Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättävätkö muut miehet usein vastaamatta viesteihin?

Vierailija
09.02.2018 |

Olen tässä tapaillut yhden miehen kanssa. Viestittelemme pari kertaa viikossa ja näemme noin kahden viikon välein. Minua häiritsee, kun saatamme vaihtaa viestejä ja yhtäkkiä hän jättää vastaamatta viestiin, vaikka se olisi selvä kysymys. Kuiten whatsappissa näkee, että hän on lukenut sen. Usein hän on myös käynyt monta kertaa vielä illan aikana paikalla.

Mietin jo pitäiskö koko mies heivata pois, jos sitä ei oikeasti kiinnostakaan minä tarpeeksi. Tekeekö muut miehet näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ellei vastaus viestiin ole niin pitkä, että kirjoitan sen mieluummin tietokoneella parempana ajankohtana

Vierailija
2/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aviomieheni tekee näin ja on aina tehnyt. Hän ei kyllä muuten hypi Whatsappissa kovinkaan usein, mutta saattaa käydä lukemassa minun, veljensä tai jonkun kaverinsa lähettämän viestin, mutta ei vastaa siihen mitään, vaikka olisi kysymys! Sitten saa soitella perään, että tuliko viesti perille. Ei hän kuulemma muista tai jaksa vastata tai hän vastaa, jos homma ei sovikaan. Tästä asiasta on ollut välillä riitaa ja aluksi tuntui pahalta ja iski pelko, että hän ei ole kiinnostunutkaan, mutta tekee tätä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä miksei vastaa? Minkä ikäinen mies on?

Vierailija
4/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkiin viesteihin tarvitse vastata. Se on ärsyttävää jos jokaiseen pilkkuunki pitäisi jotakin kirjoittaa vastaukseksi.

Vierailija
5/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä äijä susta tarpeeksi, paras heivata se samantien. Nimimerkki kokemusta on..

Vierailija
6/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on joillekin tapa. Ei siitä kannata johtopäätöksiä vetää. Kysy itseltään miksi niin tekee ja voithan kertoa toiveesi, että olisi kiva saada enemmän vastauksia viesteihin. Niin kuin yleensä, asioista kannattaa keskustella asianomaisen itsensä kanssa.

Vierailija
7/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy häneltä miksei vastaa? Minkä ikäinen mies on?

Mies on 38. Olemme molemmat eronneet ja molemmilla on samaa sukupuolta olevia lapsia. Yhtenäkin päivänä kysyin haluaisiko hän lapselleen omilta lapsiltani pieneksi jääneet luistimet vai annanko muualle eteenpäin. En saanut mitään vastausta. Ei ole tuon jälkeen viestitelty. Päätin, että minä en laita ensiksi viestiä.

Vierailija
8/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tapailleet? Joillakin ihmisillä (varsinkin miehillä) voi olla sellainen paha tapa, että jättää vastaamatta joko vahingossa tai sitten tahallaan. Jos hän kuitenkin käy Whatsappissa usein, niin se on kyllä sitten jo aika epäilyttävää... Oletteko sopineet, ettette tapaile muita?

Vierailija
9/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on joillekin tapa. Ei siitä kannata johtopäätöksiä vetää. Kysy itseltään miksi niin tekee ja voithan kertoa toiveesi, että olisi kiva saada enemmän vastauksia viesteihin. Niin kuin yleensä, asioista kannattaa keskustella asianomaisen itsensä kanssa.

Hyvä vastaus ja samaa mieltä.

Kysykää miehiltä itseltänsä ja tehkää vähemmän näitä spekulointi ketjuja AV:lle.

Vierailija
10/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette tapailleet? Joillakin ihmisillä (varsinkin miehillä) voi olla sellainen paha tapa, että jättää vastaamatta joko vahingossa tai sitten tahallaan. Jos hän kuitenkin käy Whatsappissa usein, niin se on kyllä sitten jo aika epäilyttävää... Oletteko sopineet, ettette tapaile muita?

Ollaan tapailtu 8 kuukautta. Ei olla sovittu mitään muiden tapaamisesta. Olen kerran jo kysynyt tuosta vastaamatta jättämisestä, mutta en saanut kaipaamani vastausta.

Vierailija
11/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

minulla on juuri tällainen miespuolinen kaveri. Viestittely on välillä suunnattoman ärsyttävää. Hän aloittaa keskustelun ja lopputuloksena on tosi usein tilanne, jossa vastaan johonkin hänen kysymykseensä pitkästikin, tai kysyn häneltä asioista, eikä hän vastaa enää mitään. Yhtäkkiä hän vaan katoaa. Sitten saattaa vastata parin päivän päästä (ihan muina miehinä) tai ei ollenkaan. Olen sanonut hänelle asiasta, ja aina vaan sama homma. Argh.

Vierailija
12/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ne viestit sitten vaan jatkuu ja jatkuu... Eli siis itse vaikka kysyt jotain toiselta ja se vastaa. Sitten tulee jatkoviesti ja toinen ja kolmas... Että itselläni ainakin menee hermo siihen jatkuvaan näpyttelyyn, etenkin, jos 'asiat' ovat täysin yhdentekeviä - tyyliin tavallinen kuulumisten vaihto. Niin jossain vaiheessahan se nyt vaan on lopetettava, ettei koko hiton päivää tarvii olla puhelinta näpyttämässä.  Olen nainen, joten en nyt osaa miesten puolesta vastata, mutta mä en jaksa viestitellä näitä 'mitä kuuluu' - 'hyvää, mitä sulle' -no vähän rankkaa' -'ai miks' no koska....' Voitko vaan soittaa, jos on asiaa?

Vierailija
13/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tapailtu 8 kuukautta. Ei olla sovittu mitään muiden tapaamisesta. Olen kerran jo kysynyt tuosta vastaamatta jättämisestä, mutta en saanut kaipaamani vastausta.

Mitä hän vastasi?

Vierailija
14/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä viestejä nyt aina jokapaikassa jaksaa näpytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän