Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten horoskooppien luonnekuvaukset osuu niin hyvin oikeaan?

Vierailija
08.02.2018 |

Kun luen horoskooppien luonnekuvauksia ja mietin tuttuja, niin kaikki ovat tosi paljon juuri sellaisia kuin kuvauksissa sanotaan.
Miten ne analyysit on alunperin oikein tehty, kun niistä on saatu niin osuvia?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani miespuoliset kalat ovat vanhemmiten alkoholisoituneet isäni mukaanlukien, ovat liian herkkiä tähän maailmaan. Kolme kalamiestä tunnen, kaikilla sama juttu ja ovat muistuttaneet toisiaan. Hyvin miehekkäitä ja maskuliinisia, mutta erittäin herkkiä.

Varmaan itsekin ymmärrät kuinka typerää olisi väittää että 1/12 maailman miehistä ovat miehekkäitä ja maskuliinisia mutta alkoholisoituvat vanhemmiten.

Varmaan itsekin ymmärrät kuinka typerää olisi väitää, että 1/12 maailman miehistä olisi horoskooppimerkiltään kalat.

-ohis

Totta kai on, syntymäajat ovat kutakuinkin normaalijakauman mukaiset.

Meinaat ihan tosissasi, että joka kuukausi maailmassa syntyy tismalleen saman verran poikavauvoja? Ei helv.. :D

Vierailija
42/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona on täynnä itseään ja tahtoo näkyä. Monet  artistit on leijonia.

Madonna esimerkiksi. Ilmetty leijona. Kukaan ei Madonnaa pompottele, hän on pomo.

Juuri näin. Siskontyttöni myös leijona, aivan samanlainen. 

Hauska vääntää sen kanssa.. :D

Jaa. Meillä on tiimissä kaksi leijonaa. Aivan lapasia, pitää oikein vääntämällä vääntää että saa jonkun mielipiteen heistä ulos. Tunnollisia puurtajia kyllä, mutta todella hiljaisia hissukoita.

mees trollailemaan jonnekin skeptikkojen sivuille, omiesi joukkoon.

olet selvästi pelästynyt.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madonna esimerkiksi. Ilmetty leijona. Kukaan ei Madonnaa pompottele, hän on pomo.

Juuri näin.

Vierailija
44/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani miespuoliset kalat ovat vanhemmiten alkoholisoituneet isäni mukaanlukien, ovat liian herkkiä tähän maailmaan. Kolme kalamiestä tunnen, kaikilla sama juttu ja ovat muistuttaneet toisiaan. Hyvin miehekkäitä ja maskuliinisia, mutta erittäin herkkiä.

Varmaan itsekin ymmärrät kuinka typerää olisi väittää että 1/12 maailman miehistä ovat miehekkäitä ja maskuliinisia mutta alkoholisoituvat vanhemmiten.

Varmaan itsekin ymmärrät kuinka typerää olisi väitää, että 1/12 maailman miehistä olisi horoskooppimerkiltään kalat.

-ohis

Meinaat ihan tosissasi, että joka kuukausi maailmassa syntyy tismalleen saman verran poikavauvoja? Ei helv.. :D

0/5 ei jatkoon

Vierailija
45/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa horoskoopeista jokin piirre, joka ei sovi kaikkiin edes jotenkin.

Huomioikaa, että sopimiseksi lasketaan myös se, että ihminen voi ajatella: "olen todellisuudessa syvällä sisimmässäni tällainen, mutta jokin toinen piirre rajoittaa tämän esiin tulemista".

Minuun ei sovi monikaan piirre, esim siisteys tai huomionhakuisuus, siisteys esim on yleinen neitsyillä. Esim äitini on ihan tyypillinen neitsyt. On muuten aika paljon kuin Paavo Väyrynen luonteeltaan, olen äidille sanonutkin että "muistutat väykkää".. itseriittonen jankkaaja.. molemmat neitsyitä. 

Totta, mulla samat kokemukset kaloista, miespuolisista. Rehtejä, kovia duunareita, mutta alkoholi on koitunut kohtaloksi.

Vierailija
46/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku skeptikkotrolli täällä epätoivosena, voi voi. kai häntä pelottaa, kun kaikea ei voi järjellä selittää. mutta onhan se selvä että ihminen on materiaa siinä kuin mikä tahansa, ja osa universdumia, ja kuten planeettoihin ja kasveihinkin, myös ihmiseen vaikuttaa samat asiat kuin muihinkin elollisiin tai elottomiin materioihin planeettojen liikkuessa.

Mä olen ihan tyypillinen merkkini edustaja,. samoin kaikki läheiseni omien merkkejensä, ei astrologia ole huuhaata, viikkohoroskoopit lehdissä on huuhaata, mutta ei oikea astrologia.

Kaiken voi mahdollisesti järjellä selittää, kuten myös horoskooppien luonnetyyppien toiminnan. Valon määrän vaikutus vauvan kehitykseen ym.

Eniten näissä kieltäjissä vaan huvittaa se kun ne niin varmasti tietävät kaiken. Ei ikinä ole mitään mahdollisuuttakaan siihen että he olisivat, omg, väärässä. Itselle tulee aina mieleen tuollaisista ihmisistä lapset jotka myös aikanaan ihan varmasti tiesivät mistä lapset tulee tai miten lentokone lentää tai missä joulupukki asuu tai mitä nyt vaan. Jotenkin naiivi ajatusmaailma tuollainen. Mutta niinhän se räsänenkin tietää että ison kirjan lorut on totta ja osa ihmisistä menee hemmettiin siksi kun eivät elä sen mukaan. Voi voi kun lapset leikkii...

Vierailija
47/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka:

https://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/libra

Moni kohta ei kuvaa minua.

-Minulla on aikaa miettiä omia ongelmia

-En ole ihana ja huomaavainen ihminen jos sen määritelmä on tuollainen

-En käytä seksuaalisuutta aseena kumppania kohtaan. Minulle seksi on melkein sama asia kuin yhdessä syöminen, sitä voi tehdä mutta en suutu jos sitä ei ole

-Ainakaan vielä minulla ei ole noita sairauksia jotka oli lueteltu

Nämä asiat kuvaavat minua:

-Pyrin miellyttämään kumppania

-Olen puolueeton

-Päättämättömyys

Vierailija
48/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Mitä väliä sillä tarkalla määrällä on? Alussahan joku mainitsi vain luvun 1/12. Eli 1/12 ihmisistä/miehistä/naisista on aina jotain yhtä horoskooppia. Luonnollisestikin tuo 1/12 on vain pyöristys siitä tarkasta luvusta.

Vierailija
49/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain skeptikolla paniikkikakat housuissa ketjussa

Astrologia on todellakin paikkansa pitävä, siis nuo luonnekuvaukset merkeistä. 

Elämääni kuuluu n.kymmenen ihmistä ja kaikki sopivat merkkiensä luonteisiin, se ei voi olla sattumaa.

Vierailija
50/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen horoskoopiltani neitsyt. Olen siis useimpien merkin luonteenkuvauksien (google) mukaan pikkutarkka siivousintoilija ja ulkokuoreeni kovasti panostava kusipää, herkkis feministi sekä kyvytön rauhoittumaan.

Viimeisin pitää paikkaansa. Kukaan ei voisi kuitenkaan kys. horoskooppimerkin luonteenkuvauksia luettuaan uskoa miten boheemi tyyppi olen jo ihan siitä epäsiististä kodista omaan käytökseen ja ulkonäköön. En ole neuroottinen tai ahdistunut, vaan ihan tyytyväinen elämääni.

Vierailija
51/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kuvan hän on halunnut itsestään antaa, mutta totuus taitaa olla toinen. Hänet on raiskattu ja häntä on käytetty hyväksi monella tapaa. Nykyisten somepäivitysten ja pilatun naamansa perusteella näyttää olevan rappiolla.

Vierailija
52/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku skeptikkotrolli täällä epätoivosena, voi voi. kai häntä pelottaa, kun kaikea ei voi järjellä selittää. mutta onhan se selvä että ihminen on materiaa siinä kuin mikä tahansa, ja osa universdumia, ja kuten planeettoihin ja kasveihinkin, myös ihmiseen vaikuttaa samat asiat kuin muihinkin elollisiin tai elottomiin materioihin planeettojen liikkuessa.

Mä olen ihan tyypillinen merkkini edustaja,. samoin kaikki läheiseni omien merkkejensä, ei astrologia ole huuhaata, viikkohoroskoopit lehdissä on huuhaata, mutta ei oikea astrologia.

Kaiken voi mahdollisesti järjellä selittää, kuten myös horoskooppien luonnetyyppien toiminnan. Valon määrän vaikutus vauvan kehitykseen ym.

No silloinhan eteläisellä pallonpuoliskolla pitäisi horoskoopit mennä ihan päinvastoin. Ja päiväntasaajan tienoolla kaikki olisivat samaa merkkiä.

Muita todella huonoja selityksiä?

Vierailija
53/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämääni kuuluu n.kymmenen ihmistä ja kaikki sopivat merkkiensä luonteisiin, se ei voi olla sattumaa.

0/5 tää juttu meni jo

Vierailija
54/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä kieltäjissä vaan huvittaa se kun ne niin varmasti tietävät kaiken. Ei ikinä ole mitään mahdollisuuttakaan siihen että he olisivat, omg, väärässä. Itselle tulee aina mieleen tuollaisista ihmisistä lapset jotka myös aikanaan ihan varmasti tiesivät mistä lapset tulee tai miten lentokone lentää tai missä joulupukki asuu tai mitä nyt vaan. Jotenkin naiivi ajatusmaailma tuollainen. Mutta niinhän se räsänenkin tietää että ison kirjan lorut on totta ja osa ihmisistä menee hemmettiin siksi kun eivät elä sen mukaan. Voi voi kun lapset leikkii...

Mollaat Räsästä, mutta itse uskot kuitenkin horoskooppeihin.:D

Vierailija
55/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. En usko horoskooppeihin lainkaan, jokainen ymmärtää, että ne ovat höpöhöpöä.

B. Jostain käsittämättömästä syystä on niin, että olen itse oinas ja mieheni on oinas, samoin molemmat entiset miesystäväni, samoin 3/4 ystävistäni, ja kaiken huipuksi yksi vieras mies, jphon.olen ihastunut, vaikka en aiokaan missään tapauksessa pettää.

Ja kenestäkään näistä muista ihmisistä en etukäteen tiennyt horoskoopimerkkiä, se on selvinnyt vasta jälkeenpäin.

Eli outoa on, mutta silti en usko horoskooppeihin lainkaan (sillä olen itsepäinen oinas... 😀 )

Vierailija
57/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani ihmiset sopivat enemmän tai vähemmän kaikkiin zodiacin merkkeihin. Olisin enemmän hämmästynyt jos olisit löytänyt kymmenen ihmistä jotka eivät millään tapaa sovi noihin kuvauksiin.

Vierailija
58/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuko tämä teksti teihin?

X on hyvin intensiivinen ja syvällinen tyyppi, jonka tunteet, ajattelu ja asenteet ovat useimmiten ulkopuolisilta piilossa. Hän etsii laajoja ja yleispäteviä puitteita ajattelulleen ja toiminnalleen.

Useimmiten X:n voi tunnistaa hänen puhelahjoistaan ja ainutlaatuisesta kyvystään sopeutua uusiin ja arvaamattomiin tilanteisiin. 

X:t ovat syntyneet alitajuiseen päämäärähakuisuuteen ja siksi jokaisella X:llä täytyy olla se oma juttu elettävänä ja toteutettavana. Jatkuva liikekannalla olo ja pakonomainen tarve uudistaa itseään ovat syynä X:n stressioireisiin.

Terveen itsetunnon omaava X ei juuri kysele muiden mielipiteitä päätöksiä tehdessään ja siksi X:iä pidetään usein itsekkäinä ja jopa välinpitämättöminä ihmisinä. X:ää pidetään usein jääräpäisenä ja hankalana tyyppinä, koska juuri X haluaa tietää mitä hyötyä asiasta voisi hänelle olla. Ihmissuhteissaan sisimpänsä kätkevä X rajaa tunteet ja inhimillisyyden todellisuutensa ulkopuolelle uskoen vain konkreettisiin ja järjellä selitettäviin näyttöihin. 

Rakkauselämässä X ei ole missään nimessä helppo tapaus, vaikka itse ihastuminen ja rakastuminen tapahtuukin jo paljon ennemmin kuin toinen osapuoli edes aavistaa mitä on tulossa. Rakastunut ja valinnastaan varma X täyttää kumppaninsa hurjimmatkin odotukset ja johdattaa tämän sellaiseen nautintojen keitaaseen, jonne toinen on varmasti valmis jäämään loppuiäkseen. Keskinäinen luottamus ja varaukseton hyväksyminen on elinehto X:n onnistuneelle seksielämälle.

X:t eivät kaipaa sanoja huomatakseen tulleensa loukatuiksi.

Äänestä:

yläpeukku = yllä oleva kuvaus voisi kuvata "ihmistyyppiäni"

alapeukku = ei kuvaa minua

Vierailija
59/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei vaan minun kohdalla. Olen horoskooppimerkiltäni kaksonen ja olen suunnilleen kaikkea sitä mitä kaksosen ei pitäisi olla. Se on varmaan minulle kaikista epäsopivin horoskooppimerkki.

Vierailija
60/112 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa horoskooppien älyä ja sivistystä etteivät he tiedä, että astrologian takana oleva idea meni heti pieleen ja merkit eivät vastaa sitä mitä pitäisi. :D :D

Tässä astrologiaan uskoville ilmainen vinkki: olette nyt uranne huipulla, enempään teillä ei ajattelunne perusteella ole kykyä. :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän