Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoaa viitosjaksossa?
Kerron kohta.
Tuolla alempana.
Paljon alempana.
nyt mennään alemmasCristal
Siis HÄÄÄÄÄÄH??? Eikä!!!!! Ei cristal! Mä oon ruvennu tykkäämään Cristalista. Jotenkin huvittava tyyppi, nauratti joka kerta kun hän leikki mangustia ja kaivoi hassun näkösesti sen kuopan sille lipulle. ”mangustiiiii, mangustiii, mangustiiiiiiiii.....” 🤣
Ihan mielenkiinnosta kysyn: minkä ikäinen siellä kirjoittelee?
No jos kiinnostaa niin lapsekas 36 vuotias av-mamma. Mun mielestä on oikeasti harmi kun Cristal putoaa. Mä tykkään tuollaisista vähän höpsönhauskoista tyypeistä. 🤗
Sama juttu mullakin. Cristal on ihana hupsukka. On myös suurisydäminen ja pirun sisukas, pärjää fyysisissäkin haasteissa, vaikkei ole topfit.
Tarkkasilmäinen mitä joukkuetovereihin tulee, muttei liian, kun ei hoksaa, että oma narina ei aina kannata. Mutta kun se on sen purkautumistapa!!! ;D Osa meistä tarvii akkamöhinää ja päästä vaan "oksentamaan" asiansa ulos. Ei siihen tarvii puuttua, eikä kommata, mutta kuunnella se hetki ja sitten lepo.
Näin mä meinaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää etten juurikaan arvostanut Sara Chafakia ennen tätä ohjelmaa. Ensin sotkin sen Sofia Belorfiin ja kun tajusin että eri henkilö kyseessä niin ajattelin et se on vähintään joku Belorf numero 2, tyhjäpää joka on mennyt sinne vaan keikistelemään ja muikistelemaan huuliaan.
Mut Sara on yllättänyt mut täysin ja on noussut mun suosikiksi. Mimmihän on fiksu ja puhuu järkeviä, osaa pelata tota peliä, kokkaa ja on vahva kisoissa, pää pysyy kasassa ja osaa toimia. Väitän että helvetin vahva ehdokas menemään loppumetreille saakka. Eikä oo mun mielestä nyt tuonut erityisemmin itseään esille niukkoja bikinin alaosia lukuunottamatta niin kuin täällä jotkut on vaahdonneet. Nousi kyllä pisteet mun silmissä ainakin paljon.
En tiedä missä kohtaa Sara on vaikuttanut fiksulta tai puhunut järkeviä (ei ainakaan patologisen valehtelun harjoittelusta höpötellessään), mutta keikistelyä olen kyllä häneltä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kesältä olevan uutisen perusteella Sampo tulee roikkumaan mukana lähes loppuun asti, sillä ei ollut eilisessä jaksossa vielä läheskään noin hoikistunut. En tykkää hänestä, mutta luultavasti hänestä ei päästä eroon pian. :(
Sampo on ihana! Oikeastaan toivoisin että hän voittaisi koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on mielenkiintoista et Vainetta pidetään kierona, epäluotettavana jnejne.
Niin silti Sara(jota pidetään täälläkin hyvin fiksuna) luotti omasta heimostaan nimenomaan Kaihin niin paljon, et kertoi amuletista sille.Sarahan pelaa Vainetta fiksusti. Sara haisto Manilaliiton ja tajus, ettei hänen "liittonsa" Ilarin kanssa pelkästään pitkälle riitä. Sara tarvii Kain ja Kallen ja tietää, että ne osaa pitää suunsa kiinni. > paljastuksella sai ison osan luottamusta, mutta eihän me tiedetä Saran seuraavia siirtoja.
Sara nainen on nero. Ei ärsytä, on kiva ja hieman omissa jutuissaan, kokkaa. Pomottavista tyypeistä ei tykkää kukaan, mutta kokista kaikki.
Sanoin jo aikaisemmin et Sara on oikeasti se joka peliä johtaa. Johtaa vaan niin hyvin ja ovelasti että muut ei sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin silti Sara(jota pidetään täälläkin hyvin fiksuna) luotti omasta heimostaan nimenomaan Kaihin niin paljon, et kertoi amuletista sille.Sarahan pelaa Vainetta fiksusti. Sara haisto Manilaliiton ja tajus, ettei hänen "liittonsa" Ilarin kanssa pelkästään pitkälle riitä. Sara tarvii Kain ja Kallen ja tietää, että ne osaa pitää suunsa kiinni. > paljastuksella sai ison osan luottamusta, mutta eihän me tiedetä Saran seuraavia siirtoja.
Sara nainen on nero. Ei ärsytä, on kiva ja hieman omissa jutuissaan, kokkaa. Pomottavista tyypeistä ei tykkää kukaan, mutta kokista kaikki.
Sanoin jo aikaisemmin et Sara on oikeasti se joka peliä johtaa. Johtaa vaan niin hyvin ja ovelasti että muut ei sitä tajua.
Hyvin sanottu! Täällä on niin pirusti tätä tekstiä, ettei aina muista minkä sivun on lukenut ja mitä on sanottu. Pahoittelut, jos olen liikaa matkinut tai en ymmärtänyt edellistä tarpeeksi hyvin...
Kunpa vaan ilkiöspoilaajat olis omassa ketjussaan.
Noi hyvin merkityt pystyy rullaamaan yli helpostikin- kiitos heille merkinnöistä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä tuota Saran peliä, hänhän pelaa todella ovelasti. Kukaan ei edes taida tietää että hän on liitossa Kaitsun ja Kallen kanssa. Saralla ei kyllä ole oikein varaa alkaa pelaamaan jossain välissä Kaitsua tai Kallea ulos. Ellei hän saa näitä miehiä jotenkin toisiaan vastaan.
En tiennyt, että Ilarilla on vaimo ja lapsi!
Mä luulin että Kai olisi sanonut Ilarille siinä vaiheessa kun Ilari sanoi hänelle että kerro vaan ketä pitää äänestää, mä äänestän sit sitä niin mun mielestä Kai sanoi että Katja. Silloin kun olivat kahdestaan köllimässä siellä vedessä.
Eli johdattiko Kai Ilaria tahallaan harhaan vai kuulinko mä ote vaan väärin? Mietin vaan kun eikö Ilari äänestänyt Katjaa siinä heimoneuvostossa. Miksi olis muuten äänestäny jos ei hänelle olis uskoteltu että muutkin äänestää Katjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron kohta.
Tuolla alempana.
Paljon alempana.
Siis HÄÄÄÄÄÄH??? Eikä!!!!! Ei cristal! Mä oon ruvennu tykkäämään Cristalista. Jotenkin huvittava tyyppi, nauratti joka kerta kun hän leikki mangustia ja kaivoi hassun näkösesti sen kuopan sille lipulle. ”mangustiiiii, mangustiii, mangustiiiiiiiii.....” 🤣
No jos kiinnostaa niin lapsekas 36 vuotias av-mamma. Mun mielestä on oikeasti harmi kun Cristal putoaa. Mä tykkään tuollaisista vähän höpsönhauskoista tyypeistä. 🤗
Sama juttu mullakin. Cristal on ihana hupsukka. On myös suurisydäminen ja pirun sisukas, pärjää fyysisissäkin haasteissa, vaikkei ole topfit.
Tarkkasilmäinen mitä joukkuetovereihin tulee, muttei liian, kun ei hoksaa, että oma narina ei aina kannata. Mutta kun se on sen purkautumistapa!!! ;D Osa meistä tarvii akkamöhinää ja päästä vaan "oksentamaan" asiansa ulos. Ei siihen tarvii puuttua, eikä kommata, mutta kuunnella se hetki ja sitten lepo.
Näin mä meinaan. :D
Juuri näin. Cristal on mun mielestä sellainen ihana hassu huumorintajuinen pelle. Oikeasti tykkään hänestä.
Jos vertaa vaikka Kaita ja Cristalia niin kyllä miljoona kertaa mielummin valitsisin Cristalin jatkoon kuin Kain. Täysin vastakohdat luonteiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että Kai olisi sanonut Ilarille siinä vaiheessa kun Ilari sanoi hänelle että kerro vaan ketä pitää äänestää, mä äänestän sit sitä niin mun mielestä Kai sanoi että Katja. Silloin kun olivat kahdestaan köllimässä siellä vedessä.
Eli johdattiko Kai Ilaria tahallaan harhaan vai kuulinko mä ote vaan väärin? Mietin vaan kun eikö Ilari äänestänyt Katjaa siinä heimoneuvostossa. Miksi olis muuten äänestäny jos ei hänelle olis uskoteltu että muutkin äänestää Katjaa.
Kai puhui todella rumasti siellä vedessä Ilarille.
Mutta Ilarille ei sopinut Marikon äänestäminen, joten senpä takia Kai vaihtoi sitten takas huhuun, että Katjalle ääni. Siihen Ilkku suostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä tuota Saran peliä, hänhän pelaa todella ovelasti. Kukaan ei edes taida tietää että hän on liitossa Kaitsun ja Kallen kanssa. Saralla ei kyllä ole oikein varaa alkaa pelaamaan jossain välissä Kaitsua tai Kallea ulos. Ellei hän saa näitä miehiä jotenkin toisiaan vastaan.
Kyllä niillä varmasti hajua on asiasta, koska Sara on äänestänyt molemmilla kerroilla Kai ja Kallen mukana, vaikka edes oma (tiedetty) liittolainen Ilari ei saanut tietää, että Marikoa oli tarkoitus äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron kohta.
Tuolla alempana.
Paljon alempana.
Näin mä meinaan. :DJuuri näin. Cristal on mun mielestä sellainen ihana hassu huumorintajuinen pelle. Oikeasti tykkään hänestä.
Jos vertaa vaikka Kaita ja Cristalia niin kyllä miljoona kertaa mielummin valitsisin Cristalin jatkoon kuin Kain. Täysin vastakohdat luonteiltaan.
Kai pärjää hyvin, Christal ei.
Heitä hyvästi. C lähtee seuraavassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hussi sanoi että täytyy lähteä jos ei jaksa.
Vaikka onkin mies niin oli heikko kisassakin.
Myös mielialat vaihtui jatkuvasti eli myös henkisesti heikko.Ei noilla ole mitään järkiperustetta, äänestävät vain pois sen, jolle saavat valtaosan äänistä. Välillä koska on vahva, välillä koska on heikko.
Kyllä jaksossa tulee paljon ilmi että mielialat vaihtelee ja pähyilee.
Sampo sanoo ettei hän varmaan pääse tosta koskaan eroon.
Ei saanut tää yksi kunnolla kookosta halki, kun voimat on heikot.
5 jaksosta kysymys: Kun ensi jaksossa on hahmonvaihtoviikot ja ilmeisesti epäreilut sellaiset, niin voittaako Tugawe edelleenkään palkintotehtävää vaan viekö Sabitan sen taas? >:( Alkaa pikkuhiljaa vituttaa ihan kunnolla tuo juttu. Ja nyt sitten se, että Tugawe menettää parhaimman miehistään eli James koska on fyysisesti vahvin ja saavat tilalle Kain ja Katjan joka on ihan paska. Ja Sabitan saa Jamesin ja Vehviläisen. Kaksi miestä! Epäreilua. Perkele ku voikin vituttaa joku ohjelma -,-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kesältä olevan uutisen perusteella Sampo tulee roikkumaan mukana lähes loppuun asti, sillä ei ollut eilisessä jaksossa vielä läheskään noin hoikistunut. En tykkää hänestä, mutta luultavasti hänestä ei päästä eroon pian. :(
Sampo on ihana! Oikeastaan toivoisin että hän voittaisi koko kisan.
Jos Sampo ei olisi miljonääri jo valmiiksi, haluaisin mäkin että voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
5 jaksosta kysymys: Kun ensi jaksossa on hahmonvaihtoviikot ja ilmeisesti epäreilut sellaiset, niin voittaako Tugawe edelleenkään palkintotehtävää vaan viekö Sabitan sen taas? >:( Alkaa pikkuhiljaa vituttaa ihan kunnolla tuo juttu. Ja nyt sitten se, että Tugawe menettää parhaimman miehistään eli James koska on fyysisesti vahvin ja saavat tilalle Kain ja Katjan joka on ihan paska. Ja Sabitan saa Jamesin ja Vehviläisen. Kaksi miestä! Epäreilua. Perkele ku voikin vituttaa joku ohjelma -,-
5. Jaksossa ei ole palkintokilpailua ollenkaan. Vain koskemattomuus. Mut en mää tiiä onko ne niin epäreilut nuo heimot, koska onhan Tugave voittanut koskemattomuuksia ihan samallalaillla kuin Sabitan.
Ja muutenki Tugave itse laitto kaks suht fyysistä(Ville ja Jekku) heti alkuun pihalle, niin emmä tiiä onko sekään mitenkään epäreilua jos häviää kisoja sen takia et on itse laittanut niitä vahvempia pihalle.
Ja onko se Sabitan nyt sit kuitenkaan ollut mitenkään erityisen vahva, itsekin juuri sanoit et siellä on esim. Katja, joka on ihan paska. Tugavella on kuitenki ollut James ja Janni, jotka fyysisesti ovat kisan parhaimmistoa.
Et emmä nyt sit tiiä mikä tässä nyt NIIN epäreilua on
10 jakson nimi; Roistot pääsevät pisimmälle
Voisikos se tarkottaa jotai et jotku näistä pahimmista pleijereistä pääsee sinne pisimmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaitsuhan vois vinkata jollekin että Saralla on amuletti. Siis juuri ennenkuin joutuu siirtymään toiseen leiriin.
Ilari Sahamies pitää googlata nimimerkillään, Ziigmund.