Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se ärsyttää, kun pyöreällä naisella on timmi mies?

Vierailija
05.02.2018 |

Itse olen tällainen hieman pyöreämpi, ja suurin osa poikaystävistäni ovat olleet timmejä. Nytkin timmi ja komea mies, joka on kaiken lisäksi älykäs, hauska ja koulutettu. Mies rakastui mun älyyn ja alusta asti käynyt kuumana mun kroppaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ei mittaa sellaisia asioita kuin huumorintaju, empatia, äly, aistillisuus ja karisma.

Vierailija
22/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se muka ärsyttää? On minunkin pyöreällä (lue läskillä) miehelläni timmi vaimo (lue minä).

Taitaa olla enemmän Ap:n pään sisällä tämä luulo, joka vissiin kumpuaa lihavuuden tuomasta huonosta itsetunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se usein tuntuu olevan niin, että monet hoikat olettaa, että heillä olisi etuoikeus hyvävartaloisiin miehiin ja sitten tuleekin järkytyksenä, että sellainen mies onki menetetty ylipainoiselle naiselle. Tätäkään ajattelumallia ei tietysti voi yleistää koskemaan kaikkia hoikkia naisia.

Vierailija
24/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen lyhyenä naisena hoksannut myös, että koska mieheni on tosi pitkä, niin monet pitkät naiset ovat ihan käärmeissään kun olen "vienyt heille sopivan miehen".

Minä nyt satuin ihastumaan aviomieheeni jo reilu 10 vuotta sitten, ei pituus ollut mikään kriteeri suhteelle mutta ei se ollut miinuskaan. Mutta on ihan suoraan tultu sanomaan, että oisinhan voinut jonkun lyhyenkin miehen ottaa.

Vierailija
25/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se muka ärsyttää? On minunkin pyöreällä (lue läskillä) miehelläni timmi vaimo (lue minä).

Taitaa olla enemmän Ap:n pään sisällä tämä luulo, joka vissiin kumpuaa lihavuuden tuomasta huonosta itsetunnosta.

Mulla on ihan hyvä itsetunto ylipainosta huolimatta. Tuli vain tuosta yhdestä poistetusta ketjusta mieleen, kun esimerkiksi baarissa mulle on timmit naiset alkaneet räyhäämään siitä kuinka mulla voi olla timmi mies, vaikka mä olen tämmönen läski.

Ap

Vierailija
26/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso haba ja timmi vatsa kirjoitti:

Ei se varmaan ärsytä. Enemmänkin ihmiset oudoksuu, koska usein timmit miehet hakevat timmejä ja urheilullisia naisia.

No eipä. Kyllä ne on naiset, jotka edellyttävät mieheltä aina vähintään samoja hyviä puolia, joita heillä itsellään on. Pitkälle naiselle kelpaa vain pitkä mies, koulutetulle naiselle vain koulutettu mies, timmille naiselle vain timmi mies jne. Poikkeuksena lompakkoloiset, he ovat valmiit joustamaan saadakseen miehestä taloudellista hyötyä.

Vierailija
27/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/29 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuudesta ja itsensä parempana pitämisestä johtuen.

Vierailija
29/29 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ajatellut asiasta mitään ihmeempiä, joten voit lopettaa ne minuun kohdistuvat murhaavat katseet.

T. Timmi nainen, jota miehesi katselee sun pääsi sisällä

Ei mun tarvii katsella ketään murhaavasti, eikä mies oo kiinnostunut timmeistä naisista.

Ap

Tää taitaa olla suurin valhe mitä itsellesi kerrot? Sinulle tiedoksi kyllä ne varatut ja vapaat miehet tulevat juttelemaan salilla sekä katselevat. Miks eivät katsoisi? kyllä timmit treenatut pakarat aina löysät voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi