Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota Mariaa tuolla roikutetaan. Ihan selkeää, ettei noista tule paria.
Janette ja Joni on total match keskenään. Kuka mies ei haluasi räväkkää naista? Mieluummin niin, kuin prinsessaa, kuten tuo Maria on. SEn verran vanha Joni on, että ulkonäkö ei ole kaikkea, vaan että on yhteisiä intressejä keskenään ja mukavaa yhdessä. Kaisakin on jees, mutta ehkä (?) hieman liian kultturelli ja fiksu Jonille.
Ei Mariaa roikoteta, vaan Maria on mukana koska Jonin syvin ihastuminen kohdistuu häneen. Marian epävarmuus oli Jonin silmissä herkkää ja avarsi Joninkin näkemystä siitä, mitä ohjelmasta oikeastaan seuraakaan loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos yhtään huonomman näköinen olisi noin kylmä kuin Maria ja yhtä epävarma ja valittaja sekä erilainen Bachen kanssa niin olisi lentänyt ulos jo ajat sitten. Marian ulkonäkö pitää pelkästään sen tuolla. Miehet...
Ei Maria ole kylmä, vaan aito ja rehellinen. Epävarma toki, mutta miksei sitä saisi näyttää?
Ja ihan samaa voisi sanoa kenestä tahansa naisesta, jos Janette olisi äijämäisen näköinen ja käyttäytyisi kuin nyt (äijämäisesti), olisi lentänyt heti ulos.
Sitä paitsi Ruutuplussassa ihan selkeästi välittyy se, ettei Maria todellakaan ole ulkonäkönsä takia tuolla pelkästään. Suurimmaksi osaksi siinä on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Noora jatkaa vielä ensi viikollakin? Käsittämätöntä.
Koska Jonilla on ihastumista Nooraan. Ei sille voi mitään, jos sinun mielestäsi Noora on liian ruma tai ärsyttävä, Joni näkee asian toisin. Näkee jotain sellaista, mitä ei Sofiassa ja Riikassa ollut.
Kuitenkin on selvää että Noora tuskin on top3.
Vierailija kirjoitti:
Siis Maria teki hyvin, ku kerto tuosta, että haluaa suojella sydäntään ja tapailla pitkään jne. Mutta olisi pitänyt myös mainita, että pitää kyllä Jonista silti tosi paljon. Ehdottomasti olisi pitänyt sitä korostaa.
No niinhän hän tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Maria on niin lapsellinen 🙄
Mitä Maria muka nyt teki? Oli rehellinen, ja se on sitten lapsellista? Sinusta mitä tahansa hän tekee, on lapsellista. Hymyily, naurahdus, silmiinkatsominen, kevyt läppä...
Vierailija kirjoitti:
Sofia tippuu siinä kesken illallisen. Ei tipu muita.
Aina olen miettinyt, mitä tämän ihmisen päässä liikkuu. Hän pilaa oman katselukokemuksensa kelaamalla jakson heti ilmestyttyä sen loppuun, ja tulee tänne ilman sploilervaroitusta kertomaan tuloksen. Tämä kaikki vain siksi, että jotkut tahtomattaan lukisivat kommenttinsa ja heidän katselukokemuksensa pilaantuisi.
Itse en siis spoilaantunut koska katson jakson ensin ja sitten vasta ketjun, mutta en voi kuin kummaksua tätä henkilöä, joka noin tekee vain kiusatakseen muita.
Oliks kenestäkään muusta ällöttävää eilisessä ruutu+ jaksossa se kaikkien nuoleminen peräjälkeen. Mua inhottais jos näkisin jälkeenpäin telkkarista et oon suudellu jotain jolla on vielä edellisen syljet suussa. Ja kun ne ei ollu mitään pikkupusuja! Eri päivinä olevilla treffeillä se on sentään vähän vähemmän ällöttävää mut tossa korostui jotenki liukuhihnameininki.
Onneks tällä kaudella naiset ilmeisesti sentään kertoo toisilleen pussailusta, ettei jää sellanen olo kun vissiin eka kaudella et vähän kaikki luuli olevansa se ainoo pussailun kohde tai ainaki se oli tullu yllätyksenä et niin montaa oli pussailtu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään ymmärrä miksi pudotti Riikan. Miksi ei perustellut sitä mitenkään?! Uskomatonta, että Noora ja Sofia pääsivät Riikkaa pidemmälle!
Katso bachelor suomi facebook sivuilta syyt pudotukseen.
Hauska kun viime viikolla kaikki tai monet omi vrmoja marian tippumisesta, niin mariaa ei juuri yhtään haukuttu. Nyt kun marian osakkeet nousseet niin taas on kauheeta haukkumista.
Musta jonin ilmeistä näkee että on tosi ihastunut mariaan ja kun siellä jeepissä kysyi marialta tulevaisuuden suunnitelmia eikä maria osannut varmaa snoa, oli ilme sen näköinen että omi niin pettynyt ja surullinen. Kattokaa vaikka. Samoin kun nyt uusimmassa ruutuplussassa juttelivat ja maria vastasi et näkee että voisivat onnistua yhdessä, niin jonin ilme oli taas niin huojentunut... Ja onko j käynyt todella tällaisia keskusteluita muiden kanssa? Muuta kun kaisalta ja emilialta kysyny kerran...
Janette vaikuttaa huipulta tyypiltä mutta mäkään en näe kemiaa jonin kanssa samalla tavalla kuin jonilla on kaisan ja marian kanssa
Riikka muistuttaa tosi paljon Jenni Vartiaista
Voi herranjestas miten humalassa tuo Joni oli ruutu+ jakson lopussa kun niitä ruusuja jakeli, silmät vaan seisoi päässä 😂 myötähäpeä tuli.
Aluksi mä en voinut sietää Mariaa, mutta nyt kokoajan enemmän ja enemmän oon alkanut hänestä tykkäämään ja varsinkin viimeisimmän plus jakson perusteella huomasin, miten paljon kemiaa hänen ja Jonin välillä on ja miten mukava hän oikeasti onkaan. Toivoisin, että hän olisi se valittu.
Janeten ja Jonin välillä en näe mitään kemiaa, enkä yhteistä, ihan erilaisia persoonia ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Ja vaikka hänet nyt valitsisikin, niinkuin täällä on spekuloitu, niin en usko että heidän suhteensa kauaa kestäisi.
Kaisaa ja Jonia en myöskään näe parina, hekin ovat niin erilaisia, Kaisa vaikuttaa paljon fiksummalta ja aikuisemmalta kuin Joni. Ja tuo kommentti, kun Joni sanoi, että haluaisi viedä Kaisan äidilleen näytille, niin mä sain vaan sen kuvan, että Jonin mielestä Kaisa olisi sellainen ihanne-miniän tyylinen nainen, kunnollinen, josta hänen äitinsä tykkäisi, mutta itse taas ei niinkään syty.
Tuotanto ja käsikirjoitus myös vaikuttaneet varmasti osittain siihen, että esim. Noora on nyt päässyt pidemmälle kuin joku Riikka tms. tasokkaampi. Nooralta saa hyvää avautumista ja draamaankin mahiksia kun Maria ja se ei ole ilmeisesti kovin lämpimissä väleissä. Tällä pidetään katsojat koukuttuneena, katsojaluvut ylhäällä, ja saadaan sitä kautta tietysti rahaa mainostuloista. Median ansaintalogiikka.
Mä tykkään hurjasti Sofian luonteesta, oon kokoajan tykännyt, hän vaikuttaa tosi sydämelliseltä, kiltiltä ja mukavalta, ei Jonille niinkään sopivalta, mutta muuten näin yleisesti ihanalta ihmiseltä. Tilinteossakin tämä vain vahvistui.
Voi miten ihana nauru Sofialla on! Aivan ihana!
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas miten humalassa tuo Joni oli ruutu+ jakson lopussa kun niitä ruusuja jakeli, silmät vaan seisoi päässä 😂 myötähäpeä tuli.
Aluksi mä en voinut sietää Mariaa, mutta nyt kokoajan enemmän ja enemmän oon alkanut hänestä tykkäämään ja varsinkin viimeisimmän plus jakson perusteella huomasin, miten paljon kemiaa hänen ja Jonin välillä on ja miten mukava hän oikeasti onkaan. Toivoisin, että hän olisi se valittu.
Janeten ja Jonin välillä en näe mitään kemiaa, enkä yhteistä, ihan erilaisia persoonia ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Ja vaikka hänet nyt valitsisikin, niinkuin täällä on spekuloitu, niin en usko että heidän suhteensa kauaa kestäisi.
Kaisaa ja Jonia en myöskään näe parina, hekin ovat niin erilaisia, Kaisa vaikuttaa paljon fiksummalta ja aikuisemmalta kuin Joni. Ja tuo kommentti, kun Joni sanoi, että haluaisi viedä Kaisan äidilleen näytille, niin mä sain vaan sen kuvan, että Jonin mielestä Kaisa olisi sellainen ihanne-miniän tyylinen nainen, kunnollinen, josta hänen äitinsä tykkäisi, mutta itse taas ei niinkään syty.
Kyllä Mä näen Jonin ja Janeten välillä paljonkin yhteistä esim. Urheilullisuus.. Joni myös itse totesi, että on aika erilainen Marian kanssa. Jotenkin tuntuu oudolta, että täällä nähdään Janeten ja Jonin suhde mahdottomana. Eiköhän nuo itse tiedä omat tunteensa ja kemiat paremmin. Ei meille muutenkaan ole kaikkea näytetty,
Jonin ja Kaisan keskustelut ovat pelkkää lässytystä, mihinkään elämään syvällisiin keskusteluihin ei olla päästy
valitsee Janeten. Kaverini Janeten serkkku, joten varma tieto.
Kiitos taas linkittäjälle, ensi viikon jakso katsottu.
Ajatuksia ja spoilereita:
Joni on ruususeremoniassa to-del-la huppelissa ja sönköttävä. Ilmeisesti dinnerillä on nautittu viiniä ja viinilasia täytetään muutoinkin ahkerasti, päivän puhteet on myös selvästi olleet raskaita. Sofian tiputus ei yllätä millään tavalla, ei edes Sofiaa itseään....tai ehkä tiputus yllätti minut katsojana siinä mielessä, että Noora saa jostakin syystä vielä jäädä. Mutta ehkä tuotanto on tosiaan laskenut Nooran tuovan enemmän draamaa kuvauksiin kun hänhän ei tunnetusti tule Marian kanssa toimeen.
Alan oikeasti tykkäämään Mariasta jakso jaksolta enemmän. Joni selvästi on kiinnostunut Mariasta ja Maria Jonista, parin välillä on romanttista kemiaa, koskettelua, luonnollista suutelua, katseita, rehellistä ajatusten vaihtoa... se Marian Günther-imitaatio tekoviikset naamalla on myös hupaisaa tilannekomiikkaa.
Ja päinvastoin: Janetesta pidän koko ajan vähemmän ja vähemmän. Erityisesti ensi viikon jaksossa tökkii se Janeten tekopyhä saivartelu, miten hän ainakin olisi heti lahjoittanut löytämänsä yllätystreffit Kaisalle toisin kuin Maria joka nyt lähti niille treffeille itse. Johan siinä onneksi Kaisakin totesi, ettei tuollaisia treffejä tosiaankaan jaella pois ja niille mennään tietysti itse.
Onko Janette loppujen lopuksi edes kiinnostunut bachelorista, jos haluaa jatkuvasti lahjoitella treffejä muille? Ensiksi lahjoitti pyöräkisan voiton Sofialle ja nyt olisi lahjoittanut nämäkin ylläritreffit Kaisalle. Kun eihän se ole ohjelman idea ollenkaan!
Eihän kukaan oikeasti toisen seuraan halajava halua väistellä yhteistä aikaa ja antaa sitä muille....? Vai onko Janette vain niin järjettömän varma omasta voitostaan ja viehätysvoimastaan ettei tarvitse edes kilpailla tai hakeutua miehen seuraan?
Kaisa on jotenkin liian, hmm, tätimäinen? Sellainen äitimäinen isosisko-hahmo Jonille. Ehkä se on tuo tyyli tai hiukset tai jotain, mutta hyvin vaikea kuvitella rakastavana pariskuntana bacheloria ja Kaisaa.
Anyway, Maria, Janette tai Kaisa tulee olemaan se bachelorin lopullinen valinta.
Toivon ruutuplussan jälkeen arvan osuvan Marialle.
Olisipa parasta jos valinta olisi Janette! ❤️
Minä en usko, että Janette menee Marian edelle. Joni on jollain ihan ihmeellisellä tavalla Mariasta kiinnostunut. Kaisa ei myöskään tule menemään Marian edelle eikä varsinkaan Noora.
Maria on varmasti valittu. Sanokaa mitä sanotte!