Miehet! Voitteko luvata, että tulevana kesänä ette tuijota naisia?
Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.
Opetelkaa miehet käyttäytymään!
Kommentit (90)
voitteko naiset luvata pukeutua vähän tavallisemmin eikä minihameesee ja toppii josta tyyliin pursuaa tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkkaan ottaen on se ikä, jolloin miehet lopettavat tuijottamisen? Odotan sitä enemmän kuin innolla. Täytän kohta 50 v, eikä tuijottelu ole loppunut, tuskin edes vähentynyt. Ja en tosiaan pukeudu kuin katuhutsu, ihan asiallisiin mekkoihin ja paitoihin ja farkkuihin yms. Saappaita ja korkkareita tykkään käyttää, sekö se on, mitä pitää töllöttää? Vai isot rinnat, joille en mitään mahda? Säkkiinkö sitä pitäisi pukeutua?
Yksi 50-vuotias nainen on silmissäni seksikäs, koska sattuu olemaan hoikka ja ne kaikki muodot ja maneerit nyt vaan tuntuu olevan kuin huomattavasti nuoremmalla. Mitäpä tähän nyt osaisi sanoa muuta, kuin että koeta kerätä muutama ylimääräinen kilo (mikäli olet hoikka) ja ala käyttäytymään mummomaisesti (mikäli käyttäydyt nuorekkaasti).
No en minä kyllä ala itseäni lihottamaan tän takia. Miten käyttäydytään mummomaisesti? Tai nuorekkaasti? En minä kiinnitä käyttäytymiseeni mitään erityistä huomiota. Käyttäydyn ihan normaalisti ja olen oma itseni. Tunnen vaan oloni epämukavaksi tuosta tuijottelusta, itselleni ei tule sellainen mieleenkään, vaikka kuinka komeita miehiä olisi näköpiirissä. Ei ole kohteliasta tuijotella, opetetaanhan se jo pikkulapsille! Eri asia vilkaista silloin kun toinen on vaikka selinpäin tai riittävän kaukana, että ei tiedä katseista.
Joo minä tuijottelen mielelläni yhtä tuttua yli 60 v naista. Hoikka ja siro, ihan hemmetin hyvännäköinen. Ja tietysti kaikkia naisia, jotka mun mielestä on ihania. Ja niitähän riittää!
Pidän miesten katseista. En tajua mitä pahaa niissä on. Tietty katse voi olla liian untiimikin, mutta sellaisia ei paljon när. Enimmäkseen kilttiä ihailevaa mittailua.
En voi. Katson kuten aiemminkin. Jos siitä joku nainen mielensä pahoittaa niin voi nainen jäädä kotiin. Erikoista määkimistä taas.
Ette te siihen tuijottamiseen kuole.
Itse olen jo nelikymppinen, lyhyt ja lihava, ja silti tuijotetaan. Kasvot nätit, tissit isot ja sääret hyvät.
Voin vannoa ettei tätä enää kauaa kestä, joten otan ilon irti tästä.
No jaa, tuijottaminen on ilmaisuna negatiivinen. En minäkään sellaisesta pidä. Mutta ihan tavallinen katsominen on ihan ok. Minäkin, vaikka ihan heteronainen olen, katson kyllä jos näen kauniin naisen kadulla. Saatan hymyillä ja itsekseni miettiä, että wau. Samoin itsekseni hymähdän jos silmiini osuu tissipersetyrkky tai jotenkin muuten yliampuvan näköinen nainen. Mutta onko katse tuijottamista, no se on aika vaikea määritellä. Joku kun kokee pienen vilakisunkin ahdistavana. Mutta onko silloin vika katsojassa vai katsottavassa?
Niin ja ne upeannäköiset miehet. Kyllä. Katson. Samoilla kriteereillä reagoin kun naistenkin kohdalla.
En ole ikinä tuijotellut naisia, koska minulle on opetettu, että ihmisen tuijottaminen on epäkohteliasta ja töykeää.
Mutta tämä miehiä demonisoiva, fanaattinen MeToo-kampanja on saanut minut nyt sen verran raivoihini, että teen lupauksen:
Ensi kesänä aion tuijottaa naisia niin törkeästi kuin pystyn ja aiheuttaa mahdollisimman monelle naiselle ahdistuksen ja ärtymyksen tunteita sikailullani. MeToo-kampanjalla naiset ovat saaneet aikaan arvottomuuden tunnetta ja sellaista tunnetta, ettei minulla ole edes ihmisoikeuksia sukupuoleni vuoksi. Haluan naisten tuntevan saman takaisin. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kesään on vielä aikaa, mutta voisitteko miehet tämän kesän osalta luvata, että ette tuijota naisia asiattomasti? Mikä ihme siinä on, että joka ainoa kesä miehet tuijottavat käytännössä jokaista vastaantulevaa naista, ainakin hoikkia ja nuoria naisia? Miehet mittaavat naisen katseellaan päästä varpaisiin ja katse pysähtyy ja viipyy selvästi varsinkin pepun ja tissien kohdalla.
Opetelkaa miehet käyttäytymään!
En kyllä muutenkaan katsele naisia "sillä silmällä"; en halua ruokkia heidän narsistista pikku egoaan. Ei sillä, että täälläpäin niin paljon ryhdikkäitä, itsevarmoja ja luonnollisen kauniita naisia enään tänä päivänä näkeekään; ennemmin niitä maahan tuijottelijoita: "Anteeksi, että olen olemassa" tyyppejä. Ja ei myöskään sillä, että suomalaisissa naisissa (varsinkaan vanhoissa ryppyisissä akoissa ja tonnikeijuissa) paljon katselemista olisikaan, mutta esim. Japanissa taas oli ihan mukava vilkuilla naisellisen näköisiä, siroja ja hyvin pukeutuneita naisia
Minuakin häiritsee tuijotus ja kommentit tisseistäni, joskus on kysytty monennellako kuulla olen.
Ei kuitenkaan niin paljon että laittaisin paidan päälleni kuumana kesäpäivänä. Sääliksi käy naisia joilta paidattomuus on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
No jos te lupaatte olla pukeutumatta provosoivasti (tai kiihottavasti) niin voin ehkä harkita. Mitään en voi luvata.
Niin, kun sinähän et aivottomana eliönä voi vieteillesi mitään. Refleksit vaan toimivat.
Porukka tuijottaa jos menen toppahaalareissa helteellä ulos. SIAT, myös naapurin Marttakin oli varmaan lepakko kun niin pitkään tuijotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos te lupaatte olla pukeutumatta provosoivasti (tai kiihottavasti) niin voin ehkä harkita. Mitään en voi luvata.
Niin, kun sinähän et aivottomana eliönä voi vieteillesi mitään. Refleksit vaan toimivat.
Sinäkään et aivottomana eliönä tiedä, että ei se katse ketään vahingoita. Oikeasti siis vahingoita, jos sulla on päässä vikaa ettet katsetta kestä niin kannattaa pysyä ihan kotona vaan.
Tilasin juuri netistä parit uudet peililasit ja kävin iltalenkillä tarkastamassa tuijotuspenkkini kunnon.
En malta odottaa kesää.
Täytyyhän nätit naamat ja perseet sekata. Se on luonnon laki.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fobia Liikumme siis sosiaalisen fobian paikkeilla jos toisen katse saa aivomaailman järkkymään.
Nyt kun otit asian puheeksi, niin v***uillakseni tuijotan entistä enemmän
Kyllä tämä feministien tavoite vielä joskus toteutuu. Toivottavasti ei vielä nykyisten sukupolvien aikana. (feministit tietenkin haluaisivat jo nyt tapahtuvaksi)