Kysy Hannu Hanhelta ihan mitä vain
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut jotain Minni Hiiren kanssa? Minusta Minni Hiiri on aika Soiva peli.
Ei ole. Olen mies ja mies ei sovi yhteen hiiren kanssa.
Tykkääkö Iines AssToMouth hommista?
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö Iines AssToMouth hommista?
Iliman muuta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut jotain Minni Hiiren kanssa? Minusta Minni Hiiri on aika Soiva peli.
Et ole mikään mies! Sinä olet hanhi. Olen ymmärtänyt että olet se Ankkalinnassa asuva onnekas Hannu Hanhi. Ainakin olet antanut niin ymmärtää.
Mitä vikaa on hiirissä? Tietenkin makunsa kullakin. Jos hanhi tykkää ankasta niin siitä vaan.
Onko Ankkalinnassa kivoja hanhitypyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään mies! Sinä olet hanhi. Olen ymmärtänyt että olet se Ankkalinnassa asuva onnekas Hannu Hanhi. Ainakin olet antanut niin ymmärtää.
Mitä vikaa on hiirissä? Tietenkin makunsa kullakin. Jos hanhi tykkää ankasta niin siitä vaan.
Ai? Kyllä hanhetkin ovat joko miehiä tai naisia. No hiiret nyt ovat sellaisia hissukoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ankkalinnassa kivoja hanhitypyjä?
On mutta Iines on kivempi kuin yksikään heistä.
Ovatko muutkin hanhet onnekkaita? Tuli mieleeni Hansusta, että ehkä hänkin on laillasi onnekas, kun on löytänyt Mummon, ei tarvitse kuin makoilla ja Mummo ei sano mitään. Kaikki seikkailutkin päättyvät aina parhain päin. Ja toisin päin, onko laiskuus hanhimaista, kun kummatkin välttelette töitä?
Oletko päässyt vetämään Iinestä sulkien väliin?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko muutkin hanhet onnekkaita? Tuli mieleeni Hansusta, että ehkä hänkin on laillasi onnekas, kun on löytänyt Mummon, ei tarvitse kuin makoilla ja Mummo ei sano mitään. Kaikki seikkailutkin päättyvät aina parhain päin. Ja toisin päin, onko laiskuus hanhimaista, kun kummatkin välttelette töitä?
Kyllä se laiskuus on meidän hanhien tyypillinen luonteenpiirre. Emme me kaikki kuitenkaan onnekkaita ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko päässyt vetämään Iinestä sulkien väliin?
Arvaa kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on hiirissä? Tietenkin makunsa kullakin. Jos hanhi tykkää ankasta niin siitä vaan.Ai? Kyllä hanhetkin ovat joko miehiä tai naisia. No hiiret nyt ovat sellaisia hissukoita.
Mikki Hiiri on kyllä topakka hän on oikea mieshiiri eikä mikään hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on hiirissä? Tietenkin makunsa kullakin. Jos hanhi tykkää ankasta niin siitä vaan.Ai? Kyllä hanhetkin ovat joko miehiä tai naisia. No hiiret nyt ovat sellaisia hissukoita.
Mikki Hiiri on kyllä topakka hän on oikea mieshiiri eikä mikään hiiri.
Minulla on kokemusta Mikki Hiirestä ja kyllä hän on aikamoinen.
Tv. Yks naisankka.
Voitsä slaavihanhi selittää miten ravintoloissa myydään hanhen maksa palleroita vaikka hanhi on rauhoitettu toistaiseksi .
Etkö kerran perustanut onnenkoulun jonne Akukin halusi mutta hinta oli kova? Myit onnesi vähäksi aikaa kunnes se palasi. Muistanko oikein? Aku kuuli sinun itkevän kun onnesi möit onnenkoululaisille?. Vai haluatko edes muistaa? Onko sinulla nöyryyttä?
Kyllä!!!