Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et halua parisuhdetta, kerro miksi!

Vierailija
07.02.2018 |

Olen kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihmistä, joka ei haluaisi parisuhdetta. On vain ihmisiä, jotka eivät sitä syystä tai toisesta saa.

Yhdenillanjutut eivät koskaan tule tuottamaan onnellisuutta.

Olet väärässä. Kahden avioeron jälkeen, oltuani 50 vuotta muiden komenneltavana koko ikäni, en todellakaan halua mitään parisuhdetta enää ikinä.

Sen vaihtoehto eivät ole yhden yön jutut vaan suhde, jossa keskitytään seksiin elämättä muuten yhdessä.

Eivät tule arjen tylsyydet vastaan.

Vierailija
22/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma että en kehtaa harrastaa seksiä.

Kauniin ja mukavan kumppanin kai voisi saada jollain vippaskonsteilla, mutta en vaan halua tehdä sitä kenellekään. Samanlaisen, eli ruman ja negatiivisen kuvotuksen voisin saada tasavertaiseksi pariksi, mutta en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavia ja minulle sopivia ei ole.

Ihanteellisem kumppanin kanssa haluaisin olla. En koe kiinnostusta olla vain jonkum kanssa vaikka ei ole sopiva. En halua itselleni vaikeaa tapausta. En halua ilotonta, en alkoholistia, en pilkunviilaajaa, juoruilijaa, euron laskijaa, riippaa, ongelmatapausta j.n.e

Ihmisen tulisi kiinnostaa seksuaalisestikin.

Joten...parempi ilman kuin huono suhde.

Vierailija
24/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut parisuhteessa, en ole ollut edes rakastunut tai ihastunut kehenkään. Itse asiassa en juuri kiinny ihmisiin, enintään jonkun verran niihin lähisukulaisiin, jotka olen tuntenut koko ikäni. Minulle ajatus parisuhteessa olemisesta tai perheen jäsenenä elämisestä on vaan niin vieras, etten osaa haluta sitä. Olen kai syntynyt erakoksi.

Vierailija
25/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaatimustasoni on (ilmeisesti) liian korkealla. Jos en löydä etsimääni, niin olen mielummin yksin.

Mitä haluan naiselta: rehellisyyttä, loogisuutta, jonkun asteista itsenäisyyttä, huumorintajua, keskustelutaitoa.

Mitä en halua: horoskooppeihin tai uskontoon ym huuhaahan pohjautuvaa maailmankatsomusta, raivokohtauksia, pettämistä, juoruilua suhteestamme, nipottamista asioista jolla ei ole mitään väliä.

Muuten sama, mutta olen nainen.

Vierailija
26/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaatimustasoni on (ilmeisesti) liian korkealla. Jos en löydä etsimääni, niin olen mielummin yksin.

Mitä haluan naiselta: rehellisyyttä, loogisuutta, jonkun asteista itsenäisyyttä, huumorintajua, keskustelutaitoa.

Mitä en halua: horoskooppeihin tai uskontoon ym huuhaahan pohjautuvaa maailmankatsomusta, raivokohtauksia, pettämistä, juoruilua suhteestamme, nipottamista asioista jolla ei ole mitään väliä.

Jos nuo ovat kriteerisi naiselle, ne täyttää todella moni. Minä ja melkein kaikki ystäväni.

Vierailija
27/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on inhottavia määräilijöitä. En halua toista äitiä joka yrittää rajoittaa kaikkea elämässäni.

Vierailija
28/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei koko ketju täynnä itsepetosta ja valehtelua :(

Kyllä te jonain päivänä löydätte puolison itsellenne, älkää luovuttako

Vierailija
29/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen just tuntuu hirveän loukkaavalta niistä, jotka eivät ihan oikeasti halua elää parisuhteessa. Tää yhteiskunta on todella parisuhdenormatiivinen. Useimmat eivät kai ole kokeneet sellaista, mutta on todellakin olemassa ihmisiä, jotka eivät halua parisuhdetta. Se, ettet juuri sinä ole jotain kokenut ja tuntenut, ei tarkoita etteikö ilmiötä voisi olla olemassa. Omasta tahdostaan sinkkuja ei saa säälitellä eikä selitellä ilmiötä heidän puolestaan. Sellainen on ilkeää ja ylimielistä.

Vierailija
30/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en sen vuoksi halua, koska mulla on lapset. Erosin ja jäin lähestulkoon yksin niiden kanssa, mutta yhdessäolo oli satunnaisista vapaista aamuista huolimatta helvettiä. Henkistä ja välillä fyysistä väkivaltaa. Eli parempi näin. Sitten olin kyllä hetken etäsuhteessa ihmisen kanssa, joka tavallaan herätti mut tosta edellisestä painajaisesta, mutta petyin häneenkin karvaasti ja siihen loppui mun uskoni mihinkään hyvään mieheen omalle kohdalleni lopullisesti. Lisäksi ex-mieheni puutteellisen isä-kyvyn vuoksi haluan olla täydellinen äiti lapsilleni, kompensoidakseni mahdollisimman paljon exäni aiheuttamia pettymyksiä heille. En tässä täydellisesti onnistu kaikesta yrittämisestä huolimatta, sillä en voi korvata isää. Enkä ole täydellinen. Mutta rakastan lapsiani niin paljon, että kaikki päivittäinen vie multa niin paljon aikaa, että ei siitä yksinkertaisesti riitä muille. Ja vielä viimeiseksi, en usko että on olemassa ketään, joka voi rakastaa tai ottaa mun lapsia niin vastaan kuin heidät täytyisi ottaa. Olen siis menettänyt uskoni enkä siksi päästä ketään lähelle. (Joskus kaikesta huolimatta joku pyrkii). Mutta mä en vaan enää usko. Annan siis aikani niille, joille se merkitsee jotain.

Vierailija
31/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suhdetta koska en voi saada sellaista miestä kuin haluan. Itselläni on korkeakoulutus, luovan alan harrastus ja olen kiinnostunut yliopistotason jatko-opinnoista. Tällä hetkellä olen työtön kahden lapsen yh. En ala kenellekään äitihahmoksi, en halua ketään polttavaa elämänkoululaista tai amisraksarekkamiestä joka kittaa kaljaa. Kemiaa ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita, syvällistä keskustelua, intohimoista seksiä, ulkonäöllisesti kiinnostava (ei tarvitse olla malli, mielummin hieman pyöreä kuin hoikka) ja sama koulutustaso vähintään miehellä pitäisi olla. Vaikea on löytää!

Vierailija
32/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yksi erittäin hyvä, vuosikymmeniä kestänyt miellyttävä parisuhde. Senoli oikeasti hyvä. Ja juuri siksi en halua uutta. Vaikka se aina antoi enemmän kuin otti, saman rakentaminen uudlleen jonkun toisen kanssa olisi vaan liian työlästä. Ei kiitos.

Vierailija
33/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua suhdetta koska en voi saada sellaista miestä kuin haluan. Itselläni on korkeakoulutus, luovan alan harrastus ja olen kiinnostunut yliopistotason jatko-opinnoista. Tällä hetkellä olen työtön kahden lapsen yh. En ala kenellekään äitihahmoksi, en halua ketään polttavaa elämänkoululaista tai amisraksarekkamiestä joka kittaa kaljaa. Kemiaa ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita, syvällistä keskustelua, intohimoista seksiä, ulkonäöllisesti kiinnostava (ei tarvitse olla malli, mielummin hieman pyöreä kuin hoikka) ja sama koulutustaso vähintään miehellä pitäisi olla. Vaikea on löytää!

Mulla on aika sama tilanne miinus lapset. Miehen pitää olla julmasti sanottuna "samalla tasolla", jotta voin kiinnostua. Aivan käsittämättömän vaikeaa löytää fiksua aikuista miestä, jolla olisi vielä itsetunto kohdallaan, elämä hallinnassa ja selkä suorassa.

Vierailija
34/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

blaablaalbaa, kahden lapsen yh, blaablaalala.

Vierailija
35/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa olla ihmisten seurassa kuin sen verran mitä on pakko, että saa työt ja kaupassa käynnit yms. hoidettua.

Vierailija
36/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan liian mukavuudenhaluinen.

Vierailija
37/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen ollut naimisissa ja seurustellut myös, ennen avioliittoa ja eron jälkeen. Rakastuminen on mukavaa, mutta tarvitsen niin paljon omaa tilaa, että en oikein jaksa enää vakavampia parisuhteita. Nyt on hyvä näin.

Vierailija
38/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän aloittaisin? Minusta on iän myötä tullut todella huono sietämään määräilyä, vittuilua, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, univelkaa, epämiellyttäviä aistiärsykkeitä, seksin harrastamista velvollisuudesta, kumppaneiden ärsyttäviä kavereita ja lapsuudenperheen jäseniä, myötätunnottomuutta, kompromisseja, pään aukomista silkkaa tyhmyyttään, päihdesekoiluja, kritiikkiä, sitoutumiskammoa, joutavaa itsesääliä ja itsekehua... Eiköhän se vain ole sekä minulle että koko ihmiskunnalle parempi, että olen suosiolla yksin.

oh, juuri veit sanat suustani!

Vierailija
39/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me unelmiesi naiset ollaan jo varattuja.

Vierailija
40/85 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP. Sun maailma on aika pieni, jos et voi ymmärtää, että on muunkinlaisia ihmisiä kuin sinä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi