Vierailija

Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.

Opetelkaa miehet käyttäytymään!

• ylös 18
  • alas 115

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Minä kyllä naisena pidän siitä että miehet katsovat. Kunhan eivät koske ilman lupaa.

• ylös 81
  • alas 19
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kun vähän vanhenet, niin toiveesi toteutuu ja muutut täysin näkymättömäksi, jota kukaan ei edes sivusilmällä vilkaise.

• ylös 88
  • alas 4
Tsiigailija

Nuori ja kauniskin nainen voi itse vaikuttaa siihen miten miehet tuijottavat. Jos käyttää liian isokaula-aukkoista paitaa ja cameltoen paljastavia trikoita, on turhaa valittaa tuijotuksesta.

• ylös 53
  • alas 10
Vierailija

En lupaa. Jos joku ei halua, että häntä katsellaan voi pukeutua sen mukaisesti. Niitä jotka pukeutuvat seksikkäästi, katselen täysin häpeilemättä ettei kenestäkään tuntuisi, että on niin ruma, että ketään ei kiinnosta.

• ylös 26
  • alas 16
Vierailija

Miksei suomessakin naiset voisi pukeutua kaapuihin,loppuu se tuijotus eikä tarvita mitään metoo kampanjoita,kyllä minä hyväksyisin sen

• ylös 23
  • alas 13
Vierailija

Minun naiseuteni todella vaatii, että miehet katsovat. Sehän juuri on naiseuden idea; seksuaalinen vetovoima ja sen suoma valta. Ja itse todellakin katson jokaista hyvän näköistä miestä. Ja kuvittelen mielessäni kuuman seksisession hänen kanssaan.

• ylös 35
  • alas 32
Vierailija

No jos te lupaatte olla pukeutumatta provosoivasti (tai kiihottavasti) niin voin ehkä harkita. Mitään en voi luvata.

• ylös 18
  • alas 12
Vierailija

Olen koko talven harjoittanut tiukkaa muinaisen mestarin Encazo Deitakatin henkistä harjoitusta, jolla naiset muuttuu täydeksi ilmaksi silmissäni.

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

En voi puhua kuin omasta puolestani: en kiinnitä mitään huomiota naisiin enkä heidän rintoihinsa enkä takapuoliinsa.

Silti ihmettelen miksi joku haluaa pukeutua kireisiin ja paljastaviin vaatteisiin, jos ei halua saada katseita.

• ylös 28
  • alas 6
Vierailija

Mikä tarkkaan ottaen on se ikä, jolloin miehet lopettavat tuijottamisen? Odotan sitä enemmän kuin innolla. Täytän kohta 50 v, eikä tuijottelu ole loppunut, tuskin edes vähentynyt. Ja en tosiaan pukeudu kuin katuhutsu, ihan asiallisiin mekkoihin ja paitoihin ja farkkuihin yms. Saappaita ja korkkareita tykkään käyttää, sekö se on, mitä pitää töllöttää? Vai isot rinnat, joille en mitään mahda? Säkkiinkö sitä pitäisi pukeutua? 

• ylös 12
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkkaan ottaen on se ikä, jolloin miehet lopettavat tuijottamisen? Odotan sitä enemmän kuin innolla. Täytän kohta 50 v, eikä tuijottelu ole loppunut, tuskin edes vähentynyt. Ja en tosiaan pukeudu kuin katuhutsu, ihan asiallisiin mekkoihin ja paitoihin ja farkkuihin yms. Saappaita ja korkkareita tykkään käyttää, sekö se on, mitä pitää töllöttää? Vai isot rinnat, joille en mitään mahda? Säkkiinkö sitä pitäisi pukeutua? 

Se kestää vaikka hautaan asti jos pysyt siihen saakka hyvännäköisenä. Ilmeisesti toistaiseksi olet pysynyt.

• ylös 20
  • alas 1
En todellakaan katsele naisia ...

Öh? Miksi tuhlaisin aikaani katselemalla tylsän näköisiä naisia kadulla? Kyllä netissä näkee paremman näköisiä naisia.

Ja miksi tuhlaisin aikaani katselemalla naisia? Mieluummin koskettelen naisia ja teen heille muutakin - maksullisille naisille saan tehdä mitä vain päähäni pälkähtää.

• ylös 19
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se kestää vaikka hautaan asti jos pysyt siihen saakka hyvännäköisenä. Ilmeisesti toistaiseksi olet pysynyt.

Ärsyttävää. Pitänee jättää ainakin korkkarit ja saappaat kotiin, jospa se auttaisi. Minä luulin, että 40 v on takaraja miesten kiinnostukselle ja töllöttämiselle, olin näköjään väärässä, ei pidä uskoa mitä tällä palstalla kirjoitetaan. Olisi mukavakin joskus kesähelteellä laittaa päälle lyhyt mekko tai vähän avokaulaisempi toppi, mutta eipä tee mieli. Suorastaan raivostuttavaa, ettei voi pukeutua niin kuin haluaisi. Te miehet ette tiedä tästäkäään mitään. Valtaosa teistä (99%) voi rauhassa pukeutua miten haluaa, eikä kukaan katso ja varsinkin  jos on jo keski-ikäinen. Sekin on vapautta. 

• ylös 6
  • alas 18
Vierailija

Taitaa aloittaja olla kateellinen vanha täti, jota ärsyttää, kun nuoret kauniit kääntää päitä :)

• ylös 14
  • alas 8

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.