Joku jäi aamulla junan alle Tapanilassa
Oli junaliikenne seis aamulla. Tosi surullisia aina nää tapaukset. :(
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Miks ei somput jää ikinä junan alle.
Kela golden card. Ei huolta huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos esim. kotona on asiat huonosti, niin ei voi olettaa että kukaan ei näitä lapsia kasvata tai huolehdi "jos ei omatkaan huolehdi" . Kyllä lasten hyvinvointi kuuluu kaikille..tai pitäisi kuulua. Opettajalla ei ole nykyään resursseja huomioida ja bongailla niitä jotka tarvitsisi enemmän tukea. Koulussa on vain aineiden opettelua, vaikka juuri siellä voitaisiin asioihin puuttua!
Näiden nuorten kohdalla ei välttämättä ole kyse huonoista perheoloista, mutta nuori on voinut pahoin..eikä kukaan ole häntä voinut auttaa. Onko häntä huomattu?
Miksi sitten kouluissa on kalliit kuraattorit ja psykiatrit? Eikö ne hoida hommiaan?
Psykologi, ei psykiatri.
Jos 1 psykologi on esim. Vastuulla 500 lapsen psyykkeestä, niin mitenköhän se voi hoitaa hommiansa. Kerran kohdataan, teini sanoo kaikki on ok. Pitäisi olla laajemmat työkalut ehkäistä syrjäytymistä, kuin psykologien lisääminenkään.
Vierailija kirjoitti:
Psykologi, ei psykiatri.
Jos 1 psykologi on esim. Vastuulla 500 lapsen psyykkeestä, niin mitenköhän se voi hoitaa hommiansa. Kerran kohdataan, teini sanoo kaikki on ok. Pitäisi olla laajemmat työkalut ehkäistä syrjäytymistä, kuin psykologien lisääminenkään.
JA OPETTAJAT vaan OPETTAA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela golden card. Ei huolta huomisesta.
Niillä on yleensä vahva yhteisö ympärillä. Voivat puhua asioista ja heitä tuetaan. Vahva usko, myös suojaa paljolta. Esim.aivopesulta.
Tämä ei riipu uskonnosta. Kaikki uskonnot suojaa. Itse olen ateisti, joten en ole uskontoja puolustamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tietyt toimittajat voi jäädä junan alle?
Minä olen niin sekaisin, että olen harkinnut työntää jengiä junan alle.
Voi niitä kaikkia perheitä :( Onko nää nuorten itsarit lisääntynyt? Miks just Tapanilassa on niin paljon näitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimallin uhri tappoi itsensä. :-((( R.I.P.
On se helppo vitsailla kun ei ole oma omainen kyseessä.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista sen kuolleen omaisille. Järkyttävää. Ei se sen junankuljettajan kannalta niin kamalaa ole, vaikka tietysti häntäkin se järkyttää.
Mitä ihmettä sinä oikein soperrat. Voisin väittää, ettei yksikään tervepäinen ihminen ota tuollaista tilannetta kovin heppoisesti. Näet kun toinen tulee kiskoille ja mitään et voi tehdä. Ymmärtääkseni monen tuollaisen kokeneen veturinkuljettajan ura on loppunut siihen.
Voisit hieman miettiä mitä kirjoittelet. Ristus sentään.
Sinä tässä olet liian herkkä. Jokainen tietää veturinkuljettajan työhön ryhtyessään, että näin voi käydä. Ihmisiä kuolee tuon tuosta. Miksi minua hetkauttaisi pätkääkään jonkun nobodyn elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista sen kuolleen omaisille. Järkyttävää. Ei se sen junankuljettajan kannalta niin kamalaa ole, vaikka tietysti häntäkin se järkyttää.
Mitä ihmettä sinä oikein soperrat. Voisin väittää, ettei yksikään tervepäinen ihminen ota tuollaista tilannetta kovin heppoisesti. Näet kun toinen tulee kiskoille ja mitään et voi tehdä. Ymmärtääkseni monen tuollaisen kokeneen veturinkuljettajan ura on loppunut siihen.
Voisit hieman miettiä mitä kirjoittelet. Ristus sentään.
Sinä tässä olet liian herkkä. Jokainen tietää veturinkuljettajan työhön ryhtyessään, että näin voi käydä. Ihmisiä kuolee tuon tuosta. Miksi minua hetkauttaisi pätkääkään jonkun nobodyn elämä.
Aika montaa normaalia liikuttaa. Varsinkin nuorten kohtalo.