Miten teillä kävi friends with benefits suhteessa?
Miten tutustuitte, miten asiat eteni ,tuliko ihastumisia, miten juttui päättyi ? Oletteko kauankin ollut?
Kommentit (294)
Pari vuotta tapailtu, asutaan eri maissa. Kuitenkin yhteiset pitkät viikonloput on olleet täydellisiä: tyyliin käsi kädessä Pariisissa nähtävyyksiä katselemassa ja kuin parhaina kavereina mielettömiä keskusteluita. Olen vihdoin myös vapautunut sängyssä ja lopultakin Nautin. Molemmat omissa eroissa sen verran ryvettyneet, että uudelle suhteelle suojamuurit pystyssä. Mutta puolisen vuotta sitten mies kertoi, että oli jutellut meistä tyttärilleen ja näyttänyt kuvia. Saa sitten nähdä miten asiat menee
huutista näille valkoihoislapsettomien 40v feministien selityksille
Hyvin menee. Olemme kuin vanhat tutut, vaikka tapasimme sokkona netin kautta.
Mies ei asu kovin kaukana ja meillä on juuria samalta suunnalta. Olemme melko saman ikäisiä. Vastuu lapsista on kummallekin tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mulle ratkaisu ongelmaan kun on seksisuhde ollut puoli vuotta ihanan hellän mukavan miehen kanssa ja tapasin uuden miehen vähän aikaa sitten kenen kanssa on sitä kemiaa että tästä voisi tulla vakavampi suhde. Miten tässä tilanteessa saa pidettyä välit vakipanoon että olen tavannut toisen miehen joten meidän seksisuhde täytyy laittaa " tauolle ".???
Olen aiemmin samassa tilanteessa lopettanut seksisuhteen ja lopulta ollut uudelle miehelle vain pelinappula ja jäänyt ihan yksin??? Miten saatte nuo seksikaverit pidettyä kaverina jos tulee suhde ?
Pistät sen vakipanon tauolle siksi aikaa, että näet mikä toinen on miehiään. Jos seurustelusuhde alkaa toimia, lopetat toisen.
Ei muna seisonut eikä kovettunut eikä ollut paksu.
Olen itse ilmeisesti ajautumassa tämmöiseen suhteeseen. Olen joitain kuukausia sitten käynyt läpi avioeron, johon littyi miehen pettämistä ym. En ole todellakaan valmis mihinkään vakavaan. Tuttavani ehdotti suoraan tämmöistä suhdetta ja koska en mitään vakavaa halua, niin en nyt ole toistaiseksi kieltäytynytkään. Eniten itseäni mietityttää, jos tunteet alkavat heräillä toista kohtaan. Täytyy sitten omalta osalta heti puhaltaa peli poikki.
Minä ihastuin mieheen, mies ehkä myös minuun. Kumpikaan ei osannut sanoa suoraan ja lopulta mies "jäi kiinni" toisesta naisesta. En voi sanoa pettämiseksi koska mitään ei puhuttu siitä tapaillaanko muitakin.
Siihen tyssäsi koko paska ja näin jälkeen päin ajateltuna suhteen olisi pitänyt päättyä jo paljon aiemmin. Seksi ei ollut edes hyvää loppujen lopuksi ja miehellä oli sovinistinen maailmankatsomus.
Tavattiin netissä, oltiin kerran sängyssä. Viesteissä niin puhelias mies ei saanut sanaa suustaan, vaan kuittasi keskustelut yksisanaisesti. Eipä ole enää kuulunut hänestä mutta ei ole väliksikään.
Tavattiin netissä reilu vuosi sitten, seksi on loistavaa. Tällä hetkellä tuntuu sopivan tällainen, muuten viihdyn sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mulle ratkaisu ongelmaan kun on seksisuhde ollut puoli vuotta ihanan hellän mukavan miehen kanssa ja tapasin uuden miehen vähän aikaa sitten kenen kanssa on sitä kemiaa että tästä voisi tulla vakavampi suhde. Miten tässä tilanteessa saa pidettyä välit vakipanoon että olen tavannut toisen miehen joten meidän seksisuhde täytyy laittaa " tauolle ".???
Olen aiemmin samassa tilanteessa lopettanut seksisuhteen ja lopulta ollut uudelle miehelle vain pelinappula ja jäänyt ihan yksin??? Miten saatte nuo seksikaverit pidettyä kaverina jos tulee suhde ?
Ehdotin tarkemmin määrittelemätöntä taukoa, syynä miehen aidot kiireet. Niistä muodostui oikea este.
Erään ystäväni kanssa alkoi myös välit lähentyä samaan aikaan. En maininnut tätä, ihan kohteliaisuudesta. Eikä se oikeastaan kuulu muille.
Tiesin naisen olevan suhteessa jonkun miehen kanssa. Kävimme naisen kanssa vain baarissa. Eli olimme vain baarikavereita.
Kyselin silloin tällöin naiselta siitä miehestä kenen kanssa se oli suhteessa. Nainen mm. sanoi, että mies tekee työtä, jossa voi puhua asiakkaiden kanssa. Ja on Jyväskylästä. Kerran nainen sanoi miehen leiponeen mokkapaloja, jotka lähettä kaverinsa auton takapenkillä naiselle Kuopioon.
Nainen sanoi, että tiedän miehen. Kyselin onko se mies eräästä nettiyhteisöstä, jossa tutustuin naisen kanssa. Nainen ei myöntänyt eikä kieltänyt.
Kyselin miksi nainen ei halua paljastaa kuka mies on. Hän sanoi häpeävänsä sen ulkonäköä. Kysyin miksi sitten olet sen kanssa läheisissä tekemisissä. Hän totesi "no tiedäthän, että huumori on isoin turn-on mulle".
Nainen sanoi jossain vaiheessa, että hän ei ole rakastunut siihen mieheen, tai ei koe olevansa sen kanssa suhteessa. Kysyin tällöin miksi sitten otit sen miehen mukaasi kaverisi häihin. Tähän nainen ei vastannut mitään selkeää.
Joskus parin viikon päästä kuulin naisen sanoneen miehelle, että jatkaa minun kanssa tms. Tuo kuulosti oudolta, koska miksi kukaan lemppaisi ketään baarikaverin takia.
Kun eräs naisen lapsi näki minut niin hän oli aloittamassa lausetta "Mutta entäs..", mutta nainen tässä kohtas tukki lapsensa suun laittamalla käden sen suun eteen. Joka oli muodostamassa seuraavaksi I-kirjainta.
Olin tavannut naisen ekaa kertaa 9 kk aiemmin. Ekan tapaamisemme aikana, ehkä noin tunnin kohdalla, hän näytti kesällä otettuja kuvia, joissa istuu puiston penkillä julkkiksen kanssa, jonka etunimi alkaa I-kirjaimella.
Vuotta myöhemmin katsoin tv:tä. Tositv-ohjelmassa oli eräs julkkismies, jonka etunimi alkaa I-kirjaimella. Miehelle tapahtui jotain ikävää. Naisen ilme oli hyvin huolestunut. Laskin yhteen 1+1.
Nykyään mies on isokin julkkis. Maailmanlaajuisesti.
Noin aloitin fwb-suhteeni. Koin että minun täytyy alkaa siihen, koska nainen jonka hormonikierukka maksoi 70e/kk oli jättänyt jonkun ukon minun takiani.
Nussin fwb-kumppanin puhki. Valitettavasti järvi kuluu soutamalla. Ei hätää valitsin uuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että oksettava olet.