Kysy Hannu Hanhelta ihan mitä vain
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Voisinko kulkea vuorokauden kanssasi? Jospa saisin jonkun onnen.
En nyt Aku Ankka ole, mutta...
No Aku Ankassa oli tarina ja Hannu Hanhi sitten sai tuttuun tapaan kaiken.
Kaikki jotka jotka kulkevat seurassani ovat entistä huono-onnisempia ja nautin kovasti siitä kun heille sattuu ja tapahtuu aina vain kamalempia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä oikeasti olet Akusta?
Aku paras serkkupoika ikinä, ja erittäin reilu ystävä. Ei jätä koskaan oulaan eikä petä sukulaisiaan.
Miksi kekkuloit munasillasi kaupungilla?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ankoilla on sellaoset housut joista me itse kyllä olemme tietoisia, mutta joita kukaan muu ei huomaa.
Kuinka kauan olisit viipynyt Akun luona, kun Tupu, Hupu ja Lupu houkuttelivat sinut muuttamaan sinne, jotta Aku luopuisi ajatuksestaan majoittaa turisteja kesän ajan ja pojat pääsisivät kesälomamatkalle? Teit sopimuksen, ja sanoit, että siinä oli jokin tietty ajankohta, johon asti olisit siellä ollut, mutta Aku ja pojat saivat sinut lähtemään, kun rupesivat muka rakentamaan tanssisalia, saunaa ja uima-allasta, koska olit sanonut sopimuksessa, että vuokralaisen elinolosuhteita on parannettava.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olisit viipynyt Akun luona, kun Tupu, Hupu ja Lupu houkuttelivat sinut muuttamaan sinne, jotta Aku luopuisi ajatuksestaan majoittaa turisteja kesän ajan ja pojat pääsisivät kesälomamatkalle? Teit sopimuksen, ja sanoit, että siinä oli jokin tietty ajankohta, johon asti olisit siellä ollut, mutta Aku ja pojat saivat sinut lähtemään, kun rupesivat muka rakentamaan tanssisalia, saunaa ja uima-allasta, koska olit sanonut sopimuksessa, että vuokralaisen elinolosuhteita on parannettava.
Odotin kyllä täysivaltaista ylläpitoa koko loppuelämäkseni, se pienintä mitä voisin tuurillani saavutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ankoilla on sellaoset housut joista me itse kyllä olemme tietoisia, mutta joita kukaan muu ei huomaa.
Eli vähän kuten sillä keisarilla jolla oli uudet vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vähän kuten sillä keisarilla jolla oli uudet vaatteet?
Kyllä tyhmäkin sen huomaa, tää juttu selvä on. Ne rakastuu, hän hylkää ystävät. Tää trio duo on.
Ehditkö jo pelätä, että onni on hylännyt sinut, kun Aku sai golfkentällä reiän yhdellä lyönnillä ja sen jälkeen pallosi lensi golfklubin savupiipun reunalle ja löit sen sieltä vesiränniin ja pallo jäi sinne jumiin ja sitten nielaisit sen ja yritit sitten antaa Akulle kuonoon mutta tyrmäsitkin itsesi. Sittenhän voitit kuitenkin rahapalkinnon, joka oli päivän huono-onnisimmalle golfinpelaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ehditkö jo pelätä, että onni on hylännyt sinut, kun Aku sai golfkentällä reiän yhdellä lyönnillä ja sen jälkeen pallosi lensi golfklubin savupiipun reunalle ja löit sen sieltä vesiränniin ja pallo jäi sinne jumiin ja sitten nielaisit sen ja yritit sitten antaa Akulle kuonoon mutta tyrmäsitkin itsesi. Sittenhän voitit kuitenkin rahapalkinnon, joka oli päivän huono-onnisimmalle golfinpelaajalle.
Ei. Tiesin että onni oli kokoajan puolellani, mutta teeskwntelin ihan vain Akun mieliksi, kuten silloin kun minun piti juoda litroittain limonaatia Akun ja poikien talon omistusoikeutta vastaan.
Miten suhtaudut siihen, kun Iines kuitenkin valitsee Akun vaikka tapailee sinuakin?
Ootteko harrastaneet kolmen kimppaa, sinä, serkkusi ja Iines?
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut siihen, kun Iines kuitenkin valitsee Akun vaikka tapailee sinuakin?
On epätodennäköistä että voittaisin Akun tässä asiassa, mutta juuri äärimmäine epätodennäköisyys sattuu olemaan aina minun puoellani.
Jos onnetar on aina puolellasi, niin miksi kuitenkin joskus tarina päättyy Akun kannalta paremmin kuin sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sinä ole ankka!
Tuli mieleen vanha tarina, jossa suntio sanoi: -kyllä meitä pappeja nauratti!
Vierailija kirjoitti:
Jos onnetar on aina puolellasi, niin miksi kuitenkin joskus tarina päättyy Akun kannalta paremmin kuin sinun?
Onnetar vain haluaa antaa lukijan uskoa, että Akulla on tällä kertaa käynyt parempi onni. Todellisuudessa minulla on aina käynyt parempi onni, jota ei vain lukijalle näytetä.
Jos olisit töissä, mitä työtä tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit töissä, mitä työtä tekisit?
Nosturinkuljettaja.
Voisinko kulkea vuorokauden kanssasi? Jospa saisin jonkun onnen.
En nyt Aku Ankka ole, mutta...
No Aku Ankassa oli tarina ja Hannu Hanhi sitten sai tuttuun tapaan kaiken.