Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevättoiveet vko 16

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin testeihin taida väärin testaamalla plussaa saada, yleensä siinä käy kai niin, että testiin ei tule edes sitä kontrolliviivaa. Mutta onnea oikein paljon!!!

Vierailija
42/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandivaihe: ihanaaaa, meitsi on ihan fiiliksissä täällä!! Ihan tippa meinaa tulla simmuun! ;) Voi kuule vaan kuvitella mmiten nyt menee tenttiin keskittyminen,heh!! :) Muttaa jos oikeen pinnistät niin kykenet varmaan lukemaan, huomennakos se tentti nyt oli? Ajatella, nyt elämä sitten muuttuu kerta heitolla, huippua! Eli sulla nyt 28/3? jotain menossa, eli aika aikasessa vaiheessa näyttää plussaa kuitenkin, täytyy pitää tuo mielessä! Kyllä se haamu siitä vielä vahvistuu! Mut älä jätä meitä kevättoiveita ihan vielä!! :(

surullinensiili: Niin, voihan se olla että kesken meni, mutta nuo menkat on aikas normaalirunsaat, niinku mulla aina. Olitkos tilaamassa ovis- vai raskaustestejä? Voihan niitä olla jemmassa tosiaan, jos ne kerran noin kauan säilyy!

Söpösimmu: Kuulostaa kovin kyllä ovislimoilta! Itsekin olen miettinyt että tuleeko itse ovis ennen noita limoja vai niiden aikana vai miten? Jos saat tuon selville jostain, niin kerro! ;) Teillä alkaa siis yritys kesäkuussa? Meilläkin varmaan silloin varsinaisesti alkaa, kun ei oo enää tuota tentteihin lukua, niin voi hyvin keskittyä jos sattuu tärppäämään! ;)

Maria80: Joo, positiivistahan tästä on haettava, ja tuo on erittäin hyvä syy tuo tenttiin keskittyminen! Huomasin tosiaan että kuulostelin jo siihen malliin omaa kroppaani,ettei ajatukset olleet varmaan sekuntiakaan siinä missä piti...heh! Hyvä että saitte pupuilut käyntiiin! ;)

ON: nyt vaan odotellaan että täti lähtee...taitaa olla kylässä vielä viikonlopun yli, rasittavaa! Yritän edellen puhua miekkoselle jos voitais pupuilla ihan rauhassa oviksen aikaan jo nyt tästä kierrosta. Mut se vaan jankuttaa ettei halua vielä,enne kun saa töitä. Hitto, miksi mä en voi olla yhtään kärsivällinen tän asian kanssa....hitto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen täytyy plussaa olla koska jos testit on niitä liuskatestejä niin ymmärtääkseni niissä mikä tahansa viiva on positiivisen merkki ainakaan muissa vastaavissa pikatesteissä (ei raskaus vaan muut samanlaiset liuskatestit) ei näy viivanpaikkaa edes kun tikku on märkä jos on negaa. Elikkäs onneksi olkoon siitä meidän plussatili sitten aukesi!!! Mutta ethän tosiaan jätä meitä vielä? Yritä saada luettua tenttiin, on sitten helpompi kun ei lapsen kanssa tarvitse suoritella rästejä vai jokos sulla koulu loppuu kokonaan?

Kävin siellä lääkärissä ja negaahan ne kaikki tulokset näytti. Ei siis vauvaa eikä umpparia. Tosin niinkuin maria sanoit niin aika alku kierrossa tässä mennään suhteessa siihen milloin hcg nousee testattavalle tasolle jos olis raskaana, mutta ei kyllä ole mitään tuntemuksia missään että tuskinpa tästä mitään tulee. Nyt on varmaan kp19 just vihlas oikeen puolen munasarjaa josko sieltä vaikka nyt jotain irtois, limat kyllä loppu jo tiistaina. Tiedä näistä mutta eipä tästä kierrosta vielä plussaa saa. Mä tulin samaan johtopäätökseen kun sä maria niiden testien tilaamisen kanssa, eihän ne kärsimättömän käsissä säily :) Kai ne tuhlais saman tien. Parempi kun tilaa sit kun menkat on myöhässä niin saa vielä sen hetken piinailla kun testit tulevat. Eli taitaapa mennä vielä useampi kuukausi.

Vierailija
44/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, täällä taas. Yritän epätoivoisesti lukea tenttiin, muttei siitä meinaa tulla mitään.

Enkä tosiaan ole hylkäämässä teitä, tässähän on vielä suuri todennäköisyys, että muuttuu negaksi, onkin vaan kemiallinen raskaus, menee kesken.. Suurin ilonaihe on se, että ainakin nyt tiedän, että simpat ja munasolut näyttäisi toimivan! Vaikka tämä näin alkuvaiheessa testattu plussa ei kestäisikään, ainakaan ei tarvitse ihan heti pelätä, että jokin olisi vialla meidän kyvyssä saattaa lapsi alulle.

Nyt lukemaan tenttiin..

Vierailija
45/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, tää on tarttuvaa. siis ettei meinaa jaksaa keskittyä!! ;) mut yritetään!

Mennään tänään taas kattomaan miehen siskon vaavia! Ostettiin eilen sille H&M:stä sellanen ihana huppari ja housut! Vähänkö siinä tuli miehelle ja mulle entistä pahempi vauvakuume! MIes oli niin suloinen ku ihan innoissaan katteli suloisia vauvanvaatteita! Ja ai, että se poikavaavi oli suloinen, oli melkein koko ajajn äidin tissillä, nälkäinen poika! :) Siinä oli hyvä katella vierestä miten miekkonen alkoi olla kuin sulaa vahaa,heh! Meinas kyllä tarttua itsellenikin pari vauvanvaatetta matkaan! Pitäiskö salaa käydä jo ostamassa....? ;)

Vierailija
46/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä onnittelemaan kandivaihetta! Mahtavaa! Ehkä siinä vähän on vielä jännitystä, miten tuon haamun kanssa käy, mutta kenties testailet vielä vähän myöhemmin vaikka jollain muullakin testillä. Ja kertoile sitten, mitä tapahtuu. Kyllähän kuitenkin tässä vaiheessa pitää onnitella!!! Vaikka tentti ei meniskään ihan hyvin, voit nyt aina ajatella, että tässäpä ollankin todennäköisesti raskaana. Ja sehän on tärkeintä!

TiggerX: Juu kesäkuun alkupuoliskolla alkaa meillä yritys. Syynä se, että meil on sillon häät :) ja jotenkin ajattelee, ettei huvita olla omissa häissään raskaana. Ja auta armias, kun ihmiset rupeiskin epäilemään/kyselemään, kun ei alkoholia maistele jne., vaikkei se alkomahooli sinänsä mikään ongelma olis, kyllähän sitä hyvin ilmankin pärjää. Se oli siis helppo päättää yrityksen ajankohta miehen kanssa, kun lyötiin lukkoon periaate " hääyönä se yritys alkaa" ! Tsemppiä sullekin tenttien kans ja sit sen jälkeen tositoimiin!!

Vierailija
47/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä jo luin uutiset, mutta meillä ei voi kirjoittaa tänne palstalle töistä. En tiedä miksei. Oli pakko tulla pikaisesti ennen kauppareissua toivottamaan onnea.

Tosiaan aivan mielettömästi onnea. Nyt sitten toivotaan, että elämän alku jaksaa pysyä mukana loppuun asti. Voin kuvitella miten ajatukset pyörii päässä. Ethän kuitenkaan jätä meitä ihan vielä ja muistat käydä kertomassa aina välillä kuulumisia.

Vierailija
48/59 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt vasta pääsen lukemaan tenttiin! Pitäisi tässä 10 tunnin aikana lukea noin 200 sivua vielä, eli kauan menee..!

En kyllä edelleenkään huomaa mitään muuta erikoista, kun että kropan lämpö on tuntunut olevan vähän koholla tiistaista saakka. Tiistai oli varmaankin kuudes päivä oviksen jälkeen, joten olisiko lienee jotain merkittävää tapahtunut silloin? En ole mittaillut lämpöäni, mutta jotenkin tuntuu kuumemmalta kuin yleensä. Ja väsyttää - tosin niin tekee aika usein :)

Ostin jo herkemmän Aconin testin, teen sen varmaan sunnuntaiaamuna tai maanantaina. Jos silloin vielä näyttää plussaa, uskallan jo vähän innostua :) Mutta ei kai tässä oli kuin joku fifty-fifty -mahdollisuus, että haamu testissä konkretisoituu oikeaksi vauvaksi..?

Vierailija
49/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait kandivaihe luettua ja tentti menee hyvin. Kyllä se siitä vielä kunnon plussaksi muuttaa usko vaan! Miten miehesi suhtautui asiaan?

Söpösimmu meillä on kanssa häät mutta vasta lokakuussa. Mä halusin naimisiin ennen kuin vauva syntyy siksi tämä yritys ja häät ovat vähän kurjasti päällekäin. Toiveeni olisi että raskaus ei paljastuisi ennen häitä siksi pitäisi siis ajoittaa yrittäminen pikkusen myöhempään ettei iso massu paljasta jos satuisikin tärppäämään. Mutta jos sattuu " vahinko" niin eipä sillä sitten mitään väliä. Kävin eilen sovittamassa hääpukuja ja tajusin että eipä ne oikein sovi jos on vauvamaha... Oli illalla aika haikea olo kun tajus että vielä täytyy kai sitten odottaa ennen kuin aloittaa tosi yrityksen. Mutta kun ei millään malttaisi... Mulla on ensi syksynä yksi seitsemän viikon harjoittelu ja vähän hirvittää että kuinka sen jaksaisi jos olisi raskaana. Eikös siitä ollutkin puhetta että kuinka sitä jaksaa koulussa/töissä raskaana ollessa. Mun luokkakaveri joka oli raskaana jäi sairaslomalle kolmannen raskauskuukauden jälkeen ja oli lopun aikaa lähes vuodelevossa. Toivottavasti mulle ei käy niin koska sit viivästyy vallmistuminen tosissaan ja sitä en haluis. Mutta kun luonto on niin vahvasti sanomassa et nyt on oikee aika hankkia lapsi eikä sille tunteelle pysty pistään vastaan... Äh mä hajoon näiden tunteiden kanssa...

ON: kp20 eikä edelleenkään mitään ihmeellisiä tuntoja mistään. Eilen nippaili joten olisko ollu ovis, enpä tiedä. Bauhausin reissu on edessä kun pikkukissa pudotti kukkaruukun joka meni rikki ja mullat on pitkin olohuoneen lattiaa... Ja tähän härdelliin pitäis vielä lapsikin mahtua *huoh*

Vierailija
50/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tentti meni aika tyhmästi, kun sattuneesta syystä jäi eilen luvut vähän vähälle.. No, eikös tentaattori kysynyt juuri kirjan viimeisestä luvusta kysymyksen - juuri siitä, mitä eilen yöllä kahden aikaan vilkaisin, ja totesin että " no ei se ainakaan tästä mitään kysy" ..! Juuri näin. Mutta liitin tenttikuoreen pyynnön, että jos saisin uusia vain sen yhden kirjan kysymyksen, kun kolmesta kirjasta kaksi muuta meni mielestäni ihan tyydyttävästi. Tai ainakin luulisin että läpi.

Minä hätähousu sitten tein tänä aamuna vielä Aconin early detection -testinkin, kun se kuumotteli laatikossa.. No, siihenkin tuli sellainen hentoinen mutta selvästi erottuva viiva. En tiedä voiko edes sanoa haamuksi, kun erehtymisen varaa ei ole. Kyllä se toinen viiva on, aika hentoinen vaan. Eli hormonia ei ole virtsassa vielä paljon.

Nyt en testaa ennen maanantaita tai tiistaita, ja jos silloin näyttää plussaa, täytyy mennä otattamaan testi terveysasemalla. Voi kun tämä pikkuinen olisi terve, ja malttaisi pysyä nyt paikoillaan siellä mun kohdun uumenissa! Pelottaa ihan kamalasti, että tää onkin viallinen tapaus, ja tulee ihan pian kesken pois..

Mutta onpahan jännitystä elämässä.

Niin, ja mies oli aika rauhallinen. Ei kai se viiva testissä paljon sano, varsinkin, kun tämä oli ensimmäinen yrityskierto. Ehkä pitemmän yrityksen jälkeen olisi tuntunut erilaiselta..

Mutta sori omanapaisuus. Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti teille käy yhtä onnekkaasti kuin tälle plussasta hölmistyneelle piinailijalle :)

Vierailija
51/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitettiin taas lasten kanssa aamulla lenkki kaupalle (n 6km edestakaisin) minä kävellen vaunujen kanssa ja lapset pyörillä. Ihana ilma siellä on, vaikka tuuli tekee sitä vähän kylmän.

surullinensiili; Täälläkin olis ihan hirveä hinku jo tilata testejä tai käydä ostamassa " varastoon" , vaikka vasta alkukiertoa mennään. Miten sitä ei osaa ottaa rennosti vaikka jo neljättä tässä ollaan kuumeilemassa. Tuntuu vain, että tämä touhotus pahenee kerta kerran jälkeen. Tänäänkin jo mietin kun kauppaan oltiin menossa, että pitäiskö samalla ostaa semmonen kahden testin pakkaus, " kun mulla noi r.oireet, rintojen aristus ja pahoinvointi yms., vain jatkuvat" , vaikka menkat olivatkin. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun näin käy, mutta silti sitä aina miettii, että mitäs jos... Tällaista tämä on aina ovikseen asti, mutta sitten sitä käy sen jälkeen miettimään ja odottamaan seuraavien menkkojen alkamisajankohtaa, suunnittelemaan, milloin vois oikein testata ja tutkii kropan jokaikisen pikku tuntemuksenkin, että mitäs tämä oli...

TiggerX; mustakin noi h&m:n vauvan vaatteet ovat tosi ihania. Meillä kun on onneksi tuo lastentarvikekirppis tossa melkein naapurissa, niin olen sieltä aina välillä ostanut jo varastoon jotain tosi ihania 56 cm:siä vaatteita. Ehkäpä niihin saadaan vielä joku kaunis päivä " jotain" sisällekin ;)

Söpösimmu; Kyllähän tuo hääajankohta tulee varmasti " nopeasti" , kun on varmasti paljon asioita mitä pitää miettiä eikä siten sitten jää aikaan miettiä niin paljon näitä vauvakuumeiluja. Ja on muutenkin varmasti kivempi, ettei häissään ole ihan alussa tai lopussa raskaana, kun nuo vaiheet ovat yleensä kaikkein hankalimmat, alussa saattaa väsyttää ja olla pahoinvointia ja lopussa saattaa sitten jo kolottaa joka paikkaan.

kandivaihe; Toivotaan, että tästä plussasta teille vielä vauva syntyy!

ON: kp 8/28-30, päivät ennen ovista tuntuu matelevan ja oviksen jälkeen ne matelee varmaan vielä enemmän. Voi kun saisi jotenkin ajan kulumaan nopeammin... Ja minäkö muka hätähousu ;) ?

Vierailija
52/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandivaihe: toivotaan että tentti meni läpi! Just tollanen tuuri mullakin tuppaa olemaan että kysyy just sellasta mitä on vaan vilkassu...:)

Eilen keskusteltiin miekkosen kanssa ja se suostui siihen että voidaan aloittaa yritys jo tästä kierrosta!! Ihanaa! Näin ainakin hänet eilen tulkitsin, joten nyt vaan ovista bongailemaan ja vauhtiin! En aio kuitenkaan ostella ovistestejä, mennään nyt ekax ilman niitä! ;)

Vierailija
53/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea TiggerX yrityksen aloittamisesta! Toivottavasti päästään kaikki pian kandivaiheen perässä tuonne odotuspuolelle!

Vierailija
54/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa TiggerX että pääsette tosi toimiin jo tästä kierrosta jos vaikka kävis yhtä onnellisesti kuin kandivaiheelle. Kumma juttu että ne miehet tarvii jotain konkreettista että pehmiävät vauva-ajatukselle. Multa kun otettiin se hcg viime viikolla niin mies odotti innoissaan vastausta ja nyt olis valmis tosissaan yrittään. Mutta mä jänistin... Jos malttais sittenkin vielä pari kuukautta häiden takia... Mä en kestä itseäni ja näitä ristiriitaisia tunteita!! Pahinta on se että meinaa hääjärjestelytkin unohtua kun vaan vauva-asiat pyörii mielessä.

Maria80 mä sorruin niihin raskaustesteihin... Tilasin kolme liuskatestiä. Enhän mä edes tartte niitä vielä mut oli ihan pakko jos sais mielen rauhan edes hetkeksi...

Valtaako teillä muilla nää vauva-asiat mielen ihan täysin? Musta tuntuu ettei päähän enää muuta mahdukkaan. Ja kaikki vauva-tarvikkeet ja -vaatteet ja kaikki tuntuu niin ihanilta. Miten tän asian saa kohtuullisiin mittoihin päässään???

Vierailija
55/59 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiggerX, jos pääsette aloittamaan yrityksen! Jos tekin olette nuoria ja terveitä, niin ei välttämättä kestä kauan raskautua.. Kuitenkin yli puolet raskautuu ekan puolen vuoden sisään..

Ja surullinensiili, siinä vauvanteossa on kaksi puolta. Mehän aloitettiin yritys tavallaan kuukautta liian aikaisin, kun ajattelin, että tässä kuitenkin kestää.. Nyt on vähän hölmistynyt olo ja joitain suunnitelmia mahdollisesti peruttava, jos tämä raskaus kestää loppuun saakka. Joten muista, että saatat plussata ekastakin kierrosta! Eli siis, jos et halua häissäsi olla maha paksuna, kannattaa ehkä malttaa.. Vaikka se onkin varmaan ihan älyttömän vaikeaa!

Minkä budjetin häät teillä muuten on, jos saa kysyä? Ja maksatteko kaiken itse?

ON: täällä pelkotilat vaihtelevat. Voisinpa vaan siirtyä ajassa kaksi kuukautta eteenpäin, niin ei tarvitsisi piinailla. Tiedän kyllä, etten voi tehdä mitään pikku alkion pitämiseksi paikallaan, mutta pelottaa ihan hillittömästi, että menee kesken. On ihan sellainen tuntuma. - Toisaalta, mulla oli ihan sellainen tuntuma, että en raskaudu ennen syksyä, ja tässä sitä ollaan.. Vitsi jos oikeasti olen raskaana!! :) Anteeksi sekavuuteni, mutta en oikein vielä jaksa uskoa, että olen oikeasti raskaana..

Vierailija
56/59 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täytyy käydä hakemassa kaupasta vähän fariinisokeria ja laittaa sima käymään. Sitten vois jatkaa tota pihan haravointiurakkaa. On siitä nyt kuluneen viikon aikana noin puolet jo haravoitu :\

kandivaihe; Niin piti sulle vielä viimeksi sanoa, että toivottavasti tentti meni kuitenkin ihan ok, vaikka varmasti päässä pyöri ihan muita tai siis oikeastaa muu ;) asia.

surullinensiili; Enköhän mäkin niihin testeihin sorru ennen aikojani, mutta koitan vielä kestää ;). Mullakin tämä vauva-asia pyörii mielessä 24/7. Toisaalta äärimmäisen ärsyttävää, ei oikein meinaa kotitöitäkään saada tehdyksi. Mutta toivon TODELLA, että tämä olisi vain sitä ensimmäisen yrityskierron " hurmaa" ja se vähän rauhoittuis jos/kun menkat seuraavaksi alkaa...

ON: ovista vielä malttamattomana odotellaan...

Vierailija
57/59 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maria80 että mainitsit tuon siman mähän olisin unohtanu autuaasti koko asia :) Jostain syystä on noi ajatukset aika varattuna :) Uskaltaiskohan sen siman laittaa sellasiin Lidlin vesipulloihin? Siis sellasiin pulloihin jossa on sitä hiilihapollista mineraalivettä. Kai leivotte munkkejakin

Luottavaisin mielin kandivaihe nyt. Kunhan en stressaa niin hyvin se menee! Meillä on tällä hetkellä varattuna 3000¿ häitä varten. Tuntuu toisaalta suurelta summalta mutta ei näytä riittävän mihinkään vaikka aika pienet (60 henkeä) häät tiedossa. Itse olisi tarkoitus maksaa kun ei taida vanhemmiltakaan rahaa irrota ja jää niille sitten rahaa auttaa vauvatavaroiden hankinnoissa :) Kaikesta säästetään mistä voidaan eli puvun ompelen varmaan itse ja kaikesta turhasta luovutaan. Mä olisin halunnut että mennään ihan vaan kaksistaan lähes salaa vihille, mutta mies halusi kunnon häät. Aika hassua että näin päin :) Eli en kaipaa krumeluuria vaan vaatimattomat meidän näköset jutut riittää. Mutta vauvan juttuihin haluan panostaa siis laatuun en merkkiin :) Toivottavasti jäis hääbudjetista niin vois ostaa oikein kunnon vaunut. Mutta kai se on maltettava vielä hetki että tosi toimiin päästään meidän keskeytetyllä menot on kyllä ollu sitä luokkaa että ihme jos ei siitä jo napsahda...

Mulla on muuten tädillä kaksoset siis äidin siskolla. Mitähän jos sitä saakin kaksoset? Apuva, mies oli jo nähnyt sellaista unta huh huh... Onko muilla tällaista mahdollisuutta? Tai siis kaikillahan on mutta onko äidin puolelta kaksosia eikös se lisännyt todennäiköisyyttä?

Saakelin formulat, täyty laittaa oikein korvakuulokkeet ettei tartte sitä ääntä kuunnella. Tykkäättekö te katsoo formuloita? Mä katon pakon edessä mutta yleensä kyllä se ääni erityisesti ärsyttää. Mä en ole mikään luontoaktivisti, mutta se nappaa että älyttömillä rahasummilla ajetaan pientä rataa ympäri ja sen aiheuttama saastutus ei haittaa mitään kun kysessä on niin suuren rahat. Saman asian ajais kun tekis seteleistä kokon takapihalle ja kuvais telkkariin. Nekin rahat kun sijoitettais ilmasto-ohjelmiin niin olis meidänkin lapsilla puhdas tulevaisuus.

Vierailija
58/59 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä. Onpas tapahtunut. Tosi paljon onnea kandivaiheelle + testaamisesta!! Eikö sulla ole vielä selviä oireita? Pahoinvointia? Ne tulee tosiaan vissiin sit myöhemmin..

Mä aloittelin ensimmäistä oman alani työtä ja olen ollut innoissani! Se on tehokkaasti pitänyt vauva-ajatukset poissa. Siksi en ole täälläkään käynyt. Voipi olla, että meillä vielä vähän siirretään todellista yritystä, esim. mennään niin, että ehkäistään oviksen aikaan. Kaikki riippuu nyt siitä, kuinka pahoinvoiva olen. Tämä kesä on työn kannalta tärkeä, joten mun ois ehdottomasti oltava työkykyinen ja pistettävä parastani. Mikäli olisin samaan aikaan raskaana, on se mahdollisuus että pahoinvointi rajoittaa työtäni. Toisaalta tiedän, että työnantajani ei suhtaudu negatiivisesti mahdolliseen raskauteen (isäni on pomoni :)). Tekisin hänestä papan, mistä isä olisi vain onnellinen! Kuitenkin niin, että työ on kyettävä hoitamaan. Saapi nähdä. Tällä hetkellä tuntuu, että vähän pitää vauva-haaveita siirtää. Meidän ehkäisymenetelmä voisi silti olla ns. varmat päivät eli ei niin varma menetelmä.

Pahoinvointini johtui antibiooteista, joten en usko olevani raskaana. Eilen tuli otettua alkoholiakin..

Plussaonnea kaikille!! Käyn lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta kirjoittelut voi jäädä vähemmälle.

Vierailija
59/59 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinensiili, teillähän on ihan siedettävä budjetti ainakin toistaiseksi. Itsekään en haluaisi isoja häitä, mutta kun miehen kanssa puhuttiin asiasta, niin hän keksi heti ainakin 40 ihmistä, jotka olisi " pakko kutsua" :)

Me ei kyllä olla menossa naimisiin ihan piakkoin, kun ollaan kuitenkin kihloissa, otettu asuntolainaa yhdessä, ja jos vielä lapsikin tulee.. Ollaan niin vakipari muutenkin, ettei jotenkin tunnu tarpeelliselta. Toisekseen kun en kuulu kirkkoon, niin se häiden merkitys on aina ollut mulle tosi pieni. Mutta ehkä sitten joku päivä..

Omaa napaa: Joo no siis mähän tossa listasin ihan hupimielessä oireitani pari päivää sitten, enkä todella ajatellut, että ne mitään tarkoittaisivat..

Oireina ihan sellaiset pikku nippailut vasemmalla puolella alavatsassa. Tai lähinnä, se kipu muistuttaa olemassaolostaan aina, kun liikun äkillisesti. Ja sitten tosiaan kp25, minkä olettaisin olleen 6-8 päivää oviksen jälkeen, iski kauhea väsymys ja nuhainen olo. Ihan kun olisi vähän kuumetta. Silloin ne lämmöt varmaan nousi.

MUTTA: ei kipeitä rintoja, ei pahaa oloa, ei mitään selkeää raskauteen viittaavaa olotilaa.

Ärsyttää kun en tiedä, kuinka pitkä kierto nyt olisi ilman plussausta. Testasin plussan kp28, enkä yhtään tiedä, olisiko menkat alkaneet jo silloin, vai vasta viime kierron tavoin kp35. Joten en nyt tiedä, testasinko tosi aikaisin, vai " kuukautisten alkamispäivänä" . Ennen mun kierto oli aina keskimäärin 29 päivää, mutta nyt on ollut vasta yksi luomukierto joka oli mun mielestä poikkeuksellisen pitkä. Mutta jos kerta näkyi sillä mammaksi.fi:n vähemmän herkällä testillä, niin ehkäpä mun menkat olisivat alkaneet jo, jos en olisi raskaana. Näin ainakin toivon.

Ääh, taas tuli näin omanapaista juttua. Yritän saada muita asioita päähäni vähitellen.. :)