Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se wikipediassa mainittu voittaja? Mulla meni ohi
Eikö kukaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä?
Sahamies
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sitten aikovat sitten pitää päällään samoja bikineitä kun jo luulisi lehahtavan?
meressä voi uida ja lellotella.
Sampo oli laihtunut paljon mitä oli siellä. Eli voi olla myös voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja jäi pois molemmista kisoista. Aika outo veto, eikä tätäkään selitetty millään tavalla.
Eikö se Katja itse siinä jossain välissä selitellyt itse, että on sellainen mukana sluibailija vai miten hän nyt asian ilmaisi. Menee porukan mukana ja säästelee voimia loppupään kilpailuja varten.
Mutta luulisi että sellainen altistaisi poisäänestykselle? Miksi muut joukkuelaiset haluavat pitää joukkueessa jäsenen joka ei osallistu kilpailuihin, mutta kuluttaa kyllä esim ruokavarastoa.
Sampo ois kyllä iha realistinen voittajaehdokas
Mitenköhän pahalle nuo kilpailijat lopulta haisevat? Tuskin merivedellä itseään kunnolla puhtaaksi saa. Tietysti voi olla, että niille on annettu hygieniatuotteita (saippuaa, samppoota..), mutta käyttävät niitä kameroiden ulkopuolella
Viidakon tähtösissä osa meikkasi viidakossa
Vain elämää Selviytyjät, itketään kuorossa Loirinuotiolla. xD
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän pahalle nuo kilpailijat lopulta haisevat? Tuskin merivedellä itseään kunnolla puhtaaksi saa. Tietysti voi olla, että niille on annettu hygieniatuotteita (saippuaa, samppoota..), mutta käyttävät niitä kameroiden ulkopuolella
Juu ei varmaan tuoksu kovin hemaiseva ole, mut kyllä sillä merivedellä varmaan ihan ok sti paikat saa puhtaaksi. Eikait kaikki ihmisey edelleenkään käytä mitääs saippuoita tms.
Sampo säilyttää amulettiaan kulkustensa alla. Hyiiiiih, varmaan on aikamoiset aromit kun monta viikkoa hautoo sitä noin hikisessä ja nihkeässä paikassa. 🙊
Vierailija kirjoitti:
Sampo oli laihtunut paljon mitä oli siellä. Eli voi olla myös voittaja.
Pelkän laihtumisen perusteella on voittoa vähän vaikea päätellä, kun kolme viimeistä ovat siellä tasan yhtä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Sampo säilyttää amulettiaan kulkustensa alla. Hyiiiiih, varmaan on aikamoiset aromit kun monta viikkoa hautoo sitä noin hikisessä ja nihkeässä paikassa. 🙊
En halua ees kuvitella :D
Tästä tuliki mielee et missähä Sara säilyttää amulettiian...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ees kuvitella :D
Tästä tuliki mielee et missähä Sara säilyttää amulettiian...?
No jos joku näkee sen pilkottavan hänen pikkupöksyistään hän voi todeta tyynesti vaan että: ” Ai tää? No tää on vaan yksi mun tamponikoruistani.” 😁
Mun verkkokalvoille on palanut ikuisesti kuva niistä Sampon puhkikuluneista shortseista joita hän esitteli ekassa jaksossa ja joita hän aikoo käyttää niitä niin kauan kunnes niissä ei oo enää yhtään ehjää saumaa jäljellä. 😁
Kuinkahan tuolla jaksaisivat, Juhana Vartiainen, Vesa Keskinen, Matti Nykänen, Suvi Lindén, Bull Mentula, Jethro Rostedt, Sami Hedberg, Jutta Urpilainen, Alexander Stubb, Johanna Tukiainen, Aki Palsanmäki, Janne Kataja, Peltsi ja Ville?
Siinä voisi olla säpinää.
Kuka on parhaimman näkönen mies saarella?
Jamesilla paras kroppa, mut muuten ei jotenki oo iha mun makuun
Joten vastaan Kai Vaine
Vierailija kirjoitti:
Kuka on parhaimman näkönen mies saarella?
Jamesilla paras kroppa, mut muuten ei jotenki oo iha mun makuun
Joten vastaan Kai Vaine
Kaikki on niin räjähtäneen näkösiä että vaikee nähdä näitä erityisen komeina :D
Odotan kirjoitti:
Kuinkahan tuolla jaksaisivat, Juhana Vartiainen, Vesa Keskinen, Matti Nykänen, Suvi Lindén, Bull Mentula, Jethro Rostedt, Sami Hedberg, Jutta Urpilainen, Alexander Stubb, Johanna Tukiainen, Aki Palsanmäki, Janne Kataja, Peltsi ja Ville?
Siinä voisi olla säpinää.
Kuka Ville? Galle? Niinistö? Peltonen? Virtanen? Haapasalo? Leino?