Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä
"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."
Kommentit (694)
Mondan linnan henkilökunta puheli viime kesänä edellisestä porukasta että aika läträämistä oli ja ”suurten taiteilijoiden” äksyilyä henkilökunnalle. Eli kun tullaan Suomesta niin ollaan kännissä ja uhotaan henkilökunnalle. En tiedä onko tänä vuonna ollut ”taiteilijoilla” sama meininki päällä.
Miksi tätä väsynyttä ohjelmaa ylipäätään piti vielä jatkaa. Aivan turha formaatti.
Lapsen isä ei ole luotettava ja Kokkonen ei ole pystynyt keskittymään duuniin huolensa vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin lapsi on samassa kerhossa missä Terhin lapsi on ja se sano että Terhi on tosi syrjään vetäytyvä ja hiljainen ja ei kuulemma mee ikinä sisältä lasta hakemaan vaa oottelee ovella.
Terhi on itse sanonut, että on vähän erakko. Ei ole mikään supersosiaalinen. Ei kaikkien tarvitse olla.
On muuten jumalaisen kaunis nainen. Ja tässä teille OIKEASTI meikitön kuva hänestä <3
https://www.instagram.com/p/BGq_0iOE7tq/?hl=fi&taken-by=terhikokkonen
Erittäin ylimielinen ja esittää älykköä isolla äällä. Pelkää saavansa duunaripölytartunnan eikä siksi ole missään kanssakäymisissä kaupan tätien, päiväkodin hoitajien, bussikuskien ym kanssa. Tuota se soijalatten litkiminen teettää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen isä ei ole luotettava ja Kokkonen ei ole pystynyt keskittymään duuniin huolensa vuoksi?
Kuinka niin? Vaikuttaa ainakin symppikseltä se Halonen. Minkä ikäinen lapsi niillä on?
Vierailija kirjoitti:
lapsi sairastunut?
No jos olisi lapsen tai perheenjäsenen kanssa jotain huolta, niin Terhi olisi varmaan ITSE päättänyt poistumisestaan. Nyt luki, että tuotantoryhmä teki päätöksen, ei Terhi.
Hitto mitä idiootteja te olette. "Lapsi sairastunut", "hänelle tuli ikävä lasta", "lapsen isä ei osaa hoitaa lasta". Hei haloo. Tuossa uutisessa sanotaan, että TUOTANTOYHTIÖ päätti. Siinä ei Terhiltä kysytty, kun laitettiin monon kuva takamukseen ja leima päälle.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä voinut edes kuvitella hänen lähtevän tuohon kuluneeseen ohjelmaformaattiin mukaan. No lähti kuitenkin ja olin hetken suorastaan innoissani uudesta kaudesta.
Olisipa kiva tietää syy lähdölle. Jokin sääntörikkomus?
Kolme päivää oli enää kuvaamatta. Terhin osuus oli jo kuvattu
Vierailija kirjoitti:
lapsi sairastunut?
Eiköhän se olisi siinä kohtaa lähtenyt sieltä ihan itse, ilman että tuotantoryhmä siitä joutuu päättämään sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
On muuten jumalaisen kaunis nainen. Ja tässä teille OIKEASTI meikitön kuva hänestä <3
https://www.instagram.com/p/BGq_0iOE7tq/?hl=fi&taken-by=terhikokkonen
Näyttää onnettomalta
Paniikkihäiriö?
Mun kaverin lapsi on samassa kerhossa missä Terhin lapsi on ja se sano että Terhi on tosi syrjään vetäytyvä ja hiljainen ja ei kuulemma mee ikinä sisältä lasta hakemaan vaa oottelee ovella.