Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Voitteko luvata, että tulevana kesänä ette tuijota naisia?

Vierailija
04.02.2018 |

Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.

Opetelkaa miehet käyttäytymään!

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.

En minä nuoria naisia katsele, niissä ei ole mitää katseltavaakaan.

Mutta aikuinen nätti pienirintainen sopivasti vyötäröä lantiota ja reittä, mihin sitä silmänsä laittaisi kun jotain kaunista näkee.

Vierailija
62/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun naiset lopettavat katselemasta treenattukroppaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo

Vierailija
64/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tehtäisiin semmoinen sopimus että pukeudettu ihmisten ilmoilla SOPIVAN peittävästi (en tarkoita mitään burkha-juttuja). Eli reidet, polvet, pakarat, tissit ja vatsat piiloon. Päälle pitkää hametta, maksimekkoa, farkkua, trikoota ja t-paitaa. Ei perseshortseja, herutushameita tai tissitoppeja.

Rannalla tosin voitte pukeutua asiaankuuluvasti, siihen ei pahimmallaan uli-ulilla ole mitään sanomista. Esim. stringit on aivan passeli rantavaate.

Vierailija
65/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata. Naisia ei ole olemassakaan ensi kesänä.

M40

Vierailija
66/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
67/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata että tuijotan. Estoitta.

Vierailija
68/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata t: homo

Vierailija
69/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse treenattu mies ja koen kyllä naisten puolelta ihan samanlaista tuijotusta, jos satun ulkoilemaan kesähelteellä tank top päällä. Esim. viime kesänä Suomenlinnan lautalla aasialaiset turistit tulivat puristelemaan olkavarresta ja pyytämään yhteiskuvaan. Mutta koska olen aivoillani ajatteleva mies, en vedä tuollaisesta hiekkaa esarin alle, vaan ymmärrän paljastavan pukeutumisen ja tuijotusten syy-yhteyden.

Vierailija
70/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä siinä katselussa niin väärin on. Toki 15 min tiivis tuijotus tisseihin kieli roikkuen on asiatonta, mutta jos puhutaan ihan normaalista omaa silmää miellyttävän ihmisen ihailusta. Sehän on vaan imartelevaa.

Tapasin oman mieheni kun huomasin että katseli mua baaritiskillä. Katselin takaisin. Nyt naimisissa.

Vaikeaa tuleepi pariutumisesta jos katselu kielletään.

Vierailija
71/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa vaan ei koskea.

Vierailija
72/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tehtäisiin semmoinen sopimus että pukeudettu ihmisten ilmoilla SOPIVAN peittävästi (en tarkoita mitään burkha-juttuja). Eli reidet, polvet, pakarat, tissit ja vatsat piiloon. Päälle pitkää hametta, maksimekkoa, farkkua, trikoota ja t-paitaa. Ei perseshortseja, herutushameita tai tissitoppeja.

Rannalla tosin voitte pukeutua asiaankuuluvasti, siihen ei pahimmallaan uli-ulilla ole mitään sanomista. Esim. stringit on aivan passeli rantavaate.

No en todella ala mitään polvet peittävää hametta pukea, ei sovi mulle ollenkaan.

Vierailija
73/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaa. Siinä se raja menee että katsoa saa mutta ei koskea tai muuten häiriköidä.

Vierailija
74/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tuijota teitä naisia koskaan, koska te ette voi vähempää kiinnostaa minua ja varsinkaan nykyään teitä ei uskalla edes vilkaista, kun te jo alatte itkemään ja ulisemaan #Metoo ja että se on seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
75/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todella ala mitään polvet peittävää hametta pukea, ei sovi mulle ollenkaan.

No ok, voidaan tinkiä sen verran että hame voi ulottua juuri siihen polvien yläpuolelle lentoyhtiötyyliin. Mutta ei mihinkään puoleen reiteen tms. 

Vierailija
76/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tuijotattehan te naisetkin meitä miehiä.

Vierailija
77/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tuijottaa häpeilemättä ja kommentoida limaisesti. Tilaisuuden tullen puristelen persettä ja tissejä himoisesti. Tämän teen siis omalle tyttöystävälle. Muut naiset saavat tyytyä pelkkään silmillä hivelyyn.

Vierailija
78/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vähän vanhenet, niin toiveesi toteutuu ja muutut täysin näkymättömäksi, jota kukaan ei edes sivusilmällä vilkaise.

Ihan niin kuin jokainen nainen toivoisi, että mies toljottaa häntä. Ei toivo.

Vierailija
79/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oksettavaa kun miehet syyttää naisten muka provosoivaa pukeutumista tuijottamisestaan! Mitäs jos aikuisina ihmisinä ottaisitte ihan vastuun omista tekemisistänne.

Itse olen jo 40vee mutta tuijotusta riittää, enkä todellakaan pukeudu mihinkään herutusvaatteisiin enkä tarkoituksella halua kiinnittää miesten huomiota. Vaan lenkkeilen ja kuljen kaupungilla ihan tarkoituksenmukaisilla kamppeilla. Jos mulla on tiimalasikroppa ja urheilulliset sääret niin se ei tee musta mitään nähtävyyttä.

Vierailija
80/90 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua saa katsoa, hyvän maun rajoissa, siis ei mitään minuuttitolkulla tissien tuijottamista, mutta ei pieni vilkaisu silloin tällöin haittaa. Imartelevaahan se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi