Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vammautuisit vakavasti esim. auto-onnettomuudessa etkä enää pystyisi elämään normaalia elämää

Vierailija
10.02.2018 |

ja sinulle tarjottaisiin eutanasiaa, ottaisitko vastaan vai kieltäytyisitkö? Vammaisuus olisi vakavaa ja joutuisit elämään päivittäiseen ammattiapuun nojaten koko loppuelämäsi.

Jos vammautuisit vakavasti esim. auto-onnettomuudessa etkä enää pystyisi elämään normaalia elämää

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä tarkoitat? Neliraajahalvaantumista vai mitä? Ja millaista ammattiapua? Oli kysymys vähän ympäripyöreä. 

Vierailija
2/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tarkennusta vamman laatuun?

Vierailija
4/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tarkennusta vamman laatuun. Nyt piti vastata en ota kantaa.

Vierailija
5/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede kehittyy nykyään mieletöntä vauhtia. Joka vuosi tulee huikeita läpimurtoja. Jos oleminen ei olisi täyttää tuskaa, niin sinnittelisin siinä toivossa, että apua löytyy 10-20 vuoden sisään. Eipä tuota tiedä vaikka saisi joskus uuden kehonkin, tyyliin Altered Carbon. :)

Vierailija
6/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin eutanasiasta, koska en halua kuolla itsemurhan kautta. Tekisin elämästäni mahdollisimman hyvää niissä olosuhteissa ja kuolisin, kun sen aika on. Kuolema tulee ennen pitkää joka tapauksessa.

Vierailija
7/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen vammautuminen ei niin haittaisi, mutta jos netti menisi pysyvästi rikkipoikki, niin päättäisin päiväni itse.

Vierailija
8/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat haluaa ensin kuolla ja sitten enää ei. Luottaisin siis siihen, että minullakin kuolemanhalu tulee ja sitten menee. Eli vähintään kaksi vuotta harkitsisin itsemurhaa.

Vierailija
9/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joka tapauksessa nähdä lasteni kasvavan.

Vierailija
10/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ulkonäkö ihan pilalla kokonaan, voiko käydä itse vessassa vai täytyykö olla vaipoissa, onko paljon kipuja? Jos on kipua 24/7 niin se on vaikea kestää. Muuhun ihminen yleensä sopeutuu.

Vierailija
11/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas halu nähdä lasteni elämää ja olla heille edes henkisenä tukena mahdollisimman pitkään pitäisi minut elämässä kiinni. Pyrkisin järjestämään olosuhteet niin että olotilastani on mahdollisimman vähän vaivaa lähipiirille. Työni on luovaa asiantuntijatyötä omassa yrityksessä. Alkushokin jälkeen voisin jopa työskennellä jonkin verran silmällä ohjattavan hiiren avulla.

Vierailija
12/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa kun en saa tuon enempää tietoa tilanteesta. Sairaus voi masentaa tai olla masentamatta, se selviää suunnilleen vaan kokeilemalla. Jos en masentuisi, kokisin kyllä elämän hyvin sairaanakin elämisen arvoiseksi. 

Vierailija
13/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin haluta kuolla siinä vaiheessa, kun olen niin huonossa kunnossa, että kommunikointi olisi mahdotonta eli ei pystyisi edes kertoa, haluaako elää vai kuolla.

Jos menetän kädet ja jalat, en tiedä olisiko se vielä niin paha, että haluaisin kuolla, jos voisin vaikka silmiä räpsyttelemällä kertoa, mitä ohjelmaa haluan katsoa.

Vierailija
14/14 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tosi tiukka paikka olla muiden armoilla, yksin viihtyvä ja erakkoluonne kun olen. Joten eutanasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän