Joku jäi aamulla junan alle Tapanilassa
Oli junaliikenne seis aamulla. Tosi surullisia aina nää tapaukset. :(
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kuljettajalle ja tietysti henkilön läheisille. Toivottavasti he saavat kunnollista kriisiapua, myös ehdottomasti kuljettaja. Hänhän on täysin syytön tietenkin.
Noita kuljettajia ei joku random ihminen kohauta mitenkään. Kaikista pahimpia ja mulku impia ovat rekkakuskit, ne ovat tunteettomia kusip äi tä järjestään kaikki. On tullut nähtyä, joten tiedän mistä puhun.
Sinä olet umpikuzipää !
Rekkakuskeiksi hakeutuu juuri usein ihan antisosiaalisia vatipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kuljettajalle ja tietysti henkilön läheisille. Toivottavasti he saavat kunnollista kriisiapua, myös ehdottomasti kuljettaja. Hänhän on täysin syytön tietenkin.
Noita kuljettajia ei joku random ihminen kohauta mitenkään. Kaikista pahimpia ja mulku impia ovat rekkakuskit, ne ovat tunteettomia kusip äi tä järjestään kaikki. On tullut nähtyä, joten tiedän mistä puhun.
Sinä olet umpikuzipää !
Takuulla fiksumpi kuin sinä surkimus paskaläjä.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.
Mä taas haluaisin nähdä. En halua, että kukaan sen tekee, mutta kun näitä kuitenkin tapahtuu, niin haluaisin olla paikalla. Mulla on jäätävä kuolemanpelko ja se varmaan lieventäisi sitä.
Mietin edelleen liki päivittäin Hanna-Riikka Siitosen kuolemaa ja niitä loppuhetkiä ja miltä hän kuolleena näytti. Hän oli eläessään aina niin iloisen näköinen.. Multa ei ole läheisiä kuollut, paitsi 99 ja 85-vuotiaat, joten kuolema on niin mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.
Mä taas haluaisin nähdä. En halua, että kukaan sen tekee, mutta kun näitä kuitenkin tapahtuu, niin haluaisin olla paikalla. Mulla on jäätävä kuolemanpelko ja se varmaan lieventäisi sitä.
Mietin edelleen liki päivittäin Hanna-Riikka Siitosen kuolemaa ja niitä loppuhetkiä ja miltä hän kuolleena näytti. Hän oli eläessään aina niin iloisen näköinen.. Multa ei ole läheisiä kuollut, paitsi 99 ja 85-vuotiaat, joten kuolema on niin mysteeri.
Sulla on melko paha ongelma, hullu tyyppi, joka fantasioi kuolemalla ja riitelee joka ketjussa, jopa itsensä kanssa.
Hirveetä kun nuorilla kuolee kaveri/kaverit ja vielä junan alle! Toivottavasti ei paha olo tartu :( vielä ois elämää edessä. Joutuuko ne nuoret yksin pärjätä????
Oliko nää yläaste ikäisiä??? Ihan liian nuoria :(
Sipilän säästöikäluokka kirjoitti:
Junan alle menneitä nuoria on Tapanilassa ainakin viisi vuoden aikana. Mitenköhän on muiden juna-asemien lukumäärä? Miksi näistä ei puhuta ääneen? Vanhempien olisi hyvä tietää. Sipilä tietää asiasta, ja leikkaa lisää perheiltä ja lapsilta. MIKSI?
Ottaisko joku taho vastuun asiasta? Ei näin voi oikeasti tapahtua!!
789 kirjoitti:
:( miksi nää ei oo uutisissa?
Koska ei haluta kannustaa muita samaan. Onhan se todettu että itsemurhien uutisointi ei mitenkään vähennä niitä, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
789 kirjoitti:
Koska ei haluta kannustaa muita samaan. Onhan se todettu että itsemurhien uutisointi ei mitenkään vähennä niitä, päin vastoin.
Kyllä vanhemmat haluavat näistä tietää. Voivat keskustella asiasta nuortensa kanssa!! Ei tämmöinen mahdollisuus tule vanhemmalle muuten mitenkään mieleen.
Milloin tutkittu? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
789 kirjoitti:
Kyllä vanhemmat haluavat näistä tietää. Voivat keskustella asiasta nuortensa kanssa!! Ei tämmöinen mahdollisuus tule vanhemmalle muuten mitenkään mieleen.
Pitäis miettii tyyliin jo päiväkodissa ettei ketää kiusata.
Patti kirjoitti:
Root kirjoitti:
Onko Tapanilan koulussa jotain vikaa?
Toivottavasti ei enään jatku!!:(
Opettajien ammattitaito ei vastaa nykynuorten tarvitsemaa tarvetta. Se on juuri se koulujärjestelmä mikä aloittaa nuoren syrjäytymisen. Kouluissa ei välitetä.
kotoa se kaikki lähtee, rakkaus,välittäminen, aika, rajat. Opettajat opettaa
Nuoret ei voi kuitenkaan valita meneekö kouluun vai ei. Jos on paska opettaja joka vaan opettaa ni nuorella voi olla tosi huono olla koulussa. Jos opettaja VAAN opettaa ni noi oppitunnithan vois katsoa YouTube-videolta kotona. Ei tarvis voida pahoin koulua.
Jos esim. kotona on asiat huonosti, niin ei voi olettaa että kukaan ei näitä lapsia kasvata tai huolehdi "jos ei omatkaan huolehdi" . Kyllä lasten hyvinvointi kuuluu kaikille..tai pitäisi kuulua. Opettajalla ei ole nykyään resursseja huomioida ja bongailla niitä jotka tarvitsisi enemmän tukea. Koulussa on vain aineiden opettelua, vaikka juuri siellä voitaisiin asioihin puuttua!
Näiden nuorten kohdalla ei välttämättä ole kyse huonoista perheoloista, mutta nuori on voinut pahoin..eikä kukaan ole häntä voinut auttaa. Onko häntä huomattu?
Voisiko olla niinkin, että kotona on kaikki hyvin. Koulussa kiusaamista tai oppimisvaikeuksia, ja vaikeutta olla. Vaikeuksiin ei saa apua ja nuori kokee olevansa surkea. Surkeana ei uskalla jatko-opintojen pariin. Syrjäytyy.
:( tosi surullista :( :(Miks näit ei oo autettu? Oli minkälainen perhe vaan, kyll yhteiskunnalla pitäis olla joku toimiva tukiverkko! Enemmän positiivisia kohtaamisia, nuoret saa vaan syrjintää ja vittuilua. Kaikki mussuttaa kun nuoret sitä ja nuoret tätä.
Hallitus säästää lasten ja nuorten hyvinvoinnista ja tässä tulos. Pahoinvoiva suomi. Kaikki resurssit tiukalle päiväkodeissa, kouluissa ja terveydenhuollossa... vittu mitä paskaa.