Sinä joka et halua parisuhdetta, kerro miksi!
Kommentit (85)
Kauhea ajatus kirjoitti:
Tähän on monia syitä. Ensinnäkin kumppanista säteilevät bakteerit ovat vahvempia mitä normaalit. Ja se, että taloudessa on kaksi puhelinta aiheuttaa nelin kertaisen infrapunaefektin ja magneettisäteily tuhoutumista aivojensolukkoissa. Sekin, että wc:tä käyttää jokin muu henkilö on aivan kauhistuttava ajatus.
Myös television uv-säteily saa minut pahaan mielentilaan, jolloin menen vain vessaan piiloon säteilyä. Toinen paikka jonne menen piiloon on pommisuoja. Otan sinne viikon edestä purkkiruokaa ja majoitan itseni lattialle ja vietän pommisuojassa viikon, kunnes televisio sammuu automaattisesti. Olen ottanut yleensä pommisuojaan ämpärin mukaan, jos aijon ulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaatimustasoni on (ilmeisesti) liian korkealla. Jos en löydä etsimääni, niin olen mielummin yksin.
Mitä haluan naiselta: rehellisyyttä, loogisuutta, jonkun asteista itsenäisyyttä, huumorintajua, keskustelutaitoa.
Mitä en halua: horoskooppeihin tai uskontoon ym huuhaahan pohjautuvaa maailmankatsomusta, raivokohtauksia, pettämistä, juoruilua suhteestamme, nipottamista asioista jolla ei ole mitään väliä.
Jos nuo ovat kriteerisi naiselle, ne täyttää todella moni. Minä ja melkein kaikki ystäväni.
Ei varmasti täytä.
Olen tavannut koko elämäni aikana vain yhden naisen joka ei juorua. Mutta se nyt ei puhunut kenellekkään muutenkaan.
Minä EN halua että nainen kertoo mitään meidän parisuhteesta toisille ihmisille.
Käytännössä kaikki naiset nipottaa. Joten jo se estää parisuhteiden muodostumisen.
Harvassa on naiset jotka ei saa itku tai raivokohtauksia. Minulla on niihin täydellinen nollatoleranssi.
Jos olet varma, että kaikki naiset ovat tietynlaisia, näet juuri näitä piirteitä. Mutta onhan se niinkin, että kaikki miehet pettää, hakkaa ja juo, vai mitä?
Kyllähän minä sinänsä haluan... Mutta en ole näköjään alle vuodessa toipunut erosta, koska en kiinnostu kenestäkään sillä tavalla ainutlaatuisesti. Kaikki ovat vain ihan kiinnostavia tai jotain, mutta kukaan ei ole ylitse muiden. Haluaisin jo lapsen (tuntuu erittäin! omituiselta kirjoittaa se kirjaimellisesti XD), mutta ensin pitäisi saada miekkonen, joka ei halua minusta PELKKÄÄ alaosastoa. Haistakaa v#?@! miekkoset XD No, olen pannut merkille että saan parisuhteen AINA syksyisin! Eli kerron sitten elokuussa että millaisen ainutlaatuisen miekkosen löysin XD.
Miekkosnainen jatkaa: Yhtälö on toki vaikea, sillä haluan tulevaisuudessa takaisin omakotitalon syleilyyn, mutta yhdessä asuminen miekkosen kanssa ei ole unelma. En tajua miksi ihmiset UNELMOIVAT yhdessä asumisesta?? XD Mitä hienoa siinäkin on.
Toisaalta omakotitalo on sitten tietenkin niin tilava, että siellä saa rauhan v#tt#maiselta miekkoselta ja opetella rauhassa sietämään yhdessä asumista. Mutta miekkonen ei kyllä sisustuksesta päätä! Minulla on siihen silmää.
Parempi juoda kaljaa yksin kuin kuunnella huonolta kumppanilta nalkutusta kaljan juonnista