Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2361/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas linkittäjälle, ensi viikon jakso katsottu.

Ajatuksia ja spoilereita:

Joni on ruususeremoniassa to-del-la huppelissa ja sönköttävä. Ilmeisesti dinnerillä on nautittu viiniä ja viinilasia täytetään muutoinkin ahkerasti, päivän puhteet on myös selvästi olleet raskaita. Sofian tiputus ei yllätä millään tavalla, ei edes Sofiaa itseään....tai ehkä tiputus yllätti minut katsojana siinä mielessä, että Noora saa jostakin syystä vielä jäädä. Mutta ehkä tuotanto on tosiaan laskenut Nooran tuovan enemmän draamaa kuvauksiin kun hänhän ei tunnetusti tule Marian kanssa toimeen.

Alan oikeasti tykkäämään Mariasta jakso jaksolta enemmän. Joni selvästi on kiinnostunut Mariasta ja Maria Jonista, parin välillä on romanttista kemiaa, koskettelua, luonnollista suutelua, katseita, rehellistä ajatusten vaihtoa... se Marian Günther-imitaatio tekoviikset naamalla on myös hupaisaa tilannekomiikkaa.

Ja päinvastoin: Janetesta pidän koko ajan vähemmän ja vähemmän. Erityisesti ensi viikon jaksossa tökkii se Janeten tekopyhä saivartelu, miten hän ainakin olisi heti lahjoittanut löytämänsä yllätystreffit Kaisalle toisin kuin Maria joka nyt lähti niille treffeille itse. Johan siinä onneksi Kaisakin totesi, ettei tuollaisia treffejä tosiaankaan jaella pois ja niille mennään tietysti itse.

Onko Janette loppujen lopuksi edes kiinnostunut bachelorista, jos haluaa jatkuvasti lahjoitella treffejä muille? Ensiksi lahjoitti pyöräkisan voiton Sofialle ja nyt olisi lahjoittanut nämäkin ylläritreffit Kaisalle. Kun eihän se ole ohjelman idea ollenkaan!

Eihän kukaan oikeasti toisen seuraan halajava halua väistellä yhteistä aikaa ja antaa sitä muille....? Vai onko Janette vain niin järjettömän varma omasta voitostaan ja viehätysvoimastaan ettei tarvitse edes kilpailla tai hakeutua miehen seuraan?

Kaisa on jotenkin liian, hmm, tätimäinen? Sellainen äitimäinen isosisko-hahmo Jonille. Ehkä se on tuo tyyli tai hiukset tai jotain, mutta hyvin vaikea kuvitella rakastavana pariskuntana bacheloria ja Kaisaa.

Anyway, Maria, Janette tai Kaisa tulee olemaan se bachelorin lopullinen valinta.

Toivon ruutuplussan jälkeen arvan osuvan Marialle.

Kirjoitinkohan minä tämän? :) Ihan ainakin mun ajatukset oli tässä. Mäkin aloin tykkäämään Mariasta tämän uusimman ruutu+-jakson myötä, oli paljon symppiksempi kuin aiemmin. Ja selvästi heillä on Jonin kanssa kivaa yhdessä.

Samaten ihmettelin sitä, että Janette olisi antanut brunssitreffit Kaisalle. Whaat? Ihan kuin Janette olisi tuolla vaan hengailemassa uusien kaverien kanssa, ei niinkään etsimässä itselleen miestä. Itsekin olen tuollainen "muiden puolesta uhrautuja", mutta jos saisin valita lähdenkö treffeille ihastukseni kanssa vai antaisinko treffit jollekin toiselle, joka voisi viedä ihastukseni minulta nenäni edestä, ei tarvitsisi kyllä monesti miettiä!

Toivon siis Marian tai Kaisan "voittavan". Mieluiten ehkä Kaisan kuitenkin.

Vierailija
2362/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas miten humalassa tuo Joni oli ruutu+ jakson lopussa kun niitä ruusuja jakeli, silmät vaan seisoi päässä 😂 myötähäpeä tuli.

Aluksi mä en voinut sietää Mariaa, mutta nyt kokoajan enemmän ja enemmän oon alkanut hänestä tykkäämään ja varsinkin viimeisimmän plus jakson perusteella huomasin, miten paljon kemiaa hänen ja Jonin välillä on ja miten mukava hän oikeasti onkaan. Toivoisin, että hän olisi se valittu.

Janeten ja Jonin välillä en näe mitään kemiaa, enkä yhteistä, ihan erilaisia persoonia ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Ja vaikka hänet nyt valitsisikin, niinkuin täällä on spekuloitu, niin en usko että heidän suhteensa kauaa kestäisi.

Kaisaa ja Jonia en myöskään näe parina, hekin ovat niin erilaisia, Kaisa vaikuttaa paljon fiksummalta ja aikuisemmalta kuin Joni. Ja tuo kommentti, kun Joni sanoi, että haluaisi viedä Kaisan äidilleen näytille, niin mä sain vaan sen kuvan, että Jonin mielestä Kaisa olisi sellainen ihanne-miniän tyylinen nainen, kunnollinen, josta hänen äitinsä tykkäisi, mutta itse taas ei niinkään syty.

Kyllä Mä näen Jonin ja Janeten välillä paljonkin yhteistä esim. Urheilullisuus.. Joni myös itse totesi, että on aika erilainen Marian kanssa. Jotenkin tuntuu oudolta, että täällä nähdään Janeten ja Jonin suhde mahdottomana. Eiköhän nuo itse tiedä omat tunteensa ja kemiat paremmin. Ei meille muutenkaan ole kaikkea näytetty,

Jonin ja Kaisan keskustelut ovat pelkkää lässytystä, mihinkään elämään syvällisiin keskusteluihin ei olla päästy

Niin, meille ei ole näytetty muuta kuin pelkkää lässytystä. Itsekin totesit, että kaikkea ei näytetä. Minusta olisi outoa, jos Joni kuiskuttelisi ruususeremoniassakin jonkun korvaan, että olen suhun ihastunut, ellei olisi aika vahvaa kemiaa. Kaisalle siis kuiskuttelee, yhden kerran näytettiin meillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valitsee Janeten. Kaverini Janeten serkkku, joten varma tieto.

Että olisi sopimusta rikottu ja asia koko suvulle mukaan lukien hölösuiselle serkulle kerrottu, niin varmaan.

Vierailija
2364/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa sopisi jotenkin todella hyvin hoitoalalle. Sairaanhoitajaksi tai kätilöksi ehkäpä. Tommonen iloinen , humoristinen, empaattinen ja fiksu nainen. En tiedä johtuuko ajatukseni siitä, että eräs tuntemani sairaanhoitaja on todella samanlainen kuin Kaisa! :D

Janeten mieheksi sopii joku kunnon Bull Mentula- tyylinen fitnessmies. Tai sitten vaihtoehtoisesti joku poliisi/palomies/ensihoitaja- akselilta tuleva mies, joka ei vauhtia ja jänniä tilanteita arista. Jos Janette ja Joni menisi kimppaan, niin Janette olisi se suhteen "mies" ja Joni semmonen neiti enemmänkin. Tuskin Janette semmosta jaksaisi katsoa. :D

Vierailija
2365/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni on kyllä tylsin bachelor ikinä! Katson ruudusta parhaillaan sitä viime kautta, koska tuli Tuomasta ikävä!

Vierailija
2366/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon alkanu tykkäämään Mariasta! Aiemmin en pitänyt yhtään ja toivoin hänen putoamistaan kokoajan. Nyt yhtäkkiä parin viime jakson perusteella tykästynyt paljonkin Mariaan. Sieltä onkin kuoriutunut mukava nainen. Tykkään oikeastaan Mariasta ehkäpä jopa eniten tällä hetkellä!

Vierailija
2367/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks kenestäkään muusta ällöttävää eilisessä ruutu+ jaksossa se kaikkien nuoleminen peräjälkeen. Mua inhottais jos näkisin jälkeenpäin telkkarista et oon suudellu jotain jolla on vielä edellisen syljet suussa. Ja kun ne ei ollu mitään pikkupusuja! Eri päivinä olevilla treffeillä se on sentään vähän vähemmän ällöttävää mut tossa korostui jotenki liukuhihnameininki.

Onneks tällä kaudella naiset ilmeisesti sentään kertoo toisilleen pussailusta, ettei jää sellanen olo kun vissiin eka kaudella et vähän kaikki luuli olevansa se ainoo pussailun kohde tai ainaki se oli tullu yllätyksenä et niin montaa oli pussailtu.

No oli aika ällöä. Mun mielestä Bätse oli tuossa kohtaa myös ilmiselvästi jurrissa: silmät haritti ja puhe oli loppua kohden sekavaa. Jokaiselle peräjälkeen liversi samat fraasit.. ihan säälitti se onnesta häkeltynyt ilme naisten kasvoilla tuossa tilanteessa. Jos olisin joku noista leideistä, nolottaisi ihan hirveästi jälkeenpäin katsoa tuo jakso. Se Marian perseenpuristelu kameroiden edessä oli myös epäkunnioittavaa.

Vierailija
2368/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Joni on ällöttävä.. puristelee Mariaa perseestä niin että Mariakin ihan ottaa sen käden pois siitä. Lisäksi Joni nuoleskelee kaikkien kanssa ja sanoo samoja fraaseja kaikille. Onko noi edes keskustelleet mistään syvemmistä asioista?!

Vierailija
2369/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joni on kyllä tylsin bachelor ikinä! Katson ruudusta parhaillaan sitä viime kautta, koska tuli Tuomasta ikävä!

Tuomas kyllä oli ihan onneton Bachelor. Ei meinannut saada mitään kontaktia keneenkään.

Vierailija
2370/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka oli tosi mukava ja kiva nainen, mutta itseäni häiritsi todella paljon se tumma meikki, mikä hänellä oli koko ajan. Olisi ollut kiva nähdä häntä myös kevyemmässä meikissä.

Vierailija
2371/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Kaisa on jatkossa!

Olkoonkin, että tämän kilpailun voitto ei välttämättä ole hänelle mikään must, koska tuolla naisella riittää ottajia läpi Suomen.

M42

Vierailija
2372/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo peppujen puristelu kameroiden edessä menee liian pitkälle, alentavaa. Itsellä tyssäisi ihan viimeistään tuohon mielenkiinto. Ja olisipa ikävä voittajan katsella näitä otoksia myöhemmin, miten kumppaninsa hiplailee muita tuolla tavalla. Mautonta.

Vierailija
2373/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisi sopimusta rikottu ja asia koko suvulle mukaan lukien hölösuiselle serkulle kerrottu, niin varmaan.

Kyllä Suomessa on niin pienet piirit että tällaiset tiedot oikeasti leviää. Onhan tuo selvääkin selvempää että se on Janette.

Vierailija
2374/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ en jaksais henkkoht tota Mariaa minuuttiakaan :D siis aivan hirvittävän kikattava, epävarma, tunteileva, tommonen ihme prinsessa, koko ajan jotain tunnedraamaa :D :D Mutta onneks ei hei tarvikaan! 

Sen verta kumminki ymmärrän, että toisia tuollainen ei haittaa ja jotku jopa tykkää. Jos tykkää, ni mikäs sen mukavampaa. 

Vierailija
2375/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu siltä, että 12 viikkoa katsotaan tätä ja sitten Maria voittaa. Eli mitään ei tapahtunut ensivaikutelman jälkeen. Olisipa tullut käytettyä tämäkin aika vaikka siivoukseen tai jumppaan. Silti ei pysty lopettamaan keskenkään! 😁

Vierailija
2376/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juostessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa on niin pienet piirit että tällaiset tiedot oikeasti leviää. Onhan tuo selvääkin selvempää että se on Janette.

Eihän piirien koolla ole merkitystä siihen, rikkooko joku sopimusta tai ei.

Vierailija
2377/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että täällä on joku tai useampi äkäinen Janettefani, joka/jotka haukkuu erityisesti Kaisaa ja Mariaa ihan joka sanakääntein. Taitaa ärsyttää et maria jatkoikin ohjelmassa ja Joni tykännyt Kaisasta... Tää on niin vakavaa! :D

Vierailija
2378/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että täällä on joku tai useampi äkäinen Janettefani, joka/jotka haukkuu erityisesti Kaisaa ja Mariaa ihan joka sanakääntein. Taitaa ärsyttää et maria jatkoikin ohjelmassa ja Joni tykännyt Kaisasta... Tää on niin vakavaa! :D

Musta kyllä tuntuu, että täällä on enemmän Kaisan ja Marian fanittajia! Vaikka oon täysin varma, et Janette on Jonin valittu, en ole Mariasta ja Kaisasta kirjoittanut mitään negatiivista. Ehkä osaa ärsyttää, että Jonin valinta on Janette

Vierailija
2379/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette haluaa erityisesti korostaa kontrastia naisellisen ulkonäön ja äijämäisyyden välillä.. niin, mitäs jos mä haluun hypätä benji hypyn oikein korkeelta, niin miten sä suhtaudut? ?Sitten vielä...tyttöjen kanssa puhuttiin, että ooksä Joni liian nössö mulle, että niinku jäät jalkoihin. Joni oli kuin iskun saanut... kyllä mulla on ihan oma tahto, yrittää puolustautua.

Vierailija
2380/4729 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janette haluaa erityisesti korostaa kontrastia naisellisen ulkonäön ja äijämäisyyden välillä.. niin, mitäs jos mä haluun hypätä benji hypyn oikein korkeelta, niin miten sä suhtaudut? ?Sitten vielä...tyttöjen kanssa puhuttiin, että ooksä Joni liian nössö mulle, että niinku jäät jalkoihin. Joni oli kuin iskun saanut... kyllä mulla on ihan oma tahto, yrittää puolustautua.

Miksi kaikki pitää kääntää aika negatiiviseksi? Ehkä tämä on vain sinun tulkinta asiasta.Toivon, että lopetatte jo tämän jatkuvan Janeten kritisoinnin.

Ketju on lukittu.