Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden vakityöstä koska vituttaa.

Vierailija
10.02.2018 |

Olen päättänyt sanoa itseni irti, koska firman meno on perseestä ja hullummaksi vaan muuttuu. Mielenterveys menee jos jää. Sihteeri olen ja palkka 2500. Kommentteja?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännä kuinka ravistelee ja antaa toivoa ihmiskunnalle kun 1 kamppailee urheasti rapukattilasta veks! Ei suostu pilaamaan enää elämästään päivääkään paskassa työpaikassa!

MAHTAVAA!!!

Vierailija
122/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen on terve työyhteisö, jossa ei ole juuri kuppikuntia eikä kiusaamista esiinny. Jos sellaisia ei juuri enää suomesta löydy, sitten on tilanne jo todella paha. Kiusaaminen ja huono työilmapiiri ei nimittäin ole normaali tilanne. Olen kai onnekas, kun olen törmännyt rajuun kiusaamiseen vain yhdellä työpaikalla vaikka vuosikymmenien kokemus jo työelämästä löytyykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sellainen on terve työyhteisö, jossa ei ole juuri kuppikuntia eikä kiusaamista esiinny. Jos sellaisia ei juuri enää suomesta löydy, sitten on tilanne jo todella paha. Kiusaaminen ja huono työilmapiiri ei nimittäin ole normaali tilanne. Olen kai onnekas, kun olen törmännyt rajuun kiusaamiseen vain yhdellä työpaikalla vaikka vuosikymmenien kokemus jo työelämästä löytyykin.

Terveitä työyhteisöjä on.

Ei kannata jäädä huonoon, se sairastuttaa aina ihmisen ennen pitkää.

Vierailija
124/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee. Itsekin lähdin samoista syistä ja tyhjänpäälle, mutta vältin karenssin lähtemällä suoraan rekrykoulutukseen josta sitten muutaman kk päästä työllistyin parempipalkkaiseen työhön, jossa oli normaali, terve työyhteisö.

Tuollainen on kyllä harvinainen nykyajan Suomessa - olisipa kiva tietää, mistä tuollainen löytyy ja sitten vielä kenen mielestä mikäkin on "normaali työyhteisö?"

Sellainen työyhteisö, jossa ei puhuta pahaa selän takana ja jossa ihmiset tulee jotakuinkin hyvin juttuun keskenään taitaa olla harvinaisuus.

Kuule ON NIITÄ.

Siellä ihmiset keskittyy siihen omaan työhönsä eikä toisiinsa.

Vierailija
125/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaimpia ketjuja.

Muistuttaa ihmisiä siitä, että aina kannattaa joskus funtsia ja ajatella itseään.

Sinä olet itsesi paras kaveri.

Jotkut ovat itsensä pahimpia vihollisia ja tuomareita.

Olkaa lempeämpiä itsellenne ja elätte onnellisempana kun kohtelette itseänne nätisti.

Vierailija
126/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan mielettömästi tästä tsempistä, jota ketjuun on tullut! Tuetaan toisiamme työelämässä ja koitetaan saada maailmasta vähän parempi paikka. AP

Vierailija
127/128 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla paranee. Itsekin lähdin samoista syistä ja tyhjänpäälle, mutta vältin karenssin lähtemällä suoraan rekrykoulutukseen josta sitten muutaman kk päästä työllistyin parempipalkkaiseen työhön, jossa oli normaali, terve työyhteisö.

Tuollainen on kyllä harvinainen nykyajan Suomessa - olisipa kiva tietää, mistä tuollainen löytyy ja sitten vielä kenen mielestä mikäkin on "normaali työyhteisö?"

Sellainen työyhteisö, jossa ei puhuta pahaa selän takana ja jossa ihmiset tulee jotakuinkin hyvin juttuun keskenään taitaa olla harvinaisuus.

Kuule ON NIITÄ.

Siellä ihmiset keskittyy siihen omaan työhönsä eikä toisiinsa.

Voi kun tämän saisi menemään jokaiselle työntekijälle jokaisessa työpaikassa jakeluun.

Vierailija
128/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan kuulumisia. Lähdin ja elämä kääntyi parempaan suuntaan kuin koskaan uskalsin edes toivoa. Kesä oli huikea helteineen. Nautin ja kokosin ajatuksia, etsin itseäni ja kas. Nyt puoli vuotta myöhemmin olen aloittamassa uudessa työssä, olen löytänyt uusia harrastuksia ja haaveita. Jos en olisi lähtenyt, olisi kaikki tämä jäänyt saamatta. Olen onnellinen, että uskalsin. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi