Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä kävi friends with benefits suhteessa?

Vierailija
11.02.2018 |

Miten tutustuitte, miten asiat eteni ,tuliko ihastumisia, miten juttui päättyi ? Oletteko kauankin ollut?

Kommentit (294)

Vierailija
241/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi kertaa fwb suhde.

Ensimmäinen niistä päättyi, kun nainen alkoi haluta enemmän, mutta minä en.

Toinen fwb suhde päättyi, kun minulla heräsi tunteita sitä naista kohtaan, mutta hänellä ei minua kohtaan.

Vierailija
242/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitään tolle nyt ihan suomalainen sana! Ärsyttää toi enkun tunkeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 18 vuotta, kaksi aikuista lasta.

Vierailija
244/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestys on käynnissä.

Vierailija
245/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion toisella rakastuttiin. Ekoilla treffeillä muutimme yhteen asumaan, hänen perheensä lasten huoneeseen. Sen jälkeen 42 onnellista, mielenkiintoista, hyvää vuotta yhdessä.

Vierailija
246/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion toisella rakastuttiin. Ekoilla treffeillä muutimme yhteen asumaan, hänen perheensä lasten huoneeseen. Sen jälkeen 42 onnellista, mielenkiintoista, hyvää vuotta yhdessä.

Oikein kiva, muttei kuulosta FWB-tarinalta. Tai miksei onnellista avioliittoa ja lapsiakin voi pitää "ystävyysetuina".

Vierailija
247/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nyt liittyykö asiaan koska ei oltu oikeastaan friends vaan pelkkä benefits. Eli joskus nähtiin vain sänkypuuhien merkeissä. Kumpaakaan ei kiinnostanut parisuhde mutta kemiat kohtas ainakin sen verran. No, tätä jatkui muutaman kuukauden (nähtiin ehkä kerran kuukaudessa/kahdessa). Juttu päättyi kun huomasin että hän oli k***pää. Joskus edelleen pyöritään samoissa piireissä ja jutellaan kyllä kun tavataan, mutta siinäpä se.

Vierailija
248/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panokaveri. Varmaan toi FWB on monille kiva epäsuora termi, eikä kuulosta, niin suorasukaiselta kuin panokaveri, vaikka siitähän on kuitenkin kyse.

Vierailija
249/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nyt liittyykö asiaan koska ei oltu oikeastaan friends vaan pelkkä benefits. Eli joskus nähtiin vain sänkypuuhien merkeissä. Kumpaakaan ei kiinnostanut parisuhde mutta kemiat kohtas ainakin sen verran. No, tätä jatkui muutaman kuukauden (nähtiin ehkä kerran kuukaudessa/kahdessa). Juttu päättyi kun huomasin että hän oli k***pää. Joskus edelleen pyöritään samoissa piireissä ja jutellaan kyllä kun tavataan, mutta siinäpä se.

Enemies with co-operation. EWC.

Vierailija
250/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panokaveri. Varmaan toi FWB on monille kiva epäsuora termi, eikä kuulosta, niin suorasukaiselta kuin panokaveri, vaikka siitähän on kuitenkin kyse.

Tai seksikaveri.

Vierailija
251/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on yli 10 vuotta. Tavattiin baarissa, oli pientä tapailua. Mies ilmoitti, että ei halua sitoutua parisuhteeseen ja ehdotti tällaista fwb-järjestelyä. Tai se oli kyllä pelkkä b-järjestely, kun me ei tehty yhdessä mitään eikä edes vietetty yötä yhdessä, eli nähtiin vain 1-2h pätkissä seksin merkeissä. Minä olin ihastunut, ellen jopa rakastunut, ja suostuin, kun ajattelin, että miehen mieli muuttuu..

1,5 vuotta sitä kesti, kunnes lopetin suhteen. Pelkkää sydänsurua koko hommasta ja meni pitkän aikaa, että pääsin miehestä yli.

Vierailija
252/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädettiin pari vuotta, sitten erossa pari vuotta. Lopulta päätettiin yrittää kunnon suhdetta ja sitä nyt jatkunut useamman vuoden.

Vierailija
253/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä nyt vähän sivuun, mutta jo kahdesti minua on taidettu pitää seksikamuna tietämättäni. Sitten kun kävi ilmi että niillä olikin muitakin seksikamuja, ja laitoin jutut siksi välittömästi poikki, niin sitten näille herroille koittikin joku yhtäkkinen valaistuminen, ja olisivatkin sitten halunneetkin alkaa olla vakavammin, mutta eipä kyllä sitten enää itseä kiinnostanut vaan juna ns. meni jo, että rehellisyys olisi kyllä edes kiva ihan suht alusta alkaen näissäkin niin ei menisi odotukset ristiin tälleen ainakaan sen takia!

Vierailija
254/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, koska mua alkoi ällöttää ja tunsin itseni halvaksi ja hyväksikäytetyksi. Syynä se, että tää toinen oli naimisissa.

Vierailija
255/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin Tinderissä, molemmat etsivät vakavaa suhdetta. Menin poikkeuksellisesti miehen kanssa heti ekoilta treffeiltä sänkyyn, minkä totesin myöhemmin virheeksi, koska tajusin ettei meille voisi tulla koskaan vakavaa suhdetta. Seksi oli kuitenkin todella ihanaa, joten ehdotin sitten että minulle käy jos mies haluaa jatkaa tapailua FWB-pohjalta. Mies ensin kieltäytyi, koska oli ihastunut, mutta pari päivää myöhemmin muutti mieltään. Tapailimme sitten muutamia kertoja, minkä jälkeen mies laittoi suhteen poikki, koska ei sittenkään tykännyt siitä ettei se voinut minun puoleltani edetä mihinkään. Jättämiskeskustelun aikana hän kuitenkin vihjaili, että hän ehkä haluaisi minun pyytelevän häntä jäämään (en tiedä oliko ajatellut näin saavansa aikaiseksi ns. kunnon suhteen vai mitä). Minusta tuntui hämmentävän pahalta, ottaen huomioon että olin ja olen täysin varma ettei vakavaan suhteeseen tosiaan ollut mahdollisuuksia. Itkinkin sinä iltana. 

Myöhemmin mies on kysellyt kertaalleen kuulumisia ja pohtinut, pitäisikö palata yhteen. Pysyin kuitenkin tiukkana, koska oli aikamoisen raastavaa tuo draama, ja olin varma että sitä olisi tulossa lisää jos yrittäisimme uudelleen.

Uskon että FWB voi toimia tosi hyvinkin, mutta sen pitäisi olla kummaltakin puolelta juuri sitä, mitä halutaan. Jos toinen haluaisi enemmän, on iso riski että siinä sattuu. Ja suhteen loppuminen mistä tahansa syystä voi sattua, vaikka rakkautta siinä ei varsinaisesti olisikaan. Itseäni satutti hyvän keskustelukumppanin, rentouttavan seksin ja hyvältä tuntuvan fyysisen läheisyyden menettäminen, kun olin samalla kuormittavassa elämäntilanteessa ja suhde tuntui todelliselta henkireiältä kaiken sen stressin ja paineiden keskellä.

No jo on ihme touhua. Päätät ettei tule mitään vakavaa edes yrittämättä ja vaikka mies oli kiinnostunut. Kyllä elämä pitää tehdä vaikeaksi. 

Yrittämättä? Kyllähän sitä itse tietää onko toisesta kiinnostunut kumppanina. Varsinkin jos jo heti on sellainen fiilis. Miksi pitää väkisin yrittää vaan siksi koska mies on kiinnostunut?

Vierailija
256/294 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaelämässä yliopistolla tavattiin. Mentiin kumpikin aktiivisesti mukaan oman ainejärjestön toimintaan ja siellä sitten muodostui tiiviimpi kaveriporukka, jonka kesken tehtiin ja järjestettiin vaikka mitä toimintaa. Kiinnostuin tästä silloin vähän yli parikymppisestä jätkästä (itse olin about saman ikäinen), jolla oli aika vinoutunut huumorintaju, ja sehän mulle sopi :D Samalla kuitenkin tajusin, että hän oli jonkin verran outo eikä halunnut välttämättä mukautua perinteisiin kaavoihin, niin että mitään oikeaa poikaystävää hänestä tuskin saisin. Ensin oltiin ystäviä ja sitten parin kuukauden aikana myös harrastettiin seksiä. Mitään sitoumuksia siinä ei ollut, vaan usein bileiden jatkoilta päädyttiin jomman kumman luo ja vielä aamullakin oli hauskaa läppää :) Sitten tutustuin eräällä tyttöjen baariresissulla mieheen, jonka kanssa synkkasi välittömästi ja jolla mitään outouksia ei ollut. Rakastuimme, ja tuo epämääräinen suhde opiskelukaveriini jäi taakse. Siitä kyllä yllätyin, että opiskelukaverini "pidetään hauskaa eikä tässä muuta ole" -asenne ei ehkä ollutkaan niin aito kuin hän oli antanut ymmärtää. Hän nimittäin jonkin verran takertui minuun siinä vaiheessa, kun aloin viettää aikaa tämän uuden miehen kanssa. Ja hän oli sanonut (tosin kärkkään utelun jälkeen) parille kaverillemme, että seurustelemme, vaikka sellaisesta emme siis olleet sopineet.  Tästä on jo vuosia aikaa emmekä pidä yhteyttä. Ehkä 10 vuotta sitten viimeksi viestiteltiin ja se sujui ihan samassa vinksahtaneessa hengessä kuin silloin aikoinaan :D Hänelläkin on kuin onkin perhe. Eli ei jäänyt mitään hampaankoloon kummallekaan. Läpänheitto jatkuisi todennäköisesti yhtä hyvin tänäkin päivänä :)

Vierailija
257/294 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti. Enpä ollut fwb:stä aiemmin kuullutkaan ja nyt kun muistelen nuoruutta niin juurikin tällaisia suhteita minulla oli pari kolmekin. Minä vaan olin aina se enempi ihastunut ja toinen halusikin vain vähän läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
258/294 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai seksikaveri.

Kaveri.

Pakkoko sitä on alkaa selittää millainen kaveri. Eihän kavereistakaan luokitella vaikka miten on kalakaveri, sählykaveri, neulekaveri, äitilapsipiirikaveri, työkaveri, rallikaveri, lapsen kaverin äiti/isä-kaveri... ...

Vierailija
259/294 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui romantiikalle, rakkaudelle, kunnioitukselle, arvostukselle, sitoutumiselle, vastuulle?

Itsekunnioitukselle?

Vierailija
260/294 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokamu.

Ja on se eri asia kuin mikä tahansa muu kaveri, se on intiimi järjestely. Seksi on eri asia kuin sähly.