Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku jäi aamulla junan alle Tapanilassa

Vierailija
06.02.2018 |

Oli junaliikenne seis aamulla. Tosi surullisia aina nää tapaukset. :(

Kommentit (339)

Vierailija
321/339 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suomalaisten epätoivosta ja itsemurhista ole kukaan kiinnostunut? Vokissa kun uhkaillaan itsemurhalla niin johan on lööpit täynnä voivottelua ja huolta.

Mieti nyt vähän. Lehdethän haluaakin, että jengiä kuolee, että voidaan sitten syyttää jotakuta päättävää tahoa tästäkin tragediasta.

Vierailija
322/339 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on yksin. Vanhemmat tekee pitkää.päivää töissä. Nuoret lähtevät ja tulevat.koulusta tyhjään kotiin. Syövät ja menevät nm harrastukseen ja illalla näkevät vanhempansa ennen nukkumaan menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/339 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli kirjoitti:

Hallitus säästää lasten ja nuorten hyvinvoinnista ja tässä tulos. Pahoinvoiva suomi. Kaikki resurssit tiukalle päiväkodeissa, kouluissa ja terveydenhuollossa... vittu mitä paskaa.

No, älkää lisääntykö, niin ei synny lisää masennuspotilaita.

Vierailija
324/339 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapelit vievät tuhoon pahimmillaan hyvin lyhyessä ajassa, tupakoimalla tai alkoholilla ei siihen niin nopeasti kykene ellei nyt saa alkoholimyrkytystä. Peliriippuvasten itsemurhariski on muita suurempi mutta eipä näytä päättäjiä paljon liikuttavan, kun hyvän palkkion saa.

Vierailija
325/339 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ollut syvästi masentunut ja itsetuhoinen, itsemurhaakin hautonut.. SILTI en ikinä alkaisi väittää, että masentuneilla on oikeus tuhota muiden elämä koska niin p*ska olo. Itse siis rekkakuski tätä nykyä eli ehkä antanut vielä enemmän ymmärrystä kuskeja kohtaan. Mutta pääasiana se, että vaikka olisi itsellä kuin huono olla, ei se anna sinulle oikeutta tuhota muiden elämää. Itsekkäät siat!

Masentunuthan se ajatteleekin aina loogisesti..... mieti vähän mitä p*skaa tuli juuri kirjoitettua.

Vierailija
326/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ahdistaa juna-asemalla se, jos joku siinä vaikka sattuisi hyppäämään alle ja itse joutuisi todistamaan tollasta kamalaa näkyä.

Kamalampi juttu olisi, jos joku työntäisi sinut laiturilta lähestyvän junan alle.

20 vuotta aina välillä olen miettinyt, miltä näyttäisi, kun tuonkin työntisi junan alle. Tekisin niin välittömästi, jos tietäisin selviäväni siitä ilman seurauksia.

Vierailija
327/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman eri mieltä siitä, etteikö veturinkuljettajalle ihmisen allejäänti olisi lähes yhtä paha asia, kuin uhrin omaisille. Miettikääpäs, teet työtäsi, ja joka haluaa tulla sinun työmaallesi kuolemaan.

Luulenpa että  allejäännit vainoavat kuljettajia loppuelämän. Mitenkään et pysty estämään tapahtuvaa, kaikki käy niin nopeasti, ja ihminen kuolee kuljettamasi junan alle.

Koskaan en ole ymmärtänyt ihmisten hinkua lähteä "näyttävästi".  Valitettavasti vaikuttaa monen ihmisen, jopa täysin sivullisen, elämään .

Entä sitten? Jos menee töihin junankuljettajaksi, tuohon pitää osata varautua. Luulisi jokaisen tajuavan, että se junan alle jättäytyvä on henkisesti sairas eikä syy ole kuskin.

Vierailija
328/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeks eilen mulla oli aivan järkyttävä olo.

Kirjoitin tännekin mutta kukaan ei vastannut.

Mistä ihminen saa apua kun tulee todella kauhea olo?

Mistä saa tukihenkilön?

Terapia ei auta, mikä on järkyttävää.

Työnnä joku junan alle.

Vierailija
329/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman eri mieltä siitä, etteikö veturinkuljettajalle ihmisen allejäänti olisi lähes yhtä paha asia, kuin uhrin omaisille. Miettikääpäs, teet työtäsi, ja joka haluaa tulla sinun työmaallesi kuolemaan.

Luulenpa että  allejäännit vainoavat kuljettajia loppuelämän. Mitenkään et pysty estämään tapahtuvaa, kaikki käy niin nopeasti, ja ihminen kuolee kuljettamasi junan alle.

Koskaan en ole ymmärtänyt ihmisten hinkua lähteä "näyttävästi".  Valitettavasti vaikuttaa monen ihmisen, jopa täysin sivullisen, elämään .

Entä sitten? Jos menee töihin junankuljettajaksi, tuohon pitää osata varautua. Luulisi jokaisen tajuavan, että se junan alle jättäytyvä on henkisesti sairas eikä syy ole kuskin.

Minä haluan tankinkuljettajaksi niin että pääsen yliajamaan sota-aikana kaikki mulkut.

Vierailija
330/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen vanha juttu pitää nostaa tänne märehdittäväksi?

Vierailija
331/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisen mukaan junan tuulilasi oli rikkoutunut. Miettikää miten J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä tapahtuma sille veturinkuljettajalle?!? Joku hypännyt sillalta suoraan siihen tuulilasiin ja mikä hirvittävä teurastuksen näky sen jälkeen. Ja kaikki täysin yhtäkkiä.

Mun käy tosi pahasti sääliksi sitä veturinkuljettajaa. Tuskin on enää koskaan työkykyinen ainakaan tuohon ammattiin. Siinä lähtee taas yksi työntekijä sairaslomalle. Todella TÖRKEÄÄ! Itsekästä pilata toistenkin elämä!!!!!

Kiviäkin kiinnostaa. Veturin kuski tietää työnsä riskit. Masentunutta voi auttaa ennen kuin kuski traumatisoituu.

Vierailija
332/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän säästöikäluokka kirjoitti:

Junan alle menneitä nuoria on Tapanilassa ainakin viisi vuoden aikana. Mitenköhän on muiden juna-asemien lukumäärä? Miksi näistä ei puhuta ääneen? Vanhempien olisi hyvä tietää. Sipilä tietää asiasta, ja leikkaa lisää perheiltä ja lapsilta. MIKSI?

Trolli voi mennä muualle meuhkaamaan.

Vierailija
333/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos se oli vain 'joku'...

Vierailija
334/339 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä sellaistakin aina aika ajoin, eli toisinaan...

Vierailija
335/339 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saa rangaistuksesi, jos työntäö jonkun junan alle?

Vierailija
336/339 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta vitsailla tällaisesta asiasta jollain aktiivimallilla. Huhhuh. Jos itse olisit ollut todistamassa tapahtumaa niin ei varmaan paljoa naurattaisi. Ihan hirveää jos joku jää junan alle. Olen todella pahoillani hänen tapauksesta oli se sitten onnettomuus tai hyppäsi tahallaan, sitähän ei tiedä eikä sillä ole nyt merkitystä. Tosi surullista, voimia omaisille ja toivottavasti menehtynyt on nyt sitten levollisempi ja paremmassa paikassa.

Mutta jos aktiivimalli on oikeasti johtanut itsariin? Uhri on kuulemma nuori työtön mies.

Ei ollut työtön mies vaan nuori tyttö alle 20v

Vierailija
337/339 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta vitsailla tällaisesta asiasta jollain aktiivimallilla. Huhhuh. Jos itse olisit ollut todistamassa tapahtumaa niin ei varmaan paljoa naurattaisi. Ihan hirveää jos joku jää junan alle. Olen todella pahoillani hänen tapauksesta oli se sitten onnettomuus tai hyppäsi tahallaan, sitähän ei tiedä eikä sillä ole nyt merkitystä. Tosi surullista, voimia omaisille ja toivottavasti menehtynyt on nyt sitten levollisempi ja paremmassa paikassa.

Mutta jos aktiivimalli on oikeasti johtanut itsariin? Uhri on kuulemma nuori työtön mies.

Ei ollut työtön mies vaan nuori tyttö alle 20v

Tämä on vanha ketju. Tapanilassa on vuosien aikana useampi jäänyt junan alle.

Vierailija
338/339 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemantuomiota/taposta Vankilaa 12v

Vierailija
339/339 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemantuomiota/taposta Vankilaa 12v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän