Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä
"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."
Kommentit (694)
Vierailija kirjoitti:
On muuten jumalaisen kaunis nainen. Ja tässä teille OIKEASTI meikitön kuva hänestä <3
https://www.instagram.com/p/BGq_0iOE7tq/?hl=fi&taken-by=terhikokkonen
Nuorena oli kaunis, joskaan ei mikään jumalaisen kaunis sentään. Nyt on jo wanha nainen, ja se kyllä näkyy.
Voi, joka kerran kun korviini kiiri
Taas Samu Haberin harjoittelema Tuuliviiri
Minä poksautin pullon punkkua
Ja mietin mitä runkkua
Voi, joka kerran kun Mira Luoti kimitti
Se mun maailmani mustensi, pimitti
Ei Espanjan aurinko lämmitä mua
Kun tekee mieli vaan hukuttautua
Voi, Dannya anelemassa rinnoista kahvimaitoa
Sellainen limaisuus vaatii jo helvetinmoista taitoa
Äläkä pliis avaudu enää Armista
Ollaan kuultu jo kaikki siitä varvista
Ja illan tullen Aki Tykki
Seinän takana toista tähtöstä lykki
Käänsin tyynystä viileän puolen
Ja siltikin tuntui, että kohta kuolen
Hei avaudutaan, itketään, kehutaan ja mitä persettä
On tänne tulo ollut vain yhtä isoa erhettä
Ooh teit aivan upean version, nyt malja sille
(oikeasti olet ihan vitunnoinen dille)
Ja Kasmir hyllyttää pyllyään ja raiskaa Lupausta kesästä
Nyt jumalauta lentää tämä nainen tästä pesästä
Nyt adios, Samu, Danny, Mira, Kasmir, Arttu, Sani
Tää taitelija lähti täältä kuin kani
No jos on erakkoluonteinen, niin kyllähän tuollainen viikko, jossa on pakko olla koko ajan sosiaalinen ja tekemisissä useiden ihmisten kanssa, on varmasti henkisesti tosi raskas. Eihän niissä päivissä ole juurikaan omaa rauhaa. Aamulla syödään yhdessä aamiainen, jotain hengailua, sitten yhteinen lounas, juttelua, avautumista ja lauleskelua, sitten yhteistä taukotekemistä ennen iltaa ja taas illalla syödään yhdessä, lisää henkilökohtaista avautumista jne. Ja sama ruljanssi seuraavana päivänä ja sitä seuraavana ja taas ja taas. Ja kun nuo ihmiset ovat vielä vieraita toisilleen. Tutut varmaan osaavat antaa tilaa tarvittaessa ja heiltä sitä on helpompi pyytääkin. Vieraille voi näyttäytyä tylynä käytöksenä ja alkaa itsekin menettää malttiaan.
Jos kasetti ei kestä muita ihmisiä ympärillä, niin silloin on paree lähtee himaan. Terhi Kokkonen on omien biisiensä joikhaaja, eikä varmaan edes suostunut vilkausemaan esim. Kasimiriin päin... saatikka laulaa sen biisejä. Joukkuepelaaja ei sovi tuonne artistien sekaan.
Kyllä se on joku mainosjuttu koko kohu nyt.
Ei ne viimekautena missä lie aineissa ollutta Sillanpäätäkään kotiin laittaneet, vaikka koko kuvausten ajan oli epävakaa ja sekava ja jatkuvissa tunnekuohuissa niin että katsomoon asti näki että on heikossa hapessa.
Vierailija kirjoitti:
Taisipa vaan sosiaalinen tilanne olla syrjäänvetäytyvälle Kokkoselle liikaa?
Ehkä myös muiden artistien egot ja ne ns. oikeat saavutukset ovat vetäneet diivan mielen matalaksi? Terhihän on aina ollut vain yksi isosta yhtyeestä (UB, SMG), ei ole koskaan ollut puhtaasti sooloartisti muutamaa duettoa lukuunottamatta.
Muistatte varmaan miten Suvi Teräsniskakin itki kaudellaan, ettei koe kuuluvansa isojen tähtien kanssa samaan joukkoon koska on ”vain” laulaja eikä musiikkia tekevä artisti kuten muut.Ehkä Kokkosella on nyt tuo sama angsti päällä ja hän on tottunut pakenemaan ahdistavia tilanteita?
Tai sitten Kokkonen on ”sairastunut” tai perhepiirissä joku on sairastunut, ah nuo kaikkeen sopivat kiertoilmaukset käytännössä ihan mille syille vaan.
Oikeat saavutukset? Terhi Kokkonen on ollut useissa huippukokoonpanoissa ja upea sanoittaja, ei todellakaan pelkkä laulaja niin kuin ilmeisesti luulet. Tuossa porukassa varsinkaan ei todellakaan tarvitse tuntea alemmuutta.
Terhi ei jaksanut pitää kulissia yllä. Tosta selviää vain pahimmat teeskentelijät.
Vierailija kirjoitti:
Höh, luulin että kyseinen ohjelma loppui siihen all stars -kauteen.
niin luulin minäkin mutta XXXD
Vierailija kirjoitti:
Ja mietin mitä runkkua
Mahtava :)
Tuotantoryhmän edustaja sanoi; oli vai 3 päivää jäljellä ja Teihin päivä oli kuvattu.
Tämä tuo lisäarvoa ohjelmalle. Jos ei mistään lipsahda todellinen syy julkisuuteen, tulevat katsojaluvut olemaan korkealla
Muuten, onko tangoprinssi Reino Nordin ollut koskaan vain elämämöimässä?
Onpa mielenkiintoista! Todellakin katson uuden Vain elämää - kauden!
Vierailija kirjoitti:
Ja mietin mitä runkkua
WOW! Sulla on talenttia!
– Tässä on sellainen tilanne, että kuvausviikko on raskas ja ihmiset reagoivat siihen eri tavoilla. Päädyimme tähän sen takia, että saamme kuvaukset sujuvasti loppuun. Olemme keskustelleet ja tehneet perusteellisen harkinnan kautta päätöksen, että Terhi lähtee kotiin, Noronen muotoilee.
Noronen ei ymmärrettävästi voi kommentoida tarkasti, miten Kokkonen voi tällä hetkellä.
Noronen sanoo muiden artistien olevan kiitollisia yhteisistä kuvauspäivistä Kokkosen kanssa ja he toivottavat tälle kaikkea hyvää.
Onko oikeasti kitannut liikaa viiniä stressiinsä? Kärsiikö oikeasti alkoholiongelmasta..
Noloa! Ei tuo nyt niin helvetin kova paikka. Tosi artisti kyllä handlaisi. Suomessa muusikon ammatissa, jos tosissaan tätä maata kiertää ja itsenäisesti t. ohjelmatoimiston kanssa hoitaa hommansa, kaikkea kokee ja näkee. Osaa varmasti arvostaa kolleegoitaan vaikka musiikkimaku yms. näkemykset ei kohtaiskaan. Voi voi! Laulelkoon siellä kuplassaan, oman kerhon kainalosta.
Mäkin oon ollut MoonTV:llä kännissä! Oi niitä aikoja :)