Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2018

Vierailija
04.02.2018 |

Alkaa nyt!

Kommentit (2836)

Vierailija
521/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Telkkari/Selviytyjat-Suomi-ohjelman-Wikipedia-siv…

Voittaja paljastettu Wikipediassa. Kuka se oli? En ehtinyt lukea, nyt poistettu.

Vierailija
522/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Telkkari/Selviytyjat-Suomi-ohjelman-Wikipedia-siv…

Voittaja paljastettu Wikipediassa. Kuka se oli? En ehtinyt lukea, nyt poistettu.

Sahamies, mutta mene ja tiedä onko se yhtään sen oikeampi voittaja kun kukaan muukaan noista. Wikipediaa voi päivittää kuka tahansa, joten voishan sinne laittaa joka päivä eri nimen voittajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin molempia leirejä, vähiten kaikista pidän Kai Vaineesta. Tämä yllätti itsenikin. Tosi puisevan oloinen tyyppi. Eikä ulkonäkökään iske minuun. Jostain syystä se samikurosmainen ääni iskee ärsytyshermooni, vaikka yleensä rakastan matalia miesääniä (Alan Rickman, Benedict Cumberbatch, jne). Myös Helmenkalastaja, Cristal, Sampo ja Sahamies ärsyttää välillä, mutta he ovat kuitenkin viihdyttävämpiä ja persoonallisempia kuin kuivakka, tylsä ja tosikkomainen Vaine.

Mää ajattelin taas et Vaine olis mun ykkösinhokki, en edes tiedä mistä tämän päättelin. Mutta yllättäen olenkin ihan pitänyt siitä, en tiedä kyllä miksi :D Luulisin et mua ärsyttää sen itsevarmuus ja muutenki hänen olemus ja puhetapa. Mut nyt se onki yksi suosikeistani ja mielenkiintoinen hahmo :DD

Vierailija
524/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulette Helmenkalastajan pärjäävän seuraavan jakson tehtävässä vai luuletteko että jättäytyykö siitä sivuun?  Ennen ohjelmaa oli nimittäin otsikoissa että opetteli uimaan varta vasten ohjelmaa varten eli ennen tätä ei uimataitoa ole ollut. Voi olla aika haastava tuo vedenalainen häkki...

Vierailija
525/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mietin molempia leirejä, vähiten kaikista pidän Kai Vaineesta. Tämä yllätti itsenikin. Tosi puisevan oloinen tyyppi. Eikä ulkonäkökään iske minuun. Jostain syystä se samikurosmainen ääni iskee ärsytyshermooni, vaikka yleensä rakastan matalia miesääniä (Alan Rickman, Benedict Cumberbatch, jne). Myös Helmenkalastaja, Cristal, Sampo ja Sahamies ärsyttää välillä, mutta he ovat kuitenkin viihdyttävämpiä ja persoonallisempia kuin kuivakka, tylsä ja tosikkomainen Vaine.

Mää ajattelin taas et Vaine olis mun ykkösinhokki, en edes tiedä mistä tämän päättelin. Mutta yllättäen olenkin ihan pitänyt siitä, en tiedä kyllä miksi :D Luulisin et mua ärsyttää sen itsevarmuus ja muutenki hänen olemus ja puhetapa. Mut nyt se onki yksi suosikeistani ja mielenkiintoinen hahmo :DD

Kaitsussa on jotai salaperäistä, se kaits siinä jotenki kiehtoo. Mua ärsyttää Kain puhetapa esim. kun puhuu Ilarille. Jotenki hyökkäävä

Vierailija
526/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja jäi pois molemmista kisoista. Aika outo veto, eikä tätäkään selitetty millään tavalla.

Vierailija
527/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat valinneet Sahamiehen tilalle sen toisen menestyneen suomalaisen pokeriammattilaisen, Patrik Antoniuksen.

http://media.cardplayer.com/image/i/IMG_7095_Large_.JPG Siinä olisi ollut naiskatsojillekin silmänruokaa.

Tuostä päänmuodosta ois kyllä moni kananmuna kateellinen.

Vierailija
528/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja jäi pois molemmista kisoista. Aika outo veto, eikä tätäkään selitetty millään tavalla.

Heikompi kilpailuissa niin helppohan se on jättää pois ku joku kuitenki jää pois

Vierailija
529/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Mariko putoaa seuraavaksi.

Vierailija
530/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli itekki tilata tämä ruudun kokeilukuukausi. En malta olla lukematta tätä keskustelua, ja täälllä kyllä spoilaantuu väkisin

Vierailija
531/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosjaksossa vessankaivuukohtauksessa näkyi että kilpailijoilla on vessapaperia käytössään. Jostain syystä ärsyttää mua suunnattomasti, rikkoo jotenkin sen illuusion selviytymisestä luonnon armoilla. Vaikka tässä Suomiversiossa selviytymispuoli on kyllä tähän asti ollut tosi kesyä. Itse en tosin selviä edes himassa päivää ilman wc-paperia, saati kuukautta jossain autiolla saarella XD.

Harmi jos Mariko oikeasti tippuu, se on yllättänyt mut positiivisesti. Mieluummin katsoisin sarjassa niitä kunnon pelureita, enkä pelkkää silmänruokaa...

Vierailija
532/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestivät siitä kanan tappamisesta.

Vedin nopeasti ohjelmaa eteenpäin. En ehtinyt nähdä kun heilahduksen.

Itse en olisi siihen pystynyt.

Se kana oli luottavainen ja suloinen. Olisin mielummin ilman lihaa.

Vierailija
533/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto toi noora karma on hyvässä lihassa ja helena pettymys,olisin kuvitellut että sillä olisi parempi runko 😩

Vierailija
534/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestivät siitä kanan tappamisesta.

Vedin nopeasti ohjelmaa eteenpäin. En ehtinyt nähdä kun heilahduksen.

Itse en olisi siihen pystynyt.

Se kana oli luottavainen ja suloinen. Olisin mielummin ilman lihaa.

Mullaki kyllä teki mieli kelaa tuo kanakohta ohi, mut katoin kuitenki. Eikä siitä kyllä paljo mitää näkynytkään, niin nopeesti oli se itse kaulankatkaisu ohi

Vierailija
535/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. jaksoa katson ja ihmetyttää tuo Juhanan toiminta, ensin jauhaa Ilarille et niiden pitäis liittoutua Kaitsun ja Kallen liittoa vastaan ja heittää Kai pihalle.

Sit se on seuraavaksi se on liittoutumassa Kain ja Kallen kans ja satuilee taas mitä huvittaa

Btw oon alkanu pitämään Kallesta, suorasanaisen ja rehdin olonen, vaikka tietenki ymmärrän et tuolla kaikki puhuu selän takana ja bluffaa

Vierailija
536/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstitystä olisi vaatinut. Sampoliini on ihku.

Vierailija
537/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on lähes pelottavan itsevarma ja tyyni, osaa varmaan pelata peliä eikä pelkää tehdä ratkaisuja. Pystyy myös pitämään pokerinaaman ja kieroilemaan.

Tämä voi kyllä koitua kohtaloksi kun heimot yhdistetään. Silloin on pudotusuhan alla

Vierailija
538/2836 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelin voittaa se joka osaa viilata linssiin parhaiten ja pitää siitä mahdollisimman matalaa profilia

Vierailija
539/2836 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Kain välilläkin alkaa olla hieman kitkaa. Tai ainakin kisan jälkeen oli vähän sellaisen haisua ilmassa, kun istuivat leirissä vierekkäin. Kalle lämpeni tilanteessa kuin leivänpaahdin.

Kai: "Hei Kalle miten sä oot noin huono?" *nousee seisomaan ja taputtelee Kallen päälakea*

Kalle: "Hei Kaitsu..."

Kai: "No?"

Kalle: "Pari sellast kirjoitt-- sellast sääntöö meikäläisen suhteen."

Kai: "Nii...?"

Kalle: "Älä. Koske. Mun. Kaljuun."

Kai: "Älä koske kaljuun?"

Kalle: "Älä, älä läpsyttele varsinkaan."

Kai: "Okei." *jatkaa pois päin kävelemistä (lue: no fucks given)*

Kalle: "Jos sä haluut laittaa siihen aurinkorasvaa, ni se on ok, mut älä saaaatana tuu läpsyttelee mun kaljuu."

https://aijaa.com/sbbpJn

Vierailija
540/2836 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen ja Kain välilläkin alkaa olla hieman kitkaa. Tai ainakin kisan jälkeen oli vähän sellaisen haisua ilmassa, kun istuivat leirissä vierekkäin. Kalle lämpeni tilanteessa kuin leivänpaahdin.

Kai: "Hei Kalle miten sä oot noin huono?" *nousee seisomaan ja taputtelee Kallen päälakea*

Kalle: "Hei Kaitsu..."

Kai: "No?"

Kalle: "Pari sellast kirjoitt-- sellast sääntöö meikäläisen suhteen."

Kai: "Nii...?"

Kalle: "Älä. Koske. Mun. Kaljuun."

Kai: "Älä koske kaljuun?"

Kalle: "Älä, älä läpsyttele varsinkaan."

Kai: "Okei." *jatkaa pois päin kävelemistä (lue: no fucks given)*

Kalle: "Jos sä haluut laittaa siihen aurinkorasvaa, ni se on ok, mut älä saaaatana tuu läpsyttelee mun kaljuu."

https://aijaa.com/sbbpJn

Mää kiinnitin kans tähän huomion, en tiedä sitten olilo enemmmän sellasta kaverillista naljailua vai mitä.

Kyllähän nää aikasemminki kuittaili toisillee kirveen/viidakkoveitsen käyttämisessä. Mut voihan tuo olla et tuntee alkaa lämmetä itse kullakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä