Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2301/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensi viikon tilinteossa mitään mainittavaa?

Paljastaako Sofia mitään konkreettista? Tuskin. Entä mitkä on bachelorin syyt Sofian pudottamiseen?

Vierailija
2302/4729 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä, mikä ihmeen lisäarvo on sillä, että nainen on räväkkä tai jätkämäinen tai äänekäs. Itse ainakin haluaisin puolisoksi naisellisen naisen, en miesmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että Joni valitsee Kaisan.

Tänään sit katoin ohjelman jotenkin erilaisin ajatuksin.

Nehän onkin ihan hyvä pari. Sopusuhtainen.

Kaisa on kaunis!

Aiemmin ajattelin Kaisasta, että on vähän tätimäinen. Ei oo. Ihan vaan aikuinen nainen. Itseasiassa Joni on vähän setä :)

Mä melkein uskon, että se tosiaan on Kaisa.

Kai tollasta ohjelmaa voidaan leikata just sopivasti, että katsojille ei näy keskinäiset kemiat.

Ai mistä kuulit, et valitsee Kaisan? En kyllä usko siihen. Ei hän ainakaan nykyään Kaisan kans seurustele

Vierailija
2304/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärrä, mikä ihmeen lisäarvo on sillä, että nainen on räväkkä tai jätkämäinen tai äänekäs. Itse ainakin haluaisin puolisoksi naisellisen naisen, en miesmäistä.

Jos Janette olisi ulkonäöltään jätkämäinen, niin olisiko tuolla? Tuskin.

Vierailija
2305/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tuntuu pahalta, et Janeten ja Marian ulkonäköä ja olemusta täällä koko ajan arvostellaan. Janette on todella kaunis ja empaattisen oloinen nuori nainen. Maria on myös ulkoisesti viehättävä.

Vierailija
2306/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tuntuu pahalta, et Janeten ja Marian ulkonäköä ja olemusta täällä koko ajan arvostellaan. Janette on todella kaunis ja empaattisen oloinen nuori nainen. Maria on myös ulkoisesti viehättävä.

Totta, ovat kauniita naisia, mutta tuskin olisivat kärkikahinoissa, mikäli ulkonäkö olisi toinen. Mutta toisaalta, ulkonäkö merkkaa paljon parinvalinnassa ja Joni on kuitenkin ihan suht komea ja raamikas.

Vierailija
2307/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on mukana viihteellisen arvonsa vuoksi: ilo silmälle, kiukutteleva draamailija. Bach ymmärtää kyllä, ettei eukkoa oikeasti kiinnosta, mutta miehenä ottaa kuitenkin tilanteesta ilon irti – ja nauttii.

Janeten ja Jonin välinen kemia – sen aistii kaikissa niissä sekuntien murto-osien välähdyksissä, joita kotisohvalle näytetään. Heillä sielut laulavat samaa sinfoniaa ja lukevat toisiaan kuin vettä vaan. Koska Janette on iskenyt Joniin ihan kunnolla, hän ei tästä kauheasti puhu (tai sitä ei näytetä). Mutta mieli on miehellä myllerryksessä, Janetesta.

Kaisa on turvallinen vaihtoehto. Sanavalmis, äidillinen, aikuinen, huolehtija. Mutta vähän jää Jonin yläpuolelle, joten ei ole heillä minkäänlaista tulevaisuutta.

Noorassa ei ole mitään analysoitavaa. Ei kemiaa, ei jatkoon. Täytteenä ohjelmassa.

Aika monta jaksoa kuitenkin vielä edessä! Ans kattoo ny!

Vierailija
2308/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria on mukana viihteellisen arvonsa vuoksi: ilo silmälle, kiukutteleva draamailija. Bach ymmärtää kyllä, ettei eukkoa oikeasti kiinnosta, mutta miehenä ottaa kuitenkin tilanteesta ilon irti – ja nauttii.

Janeten ja Jonin välinen kemia – sen aistii kaikissa niissä sekuntien murto-osien välähdyksissä, joita kotisohvalle näytetään. Heillä sielut laulavat samaa sinfoniaa ja lukevat toisiaan kuin vettä vaan. Koska Janette on iskenyt Joniin ihan kunnolla, hän ei tästä kauheasti puhu (tai sitä ei näytetä). Mutta mieli on miehellä myllerryksessä, Janetesta.

Kaisa on turvallinen vaihtoehto. Sanavalmis, äidillinen, aikuinen, huolehtija. Mutta vähän jää Jonin yläpuolelle, joten ei ole heillä minkäänlaista tulevaisuutta.

Noorassa ei ole mitään analysoitavaa. Ei kemiaa, ei jatkoon. Täytteenä ohjelmassa.

Aika monta jaksoa kuitenkin vielä edessä! Ans kattoo ny!

Jep. Ja Janettea on alusta saakka säästellyt siltä turhanpäiväiseltä ihastumissössötykseltä, jolla on toivonut TV-viihteen vuoksi pitävänsä tytöt kiinnostuneina ja täpinöissään mahdollisimman pitkään.

Vierailija
2309/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto tuo Maria? (siis tilinteon juontaja) on aina niin överilaittautunut tossa tilinteossa. Jotenkin menee jo yli ja mauttomaksi.

On kyllä vähän joo joulukuusi. Tulee myös vaikutelma, että pikkasen halveksuu haastateltaviaan, kun tuijottelee sillai ilmeettömästi ja sit pikkasen kuin hymähtelis itsekseen. Näyttää siltä, että hänen tekis mieli pyöritellä silmiään ihan huolella, mutta tekee kaikkensa pitääkseen ilmeen peruslukemilla – korkeintaan joku hymyn tapaisen irvistyksen saattaa ilmoille pinnistää.

Vierailija
2310/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu miten päällekäyvä Joni on? Nuolee kaikkia ja tivaa koko ajan että näätkö meitä parina. Antais vähän happee välillä noille naisillekin.

Ahdistelijavibat on aika kovat. Naisilla hankala tilanne, kun toinen on peffassa kii ja tunkee huohottaen nuolemaan naamaa, ja ympärillä kamerat kuvaavat tilannetta. Viimeisimmässä jaksossa Maria siirsikin tuon limanuljaskan näpit pakaroiltaan muualle. Hyhh

Vierailija
2311/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut nyt tykkää Mariasta! 😊

Vierailija
2312/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi toi Joni on ällöttävä!!!

Vierailija
2313/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen varma, että Maria on Jonin valittu.

Vierailija
2314/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria ei ole mun suosikki, mutta kyllä eilisessä jaksossa Joni oli mielestäni todella maansa myynyt, kun Maria alkoi puhua epävarmuuksistaan. Koko olemus henki pettymystä. Ja kyllä usein juuri tuo torjutuksi tuleminen jättää toisen koukkuun, epävarma pääsee tavallaan etulyöntiasemaan ja toinen sitten siinä vaan roikkuu ja toivoo, että toinen voisi alkaa tykätä...Tosin Jonillahan on muitakin vaihtoehtoja, mutta pääseekö tuon tunteen yli?

Vierailija
2315/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen varma, että Maria on Jonin valittu.

Samaa mieltä. Ruutu+ jakson jälkeen vakuutti se, että Maria on lopullinen valinta.

Vierailija
2316/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Maria lopullinen valinta. Nyt vaan juonellisesti näytetään tämmöstä "ooh no tonhan se valitsee" -vaihetta niistä, koska monta jaksoa vielä jäljellä ja olis tarina toistanu liikaa itteään jos Maria ois pelkästään näytetty kiukuttelijana joka häippäsee kesken kaiken. Eihän draamaa riittäis enää muihin jaksoihin jos se valinta tehtäis tässä vaiheessa jo näin selväks.

Sen haluisin nähä kun Maria ei tulekaan valituksi siellä ihan lopussa. Millasethan raivarit siitä seurais? Valkopyllyhanhi hihihi ei toiminutkaan loppuun saakka?

Vierailija
2317/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten lähtenyt Maria vapaaehtoisesti kotiin, ei. Ja siinä kävi juuri niinkuin tuolla aiemmin ketjussa uumoilin, että Jonin mielenkiinto Mariaa kohtaan vaan kasvaa. Mulla tuli tämän uusimman Ruutu+-jakson nähtyäni ensimmäistä kertaa sellainen fiilis, että Maria saattaa sitten kuitenkin olla Jonin valittu. Kyllähän sen näkee, että Joni on Mariaan ihastunut.

Tosin Joni vaikuttaa ihastuneelta myös Kaisaan ja Janetteen. Todella vaikea sanoa, kenet Joni lopulta valitsee! Joni vaikuttaisi sellaiselta perusmieheltä siinä miehessä, että haluaa "suojella" naista, ja siitä hellyydestäkin Joni on monesti puhunut. Nämä puhuisivat sen puolesta, että Janette ei tulisi valituksi. Mutta ihan olen omassa elämässänikin joutunut monesti toteamaan, että omat parisuhdevalinnat perustuvat ihan muuhun kuin siihen, mikä olisi "järkevää". Luulen, että Noora tippuu seuraavaksi.

Vierailija
2318/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

.

.

Kyllä mä nään edelleen vahvimman yhteyden ja ihastuksen Jonin ja Kaisan välillä. Molemmat odottaa kuumeisesti uusia kahdenkeskisiä treffejä ja vaikka ekoista treffeistä on kulunut jo aikaa, ihastus ja kipinä on säilynyt. 8.jaksossa Jonin antaessa Kaisalle ruusun, Joni sanoi haluavansa vain viedä Kaisan kotiin ja esitellä äidilleen. Muihin tyttöihin nään vain enemmän fyysistä vetovoimaa. Mutta tilanteet voi vielä muuttua. Toivottavasti Kaisa saisi ensi jaksossa yksilötreffit ❤️

Vierailija
2319/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni ja Janette eivät ole sopivalta vaikuttava pari. Janettehan on tosiaan sanonut, että ei tykkää varsinkaan julkisista hellyydenosoituksista ja että joku käsi kädessä kävely juuri ja juuri saattaa olla ok, jos pitää puolen metrin välin. Taitaa olla niitä naisia, jotka alussa kyllä suostuvat pussailemaan ja halailemaan ja muutaman kuukauden tai max. parin vuoden sisällä vain tyrkkäävät miestä kauemmaksi, koska "en tykkää lääppimisestä". Tuskin romanttinen mies on sellaisen kanssa tyytyväinen.

Vierailija
2320/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa on niin tätimäinen. Kyllähän kaikki kauniilta näyttää kesävaatteissa ja iltapuvuissa, mutta siinä esittelypätkässä Kaisa paljastui tuulipukunaiseksi ja niin... tädiksi. Joni on sentään melko tyylikäs, enkä usko että kehtaa lätkäkavereille Kaisaa esitellä.

Ketju on lukittu.