Miehet! Voitteko luvata, että tulevana kesänä ette tuijota naisia?
Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.
Opetelkaa miehet käyttäytymään!
Kommentit (90)
Mä kyllä tsiigaan tissit ja peput ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.
Opetelkaa miehet käyttäytymään!
Pliis mä opin ton jo joskus 22v vanhana 19v vanhalta serkkutytöltä. Hän sanoi suorat sanat, ja sitten testasin pitikö väite paikkaansa. Jännäesti toimi heti toisten naisten kaa, mies joka katsoo silmiin eikä tissejä lienee sen verran erikoinen tapaus että jopa ruma minä oon kelvannu :p
Saako jo pelkistä katseistakin uhriutua? O'ou.. mä olen sitten myös se ahdistelija, saatan nimittäin katsella joskus komeita miehiä ja oviksen aikaan etenkin mielessä pyörii kaikenlaista....
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkkaan ottaen on se ikä, jolloin miehet lopettavat tuijottamisen? Odotan sitä enemmän kuin innolla. Täytän kohta 50 v, eikä tuijottelu ole loppunut, tuskin edes vähentynyt. Ja en tosiaan pukeudu kuin katuhutsu, ihan asiallisiin mekkoihin ja paitoihin ja farkkuihin yms. Saappaita ja korkkareita tykkään käyttää, sekö se on, mitä pitää töllöttää? Vai isot rinnat, joille en mitään mahda? Säkkiinkö sitä pitäisi pukeutua?
Yksi 50-vuotias nainen on silmissäni seksikäs, koska sattuu olemaan hoikka ja ne kaikki muodot ja maneerit nyt vaan tuntuu olevan kuin huomattavasti nuoremmalla. Mitäpä tähän nyt osaisi sanoa muuta, kuin että koeta kerätä muutama ylimääräinen kilo (mikäli olet hoikka) ja ala käyttäytymään mummomaisesti (mikäli käyttäydyt nuorekkaasti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkkaan ottaen on se ikä, jolloin miehet lopettavat tuijottamisen? Odotan sitä enemmän kuin innolla. Täytän kohta 50 v, eikä tuijottelu ole loppunut, tuskin edes vähentynyt. Ja en tosiaan pukeudu kuin katuhutsu, ihan asiallisiin mekkoihin ja paitoihin ja farkkuihin yms. Saappaita ja korkkareita tykkään käyttää, sekö se on, mitä pitää töllöttää? Vai isot rinnat, joille en mitään mahda? Säkkiinkö sitä pitäisi pukeutua?
Se kestää vaikka hautaan asti jos pysyt siihen saakka hyvännäköisenä. Ilmeisesti toistaiseksi olet pysynyt.
Ärsyttävää. Pitänee jättää ainakin korkkarit ja saappaat kotiin, jospa se auttaisi. Minä luulin, että 40 v on takaraja miesten kiinnostukselle ja töllöttämiselle, olin näköjään väärässä, ei pidä uskoa mitä tällä palstalla kirjoitetaan. Olisi mukavakin joskus kesähelteellä laittaa päälle lyhyt mekko tai vähän avokaulaisempi toppi, mutta eipä tee mieli. Suorastaan raivostuttavaa, ettei voi pukeutua niin kuin haluaisi. Te miehet ette tiedä tästäkäään mitään. Valtaosa teistä (99%) voi rauhassa pukeutua miten haluaa, eikä kukaan katso ja varsinkin jos on jo keski-ikäinen. Sekin on vapautta.
Miehet kattoo ihan kaikkea, ei kauneus ole siihen mikään vaatimus. Muttei se katsominenkaan tarkoita että oltaisiin viemässä kotiin vaikka heittäytyisi eteemme.
Miehiltä pitää poistaa silmät sekä munat.
Vierailija kirjoitti:
#killallmen
Vierailija kirjoitti:
En voi puhua kuin omasta puolestani: en kiinnitä mitään huomiota naisiin enkä heidän rintoihinsa enkä takapuoliinsa.
Silti ihmettelen miksi joku haluaa pukeutua kireisiin ja paljastaviin vaatteisiin, jos ei halua saada katseita.
Avasin ketjun sanoakseni itse jotain samantyyppistä.
Peput pyörivät ja rinnat heiluvat joka paikassa. Nuoret naiset kiinnostavat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Silmämunat?
En tietenkään. Tietysti katselen kauniita naisia. Se on ensinnäkin luonnollista, terveellistä ja mukavaa.
No kyllähän tuijottaminen tekee miehestä ääliömäisen vaikutelman. Mutta suuri osa miehistä on mnoukkia, eivätkä halua mitään muuta ollakaan. Jotkut harvat osaavat katsella tuijottamatta. Se on tietenkin taito, jonka jokainen voisi opetella ja saisi ihan eri tavalla arvostusta naisilta. Tai ehkä niitä tuijotusta kaipaavia naisiakin on, onhan tässäkin ketjussa jo jokunen ilmoittautunut.
Ei mua ainakaan miehet tuijota eikä oo koskaan tuijottaneetkaan. Olen ruma ja tissitön nainen ja pukeudun aina löysiin/peittäviin vaatteisiin. Eipä sillä että mulla mitään näytettävää (esim tissivakoa) edes olisikaan. Olisi kiva tietää millaista on kun miehet kuolaavat ja on kaunis ja isotissinen nainen. Noh, ehkä seuraavassa elämässä...
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan miehet tuijota eikä oo koskaan tuijottaneetkaan. Olen ruma ja tissitön nainen ja pukeudun aina löysiin/peittäviin vaatteisiin. Eipä sillä että mulla mitään näytettävää (esim tissivakoa) edes olisikaan. Olisi kiva tietää millaista on kun miehet kuolaavat ja on kaunis ja isotissinen nainen. Noh, ehkä seuraavassa elämässä...
Ai millaista se on?
Sun perään jotkut idiootit tuijottaa avoimen typerästi, mutta ei saa hämmentyä, vaikka tuijotus on epäkohteliasta, hehän vaan kuulemma katsoo sua kun pukeudut heitä houkuttelevasti.
Sun perään jotkut idiootit huutelee, mutta ei saa loukkaantua, vaikka huutelu on epäkohteliasta ja häiritsevää, hehän vaan huutelevat koska olet nätti, ota se kohteliaisuutena.
Sua ohimennen jotkut idiootit hipelöi ja kourii, mutta et saa asiasta suuttua vaikka pahimmillaan olet mustelmilla ja vähintään loukattu sun oikeutta koskemattomuuteen, hehän vaan pikkasen koskee, älä ny pienistä suutu.
Eipä nättinä ja isotissisenä niin kivaa ole jos ympärilläsi on vajaaälyisiä.
Olet heidän mielestään vaan nätti esine vailla ajatuksia ja omia oikeuksia. Töissä jotkut kirjaimmellisesti taputtavat sinua päähän ja naureskelevat kun esität ideoitasi... olet nätti nainen, ethän voi näiden mielestä olla älykäs.
Joko on katsominenkin kielletty? Metoo menee jo liian pitkälle.
Tsiigailija kirjoitti:
Nuori ja kauniskin nainen voi itse vaikuttaa siihen miten miehet tuijottavat. Jos käyttää liian isokaula-aukkoista paitaa ja cameltoen paljastavia trikoita, on turhaa valittaa tuijotuksesta.
Itse en käytä kumpiakaan, ihan normaaleja vaatteita. Jotkut tuijottavat silti. Ällöttävää!
Lupaan katsoa vain tissejä, en ollenkaan silmiä. Tai paremminkin tuijottaa ja huulet tiukasti yhteen puristuneena. Lupaan etten sano mitään enkä hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Joko on katsominenkin kielletty? Metoo menee jo liian pitkälle.
Katseellakin voi raiskata joten kyllä on.
Ehkä sinun olisi aika kasvaa isoksi ja ymmärtää ettei miesten kiinnostus katoa ikinä jos ulkonäköä on, ja siitä voi olla välittämättä.
M