Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella outo havainto: tinderin hyvännäköiset vs vähän rumemmat naiset

Vierailija
12.02.2018 |

Tinderissä hyvännäköiset naiset ovat aina mukavia ja fiksuja, omaavat käytöstavat. Olen ottanut yhteyttä nyt lähiaikoina sellaisiin vähän vähemmän hyvännäköisiin ja he käyttäytyvät todella erikoisesti. Yleensä he eivät osaa kirjoittaa kunnolla ja esimerkiksi poistavat matcheista ihan yhtäkkiä ja tekevät muitakin outoja tempauksia jatkuvalla syötöllä. He eivät vain kanssakäy normaalilla tavalla.

Millä tämä selittyy?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap matchää rumien kanssa? Minä en tinderissä jutellut yhdellekään miehelle jota en pitänyt hyvännäköisenä.

Vierailija
22/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran todella töykeä hyvännäköiselle miehelle joka tuli juttelemaan. Siitä syystä että olin kouluaikana tottunut siihen että AINA jos hyvännäköinen poika tuli puhumaan, se oli kiusaamistarkoituksessa. Kaverini olivat ihan hämmästyneitä että miksi käyttäydyit noin huonosti, sehän yritti tulla iskemään sinua. Tuo vaihtoehto ei käynyt edes mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä hyvännäköiset naiset ovat aina mukavia ja fiksuja, omaavat käytöstavat. Olen ottanut yhteyttä nyt lähiaikoina sellaisiin vähän vähemmän hyvännäköisiin ja he käyttäytyvät todella erikoisesti. Yleensä he eivät osaa kirjoittaa kunnolla ja esimerkiksi poistavat matcheista ihan yhtäkkiä ja tekevät muitakin outoja tempauksia jatkuvalla syötöllä. He eivät vain kanssakäy normaalilla tavalla.

Millä tämä selittyy?

Ovat tottuneet paskaan kohteluun miesten taholta? Itsekin kyynistyneet? Kuinka paljon paremmin itse kohtelit sitä kaunotarta? Joko olet ilmoittanut että rumalle että olisit kiitollinen että joku suostuisi sua panemaan (true story)...

Joo, miesten vika kaikki taas. Ei mitään omaa vastuuta omasta käytöksestä.

Säälittävää.

Pitäisikö heidän ottaa vastuu miesten käytöksestä?

- eri

Vierailija
24/24 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä viestität tahtomattasi ajatuksiasi heille.

Ehkä? Pakkohan sen syyn on löytyä ap:sta tai muista miehistä. Oikeesti, miehet miettikää tarkkaan kehen sekaannutte. Käytös kertoo paljon ihmisestä.

Kuinka moni nainen puolustelisi vastaavasti miehen käytöstä? "Sillä vaan on niin paljon paskoja kokemuksia naisista..."

Eikö riitä että miehet puolustelevat miesten käytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme