Olen kuppikakku, kysykää mitä tahansa!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Oon ehkä hieman väsynyt, mutta nauran täällä aivan täysillä tälle ketjulle 😂 kiitos iltani piristyksestä!
Kiitos sinulle itsellesi! On suurtakin suurempi kunnia saada joku nauramaan!
~Kuppikakku
Skermaa kirjoitti:
Saanko kuorruttaa sinut omalla kuorrutusaineellani?
Minut on jo kuorrutettu, mutta voit kuorruttaa veljeni Sepon! Tämä kuitenkin vaatii, että kuorrutuksen on oltava kauniin vaaleanpunaista!
~Kuppikakku
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sulta usein kuppi nurin?
Ei usein, mutta kun menee, muutama kuppi menee aina myös kirjaimellisesti nurin! Lavastan sen kuitenkin aina kissan tekosiksi, eihän kukaan nyt kuppikakkua epäile!
~Kuppikakku
Vierailija kirjoitti:
Miksi kakku aina tarttuu reunoihin?
Oletan tässä, että tarkoitat kakkuvuoan reunoja, mutta kannattaa tarkastaa, että ne on voideltu kunnolla!
~Kuppikakku
En kysy, susta on päiväykset menny
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä aatellut, että jos sä rupeisit lihotuskuurille, susta voisi tulla kahvikakku?
Totta kai olen, sehän on suurin unelmani! Harmi vain, että olet minun lisäkseni ainut, joka uskoo siihen...
~Kuppikakku
Vierailija kirjoitti:
Oliko se juttu teistä macaronsien kanssa totta? Kun ei kai sillä ole väliä kummat oli ensin.
Ai, onko minusta tällaistakin juttua levitetty? En ollut kuullutkaan. Kerro toki lisää siitä, mitä olet kuullut! Olen todella perso juoruille!
~Kuppikakku
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat aineosasi?
Valitettavasti en muista :( Minulla on ollut lähiaikoina jonkin verran ongelmia muistin kanssa, mutta muuten olen iloinen kuin yksisarvinen!
~Kuppikakku
Vierailija kirjoitti:
En kysy, susta on päiväykset menny
:(
~Kuppikakku
Rööperin kolli kirjoitti:
Mitä sulla on päällä.
Violetti kuppikakkuvuoka!
~Kuppikakku
Mitkä ovat aineosasi?