Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevättoiveet vko 16

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinensiili; meidän poika joutuu pistämään (pistää siis nykyään jo itse) 3-4 kertaa päivässä insuliinia, ensi vuonna pistoskertoja tulee vielä enemmän, kun tuo meidän tällä hetkellä käyttämä aamuinsuliini poistuu markkinoilta ja hoitoa joudutaan muuttamaan. Verensokerin mittauksia tulee vielä hieman enemmän (mittaustapahtuu pienestä verinäytteestä sormenpäästä). Ensimmäiset vuodet pojan sairastuttua menivät niin, että koko perheen elämä pyöri vain sairauden ympärillä, mutta tällä hetkellä diabetes ei vaikuta suuresti elämäämme (tietysti mittarit ja lääkkeet pitää kulkea aina pojan mukana ja huolehtia, että poika syö säännöllisin väliajoin), olemme oppineet nyt jo elämään niin, että diabetes elää siinä rinnalla. Nyt pojan sairastumisesta on kulunut n. 7 vuotta. Kyllä se aika kun pojalla diabetes todettiin oli rankkaa, kun tuo keskimmäinen oli silloin vasta 2 viikkoa vanha, mutta siitäkin selvittiin hengissä. Muilla lapsilla ei ole diabetesta, mutta ainakin kuopuksella on geeniperimässään geeni, mikä saattaa altistaa diabetekselle, keskimäiseltä ei ole tutkittu asiaa, mutta tod.näk. hänkin kantaa sitä. Luulen, että geeniperimä on peräisin minun suvustani (jolloin myös minä saatan kantaa tuota geeniä) sillä mummollani on vastikään todettu keliakia, mikä on osittain samasta geenistä. Mutta tuon geenin kantaminen ei yksin kerro, että sairastuuko kyseinen ihminen joskus diabetekseen, mutta riski on tietysti hieman suurempi vrt. geeniä kantamattomaan ihmiseen. Eikä kantamattomuus yksin " suojaa" diabetekseltä.

Nuo kivut ja limat kertoisivat kyllä oviksen puolesta ;)

Juu, meillä oli emmaljungan edget ja niissä on kyllä tuo koppa vähän ylempänä, ratas osa tulee sitten hieman matalammalle. Niissä yhdistelmissä, missä ei ole erillistä ratas- ja vaunukoppaosaa (ratasosan " päälle" tulee vain kantokoppa), tuo vaunukoppakin on varmasti matalammalla. Pitkälle ihmiselle (tai huonoselkäiselle) on siis

varmaankin parempi vaihtoehto sellainen missä nuo osat ovat erilliset.

kandivaihe; Kyllä puusauna on aina puusauna! Me olemme suunnitelleet, että joskus voisi rakentaa tuohon pihalle pihasaunan puukiukaineen, kun tuonne meidän saunaosastoon ei saa puukiuasta laitettua (ainakaan ilman mitään jättiremonttia). Siihen saisi sitten samalla sellaisen kesäisen vierastuvan! Mutta saa nähdä koska tuo taloudellinen puoli olisi niin kunnossa, että siihen olisi varaa ;)

Minks; Mulla ilmeisesti ovis tapahtuu ainakin lähes joka kierto (tämän päättelen siitä, että olen siinä onnellisessa asemassa, että olen aina raskautunut helposti), mutta mitään älyttömän selkeitä oireita tästä mulla ei ole. Ei siis mitään selkeitä limoja (mutta kun oikein tutkii, niin jotain muutoksia ehkä löytää) eikä mitään kipuja/vihlontoja. Eli siis vaikka selkeitä oireita oviksesta ei ole, se voi silti tapahtua. Ei siis kannata vaipua heti epätoivoon! Mutta jos silti kovasti epäilyttää, voihan esim. netistä (suht edullisia) tilata niitä ovistestejä ja niillä sitten varmistaa oviksen tapahtumisen.

TiggerX; Toivottavasti täti ei tulekkaan ja testi näyttäisi plussaa! bd bd bd bd bd bd Tulehan sitten heti kertomaan miten kävi!!! Oireet kyllä lupailisivat plussaa, jännää...

Vierailija
2/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi viikko alkamassa vaikka ei sille tunnukaan kun on vapaapäivä. Suklaamunat tulee kohta korvista ja tota pikku krääsää on kertyny vähän yli oman tarpeen. Maalasiko isäsi kandivaihe ihan tavallisen kananmunan? Vai onko teillä niitä Mignon munia? Ihana että olet kertonu vanhemmilles mä yritän epätoivoisesti saada epäilijöitä uskomaan että ei me mitään suunnitella. Mutta kun toi ukko perhana ei osaa pitää suutaan kiinni.

Joko täällä on kyläreissulta palanneita? Mitenkäs teillä meni pääsiäinen kotopuolessa?

Ymmärrän kandivaihe sun kateuden raskautuneille kavereilles. Mulla kävi jouluna samalla tavalla et kuulin yhdestä kaverista et oottaa vauvaa. Meni sit loppu ilta aika haikeissa tunnelmissa mut onneks mun mies tajus mistä johtu. Se tuntu niin väärältä kun se kaveri tuli raskaaks vahingossa ja oli jopa miettiny keskeyttämistä. Se on maailman epä-äidillisin tyyppi joten tuntu niin epäreilulta. Miks ne tulee raskaaks jotka ei sitä halua? Sillon on mukava kun kuulee sellasen ihmisen odottavan vauvaa joka sitä todella toivoo ja on ehkä yrittänytkin kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria80: Hyvä että diabeteksen riski on pystytty toteen geenitutkimuksella silloin pystyy varmasti parammin seurailemaan mahdollisia oireita ja hoito saadaan alkamaan mahdolisimman pian jos sellainen tilanne tulee. Toivottavasti kuitenkaan teillä ei muilla tauti puhkea! Onko sulla itsellä ollut raskauden aikana sokeriarvot kohdallaan?

Tuskinpa niistä vaunuista tarttee vielä hetkeen huolehtia. Kai sitä muihinkin voi sitten aikanaan päätyä mahdollisesti myös halvempiin :) Aika näyttää :)

Vierailija
4/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tehty kahden raskauden aikana tuo sokerirasituskoe (ja olisi tehty siinä viimeisimmässäkin, jos oltaisiin päästy niin pitkälle) ja molemmissa oli arvot sallituissa rajoissa, mutta joku arvo taisi olla aika siellä ylärajoissa. Mulle tehdään tuo s.rasitus pääasiassa BMI:n takia, kun mulla on lievää ylipainoa (mikä on sitten taas omiaan lisäämään tuota diabeteksen riskiä), olen kyllä nyt saanut painoa jo jonkin verran tiputettua, tosin jotain on tullut taas takaisin. Tavoitteena onkin nyt saada mahdollisimman paljon vielä pois ennen seuraavaa raskautta, mulla kun on vielä taipumusta kerryttää noita kiloja raskausaikana...

Vielä noista vaunuista, niiden valitsemiseen kannattaa käyttää aikaa. Kierrellä eri kaupoissa ja kysellä myyjiltä ja tutuilta. Mulle nuo edget ovat olleet hyvä valinta, mutta ei varmasti kaikille. Ja valinnassa tulee ottaa huomioon, että kuljetetaanko niitä paljon autossa (meillä erilliset matkarattaat, joihin saa myös tuon meidän turvakaukalon kiinni, joten voi käyttää aivan pienelläkin vauvalla), missä niillä " ajellaan" , miten pitkään niitä on tarkoitus käyttää (ostetaanko mahdollisesti myöhemmin pelkät rattaat), jos asuu kerrostalossa, niin onko hissiä vai pitääkö kantaa rappusia (jolloin esim. kantokopallinen malli voi olla parempi, jos vaunuja voi säilyttää rappukäytävällä/pyöräkellarissa/tms.) ja paljon muuta... Eli kyllähän niitä voi jo nyt hiukan miettiä, että mitä niiltä sitten tulevaisuudessa haluaa. Sitten kun se vauva on oikeasti tulossa, tulee vielä PALJON muutakin mietittävää (millainen turvakaukalo ja sänky, missä vauva nukkuu... yms.) ;)

Vierailija
5/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä nyt ihan selkeetä pahoinvointia. Ei voi enää kieltää. KAIKKI voi johtua kyllä menossa olevasta antibioottikuurista, mutta olisi sikäli erikoista, että on jo viides päivä kun noita syön ja eikös sivuvaikutukset tule ensimmäisinä käyttöpäivinä eikä vasta kuurin lopussa? Outoa. Voi myös olla, että mun leikkaushaava suussa on tulehtunut uudestaan, on nimittäin edelleen kipeää siellä... Mutta miksi siitä tulisi tällainen olo? Lämpöäkään ei ole, mikä kertoisi tulehduksesta. Kyllä nyt alkaa mietityttämään oikein kunnolla. Ei mennyt pahoinvointi pois vaikka söin. Eilen se meni sillä pois. Toivottavasti mieheni tulis pian kotiin... Olen vähän paniikkihäiriöinen kipujen suhteen.. rupee helposti verenpaineet laskemaan ja oon sen jälkeen vaan lattialla. Ei huvittas täällä yksin kauaa olla tän oloni kanssa. Mutta toisaalta, en valita :) En yhtään. Mikäli kyse on nyt jostain muusta kun mun sairastelusta, niin olen vain onnellinen :) Päivät täsmäisivät jotenkin yhteen tuon kiinnittymisen kanssa, mikäli nyt on 6 päivä mahdollisesta hedelmöittymisestä. Hmm... Mutta nyt tulee kyllä yrjö. Hitto vie mitä mulle on tapahtumassa...

Vierailija
6/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin yliopiston apteekin asiakaspalveluun, kun hätäännyin jo että jos olen raskaana niin mitä haittaa alkiolle on tosta antibiootista. Mutta oli kyllä niin nyrpeä farmaseutti siellä päässä että tuntui jo heti, kun mainitsinkin raskaudesta, että sillä meni herne nenään. No, sen mielestä tää pahoinvointi johtuu noista antibiooteista. Ja yleisesti lääkkeistä ei ole haittaa niin kauan kun raskaus on niin alussa ettei sitä ole todettu (?). Vissiin siis alkio on niin alkeellinen ettei vielä tapahdu suuria kehitysaskeleita, jotka vois mennä pieleen.

En tiedä. En ole oksentanut, mutta lämpö on noussut parin tunnin aikana 36:sta 37:ään! Siitäkin jo aiheutuu tällainen ilkeä olo. Farmaseutti sanoi vaan ettei toi lämmönnousu vielä mitään suurta ole. Minusta asteen nousu muutamassa tunnissa on aika paljon! Sekin voi kuulema johtua antibiootista ja itse pahoinvoinnista. Mutta katsotaan nyt. En mä itsekään raskauden puolesta vielä hehkuta. Pitää tässä nyt kattella että josko menee ohi. Jos sit johtuu noista lääkkeistä. Toivottavasti ei vaan tulehdus suussa ole uusinut. Ei olis kiva homma se.

Mutta olipa tosiaan nyrpeä nainen tuo... Miksi tuollaisia farmaseutteja pitää olla olemassa... Ehkä oli itse lapseton tai jotain.

Vierailija
7/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu tuo sinun olosi Minks ja palvelu asiakaspalvelussa. Toivottavasti olo johtuu raskautumisesta :) bd bd bd bd Mä en kans ymmärrä et miks sellaset ihmiset on asiakaspalvelussa jotka ei sinne sovi. Se ei palvele kumpaakaan tahoa. Vielä tollanen paikka mihin ihmiset varmasti aika hätääntyneenä soittaa. Jos palvelu on nyrpeetä niin eihän siitä kukaan apua saa. Saat kyllä minks kaiken myötätuntoni! Minunkin mielestä tuo asteen lämmön nousu tunnissa on aika paljon. Seuraile nyt vielä sitä, 37 astetta ei vielä ole niin hälyttävä. Mikä sen sun antibiootin nimi on, voisin vähän tutkailla sen vaikutuksia jos suostut sen kertomaan?

Vierailija
8/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun saatiin uusi pino pystyyn!

TiggerX, pidetään peukut pystyssä! Itselläni oli juuri tuollaiset oireet viime kierrossa, mutta siis ruskehtavaa limaa seuranneena päivänä alkoi menkat. Sehän tuossa piinailussa on niin kamalaa, että raskautumisoireet on usein samat, kuin menkkaoireet. Siinä sitä sitten on ymmällään. Plussasäteitä kovasti sulle!

Minks, kannattaa odottaa pari päivää, ja jos se pahoinvointi jatkuu, voithan aina testata jollain tosi herkällä testillä.

Itselläni ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Ei tosin vielä viikkoon pitäisikään olla, kummassakaan tapauksessa. En kyllä yhtään usko, että olisin raskaana. Kuitenkin eka yrityskierto, eikä tarkasta ovispäivästä varmaa havaintoa.. Nyt kp24, ja kierto varmaan 33-35 päivää..

Vierailija
9/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinensiili: Kefalex 750mg. Kiitos tuesta.. Itsekin tässä voisin rauhottua. Miksi mä olenkin näin herkkä kaikille muutoksille kehossani. Toisaalta hyvä, toisaalta ei... Mutta onhan sitä herkkä kun näin tärkeästä asiasta on kyse! Huomenna asiaan tulee muutos, kun lähden Laukaassa käymään ja aloittelen uutta työtäni! Hyvä keino saada ylimääräiset huolestumiset ja itsensä tarkkailut pois! Minulle vaan ei sovi tämä joutenolo.

kandivaihe: Joo odotan. Tämä antib.kuuri loppuu keskiviikkona, joten jos sen jälkeen oireet jatkuu, niin ei enää johdu antibiootista. Testailen sitten kanssa kunhan aikaa vähän kuluu, että varmasti sitten näyttää testi oikein. Plussasäteitä sinulle!

Maria80: Kiitos tiedosta ovulaation oireettomuudesta! Hyvä tietää ettei kaikilla ole niin selkeä ja siitä huolimatta tapahtuu. Reipas poika sinulla, kun on pärjännyt noin hyvin diabeteksen kanssa! Eihän sitä koskaan tiedä mitä sairauksille altistavia geenejä itsekin perimässään kantaa... meilläkin on suvussa diabetesta (aikuistyypin) ja keliakiaa. Mutta turha noita on etukäteen surra. Perimälleen kun ei mahda mitään.

Vierailija
10/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli flussainen olo...lämmöt on seilannu 36,8-37.1. en oo hirveesti mitannu mitä lämpöjä mulla normaalisti on, mut jotain 35,8-36,3. Eli ei oo kunnolla kuumetta, mutta ärsyttää jos vielä flunssankin iskee tähän päälle. Pitäis tenttiinkin lukea...plaah.

kandivaihe: juu, mullakin siis tota ruskeeta vuotoa tottakai aina ennen ku menkat alkaa, siis edellisenä päivänä. Mut sit kans on joko samana pvnä tai seuraavana ihan selkeesti alkanu menkat ja kauhee vuoto ;) Nyt siis ihmettelen mix ei oo alkanu....noh, testaan nyt siis huomen aamulla, ku ei tätä piinailua enää jaksa!! ;)

Minks: voihan se olla että tuo antibioottikuuri sen pahoinvoinnin aiheuttaa, nimim. kokemusta on! :) Mutta toki peukutan sinullekin plussauksen puolesta!! bd bd bd bd bd bd bd Oispa ihanaa kun olisi tärpännyt sinullakin!

Vierailija
11/59 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kefalexistä sanottiin Pharmaca Fennicassa (kuinka nyt ikinä kirjoitetaankaan) että sen käytöstä raskauden aikana ei ole voitu osoittaa olevan haittaa sikiölle mutta riittäviä tutkimustuloksia aiheesta ei ole. Yleisinpiä haittavaikutuksia kyseisestä antibiootista ovat pahoinvointi, oksentelu ja ripuli. Eli voipa tuo pahoinvointisi johtua lääkkeestäkin mutta toivotaan nyt kuitenkin että olisi oire jostain mukavammasta bdbdbdbdbd Aika vaarattomalta lääkkeeltä vaikuttaa joten varmasti voit syödä kuurin loppuun rauhallisin mielin.

Plussa säteitä sinullekin TiggerX bdbdbdbdbd Tulet sitten heti kertomaan kuinka kävi.

Mun on kyllä mentävä huomenna lääkäriin yltyy vaan tuo vatsakipu. Mä oon jo ehtiny lietsoon kauhukuvia umpisuolentulehduksesta ja kaikesta. Mä olen kanssa aika herkkä kuvittelemaan kaikkea.

Vierailija
12/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on edessä paluu arkeen...

Minks; Niinhän sitä alkoholistakin sanotaan, että ei vaikuta sikiöön ennenkuin kuukautiset on myöhässä, joten eiköhän se päde lääkkeisiinkin (tai ainakin osaan niistä). Noin aikaisilla viikoilla alkio korvaa vaurioittuneet solut uusilla, näin muistan jostain lukeneeni. Plussaonnea!

TiggerX; Täällä jännäillään mitä testi näytti! Toivottavasti oli plussaa! bd bd bd bd bd bd

surullinensiili; Toivottavasti vatsakipusi hellittää eikä kyse olisi mistään vakavammasta!

ON: kp 4/28-30 ja täti pakkailemassa kimpsujaan....

Vierailija
13/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamulla testasin negan....Noh, ei kun uutta yritystä putkeen! Ei sinänsä harmita kauheesti, koska meillä se ' varsinainen' yritys ei ollut vielä edes alkanut. Ja saapa mieskin etsiä rauhassa töitä! :)

Kiitos Maria80 tsemipistä, olet suloinen! ;)

Kyllä sitten nukuin huonosti viime yön kun tiesin että aamulla testaan...:) Aamulla näin unta että menin vessaan ja testasin plussan, heh! Tosiaan nyt siis 29/30 kp ja ei kyllä tätiäkään näy, tulee ehken huomenna ajallaan. Mutta tässä kierrossa ihmetytti tuo ihme tiputtelu 3 päivää ennen menkkoja, en tiiä sitten mitä se oli. Hassua, miekkonen tuossa sanoi että entäs jos testasit liian aikasin, mutta en usko. En nyt enää ala tätä asiaa puimaan, menee vielä ens yönkin unet piparix! ;)

Plaah, ja tää flunssa senkun jatkuu, inhottavaa yrittää lukea tällasella ololla.

Mites muilla piinailijoilla?? bd bd bd bd bd bd Plussasäteitä täältä lähettelen!! *****

Tänään mennään kattomaan Ice Age2,jee!! Noi animaatiot on kyllä huippuja! Ootteko käyny kattomas?

Vierailija
14/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo melkein olin varma, että tänne saadaan jo nyt yks plussaaja :( Kuulostivat nuo sun oireet niin lupaavilta! Melkein sanoisin itekin, että testaa uusiks, mutta voithan sä testailla sitten jos tätiä ei kuulu. Ja tosiaan, saattepa nyt nauttia oikeasta yrityskierrosta, kuten mekin :) En usko että " vahinkoa" on meillekään sattunut. Mun pahoinvointini luultavasti aiheutuu noista lääkkeistä.

surullinensiili: Toivottavasti syy vatsakipuihin selviää. Ei kai se nyt umpisuolentulehdus sentään..?

Vierailija
15/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että testi oli nega, oireet ovat kyllä tosi lupaavia. Olis ollu kiva jo avata meidänkin plussatili. Tietysti niin kauanhan on toivoa kun tätiä ei näy ;)

Vierailija
16/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minks: aivan, pitää ajatella positiivisesti! Päästäänpähän nyt yhdessä uuteen yrityskiertoon ja sitten taas piinailemaan! :)

Kukas meistä olisi se ekan plussatilin avaaja?!! :) oliko surullisellasiilillä piinailuja? ;)

huoh, en jaksa enää lukee tääl kirjastossa, taidan lähtee kotiin!Palaillaan huomenna!

Vierailija
17/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi juttu, ettei lupaavat oireet johtaneetkaan plussaan, TiggerX! :( No, jospa se sun miehesi saisi töitä, ja plussa napsahtaisi heti seuraavasta kierrosta..

Itselläni kp 25, viikon päästä alkaa piinailut jos siihen on aihetta. Olen huomannut viimeaikoina hassuja tuntemuksia tuolla vatsassa, johtuu varmaan siitä, kun keho on luomuna pitkän tauon jälkeen. Nippailee milloin mistäkin. Toivottavasti ne munasarjat heräilee siellä täyteen toimintaansa :) Vaikka kai mulla ovis tapahtui myös minipillerien aikaan, ainakin limojen perusteella..

Vierailija
18/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin on ylimääräiset silmäparit häipyny selän takaa ja ruoka valmis ja vispipuuro jäähtymässä ja ehtii taas tänne!!

Voi harmi tiggerX että näytti negaa. No ensi kierrossa parempi tuuri vai pitäiskö sanoo huonompi että sattuis " vahinko" :) Innostuko sun miehes asiasta kun piinailitte? Tuskinpa meikäläisellä piinailuja on edessä. Mä en millään voi uskoa että ovis olis tapahtunu jo kp13 jolloin siis kipuja alavatsalla ja limaista vuotoa. Kyllä se täti sieltä tulee taas blaah. Itse asiassa mä ehdin jo meneen paniikkiin että mitä jos onkin plussannu ei se nyt sovi vielä kun koulu pitäis hoitaa loppuun ja mies vaan oli innoissaan.

Kävin tänään lääkärissä ja epäili että on vähän munasarjoissa käynnistymisongelmaa pillereiden jälkeen :) Voi kuulemma kipeytyä kun toiminta lähtee käyntiin. Otatti tulehdusarvon ja verenkuvan ihan varmuuden vuoksi sen umpparin poissulkemiseksi. Ja sitten HCG:n jos onkin kohdunulkoinen raskaus, eipä kyllä uskonut itsekään kumpaankaan vaihtoehtoon. Mies jo hehkutti että mitäs jos onkin plussaa tuo raskaustesti, ei kyllä voi olla vaikka verestä sen ottivatkin. Tulokset saan vasta perjantaina. Inhottava se sisätutkimus, kuinka useasti se tehdään raskauden aikana ja sen jälkeen? Onko kenelläkään tietoa?

Ketkäs täällä vielä piinailevat? Kandivaihe kohtapuoliin ja minks? Miltäs PomppuXin tilanne näyttää? Tehän pääsette maria80 sitten pian oikein tositoimiin, jänskää :)

Vierailija
19/59 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Tigger. Olisi ollut kyllä mahtavaa, jos olisit plussannut. Oireet oli kyllä niin lupaavat. Ensi kierrossa sitten uutta vahinkoa yrittämään.

Surullinensilli: Sehän olisi vaan positiivista, jos olisi käynnistymiskipuja :) Ainakin viittaisi toimintaan. Toivottavasti kyse on niistä, onneksi kuitenkin ottivat testit, niin saat varmuuden ettei ole mitään vakavaa. Ties vaikka olisi jotain positiivista ;)

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi loppuviikosta. Alaselkää jo vähän särkee, joten toivottavasti se täti sieltä ajallaan tulee. Tässä nyt lähinnä jännätään kierron tasaantumisen puolesta ja tietenkin samalla vähän toivotaan plussauutisia. Ilman ehkäisyä ollaan menty, mutta tosiaan lähinnä tulee jos on tullakseen (tosin, kun oletetun oviksen aikaan tuli vokoteltua tuota miestä enemmän)

Vierailija
20/59 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt meitsi on ymmällään!! Tätiä ei vieläkään näy...siis eilen kun lähettiin leffaan, tuli tippa veristä vuotoa ja ajattelin tietty et nyt ne alkaa. Leffan jälkeen ei tullu mitään, tänä aamuna ku heräsin, tuntu menkkamaisia kipuja alavatsalla, tuntuu nytkin parhaillaan. Mutta mitään ei näy eikä kuulu....?????

Ehkä täti tulee,ehkä ei. Tämäpäs on nyt kummaa. Alkoi vaan pelottamaan että jos tässä onkin menossa joku tuulimuna/kohdunulkoinen raskaus kun ei se Aconin Early Detectionkaan näyttänyt eilen mitään...huoh! Ja flunssa eikun jatkuu, nyt on niin tukkonen olo,et ei millään jaksais lukee tenttiin...Noh, tätiä odotellessa siis edelleen mennään, kp 30/30!

surullinensiili: Kyllähän tuo mies näytti kovinkin innostuvan. Kun kuuli että testasin negan, se meni ihan surullisex...Samoin mä. Oli eilen ihan hassu fiilis, kyllä sitä kuitenkin pettyi jonkin verran, kun oli jo ehtinyt ajatella kuinka ihanaa se raskaus sitten olisikaan! Sunkin mies näyttää olevan innosta piukeena! Voihan kuule olla että ois tärpänny teilläkin, ainakin nuo kuulostaa tosi ovismaisilta oireilta. Voihan olla että se limatulppa irtoo päivää tai paria ennen varsinaista ovista? En tiiä kyl, mut voi olla.

PomppuX: Moissan! Toivottavasti se kiertosi tasaantuu, ja sielläkin siis mahdollista piinailua tiedossa, jännää!!!! :)