Olen ihastunut toiseen naiseen
En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä on ollut hyviä ja huonoja aikoja.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?
Kommentit (117)
Tytär ottaa isän ja äidin suhteesta mallia myös tuleviin parisuhteisiinsa ja siihen, millaista on olla maailmassa naisena. Se, miten isä kohtelee omaa puolisoaan, toimii esimerkkinä siitä, mitä tulevalta voi odottaa. Millainen on turvallinen ja rakastava mies?
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/isan-hyvaksynta-tyton-itsetun…
Nyt myös huomaan selvemmin, miten jokainen mies kääntyy katsomaan kauniin naisen perään tai miten helppoa on kommentoida jonkun naisen muotoja tai olemusta. Voiko naiseksi kasvavaa tyttöä valmistaa tällaiseen jotenkin? Ja miksi tällaista tarvitsee edes miettiä?
Keski-iän kriisi?
Ei millään pahalla, mut kyl sä aika pappa olet 15 vuotta nuoremmalle 😂😂
Hoh hoijaa, taas näitä ihastumis/rakastumis juttuja. Sellaista se elämä on! Pitäisi tietää kun avio tai avoliittoon menee, että siinä sitoudutaan olemaan toisen kanssa kenet on valinnut. Sitten jos ei se nykyinen inspaa, niin ei muuta kuin reilu ero ja sitten vasta naimaan kenen kanssa lystää! Ei mitään sivusuhteita, se on täysin luusereiden munattomien äijien puuhastelua!
Tää on taas tätä samaa trollausta. Haukotus. 0/5.
Ei jaksais näitä enää. Uus ikis on tullu palstalle, kokoajan keskusteluja samasta aiheesta. Tylsää ja väsyttävää.
Näitä tuntuu olevan monia naimisissa olevia "pedofiili" ukkoja. Kuolataan 18-20 perään. Henkisesti ei useesti ole mitään yhteistä, joten seksi siinä on mielessä ja kuinka on niiin ihanan nuori. Ällöttävää. En sitte tarkoita oikeesti aikuisten suhteita joissa ikäeroa on, mutta jos tyttönen on 18- vähä päälle parikymppinen ja ukko 35 ylöspäin niin siinä ei tää oksettava ukko kato muuta kuin nuorta lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tuntuu olevan monia naimisissa olevia "pedofiili" ukkoja. Kuolataan 18-20 perään. Henkisesti ei useesti ole mitään yhteistä, joten seksi siinä on mielessä ja kuinka on niiin ihanan nuori. Ällöttävää. En sitte tarkoita oikeesti aikuisten suhteita joissa ikäeroa on, mutta jos tyttönen on 18- vähä päälle parikymppinen ja ukko 35 ylöspäin niin siinä ei tää oksettava ukko kato muuta kuin nuorta lihaa.
Katsopas kääkkä sanakirjasta mitä pedofiili tarkoittaa. Jos mies tykkää yli 18 vuotiaista mimmeistä niin se ei kyllä millään tavalla tee pedofiiliä. 20-kymppiset ovat niin ihanan raikkaita ja ennakkoluulottomia toisinkuin ilkeät ja rupsahtaneet vanhemmat naiset...
Ap
Täällä kolmekymppinen nainen, joka on ihastunut 13 vuotta vanhempaan namisissa olevaan mieheen. Varmaan sitten kaipaan jotain isällistä turvaa. En kyllä aio tehdä asialle mitään, koska en ikinä menisi sotkemaan kenenkään perhekuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolmekymppinen nainen, joka on ihastunut 13 vuotta vanhempaan namisissa olevaan mieheen. Varmaan sitten kaipaan jotain isällistä turvaa. En kyllä aio tehdä asialle mitään, koska en ikinä menisi sotkemaan kenenkään perhekuvioita.
No et kyllä ole itsekään enää sitä uusinta mallia...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?
Ei kannata. Itse olin aikoinaan ihastunut duunikaveriin, joka oli täysin vastakohta vaimolleni. Sanoi asioita mitä halusin kuulla. Olin jopa menossa hänen luokse. Pysähdyin autollani hänen kerrostalon eteen. Siinä mietin mitä helvttiä täällä teen. Minulla on vaimo, talo ja lapsi. Nyt on kotona paskaa. Jos olen valmis menemään tuonne, niin olen valmis korjaamaan suhteeeni kotona.. Helpompaa se on korjata suhde kotona, vaikka se veisikin aikaa. Ja niin aloin korjata suhdettamme. Vein vaimoni hammasta purren lomalle. Mutta tiesin minkä olin aikoinani saanut ja mietin miksi olin häneen rakastunut. Se oli elämäni paras päätös.. Kerroin myös vaimolleni, että olin siellä pihassa jne. En ikinä vaan ottanut askelta, kun tiesin mitä on kotona. Ei mikää korjaantunut viikossa, mutta hän aidosti luottaa minuun ja olen todellakin luottamuksen arvoinen mies. Näytän sen myös hänelle. Luueln että tarvittiin tällainen herätys ja vaimoni on vahvempi ja järkevämpi näissä asioissa.. Opin häneltä paljon mitä suhde vaatii ja kuinka on itsekin kamppaillut sen kanssa, että menisi vieraisiin. Ei mennyt enkä minäkään. Jos uskot tulevaisuuteen ja haluat olla, niin et tee.. Helpommalla pääset jos puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?Ei kannata. Itse olin aikoinaan ihastunut duunikaveriin, joka oli täysin vastakohta vaimolleni. Sanoi asioita mitä halusin kuulla. Olin jopa menossa hänen luokse. Pysähdyin autollani hänen kerrostalon eteen. Siinä mietin mitä helvttiä täällä teen. Minulla on vaimo, talo ja lapsi. Nyt on kotona paskaa. Jos olen valmis menemään tuonne, niin olen valmis korjaamaan suhteeeni kotona.. Helpompaa se on korjata suhde kotona, vaikka se veisikin aikaa. Ja niin aloin korjata suhdettamme. Vein vaimoni hammasta purren lomalle. Mutta tiesin minkä olin aikoinani saanut ja mietin miksi olin häneen rakastunut. Se oli elämäni paras päätös.. Kerroin myös vaimolleni, että olin siellä pihassa jne. En ikinä vaan ottanut askelta, kun tiesin mitä on kotona. Ei mikää korjaantunut viikossa, mutta hän aidosti luottaa minuun ja olen todellakin luottamuksen arvoinen mies. Näytän sen myös hänelle. Luueln että tarvittiin tällainen herätys ja vaimoni on vahvempi ja järkevämpi näissä asioissa.. Opin häneltä paljon mitä suhde vaatii ja kuinka on itsekin kamppaillut sen kanssa, että menisi vieraisiin. Ei mennyt enkä minäkään. Jos uskot tulevaisuuteen ja haluat olla, niin et tee.. Helpommalla pääset jos puhutte.
Nuoren tytön hoikutus on vaan niin suuri...
että enpä tiedä mitä tässä voi tehdä ajattelen häntä 24/7
Ap
uuk no jos joku nuori neito vielä muhun päin katsoisi niinse olsi menoa se
Varmaan vaan kuvittelet kaiken...
Käy kiinni niin kuinoikea alfa mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, ja hyvä niin. Parikymppisenä oli ihan kamalaa olla.
Totuushan on että kyllä nuori nainen voi helposti viedä miehen , naimisisakin olevan siinä ei vanhempi nainen vaan pärjää ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, ja hyvä niin. Parikymppisenä oli ihan kamalaa olla.
Et usko tota itsekkään nuoret misut saavat kyllä kaikkien miehien huomion
Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.
Se nyt vaan on niin.
 T: 46v mies
”Olen miettinyt, miten joskus kerron tytöille, että joidenkin miesten mielestä on ihan ok käyttäytyä naisia kohtaan halveksivasti ja että sitä ei tarvitse sietää”, kahden tyttären isä pohtii.