Olen ihastunut toiseen naiseen
En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä on ollut hyviä ja huonoja aikoja.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?
Kommentit (117)
Olisi hyvä että eroat ensin, se tuskin kestää kauaa. Sitten uutta treffeille. Jos et siis ole kiinnostunut kauheasti vaimosta ja muualla kiinnostaa nuoremmat, parempi erota ajoissa - aikaa ei mene vuosia hukkaan. Ei vaimo halua olla epäkiinnostuneen miehen kanssa, pitkän päälle kauheaa
Millainen se sun vaimos on, mä voisin olla hänestä kiinnostunut.
ensin ero? kirjoitti:
Olisi hyvä että eroat ensin, se tuskin kestää kauaa. Sitten uutta treffeille. Jos et siis ole kiinnostunut kauheasti vaimosta ja muualla kiinnostaa nuoremmat, parempi erota ajoissa - aikaa ei mene vuosia hukkaan. Ei vaimo halua olla epäkiinnostuneen miehen kanssa, pitkän päälle kauheaa
en halua jäädä täysin yksin jos tästä ei nyt sitten mitään tulekaan... katson mitä tapahtuu ja sitten voin ottaa eron
Ap
Jolo
Sinulla on vain yksi elämä, käytä se viisaasti, vaikka nauttien siitä nuoresta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jolo
Sinulla on vain yksi elämä, käytä se viisaasti, vaikka nauttien siitä nuoresta naisesta.
Kiitos ymmärryksestä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän kriisi?
Ei millään pahalla, mut kyl sä aika pappa olet 15 vuotta nuoremmalle 😂😂
Joopa joo. Opiskelen ja kurssikavereina on pääasiassa minua 12 vuotta nuorempia naisia ja kiinnostusta riittää vähän liikaakin. Tuskin muutama vuosi lisää ikäeroa tilannetta miksikään muuttaa. Totuus ei miksikään muutu, vaikka täällä koitat katkerana muuta väittää. Naiset pitävät vanhemmista miehistä, kunhan mies on riittävän tasokas.
Itse vaihdoin väkivaltaisen muijan nuorempaan naiseen ja omalla kohdallani kyllä kannatti. Onhan se tietysti aina riski mutta se pitää joskus ottaa. Aikaisemmalla oli jopa motivaatio työntekoon kadonnut mutta nykyinen tekee töitä kuin hevonen. Nykyisellä on myös isommat tissit, hyvä asia sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän kriisi?
Ei millään pahalla, mut kyl sä aika pappa olet 15 vuotta nuoremmalle 😂😂
Joopa joo. Opiskelen ja kurssikavereina on pääasiassa minua 12 vuotta nuorempia naisia ja kiinnostusta riittää vähän liikaakin. Tuskin muutama vuosi lisää ikäeroa tilannetta miksikään muuttaa. Totuus ei miksikään muutu, vaikka täällä koitat katkerana muuta väittää. Naiset pitävät vanhemmista miehistä, kunhan mies on riittävän tasokas.
Kaikki nuoret naiset eivät vaan halua samanikäistä miestä itselleen. Ainahan se on ollut niin. Nykyään sitten vielä monet nuoret miehet ovat niin feminiinisiä etteivät kelpaa muuta kuin kavereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolo
Kiitos ymmärryksestä!
Ap
Ota kuitenkin ensin selvää haluaako vain kokemuksia vai olisko jotain vakavempaakin tarjolla. Onko kummankin toiveet samankaltaisia tulevaisuuden suhteen, aika tärkeä asia. Miten on plussat ja miinukset vaakakupissa, mihin suuntaan kallistuu?
Minä olen palavasti ihastunut minua noin 21 vuotta nuorempan varattuun naiseen. En ole kertonut tätä hänelle.
Tapaamme välillä erään asian yhteydessä.
Muista ottaa lapsesi mukaan, niin tyttö-työkaverisi näkee heti mitä on tulossa eli minne sinun aikasi ja voimasi tulevat menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolmekymppinen nainen, joka on ihastunut 13 vuotta vanhempaan namisissa olevaan mieheen. Varmaan sitten kaipaan jotain isällistä turvaa. En kyllä aio tehdä asialle mitään, koska en ikinä menisi sotkemaan kenenkään perhekuvioita.
No et kyllä ole itsekään enää sitä uusinta mallia...
En olekaan, ja hyvä niin. Parikymppisenä oli ihan kamalaa olla.
Et usko tota itsekkään nuoret misut saavat kyllä kaikkien miehien huomion
Taisi kyllä tarkoittaa, että monikaan nainen ei haluaisi enää takaisin sitä parikymppisen olotilaa, itseluottamuksen puutetta, epävarmuutta tulevaisuudesta jne. Juuri siksi saattaa nuoren naisen mielestä aikuinen seura olla mukavampaa ja henkisesti paljon antoisampaa kuin toisten nuorten, varsinkaan nuorten miesten, jotka ovat usein yllättävän keskenkasvuisia (ja itsekkäitä). Aikuista, kypsää seuraa on kuitenkin ehdottomasti parempi hakea muista ihmissuhteista kuin parisuhteesta, sillä suurta ikäeroa tulee katumaan.
Eikä se oikein nättien naisten saama huomiokaan aina kohenna heidän oloaan, koska aina on epäilys, että huomio tulee vain ulkonäon takia. Tässä on juuri vaaran paikka nuorille naisille, vanhemmilla miehillä kun on usein enemmän kärsivällisyyttä tutustuakin ennen petipuuhia, mutta kuinka "aikuista ja kypsää", kuten joku kirjoitti, on yli nelikymmiseltä mieheltä seurustella paljon yli kymmenen vuotta nuoremman kanssa, siis ottaako mies silloin huomioon mikä olisi oikeasti hyväksi myös tälle naiselle? Oikeasti kypsä ihminen haluaa puolisonsa olevan tyytyväinen, nyt ja vuosien vieriessä. Kuinka todennäköistä se on kun ikäero on suuri?
Ap, täällä nyt samassa tilanteessa oleva toinen mies. Ihan oman oppimiseni vuoksi haluaisin kysyä miten tilanteesi on aikoinaan päättynyt vai onko edes päättynyt?
Taisi antaa pakit kun et kerro miten kävi :D
Ilmoita sitten miten meni, mielellään vaimollesikin ja niille muillekin salasuhteillesi.