Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä kävi friends with benefits suhteessa?

Vierailija
11.02.2018 |

Miten tutustuitte, miten asiat eteni ,tuliko ihastumisia, miten juttui päättyi ? Oletteko kauankin ollut?

Kommentit (294)

Vierailija
221/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb on tietnlaista itsepetosta. Jos kaverin kanssa kaikki futaa hyvin, seksi, läheisyys ja ihan vain olla möllöttäminen yhdessä, miksi ei saman tein sitten sitoutuisi hyvään parisuhteeseen saman ihmisen kanssa ?

Omien sekavien fwb-kuvioitteni lisäksi olen päässyt seuraamaan erään naispuolisen kaverin vastaavaa, joka on mennyt juuri noin vuosia ellei vuosikymmeniä. Naispolo on umpirakastunut, mutta mies haluaa olla vain 'kaveri', tekevät kaiken yhdessä paitsi asuvat. Ei hän siis mikään sarjasäätäjä ole, mutta tuntuu uskovan että todellinen unelmien nainen on ihan kulman takana, joten ei kannata sitoutua lopullisesti. Olen tavannut tämän iki-ihastuksen ja tuntuu oikein mukavalta, mutta aika julmana pidän silti tuollaista jatkuvaa siiman antamista.

Harva parisuhdehan on sellainen että on 100% matchi molemmille. Ennen wanhaan mentiin silti naimisiin, mutta nykyään 'hyvät muttei-täydelliset' jätetään 'holding patterniin' odottelemaan.

Kaverillasi on vastuu itsestään ja omasta elämästään, sekä oikeus elää sitä haluamallaan tavalla.

Vierailija
222/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies sanoi, ettei todellakaan halua määritellä meidän suhdetta vaan haluaa viettää aikaa ihmisten kanssa, joista tykkää. Tapailtiin säännöllisesti ja usein miehen aloitteesta. Meillä oli hauskaa ja juteltiin syvällisiä, kipeitäkin juttuja, saunottiin paljon jne. Hän kertoi säveltävänsä minulle laulun, ynnä muuta, eli ei todellakaan ollut vain seksiä tuo juttu. Tiesin kuitenkin ettei meistä tule paria, mutta pidin häntä ystävänä. Tapailtiin melkein vuosi.

Sitten mies oli yhtäkkiä löytänyt toisen tapailunaisen ja jätti minut kuin nallin kalliolle. Lopetti jutun todella kylmästi, laittoi viestin että merkitsin vain seksiä hänelle enkä muuta. Pyörsi sitten omat puheensa, kun ei halunnut määritellä suhdetta alussa ja indikoi, että tykkää minusta ihmisenä. Itse olin pitänyt häntä ystävänä, sen perusteella millaisia juttuja puhuttiin ja miten hyvin tultiin toimeen. Parin kuukauden kuluttua heidän juttu loppui ja mies halusikin sitten taas nähdä minua (en suostunut). Kehtasi pyytää taas seksiä, vaikka oli loukannut minua pahasti. Särjin sydämeni todella pahasti tuossa jutussa, ihan vaan siksi koska pidin häntä oikeasti ystävänä ja harvoin löydän ihmisiä, keiden kanssa synkkaa noin hyvin.

Mies on nyt vähän väliä laitellut viestiä, nyt pistin jutulle lopun lopullisesti. On tehnyt jo selväksi mitä haluaa minusta ja miten kylmästi osaa kohdella ihmisiä.

Kävisikö sinulle tuollainen mies, jolla olisi fwb-suhde jonkun parhaan ystävänsä kanssa? Tuskin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies sanoi, ettei todellakaan halua määritellä meidän suhdetta vaan haluaa viettää aikaa ihmisten kanssa, joista tykkää. Tapailtiin säännöllisesti ja usein miehen aloitteesta. Meillä oli hauskaa ja juteltiin syvällisiä, kipeitäkin juttuja, saunottiin paljon jne. Hän kertoi säveltävänsä minulle laulun, ynnä muuta, eli ei todellakaan ollut vain seksiä tuo juttu. Tiesin kuitenkin ettei meistä tule paria, mutta pidin häntä ystävänä. Tapailtiin melkein vuosi.

Sitten mies oli yhtäkkiä löytänyt toisen tapailunaisen ja jätti minut kuin nallin kalliolle. Lopetti jutun todella kylmästi, laittoi viestin että merkitsin vain seksiä hänelle enkä muuta. Pyörsi sitten omat puheensa, kun ei halunnut määritellä suhdetta alussa ja indikoi, että tykkää minusta ihmisenä. Itse olin pitänyt häntä ystävänä, sen perusteella millaisia juttuja puhuttiin ja miten hyvin tultiin toimeen. Parin kuukauden kuluttua heidän juttu loppui ja mies halusikin sitten taas nähdä minua (en suostunut). Kehtasi pyytää taas seksiä, vaikka oli loukannut minua pahasti. Särjin sydämeni todella pahasti tuossa jutussa, ihan vaan siksi koska pidin häntä oikeasti ystävänä ja harvoin löydän ihmisiä, keiden kanssa synkkaa noin hyvin.

Mies on nyt vähän väliä laitellut viestiä, nyt pistin jutulle lopun lopullisesti. On tehnyt jo selväksi mitä haluaa minusta ja miten kylmästi osaa kohdella ihmisiä.

Sai seksinsä ja löysi paremman. En kyl ymmärrä miten naiset lankeaa tähän joka kerta

Kuulostat ihan vajaalta. Suosittelen vähän treenaamaan logiikkaa. Et ymmärrä mitään logiikasta tai siitä, miten on ok kohdella ihmisiä, mitään. Ymmärrätkö mitä tarkoittaa harhaan johtaminen? Syyllistätkö muutoinkin yleensä aina uhria etkä sitä, joka on tehnyt paskamaisesti?

Anteeksi nyt mutta mikä UHRI? JA MINKÄ uhri? Eikö avioeroakaan saisi ottaa, kun siinä sitten siitä toisesta tulee uhri, jos hän ei eroa halua?

Vierailija
224/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan nyt tämmöisessä? Aloitin ystävän kanssa seksisuhteen ja nyt vaikuttaa siltä, että hänellä on pelissä enemmän. Seksi on nautinnollista, haluan häntä kyllä sängyssä mutta muuten en - en koe häntä fyysisesti viehättäväksi vaikka luonteesta pidänkin. Kun kirjoitan tämän, tunnen itseni hirviöksi.

Et koe häntä fyysisesti viehättäväksi, mutta nautit kuitenkin seksistä hänen kanssaan? Mielenkiintoista.

Oletko mies vai nainen?

Hän on varmaankin ns. hyvä sängyssä, eli seksi on laadukasta ja molemmat saa orgasmin.

Silti hän ei ole välttämättä mitenkään komea tai timmissä kunnossa, tai muutenkaan ole ns. omaa tyyppiä ulkoisesti.

Näin minä tuon tulkitsisin.

Vierailija
225/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisellä sinkkukaudella parikin FWB / FB -juttua rinnan, toisessa toi Friends-osuus korostui siten että pidettiin päivittäin yhteyttä ja toinen oli sitten semmosta satunnaisempaa seksihommaa.

Lopetin molemmat kun aloin seurustelemaan. Kun seurustelusuhde päättyi muutaman vuoden päästä, otin yhteyttä toiseen näistä ja jatkettiin siitä mihin jäätiin. Ei seukata, ei oo sitoumuksia, puhutaan hänen naiskuvioista ja pannaan (ja on hiton kivaa). Ei oo ihminen, jolle soittaisin jos mulla ois kauhee kriisi, mut pienempiä valituksia hän emppaa ja tsemppaa ja toisin päin.

226/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan.

Vierailija
227/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näistä yleensä mitään tule ja on tosi iso turn off, jos nainen tämmöisiä harrastanut. En ottaisi kumppaniksi...

Sama minulla, jos mies olisi tällaista harrastanut. En ottaisi kumppaniksi.

Mieluummin ottaisin kumppanin jolla ollut vakituinen seksisuhde kuin monia yhden illan juttuja. Ei kaikki halua joka elämäntilanteessa parisuhdetta, mutta kuitenkin seksiä/muita elämyksiä kumppanin kanssa. Silloin fwb on oikein hyvä juttu.

Rakastajattaria/rakastajia ollut iät ja ajat, nyt on vain uusia nimityksiä.

Vierailija
228/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli sitten ehkä kuitenkin lopulta ihastunut, ja uskoisin, että pettyi kun halusin lopettaa. Mulla ei tunteet heränneet, muuten kuin kaverillisesti. Sängyssäkin oli lähinnä hauskaa, ei niinkään kiihkeää.

Vierailija
229/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen Tinderistä koko ajan uusia ystäviä. Kerron siis ihan rehellisesti, että kyse on ystävyydestä. Tokihan siinä sitten aina päädytään sänkyyn eli sisi yse on FWB. Sitten kestää aikaansa ja ystävyys alkaa vähän väljähtymään.  Jos en näe jatkoa ystävyydelle, en enää reagoi vaan ystävyys saa hiipua. Muutaman ystävyyden olen saanut jatkettua sillä, että olen ilman mitään puhetta alkanut jättämään muutamia satasia aina sinne tänne ystävän asuntoa. Vain yksi on siitä todella kilahtanut. Nytkin mulla on n. 10-15 hyvä ystävää, joten aina on tekemistä illoiksi ja viikonlopuksi.  Muutahan en oikeastaan työn ohella teekään vaan vietän aikaa ystävien seurassa. En olisi aikanaan uskonut, että olisin näin voinut ystävystyä naisten kanssa.

Vierailija
230/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun olin ihastunut, kävi ilmi että mimmillä on ihan eri arvomaailma kuin minulla, joten parisuhdetta ei saa rakennettua, nainen halusi jatkaa panotouhuja. Melkein tasan kolme vuotta kairattiin pari kertaa kuukaudessa kunnes löysin unelmieni naisen Tinderistä ja piti pistää fwb pois päiväjärjestyksestä.

N mies?

Vierailija
231/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haen Tinderistä koko ajan uusia ystäviä. Kerron siis ihan rehellisesti, että kyse on ystävyydestä. Tokihan siinä sitten aina päädytään sänkyyn eli sisi yse on FWB. Sitten kestää aikaansa ja ystävyys alkaa vähän väljähtymään.  Jos en näe jatkoa ystävyydelle, en enää reagoi vaan ystävyys saa hiipua. Muutaman ystävyyden olen saanut jatkettua sillä, että olen ilman mitään puhetta alkanut jättämään muutamia satasia aina sinne tänne ystävän asuntoa. Vain yksi on siitä todella kilahtanut. Nytkin mulla on n. 10-15 hyvä ystävää, joten aina on tekemistä illoiksi ja viikonlopuksi.  Muutahan en oikeastaan työn ohella teekään vaan vietän aikaa ystävien seurassa. En olisi aikanaan uskonut, että olisin näin voinut ystävystyä naisten kanssa.

Yes! Mitäpä sitä ei tekisi ystävien eteen! Sitten puhutaan ettei nainen ja mies voi olla ystäviä.

Vierailija
232/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

No jo on ihme touhua. Päätät ettei tule mitään vakavaa edes yrittämättä ja vaikka mies oli kiinnostunut. Kyllä elämä pitää tehdä vaikeaksi. 

Samaa ihmettelin, etukäteen päätetään kun seksiä oli, että tästä ei voi tulla mitään. Tahallaan tehdään asioista vaikeita. En ymmärrä yhtään.Naisilla on sisäinen pakko saada asiat mahdollisimman hankaliksi. Muuten ei voisi mässäillä niitä toisten naisten kanssa.

Vierailija
233/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset kayttavat sanontaa "friends with benefits" eika kukaan nae siina mitaan pahaa ja tuomittavaa? Mutta jos ulkosuomalaiselta vahingossa paasee vieraskielinen ilmaisu niin vahintaan hirsipuu odottaa? Miksi kaksoisstandardi?

Vierailija
234/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb 3 vuotta ja tutustuimme baarissa. Tavattiin aina kerran viikossa. Viime vuoden aikana aloimme seurustelemaan vakavasti, kun molemmilla tunteita toisia kohtaan.

Vierailija
235/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan nyt tämmöisessä? Aloitin ystävän kanssa seksisuhteen ja nyt vaikuttaa siltä, että hänellä on pelissä enemmän. Seksi on nautinnollista, haluan häntä kyllä sängyssä mutta muuten en - en koe häntä fyysisesti viehättäväksi vaikka luonteesta pidänkin. Kun kirjoitan tämän, tunnen itseni hirviöksi.

Et koe häntä fyysisesti viehättäväksi, mutta nautit kuitenkin seksistä hänen kanssaan? Mielenkiintoista.

Oletko mies vai nainen?

Hän on varmaankin ns. hyvä sängyssä, eli seksi on laadukasta ja molemmat saa orgasmin.

Silti hän ei ole välttämättä mitenkään komea tai timmissä kunnossa, tai muutenkaan ole ns. omaa tyyppiä ulkoisesti.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "seksi on laadukasta/hyvää". Tai olen kuvitellut, että se liittyy siihen, että pitää toista haluttavana vähintään fyysisesti, eikä se toinen ole mikään tunari, vaan osaa toimia.

Joillekin siis se toinen voi olla epäkiinnostava tai suorastaan epämiellyttävä, mutta silti seksi on laadukasta. Ok. No herran haltuun sitten, mikä kenellekin on laadukasta. Ihan tuuripeliä.

Vierailija
236/294 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benefit friend meni naimisiin. Nyt neljän b

Vuoden avioliiton jälkeen haluaisi tavata taas, koska kuulemma ikävöi ja haluaa minua taas. En ole suostunut tähän ja olen sanonut että kyseessä on avioliittokriisi, ei oikeat tunteet.

Vierailija
237/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

No jo on ihme touhua. Päätät ettei tule mitään vakavaa edes yrittämättä ja vaikka mies oli kiinnostunut. Kyllä elämä pitää tehdä vaikeaksi. 

Samaa ihmettelin, etukäteen päätetään kun seksiä oli, että tästä ei voi tulla mitään. Tahallaan tehdään asioista vaikeita. En ymmärrä yhtään.

Naisilla on sisäinen pakko saada asiat mahdollisimman hankaliksi. Muuten ei voisi mässäillä niitä toisten naisten kanssa.

Mä en toivo muuta kuin kivoja ja helppoja miessuhteita elämääni... ongelmat pidän itselläni ja pyrin välttämään vatvomista.

Vierailija
238/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli kakkosvaihtoehto kuten asiaan kuuluu. Nähtiin välillä huvikseen. Koko ajan parempia vaihtoehtoja oli siinä rinnalla ja välillä seukkailin. Sitten joku tyyppi otti yhteyttä enkä millään muistanut kuka tämä on, en edes nimen perusteella. No se oli tämä benefit, ei ollut enää edes friend.

Nyt mulla on maailman ihanin mies, tämän fwb:n muistan hämärästi tinder-ajoilta.

Vierailija
239/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä eivät naiset saa tarvitsemaansa.

Miten niin? Minä ainakin saan seuraa kaiken maailman rientoihin ja mökille, läheisyyttä ja ihanaa seksiä. Lisäksi ei tarvitse asua kenenkään kanssa yhdessä ja omaa aikaa on juuri niin paljon kuin haluan. Ja kukaan ei ole mustasukkainen! Täydellistä!

Vierailija
240/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Tämä on se syy miksi sen yhden tutkimuksen mukaan naiset pitää vain 20 % miehistä keskivertoa komeampana mutta kuitenkin swaippaavat oikealle eli pitävät mielenkiintoisena miehiä, jotka heidän arvion mukaan ei ole erityisen komeita. 

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "seksi on laadukasta/hyvää". Tai olen kuvitellut, että se liittyy siihen, että pitää toista haluttavana vähintään fyysisesti, eikä se toinen ole mikään tunari, vaan osaa toimia.

Joillekin siis se toinen voi olla epäkiinnostava tai suorastaan epämiellyttävä, mutta silti seksi on laadukasta. Ok. No herran haltuun sitten, mikä kenellekin on laadukasta. Ihan tuuripeliä.