Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä

• ylös 5
  • alas 5

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Mun mielestä ennen kuin voi olla OIKEASSA parisuhteessa, oman elämän pitää olla kunnossa: omistusasunto ostettuna ja korkeakoulututkinto. :) Olen tosissani.

• ylös 14
  • alas 65
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En vaan jaksa. Mulla on kaikki asiat kunnossa ja elämä on mukavaa. Jonkun toisen oikkujen ja tarpeiden lisääminen tekisi kuviosta vaan hankalamman.

Sitäpaitsi tykkään olla paljon yksin. Sekin muuttuisi hankalammaksi jos täs ois joku toinenkin.

• ylös 101
  • alas 4
Vierailija

Vain huonoja kokemuksia parisuhteista, minulla on joko todella huono miesmaku tai en ole parisuhdeihmisiä. En ole koskaan halunnut lapsia ja uusperhekuvio on ehdoton no-no. Taloustilanne on loistava ja olen velaton, en kaipaa talouteeni kulujen jakajaa. Seksiä fwb-periaatteella on toistaiseksi riittänyt.

• ylös 46
  • alas 5
Vierailija

Kaikki sosiaaliset tarpeeni tulevat tällä hetkellä täytetyiksi ystävien, perheeni ja seksikumppaneiden kanssa. En sano, ettenkö koskaan haluaisi enää parisuhteeseen, mutta nyt en kaipaa sellaista.

• ylös 38
  • alas 3
Vierailija

En tarvitse parisuhdetta mihinkään. Tulen hyvin toimeen yksin, sekä taloudellisesti että muutenkin. En halua asua kenenkään kanssa saman katon alla tai olla tilivelvollinen menemisistäni.

• ylös 50
  • alas 2
Vierailija

Ei ole ihmistä, joka ei haluaisi parisuhdetta. On vain ihmisiä, jotka eivät sitä syystä tai toisesta saa.

Yhdenillanjutut eivät koskaan tule tuottamaan onnellisuutta.

• ylös 7
  • alas 84
Vierailija

Kukaan ihminen ei ole tarpeeksi kiinnostava. Vähän aikaa voi olla joo, mutta ennemmin tai myöhemmin ne muuttuu tylsiksi, ja niiden tavat alkaa ärsyttää. En tarvitse myöskään mitään fyysistä hellyyttä tai seksiä, tai jos joskus haluan, saan sitä muutenkin kuin parisuhteessa.

• ylös 40
  • alas 4
Vierailija

En vain koe kaipaavani kumppania elämääni. Minulla on lähes päivittäisiä sosiaalisia suhteita kavereideni ja ystävieni kanssa, ja niiden ja töiden ohella tarvitsen hyvin paljon omaa aikaa rauhoittua, melkoinen introvertti kun olen. Lisäksi koen sen etuna, että minun ei tarvitse raportoida, pyytää lupaa tai sovitella menemisiäni kenenkään kanssa, vaan voin vaikka työpäivän jälkeen käydä ulkona syömässä, kaupassa tai vaikka leffassa, tai lähteä kaveriporukan kanssa viikonlopuksi mökkireissulle ilman, että kukaan on mustasukkainen tai suuttuu kun lähden ilman heitä/etukäteen ilmoittamatta. En kuitenkaan ole sitä vastaan, jos joskus sattuisi osumaan tielle toinen yhtä itsenäinen aikuinen, joka ymmärtäisi kaipuuni omaan tilaan, mutta haluaisi silti jakaa osan elämäänsä kanssani. Mutta en käy itkemään jos ei löydy, enkä aktiivisesti etsi.

Toki asiassa auttaa myös se, että en halua lapsia, joten mikään "biologinen kello" ei tikitä takaraivossa. Lisäksi koen suorastaan kammottavana "perinteisen romanttiset" asiat, kuten sen, että kyhjötetään kahdestaan tuntitolkulla sylikkäin takan tai telkkarin ääressä. Enkä kestäisi hetkeäkään jos toinen esim. suuttuisi, jos unohtaisin hänen syntymäivänsä, hyvä kun muistan omianikaan, enkä halua mitään lahjoja keneltäkään.

Olen vissiin liian itsenäinen. Tai introvertti. Tai kala. En minä tiedä.

-N28

• ylös 50
  • alas 3
Vierailija

En jaksais ottaa toista ihmistä aina huomioon kaikissa omissa päätöksissäni. Toisten ihmisten seura on myös aina uuvuttavaa silloinkin kun se on kivaa, tarvitsen tosi paljon yksinoloa ja sitähän en sais jos täällä asuisi joku muu.

• ylös 41
  • alas 2
Takki & Hanskat

Koska vaatimustasoni on (ilmeisesti) liian korkealla. Jos en löydä etsimääni, niin olen mielummin yksin.

Mitä haluan naiselta: rehellisyyttä, loogisuutta, jonkun asteista itsenäisyyttä, huumorintajua, keskustelutaitoa.

Mitä en halua: horoskooppeihin tai uskontoon ym huuhaahan pohjautuvaa maailmankatsomusta, raivokohtauksia, pettämistä, juoruilua suhteestamme, nipottamista asioista jolla ei ole mitään väliä.

• ylös 32
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jaksais ottaa toista ihmistä aina huomioon kaikissa omissa päätöksissäni. Toisten ihmisten seura on myös aina uuvuttavaa silloinkin kun se on kivaa, tarvitsen tosi paljon yksinoloa ja sitähän en sais jos täällä asuisi joku muu.
ei ole pakko asua yhdessä?

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ei kai, mutta yleensä ihmiset kai etsii seurustelusuhdetta sillä ajatuksella, että haluaa löytää pysyvän elämänkumppanin. Kun mä en halua sitä lopputulosta, niin en ole myöskään motivoitunut ryhtymään etsintäprosessiin... tai miten sen nyt selittäis.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

En tarvitse parisuhdetta. Olen mielummin yksin kuin huonossa tai edes keskinkertaisessa suhteessa. Jossain määrin tähän liittyy pettymystä toiseen sukupuoleen. En aio enää koskaan esimerkiksi olla aikuiselle ihmiselle äiti, joka opettaa ruoanlaitot ja normaalit perusasiat kädestä pitäen. Olen tullut siihen tulokseen, että millään järjellisellä kriteerillä ajatellen vaatimustasoni ei ole liian kova, mutta tarjontaan suhteutettuna se on. Sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin olla parisuhteessa, näyttää olevan melko mahdotonta löytää. En hätäile siitä, elämä on oikein kivaa näinkin. Olen itsenäinen tyyppi, yksin oleminen ei pelota. Lähinnä säälittää ne ihmiset, joiden on pakko olla parisuhteessa koko ajan jonkun kanssa vain siksi etteivät osaa olla yksin. Mielestäni he menettävät paljon.

• ylös 42
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ei kai, mutta yleensä ihmiset kai etsii seurustelusuhdetta sillä ajatuksella, että haluaa löytää pysyvän elämänkumppanin. Kun mä en halua sitä lopputulosta, niin en ole myöskään motivoitunut ryhtymään etsintäprosessiin... tai miten sen nyt selittäis.

voi olla pysyvä elinkumppani vaikka ei asu yhdessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin olettaakseni on. 28 vuotta yhdessä ja kaiken vapaa-ajan vietämme yhdessä.  Kummallakin on halu pysyä yhdessä elämän loppuun saakka. Yhteiset tavoitteet ja unelmat myös tulevaisuuteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No en mä silti halua sellaista. Älä painosta :D

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Mistähän aloittaisin? Minusta on iän myötä tullut todella huono sietämään määräilyä, vittuilua, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, univelkaa, epämiellyttäviä aistiärsykkeitä, seksin harrastamista velvollisuudesta, kumppaneiden ärsyttäviä kavereita ja lapsuudenperheen jäseniä, myötätunnottomuutta, kompromisseja, pään aukomista silkkaa tyhmyyttään, päihdesekoiluja, kritiikkiä, sitoutumiskammoa, joutavaa itsesääliä ja itsekehua... Eiköhän se vain ole sekä minulle että koko ihmiskunnalle parempi, että olen suosiolla yksin.

• ylös 38
  • alas 1

Sivut