Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku mt-potilas, joka luulee oikeesti tietävänsä muista keskustelijoista kuka on kukakin ja kuka poistattaa mitäkin (onkohan koko poistamista edes tapahtunut? Alkaa niin harhaiselta kuulostamaan tuon jutut...)
Pikaista paranemista, toivottavasti ymmärrät itsekin, ettei tuollainen vainoharhaisuus ole tervettä. Voin varmuudella sanoa, että sekoilet.
Luulen, että on sama, joka syytteli eilen tai toissapäivänä täysin asiallisesti kommentoivia harhaisiksi. Tuttu tyyli myös muista keskusteluista. No, ei pitäisi ruokkia trollia, toivottavasti ei tästä mene enmpää tunteisiin hänellä.
Ei ollut asiallista kommentointia se. Trolli olet sinä
Ei ollut joo, keitti hänellä hiukan yli, hyvä, että siivottiin. Ehkä olisi taas aika, näköjään kiihtyy näin iltapäivän edetessä.
Asiallista kommentointia se ei ollut tältä surkean ulosannin omaavalta mystikolta, joka ei kestänyt sitä, etteivät kaikki pitäneet Jennystä.
Ei keittänyt mikään yli, vaan keskustelu pysyi asiallisena paitsi tämän toisen osapuolen osalta, joka aloitti väittelyn siitä, ovatko kaikki Jenny-ketjun viestit muka yhden ihmisen käsialaa. Ei suostunut hyväksymään sitä, että Ninan persoonassa ei ollut mitään vikaa, vaikkei Juha häneen rakastunutkaan. Tämä jankuttaja taisit olla sinä?
Ja kyllä, on törkeää poistattaa toisten viestejä vain siksi, ettei itse niitä jaksa lukea ja ne eivät OMASTA mielestä sovi aiheeseen - vaikka Bachelorista oli edelleen puhe. Toki sinä halust esittää asian niin että toinen osapuoli olisi tässä mahdollisimman väärässä ja "sekopäinen", kun et suostu näkemään omaa toimintaasi mitenkään kyseenalaisena.
Arvasin, että olet se sama.
Kuka se sama? En ole vaihtanut kanssasi muuta viestiä ennen tuota. Sinä syyllistät täällä minua jostakin, mitä et edes itse osaa perustella. Ilmeisesti sinulle riitti se, että olin kanssasi eri mieltä Jenny-Nina-keississä, että täällä alat nyt sitten leimata minua joksikin, mitä en ole.
Kerrohan toki, mikä minun toiminnassani oli väärin ja miksi itse olet oikeassa.
Siis et ole vaihtanut muuta viestiä kanssani, mutta olen ollut aikaisemmin kanssasi eri mieltä Jenny-Nina -keississä.
Okei...
Tarkoitin tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Äh! Jollakulla tuli tarve muuttaa tämä keskustelupaikka vaikuttamaan sekopäisten kanavalle., selvästi teeskentelee riidanhaluista saadakseen normi keskustelijat katoamaan. Onnistuit, Häivyn muualle. Toiset saa pelkkää tuhoa aikaan, myös oikeassa elämässä..
Itse asiassa en todellakaan halua riitaa, mutta selvyyden kyllä. Harmi, että täällä jotkut ovat onnistuneet kääntämään tämän niin päin, että minä olisin joku riidanhaastaja, kun lähinnä yritin puuttua noihin väitöksiin siitä, että vaikkapa alapeukun painallus olisi jotenkin väärin. Ethän mene henkilökohtaisuuksiin kuitenkaan, oikeassa elämässä emme tunne.
Janette-jankkaajahan vaihtoi tyylinsä jo ajat sitten Janeten ikuisesta puolustamisesta muiden kimppuun hyökkäämiseen. Kovin on tunnistettava kirjoitustyyli tosiaan.
Pointsit muuten sille, joka muisti sen edelliskauden :)!-tyypin! Siinä ei paljoa peitelty, kun jokaisen (sekavan viestin) perässä oli tuo hymiöhuutis. Miten siinä kävikään, kun Laura ei voittanutkaan?
Älkää nyt hyvät ihmiset enää jaksako. Ihan sama, että kuka sanoi ja mitä sanoi ja kenelle sanoi, jutellaanko taas itse ohjelmasta ja jätetään kaikki muu omaan arvoonsa.
Kuten joku tuossa aiemmin jo mainitsikin, Joni on tämän hetkisen instastorynsa mukaan muuttamassa uuteen osoitteeseen. Stoorissa kuvaa muutosta. Yhteenmuutto Janeten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset enää jaksako. Ihan sama, että kuka sanoi ja mitä sanoi ja kenelle sanoi, jutellaanko taas itse ohjelmasta ja jätetään kaikki muu omaan arvoonsa.
Kuten joku tuossa aiemmin jo mainitsikin, Joni on tämän hetkisen instastorynsa mukaan muuttamassa uuteen osoitteeseen. Stoorissa kuvaa muutosta. Yhteenmuutto Janeten kanssa?
Mikäs järki siinä olis, eikös Janette muuttanut juuri Helsinkiin? Kai hän muutti suoraan samaan asuntoon? Luultavasti Joni siis muuttaa yhteen Kaisan kanssa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs järki siinä olis, eikös Janette muuttanut juuri Helsinkiin? Kai hän muutti suoraan samaan asuntoon? Luultavasti Joni siis muuttaa yhteen Kaisan kanssa 🙂
Kaisa kyllä näyttää instan mukaan seikkailevan muualla, joten ei ole Jonin kanssa muuttohommissa.
Janettehan on hengaillut aika paljon Pepin kanssa viime aikoina ja varmaan osittain asunutkin hänen luonaan. Joni taas mainitsi aiemmin lähtevänsä putkiremonttia (?) pakoon ja etsi asuntoa. Nythän on sopiva sauma sitten muuttaa yhteen, kun kohta on valintakin julkinen. Instassahan oli osoitekin mainittu, sinne vaan hesalaiset kytikselle, onko Janette muuttoapuna 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä kaksi ihmistä tarvitsee ja haluaa isomman asunnon kuin yksi. Tai muuten haluavat oman yhteisen, molempien näköisen. Silti - olisipa hän Kaisa!!
Voihan ig-stoorit. En käytä instaa eli näen vaan noi kaikille julkiset kuvat ja nehän on suhteellisen neutraaleja kaikilla kolmella. Mutta story-osasto - miksei nyt vaan vois olla jakamatta muuttojuttujaan kun finaaliin on enää viikko. Ystävien luulisi saavan tiedon muutakin kautta. Jotenkin menee vähän maku, kun ohjelman ohella instagram esittää ihan omaa ohjelmaansa.
Mikä järki siinä olisi, että Janette muuttaisi Helsinkiin Pepin nurkkiin pariksi kuukaudeksi, kun eivät kuitenkaan voisi liikkua Jonin kanssa julkisesti yhdessä?
Eikö olisi ollut helpompaa kaukosuhteilla nämä muutamat kuukaudet ja vasta ohjelman lopun jälkeen muuttaa yhteen?
Tämän takia uskon, ettei tuo Janeten Helsinkiin muuttaminen merkkaa oikein mitään. Stadiumissa ei uskoisi olevan kovin tarkkaa, vaihtaako toimipistettä nyt vai parin kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki siinä olisi, että Janette muuttaisi Helsinkiin Pepin nurkkiin pariksi kuukaudeksi, kun eivät kuitenkaan voisi liikkua Jonin kanssa julkisesti yhdessä?
Eikö olisi ollut helpompaa kaukosuhteilla nämä muutamat kuukaudet ja vasta ohjelman lopun jälkeen muuttaa yhteen?
Tämän takia uskon, ettei tuo Janeten Helsinkiin muuttaminen merkkaa oikein mitään. Stadiumissa ei uskoisi olevan kovin tarkkaa, vaihtaako toimipistettä nyt vai parin kuukauden päästä.
No ehkä voi kuitenkin viettää yöt yhdessä, hengailla kämpillä yms. Jonilla oli selkeä kammo etäsuhdetta kohtaan, joten luulenpas, et Janette on ollut valmis muuttamaan Helsinkiin ennen lopullista suhteen julkistamista.
Janette on mainostanut niin paljon Helsinkiin muuttoaan, että valittu on varmasti Kaisa. Ei Janette noin avoimesti kertoisi muutosta jos itse olisi valittu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Janette on mainostanut niin paljon Helsinkiin muuttoaan, että valittu on varmasti Kaisa. Ei Janette noin avoimesti kertoisi muutosta jos itse olisi valittu. 😂
No enpä tiedä onko sitä erityisemmin mainostanut. Somessa ilmoittaa edelleen asuinpaikakseen Tampereen35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä voi kuitenkin viettää yöt yhdessä, hengailla kämpillä yms. Jonilla oli selkeä kammo etäsuhdetta kohtaan, joten luulenpas, et Janette on ollut valmis muuttamaan Helsinkiin ennen lopullista suhteen julkistamista.
Täytyy kyllä sanoa, että itse juoksisin lujaa, jos mies ei selviäisi etäsuhteessa muutamaa kuukautta. Varsinkin tuossa tilanteessa, kun parin pitäisi ymmärtää olla paljastamatta suhdetta somessa tai muutoilla.
Muistaako kukaan Hannun kauden? Itse muistelen, että silloin syntynyt pari kertoi salailun johtaneen eroon.
Tätä vasten itse kyllä ymmärrän, jos Jonin valittu olisi muuttanut jo Helsinkiin. Salailla pitää, mutta yhdessä voi olla ”piilossa”. Enemmän herättäisi varmasti huomiota, jos Joni viettäisi aikaa paljon Salossa tai Tampereella.
Alkaa ihan jännitys nousemaan, että miten tässä käy 😅. Molempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan Hannun kauden? Itse muistelen, että silloin syntynyt pari kertoi salailun johtaneen eroon.
Tätä vasten itse kyllä ymmärrän, jos Jonin valittu olisi muuttanut jo Helsinkiin. Salailla pitää, mutta yhdessä voi olla ”piilossa”. Enemmän herättäisi varmasti huomiota, jos Joni viettäisi aikaa paljon Salossa tai Tampereella.
Alkaa ihan jännitys nousemaan, että miten tässä käy 😅. Molempi parempi.
Jatkan omaa viestiäni: Helsingissä on helpompaa piileskellä.
Janeten ihanat reidet vievät voittoon!
Teidänkin miehet olisivat ihan taikinaa, jos tuollainen paketti peruuttaisi syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä onko sitä erityisemmin mainostanut. Somessa ilmoittaa edelleen asuinpaikakseen Tampereen35
Mistä siis on peräisin huhu, että on muuttanut Helsinkiin, luulin, että tieto peräisin hänen instastaan.
Mutta joo, samaan kämppäänhän ei varmasti voi bachelorin kanssa muuttaa, ennen kuin valinta on nähty tv:ssa, on varmaan sopimuksessakin. Sehän olisi helppo nakki vaikkapa seiskan paparazzeille bongata.
Janetten instastoryjen mukaan hän majailee nyt samassa ohjelmassa olleen Pepin luona Hesassa. Näkyy neidin Instassa olevan muutama kuvakin pääkaupungista.
Juuri noin, Mä poistun myös keskustelusta. Ikävä, että leimaat tietyt Janettea puolustavat viestit yhden henkilön kirjoittamaksi ja liität hänet vielä Lauran puolustajaksi yms. Se myös loukkaa syvästi, että nimittelet ihmisiä sekopääksi yms. Ymmärtänet, ettei keskustelua kannata käydä vihamielessä ja antaa opetuksia muille. Mutta kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista kesää! Toivottavasti täällä käydään jatkossa rakentavaa keskustelua, ja etsitään hyviä puolia molemmista tytöistä.