###Ensikot vk 16###
Kommentit (88)
Juu, ei ne ikkunan pesut näköjään tepsi ku yhtenä päivänä... Alkuillasta supisti hieman, mutta yön nukuin kuin tukki, tietysti wc:n piti herätä, mutta muuten.
Mies aamulla tuli töistä tullesa taas kuiskimaan mahalle, että etkö sinä meinaa syntyä ollenkaan ;)
No kokeillaan vielä keittiön ja tän tieskarihuoneen ikkunoilla ja sit onhan vielä tuo sauna ja parvekekkin pesemättä.
Ei ole kovin paljoa jaksanu yhtenä päivänä rehkiä, vaan tälleen pikkuhiljaa, ettei sitten ihan puhki ole.
Queenillä rankan kuulonen torstai, mutta tämä päivä kuulostaa mukavalta =) Syöhän paljon kakkua =) Kyllä luulis jo, että saat sen uuden ä-pakkauksen, kun vuosi on jo näin pitkällä.
MiaMik, hyvinkö jaksat vielä valvoa? Pystytkö öisin lepäämään töissä yhtään? Nuista supistuksista, niin eikös niitä saa alkaa tuleenkin rv 20 tietämillä... Sulla viikkoja kuitenkin jo yli 17 ja yötyö, niin eiköhän kuulu asiaan. Onneksi kuitenki pääset käymään lekurilla nuin pian asian varmistamassa :) Ja ONNEA LIIKKEISTÄ =)
Amy, ilmottaudun mukaan kans nuihin liian vähän liikkuviin ja ylipainoisiin. Se vain, että kukaan ei usko kun minut näkee, että painan niin paljon ku painan. Neuvolassakin eka kerralla täti pyysi kolme kertaa uudestaan astumaan vaaálle ennen kuin usko tuloksen :D Sitä ennen täti testas itsellään, että vaaka toimi!
Meinasin kans just ennen raskaaksi tuloa, että nyt lähtee kilot kariseen, mutta enpä kerenny. Nyt raskausaikana on sit paino periaatteessa pudonnut hieman, kun ei ole tullu edes sitä viittä kiloa. Siitä on hyvä jatkaa sit synnytyksen jälkeen :)
Mörötin, yks rajapyykki savutettu =) Onnea!
Osselle vain rauhallista odotusta, kyllä ne sydänäänet vielä kuuluu :) On niin yksilökohtaista ja aika paljon kuuntelijastakin kiinni kuuluuko vai ei nuilla viikoilla. Ja laitteissaki eroja...
Nyt nauttimaan aurinkoisesta säästä ja sitten on tulossa kahvivieraita =)
Lisa & Pertti-Irmeli 38+4
Eilen kävimme varhaisultrassa, siellä ruudulla se pikkusen sydän pomppi jo kovasti. Oikean kokoinenkin oli, 1,51 cm = rv 7+6 (menkkojen mukaan rv 7+3). Kyllä nyt vähän helpotti, ettei ole ainakaan tuulimuna tai kohdunulkoinen. Vaikka voihan mitä vaan vielä tapahtua, mutta haluan olla optimistinen ja ajatella, että mitään ei VOI tapahtua. Molemmat olemme erittäin onnellisia!
- Redmary rv 7+4 tai 8+0, miten haluaa tulkita ;) -
Lähtö senkus lähenee :) Voipi olla, että lisa tuolla siivousvimmalla kiilaa pikku-millin ohi ;)
Yötöistä.. Saan onneksi suurimaan osan yöstä istua koivet pystyssä :) Eli kierroilla joudun jalkojen päällä olemaan ja mummuja sekä pappoja kääntää ja vääntää yksin, mutta muutoin saan lepuutella :) Onneksi, muuten en kyllä yötyötä jaksaisi. Olen siis kesäkuun alkuun yötöissä ja sitten vaihdan työpaikkaa takaisin Tampereelle 3-vuorotöihin...
MiaMik rv 17+3
Redmarylle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!
Käytiin miehen kanssa tänään Tampereella kääntymässä ostoksilla. Ja nyt sitten istuksin iltaa yksin kun ukko lähti töihin.
Jos muuten meikäläisen tuuri pitää kutinsa niin nyt täytyy olla synnytyksen lähellä kun mies sai flunssan =/ mä oon kohta pumpannu sen täyteen lääkkeitä =D
[color=red]pikku-milli & paco 39+1[/color]
Joo avataan vaan pino tuonne vauvapuolelle ens viikolla!
Onko muuten kukaan synnyttäneistä laittanu vaavin kuvaa syntyneet.fi sivustolle? Meidän pikkumies löytyy sieltä OYS:n sivulta nimellä " Hasekki" . Pitäis saada aikaiseksi laittaa sinne kastetuihin...
Painosta on ollu puhetta ni mulla nousi paino lopulta peräti 19kg. Ei sitä kyllä silloin odotusaikana ois uskonu mut kyllä mulla iso maha oliki :) Melkein kaikki on kyl lähteny vaikka taitaa ne tiukimmassa olevat kilot olla vielä jälellä... Eiköhän nuo tuossa imettäessä lähde...
Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!!!!!!!!!!!!
Kävin kans meidän prinsessan kuvan sinne laittamassa, ei vielä näy mutta kunhan ilmestyy niin Oysissa mekin synnytettiin ja tyty on nimellä Isin tyttö=)
Sieltähän se neiti löytyy siis jo, oli vähän nopeampaa toimintaa kuin luulin=)
-Ankka & Prinsessa 18 vrk-
Omaa napaa ensin: Hitto että oli eilen kamala päivä..ensin olin töissä 9-18, sitte 18-22 muutettiin meiän äitiä..olin niin väsyny ku selvisin kotiin että sammuin saman tien ja tää päivä oli yhtä nuokkumista töissä:( Se eilisen työpäivän olin vielä saattajana retkellä.eli ihanaa seisomista ja kävelemistä koko päivä kohteesta toiseen..no muutto puuhissa sain mahani kanssa olla vaan se joka pakkas ja purki laatikoita..mutta kyllä särki jalkoja ja selkää päivän jälkeen..valivali:) No onneks nyt alkaa vkloppu:)
Huomenna on meiän kummitytön 3v. synttärit, ostin sille pienen prinsessa aiheisen kampauspöydän ja sen laatikoihin kaikkia naisellisia tarpeita: pinnejä, pompuloita ja pantoja:) se on semmonen pikku rinsessa!
MiaMikin työputki on taas takana, hyvä, lepäilehän nyt:)
Osse: Älä ota stressiä niistä sydänäänistä, ei ne noilla viikoilla monellakaan kuulu..mullakaan ei kuulunu eka neuvolassa ja terkka kovasti varottelikin ettei pidä huolestua. Me muuten koulussa kokeiltiin tuota kuuntelemista kun opettaja ootti vauvaa ja ei se ihan helppoa ollu, en tajua miten mun terkka osaa sanoa niiden mahamölyjen perusteella että nyt se kääntää kylkeä, nyt on selin ym. musta se kaikki suhina kuulostaa samalta..erotan vaan just sen sydämen sykkeen:)
Voi että ankka, sulla on se vaavi siellä jo ihasteltavana..tahtoo kans:) On se sitte varmaan ihanaa..*haaveilee ja huokailee*
Mä muuten sain tänään laitettua ne kelan paperit eteenpäin ja tehtyä työnantajalle anomuksen..onneks meillä oli palkkauksessa kiva täti joka tarkasti että lapuissa on kaikki tarvittava ja pisti ne menemään..voi kun saisin sen uuden pakkauksen!
Mukavaa vkloppua kaikille!!! Saatan kyllä tänne vielä pöllähtää, en kuitenkaan malta pysyä poissa..pitää ainakin lukea mitä muut kirjottelee;)
Queen ja pulla rv 24+2