Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden vakityöstä koska vituttaa.

Vierailija
10.02.2018 |

Olen päättänyt sanoa itseni irti, koska firman meno on perseestä ja hullummaksi vaan muuttuu. Mielenterveys menee jos jää. Sihteeri olen ja palkka 2500. Kommentteja?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mun tilalle otetaan joku tulee avoin työpaikkailmoitus olemaan tällainen:

Haetaan työntekijää, vaatimukset:

Työkokemus: ei mitään väliä

Koulutus: ei mitään väliä

Ehdoton vaatimus: olet pomon sukulaisen kaveri

(Pomo haluaa oman hovin, jotta oma työpaikka on turvattu)

😂😂😂😂

Se on kyllä hauskaa lukea, millainen ilmoitus omaan paikkaan on :) Mun tapauksessa siinä luki kaikkea sellaista, mitä minä en ole :) Tajusin v*ttuilua rivien väleissä. Kun minut valittiin, ei ollut mitään puhetta luonneominaisuuksista.

Vierailija
22/128 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Heikko pomo toimii noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lähtisin mutta millä ihmeellä te noin vaan lähteneet olette maksaneet seuraavan ja sitä seuraavan kuukauden lainanlyhennyksen, sähkö- ja vesimaksut + ruoat?

Vierailija
24/128 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lähtisin mutta millä ihmeellä te noin vaan lähteneet olette maksaneet seuraavan ja sitä seuraavan kuukauden lainanlyhennyksen, sähkö- ja vesimaksut + ruoat?

Mulla on talous turvattu, onneksi

Vierailija
25/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisiin asioihin pitää varautua ajoissa ja  säästää sitä puskuria.

Vierailija
26/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota, harkitsen samaa, pitäis tehdä kolmen ihmisen hommat, palkkaa alenettu,vittu kun vituttaa, ja vielä pomo vittuilee, menee liikaa aikaa, aineita pitäisi säästää, teippirullaakaan ei tuoda, vaikka tarvis, se on kuulemma kallista, kävin itse ostamassa, rulla makso 1,50 euroo, voi vittu.

Ymmärrän, että ottaa päähän, mutta kannattaa ottaa myös se riski huomioon, että huonoja esimiehiä ja työyhteisöjä on muuallakin. Aika tiukkaan on vedetty henkilöstöresurssit joka paikassa. Yksi lähtee, niin työt jaetaan muille ja loppujen lopuksi yhden henkilön työtaakka on monin kertainen. Epäoikeudenmukaisia henkilöstöratkaisuja tehdään paljon, henkilöstö joutuu tomimaan kovan paineen alla, omien arvojensa vastaisesti samalla koko ajan peläten työsuhteensa jatkumista. Näin ei saisi olla, mutta usein on. Asiat eivät siis välttämättä parane paikkaa vaihtamalla.

Vierailija
27/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt sanoa itseni irti, koska firman meno on perseestä ja hullummaksi vaan muuttuu. Mielenterveys menee jos jää. Sihteeri olen ja palkka 2500. Kommentteja?

Mielestäni Sinussa on "munaa" ja asennetta.

Kunnioitat itseäsi selkeästi sen verran että katsot mistä  tekijöistä elämäsi muodostuu.

Nostan hattua kaltaisillesi jotka valittamisen sijasta nostavat kylmän viileesti kytkintä.

Uskaltavat.

Koska rakastavat itseään  ja ainutlaatuista elämäänsä.

Vierailija
28/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt sanoa itseni irti, koska firman meno on perseestä ja hullummaksi vaan muuttuu. Mielenterveys menee jos jää. Sihteeri olen ja palkka 2500. Kommentteja?[/quote

Sulla on luonnetta.

Vierailija
29/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota, harkitsen samaa, pitäis tehdä kolmen ihmisen hommat, palkkaa alenettu,vittu kun vituttaa, ja vielä pomo vittuilee, menee liikaa aikaa, aineita pitäisi säästää, teippirullaakaan ei tuoda, vaikka tarvis, se on kuulemma kallista, kävin itse ostamassa, rulla makso 1,50 euroo, voi vittu.

Ymmärrän, että ottaa päähän, mutta kannattaa ottaa myös se riski huomioon, että huonoja esimiehiä ja työyhteisöjä on muuallakin. Aika tiukkaan on vedetty henkilöstöresurssit joka paikassa. Yksi lähtee, niin työt jaetaan muille ja loppujen lopuksi yhden henkilön työtaakka on monin kertainen. Epäoikeudenmukaisia henkilöstöratkaisuja tehdään paljon, henkilöstö joutuu tomimaan kovan paineen alla, omien arvojensa vastaisesti samalla koko ajan peläten työsuhteensa jatkumista. Näin ei saisi olla, mutta usein on. Asiat eivät siis välttämättä parane paikkaa vaihtamalla.

Voin kokemuksesta kertoa, että kyllä muuten paranee. Koksaan en ole sekuntiakaan katunut vaikka on hetken aikaa pitänyt etsiä että mistä töitä. Helpotus on niin kokonaisvaltainen kun pääsee helkkariin huonosta työpaikasta , se vapauttaa niin käsittämättömästi energiaa ja iloa että pystyy vaikka mihin!

Paskapaikassa asiat vaan eskaloituu ja pahenee. jotkut jää könnäämään ja sitten ollaan jo buroutissa ja avioeroissa sun muissa kun vituttaa koko elämä.

Vierailija
30/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä ainoa, joka on ihan itse lähtenyt useammastakin (vakituisestakin) työpaikasta, ilman tietoa tulevasta tai uudesta työstä, ei vaan ole jaksanut jotain ihan hullua sekoilua tai huonoa kohtelua. Enkä halua menettää mielenterveyttäni.

Nyt olen ollut pitkään samassa paikassa, hyviäkin työpaikkoja on olemassa.

Et (onneksi) ole ainoa joka arvostaa elämäänsä!

Jotkut työpaikat ovat henkisiä karhunrautoja --ja oi ihanuus mikä kokonaisvaltainen HELPOTUS on jättää vaimet ja sanoa bye bye beibit.

Ei siihen mitään lottovoittoa tarvita että jättää paskapaikan. Ainoastaan itsekunnioitusta.

Kukaan ei patsasta pystytä sulle jos oot jossain masennustilassa siipi maassa ilman että nautit elämästäsi.

Vierailija
31/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Suojatyöpaikkalaiset kiittää.

Ja menee työaikanaan avpalstalle haukkumaan työnhakijoita.

Vierailija
32/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uudelle suunnalle!

Vierailija
33/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! Tee se! Et tule katumaan, sen voin luvata. :)

Terveisin saman tempun aikanaan tehnyt

Vierailija
34/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just do it. Luultavasti jos firma on perseestä, niin sinäkin olet pomon mielestä perseestä.

Sinkkumies

Vierailija
35/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Heikko pomo toimii noin

JA näitä riittää. Paskaa johtamista enemmän kuin hyvää.

Vierailija
36/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! Tee se! Et tule katumaan, sen voin luvata. :)

Terveisin saman tempun aikanaan tehnyt

Ovi aukeaa kahteen suuntaan. Ei niitä kukaan jää itkemään, jotka eivät viihdy työpaikalla. Parempi molemmille osapuolille, kuin jäädä kiukuttelemaan, kuin pieni lapsi.

Sinkkumies

Vierailija
37/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Rohkeutta. Kaikkien huonossa työpaikassa = huonotyöilmapiiri, simputtava / räyhäävä esimies, huot työskentely olot, kaikesta (varsinkin henkilöstön hyvinvoinnista) säästäminen.... olevat saisivat sanoutua irti. Silloin joillakin työpaikoilla olisi jo pakko tehdä asioille jotain.  nimimerkillä: aivan loppu itsekin ja lähden heti kun mahdollista

Vierailija
38/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia töitä te oikein teette, jotka olette lähteneet useita kertoja? Jossain keittiöllä? Omalla alallanikin on hyvä työllisyystilanne, silti miettisin useamman kerran, koska olen jo nelivitonen, että palkataanko minua, ja varsinkaan samoilla hyvillä ehdoilla, jotka mulla on nykyisessä paikassa. Ammatissani vaaditaan alempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
39/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia töitä te oikein teette, jotka olette lähteneet useita kertoja? Jossain keittiöllä? Omalla alallanikin on hyvä työllisyystilanne, silti miettisin useamman kerran, koska olen jo nelivitonen, että palkataanko minua, ja varsinkaan samoilla hyvillä ehdoilla, jotka mulla on nykyisessä paikassa. Ammatissani vaaditaan alempi korkeakoulututkinto.

Joillakin aloilla on kysyntää melkein koko ajan... Ja sitten on meitä, jotka joutuvat miettimään kahdesti. Itselläni on hyvä palkka ja pitkään talossa ollut. Nyt vanhan esimiehen jäätyä eläkkeelle uusi esimies kurjentaa koko työpaikan ilmapiirin. Ihan ei voi vain lähteä... mutta katselen koko ajan uutta ja lähden heti kun on mahdollista. Enkä ole ainoa joka täällä tekee niin.

Vierailija
40/128 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vituttanut jo vajaan vuoden verran sen jälkeen kun edellinen esimies lähti ja tuli uusi ihan oppikirjanarsisti tilalle. Narsistikin lähti puolen vuoden jälkeen ja nyt ollaan oltu oikeastaan ilman mitään johtamista.

Perjantaina kävin kirjoittamassa nimet alle uuteen sopimukseen, maanantaina tai tiistaina kerron irtisanoutumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi