Olen ihastunut toiseen naiseen
En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä on ollut hyviä ja huonoja aikoja.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.
Se nyt vaan on niin.
T: 46v miesJa ihan sama se on meillä naisilla. Nuorempi mies on aina seksikkäämpi ja enemmän ilo silmälle kuin esim sun ikäinen.
Niin mutta on huomattavsta enemmän naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä kuin mieheä jonka silmää miellyttäisi vanhempi nainen.
No enpä tiedä. Nimittäin jos mietit mitkä vaikuttimet osalla näistä nuorilla on : Vanhemman ukon palvonta, raha ym. Ei niinkään se että nuorempien naisten mielestä sinä ja muut vanhemmat miehet olisitte oikeasti näiden mimmien mielestä seksikkäämpiä ja paremman näköisiä ymv , sillä ettehän te ole.
Eihän nämä misukat silloin susta tykkää niinkään ( eikä samalla tavalla kuin nuoremmasta ) vaan siitä mitä voit tarjota ym. No, sehän riittää jos etsit vain seksiä ja sitä taas meidän (nelikymppistenkin) naisten on huomattavasti helpompi yleisesti ottaen saada kuin teidän miesten.
Ja mitäköhän ylpältävää siinä on että on helppoa olla yleinen jakorasia miehille jotka pparemmin puuttess mielellään painavat:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on että kyllä nuori nainen voi helposti viedä miehen , naimisisakin olevan siinä ei vanhempi nainen vaan pärjää ...
Näin se on. Terveisin vanhempi nainen joka jätettiin nuoremman naisen takia.
Minkä ikäsen tipun sun ukkos otti tilalleja minkä ikäinen itse olet?
Mitä se sulle kuuluu?
kiinnosti vaan
kylllä se harmittaa kun se aika on ohi kun miehet himoiten katsoivat.
miehet katsovat vaan ulkonäköä ja naisille merkkaa enemmän persoona ja luonne siitä tulee tämä risti riita deittti maailmassa
Seuraa tietoisku: Meille naisille elämän tärkein asia ei ole saada miesten huomiota 😄
Ja kyllä sitä vaan ihan samalla tavalla saa nyt 37-vuotiaana kuin parikymppisenä. Valitettavasti. Kuolaavat vieraat äijät, ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olen koulutettu nainen, hyvässä parisuhteessa, talous turvattu ja hienot lapset. Aika liikkistä, että joku mies ajattelee elämän pyörivän huomion ympärillä. Saan sitä kotona kyllä tarpeeksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Seuraa tietoisku: Meille naisille elämän tärkein asia ei ole saada miesten huomiota 😄
Ja kyllä sitä vaan ihan samalla tavalla saa nyt 37-vuotiaana kuin parikymppisenä. Valitettavasti. Kuolaavat vieraat äijät, ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse olen koulutettu nainen, hyvässä parisuhteessa, talous turvattu ja hienot lapset. Aika liikkistä, että joku mies ajattelee elämän pyörivän huomion ympärillä. Saan sitä kotona kyllä tarpeeksi 😊
harvemmat miehet nyt enää mitään 37-vuotiaita kuolaa...
Miksi kuolaisivat? eivät he nyt vaan ole niin hehkeitä kuin nuoremmat.
Olen kyllä huomannut että kuitenkin kummasti tuntuvat naiset arvostavan miesten saamaa huomiota kuitenki vaikka muuta väittäisivät. niikun sinullekin tässä oli tärkeää tuoda ilmi että miehet muka kuolaisivat perääsi:D
huvittavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.
Se nyt vaan on niin.
T: 46v miesJa ihan sama se on meillä naisilla. Nuorempi mies on aina seksikkäämpi ja enemmän ilo silmälle kuin esim sun ikäinen.
Niin mutta on huomattavsta enemmän naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä kuin mieheä jonka silmää miellyttäisi vanhempi nainen.
No enpä tiedä. Nimittäin jos mietit mitkä vaikuttimet osalla näistä nuorilla on : Vanhemman ukon palvonta, raha ym. Ei niinkään se että nuorempien naisten mielestä sinä ja muut vanhemmat miehet olisitte oikeasti näiden mimmien mielestä seksikkäämpiä ja paremman näköisiä ymv , sillä ettehän te ole.
Eihän nämä misukat silloin susta tykkää niinkään ( eikä samalla tavalla kuin nuoremmasta ) vaan siitä mitä voit tarjota ym. No, sehän riittää jos etsit vain seksiä ja sitä taas meidän (nelikymppistenkin) naisten on huomattavasti helpompi yleisesti ottaen saada kuin teidän miesten.Ja mitäköhän ylpältävää siinä on että on helppoa olla yleinen jakorasia miehille jotka pparemmin puuttess mielellään painavat:D
No, vastaan nyt poikkeuksellisesti itseäni ehkä pikkaisen yksinkertaisemmalle henkilölle...
Ei tässä nyt mitään ylpeilty. Mua ei kukaan pane mistään säälistä, vaan ihan kunnon kiimassa ja näin varmasti on suurimmalla osalla mun ikäisistäni naisista. Monesti miehet ihan rakastuu ja tunnen monia tällaisia tapauksia ja myös pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin.
Eihän nämä misukat silloin susta tykkää niinkään ( eikä samalla tavalla kuin nuoremmasta ) vaan siitä mitä voit tarjota ym. No, sehän riittää jos etsit vain seksiä ja sitä taas meidän (nelikymppistenkin) naisten on huomattavasti helpompi yleisesti ottaen saada kuin teidän miesten.Ja mitäköhän ylpältävää siinä on että on helppoa olla yleinen jakorasia miehille jotka pparemmin puuttess mielellään painavat:D
No, vastaan nyt poikkeuksellisesti itseäni ehkä pikkaisen yksinkertaisemmalle henkilölle...
Ei tässä nyt mitään ylpeilty. Mua ei kukaan pane mistään säälistä, vaan ihan kunnon kiimassa ja näin varmasti on suurimmalla osalla mun ikäisistäni naisista. Monesti miehet ihan rakastuu ja tunnen monia tällaisia tapauksia ja myös pariskuntia.
Kun on tarpeeksi kiimassa niin ei haittaa vaikka ei olisikaan just se runkku tuokioiden uee pimatsu siinä;)
ota tseefferi tai american bitpull
Mulla on suhde 16 vuotta vanhempaan, reilu nelikymppiseen mieheen. Paras suhteeni ikinä. Mies on oikeasti aikuinen, vastuullinen ja kypsä. Ihan toista maata verrattuna oman ikäisiini miehiin. Myös seksi on loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suhde 16 vuotta vanhempaan, reilu nelikymppiseen mieheen. Paras suhteeni ikinä. Mies on oikeasti aikuinen, vastuullinen ja kypsä. Ihan toista maata verrattuna oman ikäisiini miehiin. Myös seksi on loistavaa.
Tämä! kyllä nuoret naiset arvostaa vanhempia miehiä.
T. m 47 n 25
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?
No repäseppäs, ja kerro sit miten kävi...
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?No repäseppäs, ja kerro sit miten kävi...
Haluatko sitten kuulla yksityiskohtia yhteisestä yöstämme?:)
Tiedän mitä nuoret naiset haluaa ja pystyn sen heille myös antamaan
T.39m
nuorta naista metsästän tahdon saada nuorta...
Kyllä itsekin oikein kiihottuu kun näkee miten nuoret ypyt nauttii kun antaa huomiot ja kehuu.
Kyllä ne vaan siitä tykkää ja niin tykkän minäkin
Parasta ennen päivämääränsä ylittäneille naisilla ei tee enää paljon mitään ei heistä ainakaan iloa ilo miehille
Onko työkaveri? Monelle flirtti ei merkitse muuta kuin tylsän päivän piristystä. Ei sen takia kannata ihan hirveästi innostua. Nainen saattaa ajatella sinusta ihan muuta kuin toivot. Varsinkin jos olet häntä huomattavasti vanhempi. Tämä sinun repäisysi saattaa olla elämäsi pahin virhe, työssä ja yksityiselämässä. Saatat joutua vastuuseen ahdistelustakin. Olet säälittävä, vanha ukko, joka hautautunut johonkin nuoruuden kaipuuseensa ja elää haavemaailmassa.
Mitä se sulle kuuluu?