Vierailija

mutta silti teette ainakin joskus?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Ainoa mikä mua risoo on ulkoilu. Urhoollisesti toki ulkoillaan päivittäin mut ootan sitä et lapset on tarpeeksi isoja ulkoilemaan keskenään. Kaikki muu puuhailu on kivaa.

Vierailija

Töitä. Teemme molemmat töitä kotona, ja jos lapset on sairaina tai on viikonlopputöitä, ne työt on pakko edelleen tehdä, vaikka lapset hulinoivat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No yöheräily tietenkin. En haluaisi tällaisia rikkonaisia öitä, mutta pakkohan sitä on reagoida toisen hätään yöllä. Mutta odotan todella sitä aikaa, että saisin nukkua rauhassa.

Vierailija

Jokaipäiväiset juupas/eipäs kinastelut samoista asioista. Jokapäivä on ylläri että hampaat pestään. Jokapäivä on ylläri että läksyt tehdään. Jokapäivä on ylläri että kouluun mennään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokaipäiväiset juupas/eipäs kinastelut samoista asioista. Jokapäivä on ylläri että hampaat pestään. Jokapäivä on ylläri että läksyt tehdään. Jokapäivä on ylläri että kouluun mennään...

Muakin ärsyttää tuo, että jotkut asiat, jotka toistuvat monta kertaa päivässä, päivittäin tai lähes päivittäin, ovat niin usein ylläri. Mitä helvettiä :D

Vierailija

Sellaiset roolileikit että mä oon lääkäri ja sä potilas tai mä oon elsa ja sä anna, you name it. Lapsesta ne on niin kivoja että välillä uhrautuu, mutten nauti siitä yhtään ja puoli tuntia on ihan maksimi. Lapsi jaksaisi vaikka koko päivän.

Musta kivempaa on vaikka pelata lautapelejä tai ulkoilla.

Vierailija

Inhoon ulkoilua näin talvella, kesällä kyllä tykkään.
Myös leikkiminen on tylsintä ikinä, piirrän ja pelailen taas mielelläni.

Vierailija

Lasten välisten nahistelujen jokapäiväinen jatkuva selvittely ja tuomarointi. Viis minuuttia kun ovat yhdessä, niin ensimmäinen riita on pystyssä. Toinen varsinkaan ei jousta yhtään, se erityinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.