Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut toiseen naiseen

Vierailija
07.02.2018 |

En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä on ollut hyviä ja huonoja aikoja.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko työkaveri? Monelle flirtti ei merkitse muuta kuin tylsän päivän piristystä. Ei sen takia kannata ihan hirveästi innostua. Nainen saattaa ajatella sinusta ihan muuta kuin toivot. Varsinkin jos olet häntä huomattavasti vanhempi. Tämä sinun repäisysi saattaa olla elämäsi pahin virhe, työssä ja yksityiselämässä. Saatat joutua vastuuseen ahdistelustakin. Olet säälittävä, vanha ukko, joka hautautunut johonkin nuoruuden kaipuuseensa ja elää haavemaailmassa.

Mikäs sinua tympii?

Mikä tekee ap:sta säälittävän?

Jos sinulla on jotain käsittelemättömiä ongelmia niin neuvoisin keskusteleemaan ammatti auttajan kanssa

Vierailija
62/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion siis tavata tämän naisen huomenna en vaan pysty vastustamaan kiusausta.

Mutta en odota liikoja ehkä minulla kävisi myös kevyempi suhde...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen tytsyn numero niin määki kokeilen

Vierailija
64/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin voisin kokeilla tollasta tytsyä.

Vierailija
65/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajatuksi tälläiset miehet teissä naisissa herättää?

minussa lähinnä sääliä

Vierailija
66/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten pitkään olette tunteneet toisenne?

Vierailija
67/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.

Se nyt vaan on niin.

T: 46v mies

Ja ihan sama se on meillä naisilla. Nuorempi mies on aina seksikkäämpi ja enemmän ilo silmälle kuin esim sun ikäinen.

Niin mutta on huomattavsta enemmän naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä kuin mieheä jonka silmää miellyttäisi vanhempi nainen.

No enpä tiedä. Nimittäin jos mietit mitkä vaikuttimet osalla näistä nuorilla on : Vanhemman ukon palvonta, raha ym. Ei niinkään se että nuorempien naisten mielestä sinä ja muut vanhemmat miehet olisitte oikeasti näiden mimmien mielestä seksikkäämpiä ja paremman näköisiä ymv , sillä ettehän te ole.

Eihän nämä misukat silloin susta tykkää niinkään ( eikä samalla tavalla kuin nuoremmasta ) vaan siitä mitä voit tarjota ym. No, sehän riittää jos etsit vain seksiä ja sitä taas meidän (nelikymppistenkin) naisten on huomattavasti helpompi yleisesti ottaen saada kuin teidän miesten.

Ja mitäköhän ylpältävää siinä on että on helppoa olla yleinen jakorasia miehille jotka pparemmin puuttess mielellään painavat:D

No, vastaan nyt poikkeuksellisesti itseäni ehkä pikkaisen yksinkertaisemmalle henkilölle...

Ei tässä nyt mitään ylpeilty. Mua ei kukaan pane mistään säälistä, vaan ihan kunnon kiimassa ja näin varmasti on suurimmalla osalla mun ikäisistäni naisista. Monesti miehet ihan rakastuu ja tunnen monia tällaisia tapauksia ja myös pariskuntia.

Kun on tarpeeksi kiimassa niin ei haittaa vaikka ei olisikaan just se runkku tuokioiden uee pimatsu siinä;)

:) hah hah. Jotenkin tästä sun textistä välittyy se ettet vaan ikinä tuu tajuumaan sitä faktaa että on myös ihan tosi kuumia vanhempia naisia. Taidankin tietää syyn. Sä et tunne ketään sellaista. Ei kuulu sun elinpiirin. Runkka sä vaan jatkossakin kelle parhaaksi näet. Toiset miehet ne sitten hoitaa sen meidän panemisen.

Vierailija
68/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden miesten silmissä miehen status nousee kun vierellä on ainakin 10 vuotta nuorempi puoliso.

sillä saa helposti arvostusta

Vierailija
69/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.

Se nyt vaan on niin.

T: 46v mies

Ja ihan sama se on meillä naisilla. Nuorempi mies on aina seksikkäämpi ja enemmän ilo silmälle kuin esim sun ikäinen.

Niin mutta on huomattavsta enemmän naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä kuin mieheä jonka silmää miellyttäisi vanhempi nainen.

No enpä tiedä. Nimittäin jos mietit mitkä vaikuttimet osalla näistä nuorilla on : Vanhemman ukon palvonta, raha ym. Ei niinkään se että nuorempien naisten mielestä sinä ja muut vanhemmat miehet olisitte oikeasti näiden mimmien mielestä seksikkäämpiä ja paremman näköisiä ymv , sillä ettehän te ole.

Eihän nämä misukat silloin susta tykkää niinkään ( eikä samalla tavalla kuin nuoremmasta ) vaan siitä mitä voit tarjota ym. No, sehän riittää jos etsit vain seksiä ja sitä taas meidän (nelikymppistenkin) naisten on huomattavasti helpompi yleisesti ottaen saada kuin teidän miesten.

Ja mitäköhän ylpältävää siinä on että on helppoa olla yleinen jakorasia miehille jotka pparemmin puuttess mielellään painavat:D

No, vastaan nyt poikkeuksellisesti itseäni ehkä pikkaisen yksinkertaisemmalle henkilölle...

Ei tässä nyt mitään ylpeilty. Mua ei kukaan pane mistään säälistä, vaan ihan kunnon kiimassa ja näin varmasti on suurimmalla osalla mun ikäisistäni naisista. Monesti miehet ihan rakastuu ja tunnen monia tällaisia tapauksia ja myös pariskuntia.

Kun on tarpeeksi kiimassa niin ei haittaa vaikka ei olisikaan just se runkku tuokioiden uee pimatsu siinä;)

:) hah hah. Jotenkin tästä sun textistä välittyy se ettet vaan ikinä tuu tajuumaan sitä faktaa että on myös ihan tosi kuumia vanhempia naisia. Taidankin tietää syyn. Sä et tunne ketään sellaista. Ei kuulu sun elinpiirin. Runkka sä vaan jatkossakin kelle parhaaksi näet. Toiset miehet ne sitten hoitaa sen meidän panemisen.

No sori jos mun naismaku ei oo vanhat naiset:D mielelläni annan muiden hoitaa teidät...

Mä keskityn sitten uudempiin versioihin:)

Vierailija
70/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tää tytsy on , minkänäköinen?

Vierailija
71/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde 16 vuotta vanhempaan, reilu nelikymppiseen mieheen. Paras suhteeni ikinä. Mies on oikeasti aikuinen, vastuullinen ja kypsä. Ihan toista maata verrattuna oman ikäisiini miehiin. Myös seksi on loistavaa.

Ei siinä mitään pahaa ole JOS tämä mies on vapaa sinkku.

Vierailija
72/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten pitkään olette tunteneet toisenne?

Tiedän hänet jo useamman kuukauden ajalta mutta vähän lähempää tuttavuutta noin pari viikkoa.

Silmäpeliä jne.

Ap

Vierailija
73/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde 16 vuotta vanhempaan, reilu nelikymppiseen mieheen. Paras suhteeni ikinä. Mies on oikeasti aikuinen, vastuullinen ja kypsä. Ihan toista maata verrattuna oman ikäisiini miehiin. Myös seksi on loistavaa.

Tämä! kyllä nuoret naiset arvostaa vanhempia miehiä.

T. m 47 n 25

Toki toki. Mutta ei sun seksikkyyden tai jo rapistuneen naaman takia.

Vierailija
74/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen entinen kaksikymppinen 15 v vanhemman miehen typykkä. Nyt kolmekymppinen äiti ja vaimo, saman miehen kanssa.

Vika on tietenkin meissä pariskuntana, mutta nyt alan jo kaipaamaan vähän virkeämpää seuraa. Myönnän että olen kateellinen pareille, jotka ovat samanikäisiä ja miehetkin jaksavat touhuta vaimonsa ja lastensa kanssa. Kyllä mies alkuun jaksoikin, mutta sitten kun kala oli koukussa niin innostus lopahti.

Uskokaa mua, panosuhteena paras asetelma, mutten usko että perhettään kannattaa uhrata. Sinkkumiehille ja sinkkunaisille kiva seikkailu.

Vierailija
75/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teillä on treffit?

Vierailija
76/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tää tytsy on , minkänäköinen?

Hoikka pitkähiuksinen brune törö tisseillä ja erittäin näteillä kasvoilla eikä pepussakaan mitään valittamista kun pyöree on. Ei siis mikään ihmejos pää mnee pyörälle

Ap

Vierailija
77/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää meinasit neidolle sanoa?

Vierailija
78/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuvitella ny vähä liikaa...

Vierailija
79/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teillä on treffit?

Menen hänen luokseen kun yritetään pitää vielä ainakin matalaa profiilia

Ap

Vierailija
80/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ennen päivämääränsä ylittäneille naisilla ei tee enää paljon mitään ei heistä ainakaan iloa ilo miehille

Ei näköjään ole. Pitäiskö munkin nyt tappaa itseni kun mies jätti nuoremman takia? Kun ei kerran enää ketään kiinnosta. Vastaa ihmeessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi