Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä
"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."
Kommentit (694)
Tuotantoryhmän päätös perusteellisen harkinnan pohjalta... ??? Onpas mystinen tiedotus. Kai sieltä kohta tippuu lisäinfoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei ole tehty tuollaista ratkaisua muualla, kuin ap:n päässä. 🙄
Kyllä tää löytyy ihan iltasanomistakin
Auttaa lisäämään uskottavuutta huomattavasti, jos liittää heti aloitukseensa lähteen. Muuten menee horinoiden piikkiin.
Sukset mennyt ristiin jonkun kanssa?Teegistä tuleekin hieman diivaolo... toisaalta voi olla joku perhesyykin...?
No se siitä sitten kun suunnittelin katsovani tuota ohjelmaa ekaa kertaa ikinä Ultra Bran biisien takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei suostunut esittämään paskaversiota jota tuotantoyhtiö vaati.
Jotain tämän tapaista.
Ei tunnu missään
Olen matkalla taas
Olen matkalla sinne
Olen matkalla takaisin sinne
Minne kerran toivotit minut
Kun minulta viedään kaikki
Autan kantamaan
Kevyesti nousee askel
Autan kantamaan
Ja kun lopulta kaadun
Teen sen näyttävästi
Refrein:
Näin minä vihellän matkallani
Näin minä vihellän matkallani
Jos sen on oltava niin
Olkoon sitten niin
Lusikka kauniseen käteen
Takaisin satulaan
Vannon kiven ja kannon kautta
Vannon kiven ja kannon kautta
Teen kaiken uudestaan
Nuuhkin tuomet
Taivutan kaulaa
Edessäsi nauran
Kevyesti nousee askel
Piirrän talon
Heilutan helmaa
Teen kaiken uudestaan
Hänellä on pieni poika kotona. Varmaan liittyy perhesuhteisiin. Noin mystisellä tiedotteella toki saa enemmän katsojia.
Myös Ultra Bra ja Scandinavian Music Group -yhtyeiden laulajana tunnettu Terhi Kokkonen kertoi kaipaavansa perhettään Espanjan-reissun aikana.
– Tämä on pisin aika erossa lapsestani, ikinä, Kokkonen huokasi haikeana.
On vaikean, kylmän ja epäkohteliaan maineessa. Näin kertovat kaikki muusikot, jotka tunnen. (Myös muuan ultrabralainen.)
Onko ollut ihan poissa tolaltaan eron takia? Siis kun on ollut erossa lapsestaan?
Erikoista. En uskoisi Terhiä hankalaksi persoonaksi. Mitähän on tapahtunut?
Ehkä ohjelma vaati että Terhiltä lauletaan SMG:n biisejä mutta kaikki halusivat laulaa UB:n biiseä ja Terhi suuttui New Jerseyn täydellisten naisten tyyliin, kaatoi katetun pöydän jne.
Noin 4,5 tunnin lentomatkan Malagaan Kokkonen suunnitteli viettävän Freudin teoksen parissa.
– Aion lukea lopputyötäni varten, hän nauroi.
Luuli että on lomalla
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. En uskoisi Terhiä hankalaksi persoonaksi. Mitähän on tapahtunut?
Moni on kakku päältä kaunis,
kuorelta kovin sileä,
vaan on silkkoa sisässä,
akanoita alla kuoren.
No on iltaripulissakin https://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005557131.html