Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti herra presidentti jaksaa isyyttä paremmin kuin oma isäni . En ymmärrä, miksi vanhojen ukkojen pitää lisääntyä!

Vierailija
05.02.2018 |

Isäni oli ärtynyt minuun koko lapsuuteni ja nuoruuteni, äiti selitteli aina että " Iskä on väsynyt. Äiti oli 44v ja isä 52 v kun synnyin, isoveli oli 17v ja isosisko 12v. Olin vielä suunniteltu ja toivottu, iltatähti! Niin monesti on tehnyt mieli huutaa päin jommankumman naamaa, että miksi vitussa te minut halusitte...

Nyt isä on 70v, äkäinen kuselta haiseva ukko joka juoksee lääkärissä kun rakko ei tyhjene ja pumpusta ottaa. Äiti on käytännössä omaishoitaja. 2v poikani ei ole kertaakaan ollut mummolassa hoidossa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun isä oli 18v kun synnyin ja yhtä äree ukko sekin oli. Piti se rahallisesti huolta meitistä, mutta siihen se sitten jäikin ja oli siis meidän yksinhuoltaja mun ekasta luokasta lähtien. Onneks mun lapsilla asiat on huomattavasti paremmin.

Vierailija
42/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän yrittivät lasta useita vuosia. Olisiko Jennin pitänyt nyt jättää lapsihaaveet, koska Sauli on jo niin vanha? 

Jennin olisi pitänyt tajuta jo Saulin kanssa yhteen mennessään, että lapsihaaveet ovat sitten siinä. Ei yli kuusikymppisen kanssa enää mitään lapsia aleta tehdä, sen ikäiset ovat jo isovanhempia.

Miksi Jennin pitää jättää lapsihaaveet Saulin iän takia? Tuo lapsi tulee saamaan rakkautta eikä siltä varmasti tule puuttumaan mitään. Kyllähän jotkut naiset tekevät lapsen ihan yksin. Yhdellä tutulla on kaksi lasta, mutta hän ei ole koskaan asunut yhdessä lasten isien kanssa. Halusi vaan saada lapset. Hyvin on pärjännyt ja lapset ovat nyt jo aikuisia. 

Juuri näin. Uskomatonta ap. paheksunta, kun hän itse on synnyttönyt lapsen 15v ja kommentista päätellen vielä yksin ja tukena ei ole minkään ikäistä isää lapsella eikä ap. tukena ja apuna. Ei edes sitä vanhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen teini-äiti, enpä ollut varautunut siihen että tuplaehkäisy ( pillerit ja kondomi ) voi pettää!

Enkä pystynyt abortoimaan tervettä vauvaa, mun vauvaani.

Ei olla yhdessä lapsen isän kanssa, mutta osallistuu hoitoon ja kasvatukseen, auttaa minkä pystyy.

Olisi kuitenkin kiva, että isovanhemmistakin olisi apua!

Mutta äitini on kiinni isän hoidossa ja exän äiti taas on kuollut , isä asuu ulkomailla.

Ap

Ap

Vierailija
44/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän presidenttiparilla ole varaa ihan niin moneen lastenhoitajaan kuin haluavat, ettei Salen tarvitse heräillä öisin. Presidenttiuran jälkeenkin ovat rikkaita, joten voivat ostaa palveluja, kuten siivooja, lastenhoitaja yms ja siten saavat enemmän omaa aikaa lepäillä ja toisaalta viettää lapsen kanssa. Heidän tilanteensa ei ole ihan perus 70-vuotiaiden elämäntilanne.

Vierailija
45/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen teini-äiti, enpä ollut varautunut siihen että tuplaehkäisy ( pillerit ja kondomi ) voi pettää!

Ei olla yhdessä lapsen isän kanssa, mutta osallistuu hoitoon ja kasvatukseen, auttaa minkä pystyy.

Mutta äitini on kiinni isän hoidossa ja exän äiti taas on kuollut , isä asuu ulkomailla.

Ap

Ap

Ei ollut munkaan nuorista isovanhemmista apua, joten ei se ole iästä kiinni.

Ymmärrän, että kaipaat apua kun olet noin nuori, mutta bilettämään ehdit myöhemminkin. t: 42

Vierailija
46/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iltatähtenä samanlaiset kokemukset. Muistan vain sen, että aina piti varoa isää,kun se oli väsynyt ja sillä oli vaivoja. Äiti hoisi isää ja ei hänelläkään ollut minulle aikaa.

Isommat sisarukset muistavat ihan erilaisen isän, kuin minä.

No en ole katkera, mutta eipä isään mitään suhdetta tullut ennen hänen kuolemaansa. Äitikin jäi etäiseksi, kun joutui keskittymään isän hoitoon

Vierailija
47/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

70-v miehen on vähän eri asia olla muutama tunti lapsenlapsen kanssa kuin yötä päivää pikkulapsen isänä... Voisin sanoa, että kyllä kaikki lapsen hoito ym. jää äidin niskoille...

Heillä ei varmaan ole varaa palkata apua tarpeen vaatiessa?

Vierailija
48/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja lapsi pärjäävät kivasti kun Sale jättää jälkeensä kunnon pesämunan. Sen sijaan köyhien pappojen kannattaa unohtaa lisääntymiset. He kyllä yleensä kuuluvatkin johonkin lahkoon, joten järki ei sanele tekoja. Lapsia ja lapsenlapsia näillä on usein kymmeniä, ellei satojakin.

Vierailija
49/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehän yrittivät lasta useita vuosia. Olisiko Jennin pitänyt nyt jättää lapsihaaveet, koska Sauli on jo niin vanha? 

Olisi.

Jos nai kuuskymppisen ukon, pitää ymmärtää että lapset ei kuulu pakettiin.

Vierailija
50/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se iästä ole kiinni. Mun vanhemmat oli aina kiukkuisia ja väsyneitä vaikka saivat minut 24v. Isäni kuoli 29-vuotiaana vakavaan sairauteen ja äitini jäi yksin, ei tilanne siitä kyllä helpottanut. 

Jaksan kyllä aina kertoa tätä omaa esimerkkiäni kun ihmiset alkavat puhumaan että joku on liian vanha vanhemmaksi. Minusta pääasia on että lapsi on toivottu ja sitä hoidetaan ja rakastetaan. Kuka tahansa voi kuolla tai sairastua milloin tahansa, ikään katsomatta. 

Ei ihan.

Nuori voi kuolla, mutta vanha kuolee varmasti

Vierailija
51/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuori isä, mutta ei hän jaksanut isyyttä. Menojalka vipatti ja naiset vaihtuivat. Ei oltu koskaan läheisiä. Pikkasen alettiin lähentyä, kun hän vanheni ja minulla oli jo lapsia. Hän kuoli kun olin 38v.

Mitään perintöä ei jäänyt. Äitinikin kuoli, kun olin 24v.

Vierailija
52/52 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Seksistä voi seurata raskaus.

Vaikka olisi triplaehkäisy.

Siksi se ei ole lapsille suositeltavaa hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme