut varmaan vaikea.

Olen varmaan yliskeptinen, mutta en jaksa uskoa, että aina on niin vaikea valinta, mitä ohjelmassa annetaan ymmärtää.

Tai no, voihan se oikeasti ollakin, kun suhteuttaa siihen, kuinka vähän ehtivät tutustua ennen päätöstä. Mikäs minä olen arvioimaan. Sitä pääsee välillä unohtumaan, että kuvaukset vedetään aika nopealla tahdilla.

Vierailija
3845/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Jonikaan jaksaa pitkään etäsuhteessa elää. Kaisa on töissä perheyrityksessä Salossa, joten tuskin muutto Helsinkiin olis edes mahdollista.

Helsingin ja Salon väli on junalla ihan ok työmatka. Kummalle vaan :) Varsinkin jos yhtään pystyy tekeen hommia junassa.

Vierailija
3846/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska lukea miten täällä valituksi tulevaa arvuutellaan. Samalla harmittaa että se ratkesi ekan jakson jälkeen siihen kun jotkut innokkaammat selvitti (huom ei heidän vika vaan tuotannon) tän kauden "voittajan". Ja se mikä paljasti voittajan on se että tää henkilö oli alkanut seurata useita Jonin kavereita Instagramissa.

Ja tästä joku kirjotti jo 200 sivua sitten kun oli vielä 15 naista jäljellä. Tää sama asia huomattiin muillakin foorumeilla eikä tässä sattumalle jää mitään tilaa. Jos joku alkaa nyt seivailemaan että ei toi mitään kerro ni ootte täysin väärässä ja voin yhtä hyvin sen vikan jakson jälkeen heittää ne alkukauden viestit mitkä tän ratkas ja joissa toi voittaja sanotaan. Tän hetkisillä instagram kuvilla joita näistä kolmesta pyörii ei oo mitään merkitystä voittajan kannalta eikä niistä kannata koittaa tulkita mitään.

Vierailija
3847/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee Janeten.

Mielestäni puhui juuri Janetteäänellä "otaksää tän?"

Toivoisin, että valitsee Kaisan; toisaalta Tuomas valitsi sen jonka halusin ja huonosti kävi.

J&J samanoloisia peruspertsoja, ja haaveet käy yksiin.

Vierailija
3848/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska lukea miten täällä valituksi tulevaa arvuutellaan. Samalla harmittaa että se ratkesi ekan jakson jälkeen siihen kun jotkut innokkaammat selvitti (huom ei heidän vika vaan tuotannon) tän kauden "voittajan". Ja se mikä paljasti voittajan on se että tää henkilö oli alkanut seurata useita Jonin kavereita Instagramissa.

Ja tästä joku kirjotti jo 200 sivua sitten kun oli vielä 15 naista jäljellä. Tää sama asia huomattiin muillakin foorumeilla eikä tässä sattumalle jää mitään tilaa. Jos joku alkaa nyt seivailemaan että ei toi mitään kerro ni ootte täysin väärässä ja voin yhtä hyvin sen vikan jakson jälkeen heittää ne alkukauden viestit mitkä tän ratkas ja joissa toi voittaja sanotaan. Tän hetkisillä instagram kuvilla joita näistä kolmesta pyörii ei oo mitään merkitystä voittajan kannalta eikä niistä kannata koittaa tulkita mitään.

No mut tuotanto hehkuttaa niin paljon instassa ja Facebookissa Kaisaa, ja antaa ymmärtää, et on Jonin valinta! Tämä näyttää vaan uppoavan moniin! Ja kyllä oikeesti huvittaa, et aikuiset ihmiset luulevat noiden Kaisan instakuvien kertovan kaiken!

Vierailija
3849/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsee Janeten.

Toivoisin, että valitsee Kaisan; toisaalta Tuomas valitsi sen jonka halusin ja huonosti kävi.

Vierailija
3850/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kumpi?

Vierailija
3851/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan insta linkki?

Vierailija
3852/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö ruutu plussassa päätösjakso tänään?

Vierailija
3853/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsee Janeten.

Voi ei. Vähän tylsää :(

Vierailija
3854/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Jonikaan jaksaa pitkään etäsuhteessa elää. Kaisa on töissä perheyrityksessä Salossa, joten tuskin muutto Helsinkiin olis edes mahdollista.

Helsingin ja Salon väli on junalla ihan ok työmatka. Kummalle vaan :) Varsinkin jos yhtään pystyy tekeen hommia junassa.

No enpä usko. Eli matkustamiseen kuluisi 3 tuntia päivässä! Jossain insta storyssa Joni kehuskeli ja nautti lyhyestä työmatkasta. Tuskin suostus kulkemaan tuota väliä junalla

Vierailija
3855/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps kops.

Vierailija
3856/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tänään Ruutu+ jakso 12? Kiitos tiedosta, ei löydy helposti mistään...

29.5. kello 21.05 alkaa finaali ruutuplussassa. Siinä sanotaan, että lopulta Joni valitsee elämänsä naisen, mutta tekee päätöksen raskain sydämin.

Vierailija
3857/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin mistä Kaisan upea kroppa peräisin, aiempi ratsastusharrastus selittää. Ratsastajilla usein hyvät syvät lihakset. Ja taitaa siis vauhtipäätä olla Kaisallakin vaikka ei sitä ole mainostanut erityisesti

Vierailija
3858/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa nähdä ja kokea love storeja. Siksi Kaisan toivotaan voittavan, koska hänen ja Jonin välillä on selvästi sitä jotain ja koko ohjelman ajan on nähty, kuinka suhde ja tunteet on voimistuneet. Sydän suree jo valmiiksi Kaisan puolesta, jos Joni valitseekin lopulta ”helpon” vaihtoehdon eli Janeten. Kuulemma Joni on onnellinen ja rakastunut kuvausten jälkeen valitsemaansa naiseen. Toivottavasti tilinteossa nähdään oikeasti rakastunut pari, ja katsojatkin saa rauhan.

Kyllä mua silti ihmetyttää, että he olisivat Janeten kans saaneet näyttäytyä yhdessä jouluna sukupäivällisillä ja Joni ei olisi vannottanut kaikkia olemaan hiljaa asiasta.. että kyllä mulla ainakin kytee vielä mielessä ja sydämessä toive, että meitä on huijattu kunnolla ja Joni olisi onnellisesti yhdessä Kaisan kanssa <3

Vierailija
3859/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan olosia noi molemmat on. Sopivan erilaisia myös ni katsojankin hauskempi kattoa. Harmi ku Mariaa ei enää oo mukana mut ei nääkään huonoja oo.

Vierailija
3860/4729 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman ulkopuoliset asiat kyllä puhuu sen puolesta että valitsee Janeten. Vaikka toivonkin että valitsisi Kaisan :) Voiskohan tuotanto nyt napata tästä tulevaisuutta ajatellen kopin ja rajoittaa kilpailijoiden toimintaa some-kanavissa entisestään. Jos tuo ig-seuraaminen ja facen kaverilistat pitää paikkansa niin turhan ilmiselvää on.

Ketju on lukittu.