Mitä sellaista sinulla ei ole jota useimmilla ihmisillä on?
Kommentit (333)
Munat. (Tietääkseni yli puolet maailman väestöstä on naisia)
älypuhelinta,ystäviä,kirjastokorttia,siivousvälineitä eikä kranssia parvekkeella.
Varmaan liikaa tietyn tyyppistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Munat. (Tietääkseni yli puolet maailman väestöstä on naisia)
Mitä sellaista sinulla ei ole....oli kysymys
Olisi jumala voinut suoda edes jonkin sortin viehättävyyttä jottei tarvitsisi äärimmäisyyksiin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti
Pettävä/ juoppo mies
Huono itsetunto
Jatkuva halu tappaa itseni
Anoreksia
Köyhyysrajan elämää 500€/kk
MasennusSittenhän sinulla on asiat hyvin? Suurimmalla osalla muita ei varmasti ole noita asioita.
Olen miettiny sitä että minkälaisissa summissa pyöritään että jos jäisi työkyvyttömyyseläkkeelle , alkaisi kasvattamaan kukkaa ja keittämään itse omat viinat niin olisiko sitä pirteänä joka päivä vai riittääkö raha siihen?
Lapselta ryöstetty vanukas. -Elli
kykyä säilyttää pankkitilillä rahaa pitkiä aikoja
Epämuodostunut penis. Repikää siitä.
Äitiä joka olisi rakastanut. Oli ja on äiti joka vihaa.
Mikroa, astianpesukonetta, teflon-pannua, vakityötä, kesämökkiä
Minulla ei ole kaikkia niitä sairauksia, joita puolestaan on heillä joilla on kaikkea.
He joilla on kaikkea myrkyttävät kehonsa kiinassa tuotettujen tuotteiden myrkyillä.
Eikä minulla ole kaapissa prosessoitua ruokaa.
Minulla ei ole eikä ole ikinä ollut: televisiota, mikroa, leivänpaahdinta, poikaystävää, hiivatulehdusta, pissatulehdusta, hormonaalista ehkäisyä.
En myöskään ole ikinä valmistanut makaronilaatikkoa tai ylipäätään ostanut jauhelihaa.
Urheilu/liikuntavaatteita; verkkareita, urheilutissiliivejä, joogapaitoja.. En liiku enkä kuntoile