Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut toiseen naiseen

Vierailija
07.02.2018 |

En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.
Olen ollut vaimoni kanssa 10 vuotta yhdessä on ollut hyviä ja huonoja aikoja.
Pitäisikö repäistä ja yrittää saada tuo ihana nuori tyttö itselleni?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi haaveilla

Vierailija
22/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasitte?

Niinkin yllättävässä paikassa kun töissä. baareja en enää harrasta.

Ap

Vierailija
24/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa työpaikka romanssi!

Vierailija
25/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no kuka jättäisi tilaisuuden käyttämättä ap:n paikalla.

en minä ainakaan

Vierailija
26/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vaimo on jopa helpottunut kun pääsee eroon sinusta

Vierailija
27/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin ärsyttää naisia jos mies saa nuorempaa kuin itse on?

Vierailija
28/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä niin ärsyttää naisia jos mies saa nuorempaa kuin itse on?

kai se on joku alemmuus kompleksi

Vierailija
29/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on että kyllä nuori nainen voi helposti viedä miehen , naimisisakin olevan siinä ei vanhempi nainen vaan pärjää ...

Näin se on. Terveisin vanhempi nainen joka jätettiin nuoremman naisen takia.

Vierailija
30/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdon 50-kymppisen kahteen 25:seen

koska voin

Vierailija
31/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.

Se nyt vaan on niin.

T: 46v mies

Ja ihan sama se on meillä naisilla. Nuorempi mies on aina seksikkäämpi ja enemmän ilo silmälle kuin esim sun ikäinen.

Vierailija
32/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on että kyllä nuori nainen voi helposti viedä miehen , naimisisakin olevan siinä ei vanhempi nainen vaan pärjää ...

Näin se on. Terveisin vanhempi nainen joka jätettiin nuoremman naisen takia.

Minkä ikäsen tipun sun ukkos otti tilalleja minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
33/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se naismaku siitä miksikään muuta vaikka kilometrejä tulisinkin mittariin.

Se nyt vaan on niin.

Ja ihan sama se on meillä naisilla. Nuorempi mies on aina seksikkäämpi ja enemmän ilo silmälle kuin esim sun ikäinen.

Niin mutta on huomattavsta enemmän naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä kuin mieheä jonka silmää miellyttäisi vanhempi nainen.

Vierailija
34/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin.

ahah kuvittlen miltä näyttäis 40-vuotias täti ihminen jonku parikymppisen pojun kanssa niin kuin äiti ja poika:D

SEllaista efektiä ei tule jos kääntää asetelman toisen päin se on aika normi jo.

Vierailija
35/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä onkin jo peräkammarin pojat vauhdissa...

Vierailija
36/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nu huh huh taas mitkä fantasiat

Vierailija
37/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tämä jaksaa aina naisia harmittaa mutta mistä moinen harmistus johtuu?

Vierailija
38/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tekisin olen ihastunut minua 15 vuotta nuorempaan ihanaan kauniiseen neitoon. Hän on myös flirttailut minulle.

Ei kannata. Itse olin aikoinaan ihastunut duunikaveriin, joka oli täysin vastakohta vaimolleni. Sanoi asioita mitä halusin kuulla. Olin jopa menossa hänen luokse. Pysähdyin autollani hänen kerrostalon eteen. Siinä mietin mitä helvttiä täällä teen. Minulla on vaimo, talo ja lapsi. Nyt on kotona paskaa. Jos olen valmis menemään tuonne, niin olen valmis korjaamaan suhteeeni kotona.. Helpompaa se on korjata suhde kotona, vaikka se veisikin aikaa. Ja niin aloin korjata suhdettamme. Vein vaimoni hammasta purren lomalle. Mutta tiesin minkä olin aikoinani saanut ja mietin miksi olin häneen rakastunut. Se oli elämäni paras päätös.. Kerroin myös vaimolleni, että olin siellä pihassa jne. En ikinä vaan ottanut askelta, kun tiesin mitä on kotona. Ei mikää korjaantunut viikossa, mutta hän aidosti luottaa minuun ja olen todellakin luottamuksen arvoinen mies. Näytän sen myös hänelle. Luueln että tarvittiin tällainen herätys ja vaimoni on vahvempi ja järkevämpi näissä asioissa.. Opin häneltä paljon mitä suhde vaatii ja kuinka on itsekin kamppaillut sen kanssa, että menisi vieraisiin. Ei mennyt enkä minäkään. Jos uskot tulevaisuuteen ja haluat olla, niin et tee.. Helpommalla pääset jos puhutte.

Nuoren tytön hoikutus on vaan niin suuri...

että enpä tiedä mitä tässä voi tehdä ajattelen häntä 24/7

Ap

Mitäpä jos kirjoittaisit asiasta vaikka jollekin julkiselle foorumille, jos vaikka saisit anonyymiä tukea tarpeellesi, jonka suhteen sinulla ei ole selkärankaa tehdä itsenäistä päätöstä saati ottaa siitä vastuuta?

Vierailija
39/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherfasemmistolainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Itse olin aikoinaan ihastunut duunikaveriin, joka oli täysin vastakohta vaimolleni. Sanoi asioita mitä halusin kuulla. Olin jopa menossa hänen luokse. Pysähdyin autollani hänen kerrostalon eteen. Siinä mietin mitä helvttiä täällä teen. Minulla on vaimo, talo ja lapsi. Nyt on kotona paskaa. Jos olen valmis menemään tuonne, niin olen valmis korjaamaan suhteeeni kotona.. Helpompaa se on korjata suhde kotona, vaikka se veisikin aikaa. Ja niin aloin korjata suhdettamme. Vein vaimoni hammasta purren lomalle. Mutta tiesin minkä olin aikoinani saanut ja mietin miksi olin häneen rakastunut. Se oli elämäni paras päätös.. Kerroin myös vaimolleni, että olin siellä pihassa jne. En ikinä vaan ottanut askelta, kun tiesin mitä on kotona. Ei mikää korjaantunut viikossa, mutta hän aidosti luottaa minuun ja olen todellakin luottamuksen arvoinen mies. Näytän sen myös hänelle. Luueln että tarvittiin tällainen herätys ja vaimoni on vahvempi ja järkevämpi näissä asioissa.. Opin häneltä paljon mitä suhde vaatii ja kuinka on itsekin kamppaillut sen kanssa, että menisi vieraisiin. Ei mennyt enkä minäkään. Jos uskot tulevaisuuteen ja haluat olla, niin et tee.. Helpommalla pääset jos puhutte.

Nuoren tytön hoikutus on vaan niin suuri...

että enpä tiedä mitä tässä voi tehdä ajattelen häntä 24/7

Ap

Mitäpä jos kirjoittaisit asiasta vaikka jollekin julkiselle foorumille, jos vaikka saisit anonyymiä tukea tarpeellesi, jonka suhteen sinulla ei ole selkärankaa tehdä itsenäistä päätöstä saati ottaa siitä vastuuta?

Miksi noin katkera kommentti?

Ap

Vierailija
40/117 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin.

Niin mutta on huomattavsta enemmän naisia jotka tykkää vanhemmista miehistä kuin mieheä jonka silmää miellyttäisi vanhempi nainen.

No enpä tiedä. Nimittäin jos mietit mitkä vaikuttimet osalla näistä nuorilla on : Vanhemman ukon palvonta, raha ym. Ei niinkään se että nuorempien naisten mielestä sinä ja muut vanhemmat miehet olisitte oikeasti näiden mimmien mielestä seksikkäämpiä ja paremman näköisiä ymv , sillä ettehän te ole.

Eihän nämä misukat silloin susta tykkää niinkään ( eikä samalla tavalla kuin nuoremmasta ) vaan siitä mitä voit tarjota ym. No, sehän riittää jos etsit vain seksiä ja sitä taas meidän (nelikymppistenkin) naisten on huomattavasti helpompi yleisesti ottaen saada kuin teidän miesten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme