Olen ihastunut toiseen naiseen
En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä on ollut hyviä ja huonoja aikoja.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?
Kommentit (117)
En jaksanu lukee ketjuu, onks se sun harrastuskaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen päivämääränsä ylittäneille naisilla ei tee enää paljon mitään ei heistä ainakaan iloa ilo miehille
Ei näköjään ole. Pitäiskö munkin nyt tappaa itseni kun mies jätti nuoremman takia? Kun ei kerran enää ketään kiinnosta. Vastaa ihmeessä!
Miksi ihmeessä?
ettehän te naiset yhtään välitä miesten huomiosta, onnellisia vaan olette kun miehet jättää rauhaan jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teillä on treffit?
Menen hänen luokseen kun yritetään pitää vielä ainakin matalaa profiilia
Ap
Tyttö on siis vapaa ja sä et, onks tilanne näin?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanu lukee ketjuu, onks se sun harrastuskaveri?
työkaveri
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teillä on treffit?
Menen hänen luokseen kun yritetään pitää vielä ainakin matalaa profiilia
Ap
Tyttö on siis vapaa ja sä et, onks tilanne näin?
ymmärsit oikein
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolmekymppinen nainen, joka on ihastunut 13 vuotta vanhempaan namisissa olevaan mieheen. Varmaan sitten kaipaan jotain isällistä turvaa. En kyllä aio tehdä asialle mitään, koska en ikinä menisi sotkemaan kenenkään perhekuvioita.
No et kyllä ole itsekään enää sitä uusinta mallia...
En olekaan, ja hyvä niin. Parikymppisenä oli ihan kamalaa olla.
Et usko tota itsekkään nuoret misut saavat kyllä kaikkien miehien huomion
Ja sepä se on kaiken mitta, eihän nainen voi olla onnellinen tai onneton mistään muusta syystä. Voi kun tietäisitte miten vähän teidän tekemiset tai tekemättä jättämiset vaikuttaa naisten onnellisuuteen. Oli nää naiset sit kakskymppisiä tai viiskymppisiä. Tiedoksi, nainen on ihminen ihan kuin mieskin ja hän ajattelee yleensä ihan muita asioita kuin kakshaaraisten miellyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolmekymppinen nainen, joka on ihastunut 13 vuotta vanhempaan namisissa olevaan mieheen. Varmaan sitten kaipaan jotain isällistä turvaa. En kyllä aio tehdä asialle mitään, koska en ikinä menisi sotkemaan kenenkään perhekuvioita.
No et kyllä ole itsekään enää sitä uusinta mallia...
En olekaan, ja hyvä niin. Parikymppisenä oli ihan kamalaa olla.
Et usko tota itsekkään nuoret misut saavat kyllä kaikkien miehien huomion
Ja sepä se on kaiken mitta, eihän nainen voi olla onnellinen tai onneton mistään muusta syystä. Voi kun tietäisitte miten vähän teidän tekemiset tai tekemättä jättämiset vaikuttaa naisten onnellisuuteen. Oli nää naiset sit kakskymppisiä tai viiskymppisiä. Tiedoksi, nainen on ihminen ihan kuin mieskin ja hän ajattelee yleensä ihan muita asioita kuin kakshaaraisten miellyttämistä.
Jos asia ei olisi jonkin verran ainakin noin niin miksi vedit herneen sieraimeen ja koet tarpeelliseksi puolustella itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suhde 16 vuotta vanhempaan, reilu nelikymppiseen mieheen. Paras suhteeni ikinä. Mies on oikeasti aikuinen, vastuullinen ja kypsä. Ihan toista maata verrattuna oman ikäisiini miehiin. Myös seksi on loistavaa.
Kauanko ajattelit suhteenne kestävän? Alamäki on nääs aika jyrkkä 40 jälkeen. Kun sä olet 35, mies on 51. Kaikki parhaat sun ikäiset on sitten varattu. Eikö sitten ala ärsyttämään, että jätit nuoret, raikkaat ja tiukkapyllyiset kundit väliin?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna meillä on treffit!
Ap
No mitä valehtelet vaimollesi? Onko valehteleminen sinulle luontevaa?
Onks sulla muitakin tytsyjä kuin vain tää nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanon että huomenna menee työpalaverissa pitempään.
Ei ole mutta minun on pakko saada tavata tuo nainen muuten tulen hulluksi
Ap
Joko sä varasit ehkäisyvälineitä?
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla muitakin tytsyjä kuin vain tää nuori?
Ei ole olen palavasti ihastunut tähän naiseen ajattelen vain häntä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joko sä varasit ehkäisyvälineitä?
Otan toki varmuuden vuoksi pari taskuun jos hyvä tuuri kävisi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanon että huomenna menee työpalaverissa pitempään.
Ei ole mutta minun on pakko saada tavata tuo nainen muuten tulen hulluksiAp
Sano vaan roshkeesti vaimollesi että hänellä olisi mahdollisuus käydä sillä aikaa jonkun mukavan miekkosen luona kun sulla menee töissä pitkäksi. Vaimosi vois kans hullaantua jostain toisesta uroksesta.
Vierailija kirjoitti:
Muiden miesten silmissä miehen status nousee kun vierellä on ainakin 10 vuotta nuorempi puoliso.
sillä saa helposti arvostusta
Virtuaalista arvostusta saa myös sillä, että kirjoittaa fantasioistaan faktana vauvafoorumille ja kuvittelee mielessään muiden kateuden ja/tai närkästyksen. En tietenkään väitä, että ap toimisi näin, vaikka en sitä poissuljekaan. Jotenkin vain tuntuu, ettei trollaus ole täällä tavatonta.
Huomenna sitten litisee ja lotisee!
Viherfasemmistolainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden miesten silmissä miehen status nousee kun vierellä on ainakin 10 vuotta nuorempi puoliso.
sillä saa helposti arvostustaVirtuaalista arvostusta saa myös sillä, että kirjoittaa fantasioistaan faktana vauvafoorumille ja kuvittelee mielessään muiden kateuden ja/tai närkästyksen. En tietenkään väitä, että ap toimisi näin, vaikka en sitä poissuljekaan. Jotenkin vain tuntuu, ettei trollaus ole täällä tavatonta.
Ikävää jos joku tästä kovin närkästyi tai pahastui se ei ollut tarkoitukseni
Ap
Eiköhän kuule sun mies tunne ihan samoin että ois jo aika päivittää vähän naista...